Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 18:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Obama-edwards for president?
Ja 72%  72%  [ 13 ]
Nej 28%  28%  [ 5 ]
Afgivne stemmer : 18
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Obama-Edwards for president?

Edwards ga' sin støtte til obama idag. Jeg tror de 2 vil være et godt team hvis de gik sammen.

Hvad er folket's vurdering her om dem i det ovale rum? :)

Og selvfølgelig hvad vi eventuelt ville ku' forvente os indenfor vores felt hvis de kom ind.

(din stemme i pollen ka' ændres løbende, ligesom menings-målinger, hvis du skifter mening)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Har stemt nej. Da jeg klart holder med republikanernes John McCain i det amerikanske præsident valg.

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Obama

Site Webmaster
Brugeravatar

Et godt sted at finde ud af hvem man 'holder med' er Library of Congress.

Så kan man slå de forskellige kandidater op og se hvilke love de har stemt for, imod, støttet, ikke støttet, startet osv.

http://thomas.loc.gov/

Ud fra det, håber jeg det bliver O-manden. Uden Edwards.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Desværre er der ikke den store variation mellem de to store partier, så amerikansk politik er sgu lidt kedeligt. Men Obama ville da være fint nok.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amerikansk politik er til at brække sig over. Når man ser på hvordan kandidaterne fremføres og fremfører sig selv som superhelte, og den måde debatten bliver simplificeret helt ned på børnehaveniveau, skulle man virkelig tro at USA var en nation af retarderede. Når politik bliver så populistsisk og personfikseret som tilfældet er dér, mister valgkampe helt deres demokratiske betydning, og bliver til et gigantisk X-factor show istedet.

Jeg håber selvfølgelig Obama vinder frem for McCain, men det ville gæde mig langt mere hvis han fik sprængt sine lemmer fra kroppen af Osama . :whogives:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Af de 3 mulige kandidater på nuværende tidspunkt bakker jeg også Obama. Jeg kan lide hans måde at tale på. Især i starten af kampagnen var han rigtig skarp, nu er de begge trætte(forståeligt). Der er om ikke andet et gran af integritet i manden. Og så er han jo sort. Hillary virker ikke oprigtig, og som hun ikke rigtig har sig selv med når hun stiller op til debat. Hendes leflestunt for white-trash segmentet for nylig, med rabatter på benzinen som hun proklamerede på ladet af en pickup, var tåkrummende pinligt. Hvordan man kan være på McCains hold fatter jeg ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]