Tillykke til Obama (og alle os andre også)
Ser man på natten i dag (eller aftenen for dem derovre), så synes jeg det var et klasse-eksempel på hvordan politik bør se ud. Både mccain og obama var yderst opbyggelige i den måde de talte efter resultatet blev kendt på.
Hvis jeg er Uenig med den politik mccain står for (og som til venstre for midten er jeg jo), så må jeg klart ta' hatten af for ham som person. Og obama, han virker bare klart som den der ka' få tingene til at virke bedst for os alle. At se ham på podiet der, sammen med sin familie, så virker det bare helt klart at han har den personlighed der ka' rykke mest de fleste steder.
Og at se alle de mange mennesker der tydeligt viste begejstring, ja det ka' vist smelte enhver

Det synes jeg ihvertfald var fedt. Med sådan en menneskeflok ka' man kun synes fremtiden ser betydeligt lysere ud.
Poul erik skammelsen stod hos nogen der festede og interviewede blaa en der hed crystal, wow, meget smittende glæde der kom frem der. Super

Det var også meget tydeligt, synes jeg, at en stor del her i danmark synes det var den rigtige der blev valgt, selv blandt dem der ellers ville ligge til højre, så det ka' jo også kun være godt. For med en leder i usa som begge sider i danmark synes om, så er de potentielle politiske konflikt-muligheder (som jo i sagens natur er Uundgåelige når man har mere end 1 parti) nok en del mindre og nemmere at komme igennem.
Uenige ska' vi nok blive, rent politisk (hvordan vil han feks håndtere narko-politikken, og guantanamo og rets-politik, for lige at nævne 2 emner som interesserer mig selv en hel del), men rent menneskeligt ser det ud til at den meget negative stemning der har været mellem siderne igennem de seneste bush-år vil blive noget mere forsonet.
Jeg tror ihvertfald på at vi idag har taget et skridt mod en bedre verden.
Så Godspeed og good luck til obama og alle os der deler planeten med usa.
Hvis han er så imødekommende som han virker, og hvis vi også er, så ser det rigtig godt ud