Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 22:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
FromCirclesAllRise skrev:
dankdawg skrev:
FromCirclesAllRise skrev:
dankdawg skrev:
Lige når man tror han ikke kan blive mere stupid.

hvem, ham forskeren eller hva? og hva mener du??

"Forskeren"..det er nok lidt for meget at kalde ham det. Læs evt. min post ovenfor og følg linket, hvis du er interesseret i diskussionen om den artikel (som Harrit og Co. har betalt for at få trykt i et useriøst internet magasin).

hvorfor er det et useriøst internet magasin..?

Benthams magasiner er nogle man betaler for at blive publiceret i. Hvis du betaler, får du lov til at blive publiceret. Indenfor videnskaberne fører forskerne kontrol med hinanden igennem peer-review, og ting publiceres hvis de er gode nok. Bentham lever af at publicere for penge, således at folk hvis forskning egentlig ikke er god nok, kan komme til at publicere. De betaler for det, fordi de håber, at ingen vil opdage hvad det er for magasiner det er de er blevet publiceret i. Derfor er Benthams åbne magasiner utroværdige. (der er en form for peer-review i nogle af dem, men den er stadigvæk ikke god nok)

Endvidere vil du se, hvis du læser deres artikel, at de kun citerer sig selv fra diverse konspirationswebsites. Det er ekstremt useriøst, og også en ting man aldrig ville gøre indenfor seriøs videnskab. Man kan sige, at de har skabt deres egen lille fantasiverden, afskåret fra resten af det videnskabelige miljø. Det har de gjort fordi det de prøver at vise er drevet af deres politiske forestillinger, ikke af videnskab.

Harrit, Jones, etc. er interessante som studie i hvor meget man kan misbruge videnskab, og de til dels også ret underholdende. Desværre forstummer latteren når naive mennesker, der ikke har lært at forholde sig til forskningsresultater, bliver imponerede over at f.eks. Harrit er lektor ved KU, og tager dem alvorligt. På den måde er de jo en trussel mod fornuften, og så må vi andre jo forklare hvad det er de har gang i.

Jeg kan sagtens forstå, at du måske tror at det er seriøs forskning, for det er sådan det præsenteres. Men det er det ikke. Det er konspirationsteori, iført et meget tyndt lag videnskab der ikke kan dække de vitale dele. Jeg kan virkelig anbefale dig at tygge dig igennem tråden jeg har linket til ovenfor, hvis du har en oprigtig interesse i at forstå nogle af problemerne ved deres "forskning".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...

Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det her... :D :rocking:

Site Webmaster
Brugeravatar

xun skrev:

Hvad skulle der komme ud af at en skør, alkoholiseret skuespiller laver en video, hvor han snakker om skøre ting?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

MEGATRON

Ved ikke om det er skrevet tidligere i denne tråd (gad ikke læse det hele igennem), men de "mystiske" eksplosioner med kraftig sort røg ligner imo såmænd bare en overtænding

http://www.brs.dk/laereboeger/lbbra/5594_kap08a5.html

http://www.youtube.com/watch?v=t1_u-eAq5QU

Dedikeret medlem
Brugeravatar

rbp skrev:
xun skrev:

Hvad skulle der komme ud af at en skør, alkoholiseret skuespiller laver en video, hvor han snakker om skøre ting?

Hvorfor er det at du bringer ting op som intet har med spørgsmålene at gøre?
Hvad han laver er vel irellevant. Han stiller spørgsmål, som ingen har villet svare på endnu.
Det er da for latterligt og lidt for Se-og-Hor agtigt at begynde at angribe manden pga. hans livsstil og sladderbladspropoganda.

Begynd at svar på spørgsmålene, så kan vi da tage en debat..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jo 9/11 VAR et insider job, sikkert et størrer samarbejde imellem flere efterretningsvæsener, Mossad, CIA, Saudi Arabisk såvel som Pakistansk, der er rihvertfald multiple fordele og motiver for alle parter, her skal blot klargøres det jødiske spørgsmål, kartel virksomheden bush og bin laden har sammen og de insider jobs som finder sted imellem USA og Pakistan, uden et 9/11 ku der ik ha været krig i Irak og Afganistan hvor man jo planlægger at hente olie fra, desuden var Bin Laden sponsoreret af USA og har længe været en agent for CIA, med 9/11 har de virkelig haft travlt! Det er et stører efterretnings intelligent arbejde...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg ser bort fra at Charlie Sheen er en af tidens bedste skuespillere er videoen til Obama stadig 100% rimelig.

Jeg forstår sgu godt at amerikanerne og resten af verden, har spørgsmål til hvad de helt præcist havde gang i med de fly og de bygninger der. Dog tror jeg ikke Obama kan svare på nogle af de spørgsmål, der bliver forlangt svar på.

9/11 er og forbliver et mysterie som desværre aldrig bliver løst. Ved mindre du tror at du er rigtig sej og kan gøre det alligevel. Held og lykke! :lol:

Min holdning er at jeg hælder mest til at tro på at 9/11 var et fucking inside out job, som blev brugt til at tjene dollars! For jeg har set flest beviser for dette. Så hvis vi befandt os i en retssal og jeg var jury, så skulle Osama findes, frifindes, og derefter genoplives.

Det er måske meget godt at jeg ikke læser jura.

For at vende tilbage til mysteriet om månelandingen vil jeg gerne starte med at sige, at jeg aldrig nogensinde har været på månen. Men hvis nogen skulle få lyst til at tage derop er det helt fint med mig. Kineserne er f.eks lige nu ved at planlægge en lille tur til månen læs f.eks her! Hvor godt det går for dem er dog meget svært at svare på, læs her!

Relativistisk båthorn

@xun; hvornår er den video fra? Er den helt ny?

Site Webmaster
Brugeravatar

JEL skrev:

Et par uger gammel.

Den kom ud sammen med Sheens falske interview med præsidenten.
Alex jones havde en uge op til hypet eventen som det største der nogen er sket i "truther"-bevægelsen.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor i mener den video er noget specielt.
En eller anden kendt crackpot laver en video hvor han slynger en masse PRATTs ud og forlanger en forklaring. Og hvad så?
Tror i den "vækker" det amerikanske folk? Tror i Præsident Obama føler sig tvunget til komme med "sandheden"?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

rbp skrev:
JEL skrev:

Et par uger gammel.

Den kom ud sammen med Sheens falske interview med præsidenten.
Alex jones havde en uge op til hypet eventen som det største der nogen er sket i "truther"-bevægelsen.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor i mener den video er noget specielt.
En eller anden kendt crackpot laver en video hvor han slynger en masse PRATTs ud og forlanger en forklaring. Og hvad så?
Tror i den "vækker" det amerikanske folk? Tror i Præsident Obama føler sig tvunget til komme med "sandheden"?

Det er en stor ting i USA, når en berømthed står frem og betvivler medierne, staten og efterretningsvæsenet. Der er klart kommet utrolig meget fokus på 9/11 efter sheens udtalelser.

Jeg synes det er sjovt at der endnu ikke er nogen som helst som vil debattere sheen, selvom de godt ved at have ham med i tv, er garanteret gode seertal.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-06wdcvQJXI&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uZ7GIlZqRN4&feature=player_embedded[/youtube]

Site Webmaster
Brugeravatar

xun skrev:

Det er en stor ting i USA, når en berømthed står frem og betvivler medierne, staten og efterretningsvæsenet. Der er klart kommet utrolig meget fokus på 9/11 efter sheens udtalelser.

Det har jeg bestemt ikke lagt mærke til. Og det er ikke en særlig stor ting. Det er noget der er sket igen og igen. Kendte crackpots udtaler sig om ting de ikke har forstand på

Citat:
Jeg synes det er sjovt at der endnu ikke er nogen som helst som vil debattere sheen, selvom de godt ved at have ham med i tv, er garanteret gode seertal.

Hvorfor skulle de debatere Sheen? Hvad skulle en debat løse? En debat har ikke noget at gøre med at finde frem til sandheden, en debat er en konkurrence og den med de bedste teknikker vinder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

rbp skrev:
Det har jeg bestemt ikke lagt mærke til. Og det er ikke en særlig stor ting. Det er noget der er sket igen og igen. Kendte crackpots udtaler sig om ting de ikke har forstand på

Har du hørt sheens 20 min. med præsidenten?

rbp skrev:
Hvorfor skulle de debatere Sheen? Hvad skulle en debat løse? En debat har ikke noget at gøre med at finde frem til sandheden, en debat er en konkurrence og den med de bedste teknikker vinder.

- fordi det er gode seertal?
- lol... vil det sige at sandheden er lig med det som den med de bedste manipulationsteknikker fremsætter?

Hvorfor er der ingen der vil røre de spørgsmål med en ildtang? Spørgsmål som har været stille i 6-7 år...

Site Webmaster
Brugeravatar

xun skrev:
rbp skrev:

Har du hørt sheens 20 min. med præsidenten?

Jeg nævnte det et par posts tidligere..
Hvad er det fede ved det? Et fiktivt interview. Du vidste godt det var fiktion ikke?

xun skrev:
rbp skrev:

- fordi det er gode seertal?
- lol... vil det sige at sandheden er lig med det som den med de bedste manipulationsteknikker fremsætter?

Som jeg sagde, en debat har ikke noget at gøre med at finde frem til en sandhed. Ja, det er den med de bedste debationsteknikker der 'vinder'.

xun skrev:
Hvorfor er der ingen der vil røre de spørgsmål med en ildtang? Spørgsmål som har været stille i 6-7 år...

Alle de "spørgsmål" Sheen og andre "truthere" kommer med er blevet diskuteret og tilbagevist ad nauseam i alt fra mainstream TV til tekniske publikationer.

Medlem

Geografisk sted: slagelse
Portuz skrev:
KingOfBongbong: Hvis det skulle være et insider job, kan du så fortælle hvad de største grunde til det skulle være?

sagtens. efter 9/11 fik regeringen folkets opbakning til at gå ind i irak.
uden folkets flertal kunne dette ikke lade sig gøre.... slemme osama, vi må heller jagte en mand på ged langt oppe i bjergene, men vi bomber massere af uskyldige, og leder efter atomvåben der vidste sig ikke at være der....
fogh sendte endda danske tropper afsted, nu er han generalsekretær i nato...

Medlem

jeg tror alex jones er lige så fuld af lort som medierne. for ikke at sige en del af det.
der var nogle rigtig gode billeder i nyhedderne, hvor du kunne se, at alle bjælker der stak op af braset efter det var styrtet, havde en perfekt skrå vinkel. hvilket ligner en kontroleret nedrivning.. sprængstof placeres på en bestemt måde på bjælkerne, og varmen smelter den lige over på splitsekunder. hvilket også kan forklare at bygningen falder i frit fald.

har set en kontroleret nedrivning i et program der slet intet havde med 911 at gøre. der fulgte man et firma der tog sig af den slags opgaver, og de forklarede i detaljer hvordan det fungerede. og jeg kan sige at det ligner skræmmende meget. de sætter sprængstoffet på alle bærende bjælker, og udløser dem etage-vis, kan ikke huske om de starter med øverste og så nedad, eller nedefra og opefter. men anyways, resultatet de for er en bygning der daler i frit fald uden at styrte til nogle af siderne.. de bruger også en spræng teknik der hedder "implosion" , det er hvor alt meteriale der er i, og på, bygningen bliver suget ind mod et centrum i stedet for at blive slynget ud til alle sider, på den måde skåner man omkringstående bygniger... man kan se, på mange af videoerne fra 911 at der ikke bliver spredt hverken brokker eller bjælker, som man eler kunne forvente, medmindre der er en implosion selvf, den efterlader kun støv, meget af det. men alt bras vil ligge et sted.

har også hørt at den amerikanske stat har ændret deres forklaring flere gange, hvergang efter at nye beviser kom., og det er ikke småting de har ændret. bland andet siger de at bygningen begyndte på det de kalder "pan-cake-effect" forde at flyets brændstof eksploderede inde i bygningen, og derpå smeltede stål-bjælkerne der holdt etagerne. og jeg ved for et fact, at flere forksere har sagt, at den type brændstof der bliver brugt i den type fly slet ikke kan komme op på så høje temperature når det brænder. end ikke i en eksplotion... men hvis vi bare godtager at det VAR flyets brændstof DER SMELTEDE METAL-BJÆLKER - hvordan hænger det så sammen med at f.b.i hævder at have fundet en af terroristernes "passports" på fuckin jorden nede foran???? hvordan kan PAPIR overleve temperature der åbenbart er høje nok til at smelte metal, og vi ved at de sad i cockpittet, den første del der rammer, så hans pass har været midt inde i bygningen.... og btw, så kan man se at det brændstof der var på flyet antændte uden for bygningen.. og man kan også se videoer med folk der står i "hullerne" og glor forskrækket ud over byen, nogle hopper sågar ud. hvis de kan stå der, kan temperaturen ikke være så høj som de siger... og kemien har også modbevidst den teroi, idet at det ikke kan brænde så varmt...

og noget helt andet er den rute flyende fløj. den er helt underlig, og de var i ekstremt lang tid over amerikansk luftrum, det er et under at de ikke har opdaget dem... hvilket jeg også tror de har.. men alligevel blev der ikke reageretr, men hvorfor ikke`?. de har nogle af de mest advencerede rada-systemer i verden. men de kunne åbenbart ikke se at flere kæmpe passagere-fly var helt ude af kurs, og uden for radiokontakt....

når et fly bare så meget som vælger at skifte højde skal det kontakte et kontroltårn for at få tilladelse, flyet kan nemlig ikke selv se om der er andre fly på den kurs og højde evt.. derfor SKAL de have tilladelse,. plus at radiotårnet også burde have taget kontakt til flyet idet at de villle kunne se at det var på forkerte kurs..
nogle af passagerende ringede endda til kære og familie for at sige hvad der hændte og for at sige farvel...
tror i virkelig ikke at de pårørende der fik sådanne en opringning ringede til politiet?? (911, hvor ironisk)

der gik ca en halv time før de første amerikanske jægerfly var i luften.. og det var umiddlebart efter sammenstødet med tårnene... i hvert fald de to af dem. det TREDJE tårn, ja det tredje, styrtede lang tid efter, og uden at et fly ramte det (et fly blev skudt ned af jærgerne, kan ikke huske hvor, google) der har bare næsten intet medie dækning været på lige det, for ikke at sige ingen.

overvej hvis sprængstoffer var plantet på alle tre bygninger, og flyende kun var for syns skyld, men at et af flyne slet ikke nåde frem, så måtte det jo detoneres alligevel, man kunne ikke have at flere tusind kilo sprængstof blev fundet udetoneret i en bygning lige ved siden af, så "de" sprængte det alligevel, og dækkede over det.

der er så mange lamme selvmodsigelser, så en ting er sikker, derr var ingen terrorister, vi må se på egen tropper for at finde de skyldige..

og igen, efter 9/11 fik de folkets opbagning til at gå ind i irak,

(dem der sidder og er "demokratisk valgt" i irak, som ledere og borgmestre, eller hvad det hedder, er folk som prescot bush har handlet olie med... seriøst...)

ex.
lidt lige som peal harbor episoden, ikke at den også var selvforskyldt, det tror jeg skam ikke, men efter det fik folket også blod på tanden, der var intet værer end at se sine egne landsmænd blive slået ihjel af en grusom fjende lang borte. så der måtte gøres noget, og det kunne de kun gøre fordi folket var med dem. ellers ville det ikke fremstå som demokratisk, eller, "i folkets interresse"

fuck mine fingre kramper...... undsktyld stavefejl

Medlem

Astral skrev:
Jo 9/11 VAR et insider job, sikkert et størrer samarbejde imellem flere efterretningsvæsener, Mossad, CIA, Saudi Arabisk såvel som Pakistansk, der er rihvertfald multiple fordele og motiver for alle parter, her skal blot klargøres det jødiske spørgsmål, kartel virksomheden bush og bin laden har sammen og de insider jobs som finder sted imellem USA og Pakistan, uden et 9/11 ku der ik ha været krig i Irak og Afganistan hvor man jo planlægger at hente olie fra, desuden var Bin Laden sponsoreret af USA og har længe været en agent for CIA, med 9/11 har de virkelig haft travlt! Det er et stører efterretnings intelligent arbejde...

ja det har jeg slet ikke tænkt på.. med det samarbejde kunne de opnå alt!
og ja der er fordele for alle. undtaget civile selvf :/.

og hvis der er en snedig plan, er den sikkert så indviklet , at de ved, præcist, hvad vi vil kunne gætte os frem til, og på forhånd have sørget for, at det er helt ude i tågen.. desværre.. men på sporet kan man komme, bare ved at være skeptisk, hvor langt man kommer, er så det næste gode spørgsmål

Medlem

alle overvågningsbånd der havde udsigt til pentagon, blev konfiskeret, kun et enkelt nåde medierne, og det viser ikke et fly, der var heller ingen vrag dele på stedet, og der var altsår nyheds-helikoptere i luften på stedet 3-4 minutter efter.. og kom ikke at sig at en gigantisk-passagerfly ikke efterlader affald i form af vragdele!!.. det eneste der var på stedet, var nogle små hvide ting, ligner forvrædne stykker metal.. men ikke et fly. få timer efter var stedet dækket med 1 meter grus... hvorfor gør man det inden retsteknikkere har fået adgang til "sitet"?

og hvor bliver de 2 (eller 4, kan ikke huske) kæmpe store tons tunge motor blokke af ??? den har nogle hæftige motorere, der ikke bare ville "forsvinde i den blå luft"
men igen . alt der her kan findes på google, helt uden at bevæge sig ind på underlige conspirations-sider, hvis eneste opgave er at forvirre folk................

godnat psy, sov godt, og trygt, hvis i føler i kan det ;D

Medlem
Brugeravatar

9/11 ku på ingen måde ha været et insider job. Og det ved man, fordi 9/11 var en success, Bush ku umuligt ha orkestret det.

Medlem

Suekichi skrev:
9/11 ku på ingen måde ha været et insider job. Og det ved man, fordi 9/11 var en success, Bush ku umuligt ha orkestret det.

næsten sjovt, men ikke sandt . desværre
kig dine ting...

over and out

Medlem
Brugeravatar

Nej

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]