Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 13:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Han burde rive i sit hår og skrige "Nooooo". Eller hvad? :? Jeg havde også en diskussion med min lærer i samfundsfag i sin tid, om at det var en fuldstændig tåbelig kritik. Hvad fanden skal manden gøre? Hele den vestlige verden var nærmest lammet, da det blev vist på TV. Ingen kunne egentligt forstå hvad der skete, hvordan skulle Georgieboy kunne det? Jeg tror ikke at nogen præsident, republikansk eller demokratisk, kunne have nået at gøre noget ved situationen. Jeg vil også tro at det amerikanske militær og FBI var på dupperne med de samme de modtog beskeden om angrebet, og jeg antager også at de i den type situation har relativt frie tøjler?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg er hvad man kan kalde en læse hest hvad angår Terence McKennas bøger. De er så logiske og velargumenterede, at jeg hopper med på det meste af det han fandt frem til.
Men at han skulle blive myrdet af nogen fordi han vidste for meget er jeg lidt i tvivl om. Han var trods alt (næsten) kun kendt i den psykedeliske subkultur.

Jeg tror ligesom ham, at ingen har haft overblik nok til at holde styr på denne kæmpe forurenende+kapitalistiske fest.
Terence havde også selv svært ved at tro på konspirations teorier, om folk der gør/gjorde visse ting for at påvirke fremtiden.

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
dankdawg skrev:
Drumstick skrev:
Gachine skrev:
Der er sgu ikke nogen dokumentation for, at Bush var upåvirket af nyheden om angrebet på WTC. Det er noget vrøvl at skrive.
Hvad er implikationen af, at medlemmer af Bin Ladens familie fik mulighed for at rejse ud af USA umiddelbart efter angrebet på WTC? Jeg har ærligt talt lidt svært ved at se, at det skulle være så pokkers suspekt.

Gachine
Øhhh... Det lyder til, at du har en del at læse op på angående Bush og hans metoder. Det er efter min overbevisning IKKE noget vrøvl at skrive, at Bush var upåvirket, da han fik nyheden af en af sine underordnede. Jeg har set filmklippet, og jeg mener virkelig, at han er helt kold, da han får nyheden.
Se selv videoklippet og billederne her:
http://www.thememoryhole.org/911/bush-911.htm

Implikationen af, at Bin Ladens var de eneste, som fik lov til at forlade landet samme formiddag d.11.sept.2001, mens et af deres familiemedlemmer formentlig stod bag t3rrorangrebet, er at det hele virker meget (for nu at bruge dit ord) SUSPEKT! :twisted: Og hvorfor har Bush endnu ikke fået fat i Osama, men tværtimod i hans "(!)campaign(!)" dræbt tusinder af uskyldige civile i Irak?!

Stop Bush.

D.

Hvad beviser det du siger dér? Hvad er implikationerne? INTET. Det er ren, tåbelig, spekulation.

Just präcis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
dankdawg skrev:
Hvad beviser det du siger dér? Hvad er implikationerne? INTET. Det er ren, tåbelig, spekulation.

Du har ret i, at det er ren spekulation.....Tåbelig, tja, måske.
Men det med Bin Ladens er de ENESTE der fik lov til at lette SAMME DAG?? Det er sgu da fishy! :oops:

Alle mand overbord, og hver mand sin holdning.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
JEg ved ikke hvor mange som har overvejet det men kunne det måske tænkes at der var en støre forbindelse imellem USA's ledende regering og dens samarbejdspartnere og så Bin Laden, det er jo ikke nogen hemelighed at der er en åbenlys kulturkamp imellem vesten og den muslimske verdens militante del, men dette skyldes nok også i høj grad den politik der føres, i den forbindelse gælder det naturligvis om at få den anden part til at fremstå som skurken, men hvis der er fælles målsætninger så ville det ikke være særligt tåbeligt taget i betragtning af efterretningsvæsenets samarbejde med disse ekstremistiske grupper og det argument at man bør skride til militær handling fra vestens siden, altså kort sagt, man støtter nogen ekstreme grupper og skaber derved et problem, dernæst kommer man med løsningen som er mere overvågning, mindre frihed for almindelige mennesker, støre magt til eliten osv.

Altså kan vi sætte det op på den meget enkle og Hegelske sætning; Thesis + Anti-thesis = syntese

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]