Gachine skrev:
Der er sgu ikke nogen dokumentation for, at Bush var upåvirket af nyheden om angrebet på WTC. Det er noget vrøvl at skrive.
Hvad er implikationen af, at medlemmer af Bin Ladens familie fik mulighed for at rejse ud af USA umiddelbart efter angrebet på WTC? Jeg har ærligt talt lidt svært ved at se, at det skulle være så pokkers suspekt.
Gachine
Øhhh... Det lyder til, at du har en del at læse op på angående Bush og hans metoder. Det er efter min overbevisning
IKKE noget vrøvl at skrive, at Bush var upåvirket, da han fik nyheden af en af sine underordnede. Jeg har set filmklippet, og jeg mener virkelig, at han er helt kold, da han får nyheden.
Se selv videoklippet og billederne her:
http://www.thememoryhole.org/911/bush-911.htmImplikationen af, at Bin Ladens var de eneste, som fik lov til at forlade landet samme formiddag d.11.sept.2001, mens et af deres familiemedlemmer formentlig stod bag t3rrorangrebet, er at det hele virker meget (for nu at bruge dit ord)
SUSPEKT! :twisted: Og hvorfor har Bush endnu ikke fået fat i Osama, men tværtimod i hans "(!)campaign(!)" dræbt tusinder af uskyldige civile i Irak?!
Stop Bush.
D.
Hvad beviser det du siger dér? Hvad er implikationerne? INTET. Det er ren, tåbelig, spekulation.