Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 188 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Relativistisk båthorn

Tias skrev:
JEL>> Ethvert tilhørsforhold brugerne måtte have til huset er allerede blevet kendt ugyldigt, byretten synes ikke det var væsentligt i sagen om salget.

Nå... næ, det overrasker vel ikke, det er jo typisk ikke fri-sindede mennesker der søger job i rets-væsenet og policen og alle de der magt-jobs :roll: (alle politi-folk i folketinget er jo feks på højre-fløjen, så noget tyder jo på at det er en særlig slags mennesker der til-trækkes til disse magt-jobs)

Og ruth fik endelig sin 'jihad' da hende's 'religiøse' støtte-hær svævede elegant ned fra himlen og udførte deres volds-handling mod sovende unge og dermed fik skabt ballade i byen (det var jo trods alt dér dagen begyndte. Den første volds-handling blev _ikke_ begået af unge. Det er et faktum)

Man må ikke slå efter policen, nej det er korrekt, men hvis policen repræsenterer undertrykkelse må man altså trække en grænse.
Nazisterne havde også en lovlig demokratisk sejr bag sig da de begyndte at gasse jøder. Sku' man så også bare ha' accepteret dét? Man ka' altså også blive _for_ naiv.

Og ritt, alt dit snak om at man ikke må bruge vold er virkelig en tom omgang gas eftersom det faktisk var myndighederne der startede volden.
De unge har krav på et sted, og det har de fordi de er danskere og har skatte-betalende forældre. Du er folkevalgt og forvalter _vores_ samfund, ikke _dit_. Din pamper!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
JEL skrev:
Tias skrev:
JEL>> Ethvert tilhørsforhold brugerne måtte have til huset er allerede blevet kendt ugyldigt, byretten synes ikke det var væsentligt i sagen om salget.

Nå... næ, det overrasker vel ikke, det er jo typisk ikke fri-sindede mennesker der søger job i rets-væsenet og policen og alle de der magt-jobs :roll: (alle politi-folk i folketinget er jo feks på højre-fløjen, så noget tyder jo på at det er en særlig slags mennesker der til-trækkes til disse magt-jobs)

Og ruth fik endelig sin 'jihad' da hende's 'religiøse' støtte-hær svævede elegant ned fra himlen og udførte deres volds-handling mod sovende unge og dermed fik skabt ballade i byen (det var jo trods alt dér dagen begyndte. Den første volds-handling blev _ikke_ begået af unge. Det er et faktum)

Man må ikke slå efter policen, nej det er korrekt, men hvis policen repræsenterer undertrykkelse må man altså trække en grænse.
Nazisterne havde også en lovlig demokratisk sejr bag sig da de begyndte at gasse jøder. Sku' man så også bare ha' accepteret dét? Man ka' altså også blive _for_ naiv.

Og ritt, alt dit snak om at man ikke må bruge vold er virkelig en tom omgang gas eftersom det faktisk var myndighederne der startede volden.
De unge har krav på et sted, og det har de fordi de er danskere og har skatte-betalende forældre. Du er folkevalgt og forvalter _vores_ samfund, ikke _dit_. Din pamper!

Du sammenligner danmark med nazi-tyskland, dette alene burde få dig til at tænke, for derefter at klappe i. Det hus skulle ryddes, syntes de skal være taknemlige for det ikke var engelsk riotcontrol, fordi så havde de grædt snot af gassen, vanden og gummikuglerne. Ikke at jeg sympatisere med sådanne handlinger, men det kan jo være nødvendigt, når en gruppe unge mennesker, får sig selv smidt ud pga. hashrygning og bare ikke vil fatte de bryder en aftale de havde med kommunen, måske de unge skulle begynde i klubber, hvor man ikke ryger den fede?

Politiet brugte skum, prøv lige at overdramatisere ikke? Det var ikke politiet der antændte biler vel?

Titel:
Relativistisk båthorn

Schizophreniak skrev:
Du sammenligner danmark med nazi-tyskland, dette alene burde få dig til at tænke, for derefter at klappe i.

Det jeg si'r er at nazisterne var lovligt og demokratisk valgt. Og det jeg ville pointere er at hvis man så sku' følge din logik, så sku' man ha' accepteret gasningen af jøderne, fordi du synes man ikke måtte hindre lovlige stats-godkendte aktører (nazisterne) i at udføre handlinger de havde lov-hjemmel til ifølge deres regerings vedtagne lov (den lov hitler havde vedtaget)

Og logikken er iøvrigt meget aktuel med irak-krigen. Bush invaderede jo irak Ulovligt fordi han mente det var nødvendigt 'for the greater good' (at han så ikke gjorde det for at redde civile irakkere, hvilket ku' ha' været et nobelt motiv, men fordi han havde paranoia omkring luft-kastel WMD'ere er jo bare beklageligt)

Schizophreniak skrev:
Det hus skulle ryddes, syntes de skal være taknemlige for det ikke var engelsk riotcontrol, fordi så havde de grædt snot af gassen, vanden og gummikuglerne. Ikke at jeg sympatisere med sådanne handlinger, men det kan jo være nødvendigt, når en gruppe unge mennesker, får sig selv smidt ud pga. hashrygning og bare ikke vil fatte de bryder en aftale de havde med kommunen, måske de unge skulle begynde i klubber, hvor man ikke ryger den fede?

Nej, det ka' squ ikke være nødvendigt hvis der findes alternative metoder. At bruge vold, hvis man faktisk ka' bruge andre metoder, er udtryk for sindssyge (Uanset om der står police eller aktivist eller nazist på din skulder)

Schizophreniak skrev:
Politiet brugte skum, prøv lige at overdramatisere ikke? Det var ikke politiet der antændte biler vel?

Definitionen på vold er ikke om det er skum eller kanoner, men om det er fysisk direkte tvang. De måtte, ifølge tv, slæbe en person ud der reagerede allergisk eller noget i den retning på gassen. Tænk nu hvis han havde været død bare fordi policen havde så travlt som de havde. Mener du ikke også at hvis rydningen ku' ha' været foretaget på en måde der ikke indbefattede brug af gas og vold, men som istedet tog flere dage, ville ha' været bedre? Sikkerhed fremfor hastighed?

Feks ku' man ha' afspærret huset, og så bare ventet på at de sku' ud efter mad og drikke. Så ville situationen ha' løst sig selv, med minimal vold, iløbet af max 1 måned.

Og så for lige at gentage hvad jeg sagde i en anden tråd (som jeg har copy-pastet herover): Jeg er dog helt klart _imod_ at huset ryddes. Det var et glimrende eksempel på hvor eksemplarisk unge ka' opføre sig i modsætning til feks pop-steder som diskotek INN og andre alkohol-steder hvor folk generelt er sindssyge.

Titel:
Relativistisk båthorn

Ved man egentlig hvor mange af dem der laver ballade, der reelt er _modstandere_ af ungdoms-huset, og som laver ballade nu for at genere ungdoms-huset's kultur?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
JEL skrev:
Ved man egentlig hvor mange af dem der laver ballade, der reelt er _modstandere_ af ungdoms-huset, og som laver ballade nu for at genere ungdoms-huset's kultur?

Hahaha, du er for langt ude. Hvad er nu det for en sammensværgelsesteori? Seriøst, det er en voldelig subkultur der holdt til i det hus, og det er det du ser nu, ikke et eller andet komplot for at sætte dem i dårligt lys.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
JEL skrev:

Hahaha, du er for langt ude. Hvad er nu det for en sammensværgelsesteori? Seriøst, det er en voldelig subkultur der holdt til i det hus, og det er det du ser nu, ikke et eller andet komplot for at sætte dem i dårligt lys.

:yeah: Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

Nej jeg vil ikke sympatisere med nazister JEL, du er alt for langt ud, alt for fanatisk, hvordan kan du sammenligne det, der er sket i København med Holocaust, du er godt nok brændt af oppe i skallen og jeg ville ønske, jeg kunne have sagt det på en pænere måde, men det kan man bare ikke, når man begynder at sammenligne FOLKEMORD med en simpel demonstration.

Du burde være i stand til at stoppe dine fingre, i at skrive den slags smuds, men hvis du er aktivist for ungdomshuset, kan jeg egentligt godt forstå din handling kommer før din tanke.

Jeg må gentage pointen. Ungdomshusets brugere overholdte ikke den givne aftale med kommunen, den gik på at der ikke måtte indtages ulovlige substanser i huset! Dette er der blevet gjort!

At hash burde være et lovligt rusmiddel, har overhovedet intet med denne sag at gøre, så argumenter i den retning er IMO ikke gældende, for det kunne det let blive trukket ud til. Dette er bare at snakke udenom, ligesom alt det andet er snakken udenom. Kernen i denne sag er problematikken mht hashrygning og de unges nærighed.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dankdawg skrev:
JEL skrev:

Både du og Skizo er til grin. Ja der var aktivister i huset der troede på vold som middel, men det er kraftædeme langt fra at være en voldelig subkultur. Balladen kom når man ikke havde et ungdomshus, og nu er den her igen fordi man har taget det. Længere er den såmænd ikke.

Og til det JEL siger har der været mange nazister på gaden, plus grønlændere, palæstinenserdrenge osv. der ikke har den fjerneste tilknytning til huset.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tias skrev:
dankdawg skrev:
JEL skrev:

Både du og Skizo er til grin. Ja der var aktivister i huset der troede på vold som middel, men det er kraftædeme langt fra at være en voldelig subkultur. Balladen kom når man ikke havde et ungdomshus, og nu er den her igen fordi man har taget det. Længere er den såmænd ikke.

Og til det JEL siger har der været mange nazister på gaden, plus grønlændere, palæstinenserdrenge osv. der ikke har den fjerneste tilknytning til huset.

Nej men i lod dem uden tilknytning deltage ikke? I lod dem smadre ting, nærmest i jeres navn! Fordi når danmark ser billederne, ser de ikke grønlændere, nazi-svin og palæstinadrenge. De ser kun UNGE mennesker, unge mennesker der hærger en by. Så hvad med at stoppe dem der ikke har noget med jer at gøre? Eller i sympatisere måske ligefrem med dem? Siden i ikke gør noget for ikke at modtage deres støtte? Men målet helliger måske midlet? Fedt nok at politiet ikke tænker som jer, fordi så havde de sgu skudt jer ned? Er det fedt at smadre et samfund, der passer på med ikke at smadre jer, i et forsøg på at stoppe jer?

Kan du ikke se, det er jer der er galt på den? I er så langt ude at i burde sendes til psykolog. Dit næste argument er vel, det var de ANDRE der smadrede biler, jer fra ungeren gik bare med flag og banners, var fredelige og rolige. Køb jeres eget hus/grund/hvad fanden i lyster, gør med den hvad i vil. Jeg vil hjertens gerne støtte jeres projekt, men jeg er imod vold, så det skal i nok ikke regne med jeg gør. Den dag i har fundet lyset, skal jeg nok hjælpe med at bygge jer et hus, stiller gladeligt min arbejdskraft til rådighed for noget konstruktivt. Sådan er mennesker, men når man begynder at smadre en by, så har jeg mest lyst til "#¤"¤"#¤%"#"" og #%%#¤!"¤""#¤ + lidt #¤""#"¤%"#%"# men sådan er jeg ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

kunne man da ellers godt tro med det nick og den bopæl du har :lol:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Tias skrev:

Det er slet ikke en voldelig subkultur, de er bare i gang med at smadre dele af byen. Klart nok. :roll:

Titel:
Medlem

ungdommenshuset er blevet den gnist der tændte en masse vrede der lå latent i alle de subkulturer regeringen har indført klapjagt på. Som altid er det stoffer der er kilen ind.

subkultur er ikke modkultur, og jeg er enig i at det er et vrøvle udtryk.

subkultur er ofte de strømninger under overfladen der senere kommer til at præge selve "kulturen" som vi forstår den. Men den tjener også som en tryk ventil for mennesker der føler sig ved siden af det etablerede. Den bredt accepterede kultur.

Hvis man istedet for at krybe ind i skjoldet over alt der er anderledes, dyrker det og plejer det. Bliver de medlemmer der i en subkultur finder ro i sammenholdet der, en del af det omgivende samfund blot på deres egen måde. Det som er problemet her og som ungdomshuset er blevet symbol på, er at den frihed bliver mindre og mindre.

og den voldelige reaktion er hvad der sker når trykventilerne fjendtliggøres, lukkes og isoleres.

Men kan lave et sjovt forsøg der viser effekten, skulle der være tvivl. tag en trykkoger, fyld den med vand og smid den på komfuret, og giv derefter ventilen en på bærret. Vent.

En anden facet af det her er som jeg har sagt før at ejendomsret ikke er helligt forvaret, såfremt det tjener "offentlighedens interresse", hvilket kan ombefatte ganske mange typer projekter. I det her tilfælde var det i offentlighedens interresse at kbh ikke blev en krigs zone eller taget som gidsel i en stupid principiel sag med en flok snotnæser, og vrede subkulturer.

Titel:
Relativistisk båthorn

De der arbejdere der fjerner ting inde fra huset... jeg troede vi havde maske-forbud i danmark??? Men det gælder måske ikke alle?

dankdawg skrev:
det er en voldelig subkultur der holdt til i det hus, og det er det du ser nu, ikke et eller andet komplot for at sætte dem i dårligt lys.

Alle ka' blive voldelige hvis de bli'r angrebet eller presset eller undertrykt. Men derfor ku' det jo godt være at feks nazister så deres snit til at lave noget ekstra ballade for at ramme dem fra ungdomshuset. Det er jo set før at nogen forsøger at udnytte en situation.

Du husker jo sikkert hvordan feks civil-politi var med til at forsøge at starte Uroligheder under EU-demo'en for nogle år tilbage i københavn (dem der var klædt som aktivister, men faktisk var civilt politi. Og som Uheldigvis, for dem, blev filmet). Så den slags sker jo altså, selvom de si'r det modsatte fra myndighederne's side.

I sverige, i göteborg for en del år siden, var der også nazister der smadrede vinduer på forretninger for at det sku' se ud som om det var aktivisterne der stod bag (det blev også bekræftet senere)

Så i mindst 2 tilfælde har den slags 'sammensværgelse' altså beviseligt fundet sted. Så det er da ikke Utænkeligt at _noget_ af balladen fra kbh er lavet af folk der vil skade ungdomshuset.

Schizophreniak skrev:
hvordan kan du sammenligne det, der er sket i København med Holocaust, du er godt nok brændt af oppe i skallen og jeg ville ønske, jeg kunne have sagt det på en pænere måde, men det kan man bare ikke, når man begynder at sammenligne FOLKEMORD med en simpel demonstration.

Det er jo altså heller ikke det jeg gør. Jeg viser bare at din ide om at lovlige myndigheds-personer altid automatisk er de gode, og derfor ska' behandles som hellige der aldrig må stilles til ansvar for deres handlinger, ikke er korrekt. Det er ikke en sammenligning af situationerne. Beklager hvis du fik det indtryk.

Schizophreniak skrev:
Jeg må gentage pointen. Ungdomshusets brugere overholdte ikke den givne aftale med kommunen, den gik på at der ikke måtte indtages ulovlige substanser i huset! Dette er der blevet gjort!

Hvorfra ved du egentlig om der er blevet indtaget Ulovlige substanser i huset? Teknisk set er det vel ren spekulation fra din side?

Og selv hvis der er indtaget ting (og det er der da sikkert, da den slags jo tilsyneladende sker mange steder nu om dage (uden at policen af den grund angriber alle diskoteker med helikoptere og anti-terror-korps)); dét princip mener du er alle gade-kampene værd? _Så_ vigtigt er det for dig at ramme nogle enkelte 'forbrydere'. _Så_ vigtigt, at du er ligeglad med alle dem der ikke har gjort noget forkert i huset? Du mener altså at midlet, at angribe huset med helikopter og rende-gravere og anti-terror-korps og gas, er helliget fordi nogle enkelte måske har pulset en joint derinde? Du synes ikke det er bare en lille smule blæst uden for proportioner, når man ku' ha' valgt en mere fredelig metode?

Du fik aldrig svaret på mit spørgsmål fra før: hvad er vigtigst for dig? Sikkerhed eller hastighed?

Er det mest vigtigt at ingen kommer til skade, eller er det mest vigtigt at alle unge smides ud af huset?

Tias skrev:
Og til det JEL siger har der været mange nazister på gaden

Og de kæmper ihvertfald ikke for bevarelsen af ungdomshuset.

Schizophreniak skrev:
Nej men i lod dem uden tilknytning deltage ikke? I lod dem smadre ting, nærmest i jeres navn!

Folk på gaden er da ikke ansvarlige for hvad andre folk på gaden laver? Hvis en nazi-idiot slår dig ned og si'r han gør det i policen's navn, så er det da ikke policen's skyld? Mig bekendt er man kun ansvarlig for sine egne handlinger.

Schizophreniak skrev:
Så hvad med at stoppe dem der ikke har noget med jer at gøre? Eller i sympatisere måske ligefrem med dem? Siden i ikke gør noget for ikke at modtage deres støtte? Men målet helliger måske midlet?

Jeg er sikker på, hvis du spør' policen, at de vil sige du ska' holde dig langt fra enhver der kaster med sten, og at du ikke selv ska' forsøge at standse personen.
Så dit argument her, med at alle åbenbart er kollektivt skyldige for nogle enkelte's handlinger, er temmelig Usagligt.

Enki skrev:
ungdommenshuset er blevet den gnist der tændte en masse vrede der lå latent i alle de subkulturer regeringen har indført klapjagt på.

Men alligevel får medierne og myndighederne det til at se ud som om regeringen er de forsmåede og Uretfærdigt behandlede. Al undertrykkelsen er udgået fra myndighederne, og derfor ligger de nu som de har redt. Men den side af sagen er der ingen der taler ret meget om.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg er så pissetræt af at høre den lortevise, sympatisører og andre kvasifascister har sunget de sidste dage, nemlig at man dels slår et uundværligt kreativt miljø ihjel. At staten ensretter mere og mere, og hvad ved jeg,
Det er fint nok at have disse holdninger, men det er holdninger, man kun kan have, hvis man er kollektivist og mener, at individer formes af andre.
Der er ingen - INGEN - som forhindrer de her kommunistiske fascistspassere i at købe deres egen ejendom og så ellers råde over den, som de vil.

Jeg betragter ikke miljøet omkring Ungdomshuset som en modkultur først og fremmest. Miljøet er for mig at se 100% reaktionært.
Findes der noget mere dødssygt end sådan en kultur?
Jeg har langt mere respekt, på alle måder, for alle de subkulturer, som navigerer ift. hvad de VIL og skider hul i Ungdomshuset, B. Mikkelsen og hvad ved jeg.

Sådan en flok erklærede modløbere har jeg nada respekt for. Og da slet ikke når de begynder at stjæle andres ejendom og angribe anderledes tænekden.

Fascister er stadig min betegnelse for dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
The Man in The Dark Sedan skrev:
jeg synes det er en skide irriterende tendens som folk har til at generalisere blandt ungdomshusets brugere. skønt jeg måske ikke er lige så entusiastisk som Tias, betegner jeg da mig selv som bruger af ungdomshuset, og jeg har på intet tidspunkt udøvet vold eller hærværk i forbindelse med kampen for bevarelse af ungdomshuset på jagtvej 69. mange ser fysisk magt som den eneste måde man kan forsvare ungdomshuset på nu efter utallige forhandlinger, andre igen gør ikke. at nogle har opført sig truende og direkte udøvet hærværk til demonstrationen ved faderhuset, er jeg indforstået med, men langt størstedelen var kun kommet for at demonstrere fredeligt, høre musik og spise mad.

desuden tror jeg ikke du skal betvivle Tias historie, at nogle ødelagde inventar i faderhuset gør ikke Tias historie til løgn.

Ok, fino. Men hvor bliver jeres fælles erklæring af? Har jeg misset alle I fredelige brugeres fælles erklæringer?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Enki skrev:
Det som er problemet her og som ungdomshuset er blevet symbol på, er at den frihed bliver mindre og mindre.

og den voldelige reaktion er hvad der sker når trykventilerne fjendtliggøres, lukkes og isoleres.

Vås, der er ikke mindre frihed i denne retning. Det er ikke forbudt at høre punkrock og være en idiot. Sagen er jo ikke et spørgsmål om frihed, det er et spørgsmål om at de forkælede unger vil have at der skal stilles et hus til rådighed for deres alternative ungdomsklub fra offentlig side.

Hvis de unge ville købe et sted selv, så ville ingen sige noget til det, så længe de opførte sig pænt. Det er derfor ikke et indgreb i friheden, med mindre man mener at frihed indebærer retten til at få del i andres ejendom til et hvilket som helst formål. At mene dette er IMO absurd, hvilket burde være tydeligt for enhver der tænker konsekvenserne igennem af en sådan tankegang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL skrev:
Schizophreniak skrev:

Hvorfra ved du egentlig om der er blevet indtaget Ulovlige substanser i huset? Teknisk set er det vel ren spekulation fra din side?

Og selv hvis der er indtaget ting (og det er der da sikkert, da den slags jo tilsyneladende sker mange steder nu om dage (uden at policen af den grund angriber alle diskoteker med helikoptere og anti-terror-korps)); dét princip mener du er alle gade-kampene værd? _Så_ vigtigt er det for dig at ramme nogle enkelte 'forbrydere'. _Så_ vigtigt, at du er ligeglad med alle dem der ikke har gjort noget forkert i huset? Du mener altså at midlet, at angribe huset med helikopter og rende-gravere og anti-terror-korps og gas, er helliget fordi nogle enkelte måske har pulset en joint derinde? Du synes ikke det er bare en lille smule blæst uden for proportioner, når man ku' ha' valgt en mere fredelig metode?

Tias skrev:
Med laissez-faire mener jeg netop at vi tager fat i de yngste gæster og standser dem hvis de junker en masse vodka eller ryger fede, men hvis det er ældre der kan styer det beder vi dem lade være at skilte med det. Forstår du nu?

Nej det er ikke spekulationer, det er blevet udtalt af en fra ungdomshuset.
Hvad med at studere topic's, inden du antager, AT jeg sidder og antager noget!

De unge har besat et hus, de skal ud hurtigst muligt og de kan være glade for det skete i Danmark og ikke et andet land f.eks Rusland, England, Amerika. Så stop det tuderi, de er blevet sat ud af det hus, slut.

Hvis du ikke kan godtage folk fra huset, selv siger de ryger fed derinde, så er du godt blind og dum.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DD>> Hvorfor er du så fordomsfuld? Det bliver stadigt tydeligere at der stadigt er rigtigt mange københavnere( for ikke at nævne tusindvis af danskere i andre byer samt udlændinge) der demonstrerer fredeligt. Stjernedemoen i går havde sikkert mønstret lige så mange som den sidste af sin slags( hvor vel over 5000 deltog) hvis det ikke var fordi folk er bange for den undtagelsestilstand politiet har indført i byen.

EDIT: Jeg kan ikke deltage i den her tråd længere. Hej hej

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Tias skrev:
DD>> Hvorfor er du så fordomsfuld? Det bliver stadigt tydeligere at der stadigt er rigtigt mange københavnere( for ikke at nævne tusindvis af danskere i andre byer samt udlændinge) der demonstrerer fredeligt. Stjernedemoen i går havde sikkert mønstret lige så mange som den sidste af sin slags( hvor vel over 5000 deltog) hvis det ikke var fordi folk er bange for den undtagelsestilstand politiet har indført i byen.

Det er ikke en fordom. Er det gået hen over hovedet på dig hvad dine psykopatvenner har lavet i dagevis nu? Det er vold og hærværk. En fordom er noget der ikke baserer sig på fakta, men dette baserer sig jo på de faktiske hændelser. Hvilken verden lever du i?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Tias skrev:

Det er ikke en fordom. Er det gået hen over hovedet på dig hvad dine psykopatvenner har lavet i dagevis nu? Det er vold og hærværk. En fordom er noget der ikke baserer sig på fakta, men dette baserer sig jo på de faktiske hændelser. Hvilken verden lever du i?

:yeah:

Men det er nok fordi, de unge er fanatiske.

Titel:
Relativistisk båthorn

Schizophreniak skrev:
De unge har besat et hus, de skal ud hurtigst muligt

Så hastighed er vigtigere end sikkerhed... :roll:

Hvorfor har du egentlig så travlt med at få dem ud, at du er villig til at risikere deres liv? (både policen's og hus-brugerne's, som jo er dem der ska' kæmpe kampen i modsætning til mig og dig der slet ikke bor i nærheden af huset og egentlig bare burde lukke røven)

Hvad får dig til at vægte et teoretisk princip højere end reelle menneske-liv? Det undrer mig ekstremt meget at du ikke forstår vigtigheden af at fastholde et samfund der holder sig fra at bruge Unødig magt (men det virker desværre symptomatisk for sofa-fascister der aldrig selv har besøgt huset, og som bare sidder og skriger på mere og mere politi-magt.)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 188 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]