Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 04:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
eb skrev:
hmm, ord taler for sig selv :cry:

Hvad skal det betyde?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
HAHA, at staden bliver lukket og alle hippierøvhullerne bliver genhuset ude i perker gethoen :shock: , de skulle nok havde bedt om samfundets hjælp, men neeej vi er alt for stolte til at bede om det, det må blive en bitter pille at sluge for dem.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
nu skal jeg jo ikke udtale mig på ebs vegne men tror i ikke at det er fordi han ikke ser narko kriminaliteten som en del (det eneste vigtige for jer åbenbart) af christania? mit kendskab til staden er heller ikke for stort men er det ikke noget med et cummie projekt dvs. fælles økonomi og såen ? måske står de stærkere i forhandlingerne hvis de ikke er et narko mekka og derfor pakker de PS ned og lader politiet komme ind?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
gæt en gang hvad der har financeret staden?? 2 ting, aflads penge fra pusherstreet (ligesom man købte syndsforladelse i middelalderen) og aflads penge fra HA´erne som sidder og sælger kilovis af Heroin fra baglokalet på Nemoland.

men jeg tor og mener stadig ikke at politikerne skelner mellem pusherstreet og staden, de vil bare have hele lortet væk, der er alt for mange penge indblandet

Titel:
Dedikeret medlem

læs helsides annonce i politiken i dag og bliv klogere!

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
eb skrev:
læs helsides annonce i politiken i dag og bliv klogere!

Da jeg ikke læser den bøssekommunistavis, så ville jeg være glad hvis du kunne linke til den annonce, eller fortælle om indholdet i den.

Titel:
Insane psychedelia user!

:lol:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Læs lige denne side: http://www.hampepartiet.dk/

Kampen for staden går igennem kampen for fri hash. De to ting hører sammen, og de tager fejl, de kære hippier, hvis de tror at staden kun er deres sag. Det er vores alle sammens sag, for det er et symbol på den frihed vi alle gerne vil have i dette samfund. Det er også det som tiltrækker turister i tusindtal hvert år. Og vi ønsker at blive set på som et tolerent land som holland. Men det er jo en løgn, så længe vi ikke har fri hash, så efter min mening er det der at kræfterne først skal lægges, på vejen mod et frit Cristiania.
Politikerne siger at danskerne ikke er parate til fri hash, men de tager fejl! Hvis det ikke skal være nu, hvornår så???

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg dør af grin over "hampekoalitionen". For det første er det en samling fascister vi har med at gøre her, så at snakke om frihed er helt forkert i den sammenhæng.

Bare forsiden af hampepartiet's hjemmeside er nok til at give mig kvalme. Hende den gamle kone som skriver, skriver da det værste lort. Hvordan ved hun at hendes indre og ydre organer ikke har taget skade ? Desuden sætter hun komma, og staver på samme måde jeg gjorde i 7. klasse, hvilket godt kunne tyde på at cannabis'en hæmmer hendes hjerne.

Bøsseignoranter !

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jensus> Jeg forstår ikke hvad du mener. Jeg synes da, det er fedt at nogen tager initiativ til at gøre noget politisk! Så meget ros skal de have! Og jeg tror at vejen frem for at legaliserer stoffer starter med at legalisere hamp. Men det er typisk, at selv folk som burde være enige, sidder og peger fingre af hinanden, istedet for at samarbejde. :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]