Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 aug 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
At pædofili er forkasteligt, det behøver vi ikke at diskutere. Men jeg ved ikke om jeg køber den med at det er en sygdom. Hvorfor er det det? Hvorledes definerer du en sygdom? Bare fordi det er uønsket adfærd, så betyder det ikke at dem der er pædofile er syge. Der foregår jo meget andet adfærd som folk selv ønsker at ændre men alligevel fortsætter med, lige som de fleste pædofile ønsker at ændre deres adfærd. Men vi kalder ikke hende der f.eks. går tilbage til en mand der slår hende, eller ham der bliver ved med at fucke sit forhold op, eller bøsser, eller alt muligt andet for syge. Men bøsser HAR vi kaldt for en sygdom før,men nu er det så blevet OK, så det gør vi ikke mere.

Er det ofrene der gør at det er en sygdom? Er det det tabubelagte i det? I så fald mener jeg ikke at det er nok til at kvalificere det til at være en sygdom.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er sgu da ikke en sygdom. Vi kan argumentere for og imod hele aftenen, men jeg tror sgu ikke man kommer langt med fremmedgørelsen. Selv nu er der folk der mener at den seksuelle lavalder skal knaldes ned(no pun intended) - Jeg er ikke enig med dem, men jeg tror det vil virke ca. ligeså godt som vores nuværende forfølgelsespolitik mod pædofile, hvis ikke bedre.

Demokrater, homoseksuelle og folk der tog stoffer blev også spærret inde som sindsyge engang...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
DD: Det var slet ikke dét der var min pointe, men jeg er bestemt ked af at have skabt forvirring i dit verdensbillede. Derfor må jeg vel hellere tilstå at jeg ikke har statsgodkendt belæg for at definere pædofili som en sygdom. :-)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
jespar skrev:
DD: Det var slet ikke dét der var min pointe, men jeg er bestemt ked af at have skabt forvirring i dit verdensbillede. Derfor må jeg vel hellere tilstå at jeg ikke har statsgodkendt belæg for at definere pædofili som en sygdom. :-)

Du skaber hverkene forvirring eller har brug for statsgodkendt noget som helst. Du skal bare argumentere for hvorfor DU mener at det er en sygdom. Jeg forstår det ikke.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Hvis du ikke forstod det ud fra ovenstående indlæg, skal jeg gerne udtrykke det igen. Jeg trak det tilbage.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

loader>> Så længe du er den du er, kan dit standpunkt ikke forklares. Hvis man kan sige noget forsonende om dit politiske standpunkt, er det er du hader alle lige meget ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]