Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 13:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Netværkets formål er at få en gennemført reformer indenfor forbuds junglen i den danske narkolovgivning. Den nuværende politik er til grin, og gennem internationalt samarbejde med flere store andre netværk, samles der information om hvordan at stofbrugeres vilkår er i forskellige lande, samt at få samlet værdifuld information hvad der fører til hårdere stoffer og hvad der ikke gør. Der er mange ting som netværket går i krig med, og af samme årsag mener jeg at et legaliserings forum herinde vil være på sin plads! På den måde kan den halvdovne hashryger eventuelt oversætte en tekst hjemmefra, uden at have været med til møder i København.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Obama skrev:
Netværkets formål er at få en gennemført reformer indenfor forbuds junglen i den danske narkolovgivning. Den nuværende politik er til grin, og gennem internationalt samarbejde med flere store andre netværk, samles der information om hvordan at stofbrugeres vilkår er i forskellige lande, samt at få samlet værdifuld information hvad der fører til hårdere stoffer og hvad der ikke gør. Der er mange ting som netværket går i krig med, og af samme årsag mener jeg at et legaliserings forum herinde vil være på sin plads! På den måde kan den halvdovne hashryger eventuelt oversætte en tekst hjemmefra, uden at have været med til møder i København.

Tak :) Jeg er heldoven, men det var da imponerende at du ramte så præcist...

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem

Malkavian o.a.; er der for øvrigt en mulighed for at følge jer på Facebook eller lignende tjenester? For jeg er efterhånden træt af at gå glip af de her opslag (aktivistaftenen, Niels Westys foredrag osv.)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]