Fenriz skrev:
Citat:
- Vesten og USA skal blande sig udenom Mellemøstlig politik
De lande du snakker om er rene diktaturer, selvfoelgelig skal vi blande os. Jeg er dog enig i at krig ikke er nogen loesning, men mange mennesker har en tendens til at taenke at naar det nu er maaden de goer det paa dernede, saa er det automatisk i orden. I lande hvor kvinder, homoseksuelle og folk der kan taenke selv bliver undertrykt og risikerer at blive henrettet hvis de kritiserer regimet er kulturimperialisme en GOD ting.
Kermit dk > Hvad er det for noget pis med at terror er "frihedskaempendes angreb"? Kan du virkelig se det logiske i at slaa uskyldige mennesker ihjel for at faa sin syge pointe igennem? Jeg befinder mig selv i Asien lige nu, hvis jeg blev offer for en bombe ville det saa ogsaa vaere i orden fordi mit land har "kraenket" en religion? Jeg kan virkelig ikke se hvordan det nogen sinde kan forsvares at foere en krig imod uskyldige mennesker, selv om det selvfoelgelig er det letteste.
Jeg har dog rejst i lande de sidste par uger hvor religion er forbudt, nogen fordele er der da ved kommunisme.

Det er en lang diskution at komme ind i nu, men jeg vil nu prøve alligevel.
I alt for lang tid har vesten, og USA i særdeleshed, forsøgt at være "Verdens" herskere... dette minder mig lidt om når Fogh vil lede landet, det er umuligt for retarderet mennesker at lede et land.
At folk ikke kan respekterer en anden kultur, her er problemet opstået.. det er ikke mellemøsten der er de onde, de lever bare på en anden måde end os, og hvad så?
Ja, diktatur er en grusom ting, men det fungerer, og det har det gjort i meget lang tid.
Jeg prøver ikke at fremme diktatur, forstå mig ret, men nogle steder fungerer det bare bedst.
Hvis jeg skulle sætte navne på det onde og det gode i verden, ville vesten helt sikkert være det onde, det er disse mennesker der absolut ikke accepterer andres kulturer.
Mellemøsten har lavet angreb mod USA, og vi kan tage 9/11 som et godt eksempel.
9/11 var ikke et umotiveret angreb, der var en mening bag... at skabe opmærksomhed om at mellemøsten ikke ville finde sig i at de blev holdt for nar og at USA prøver at omdanne dem til "civiliserede" mennesker.
Lad os føre dette over til den virkelige verden, vores hverdag...
Hvis du gentagne gange bliver gjort nar af, og dine medmennesker prøver at gøre dig som dem, hvad ville du så gøre, hvis de ikke gad lytte til hvad du sagde?
På et tidspunkt bliver det altså for meget, til sidst må dette vanvid stoppe.
USA skal stoppes, de vil forvandle verden til et værre sted med deres store fede mennesker og stupide hjerner.
Vi skal være modne nok til at accepterer forskellige mennesker i vores samfund, om de bor på vores gader eller om de bor i den anden ende af verden, for indtil dette sker, har vi intet, vi er ingen ting, vi er dyr.
Vågn op, mod jeres lokale pizzabager med et smil, og forstå hans kultur, jeg lover jer at i får en god oplevelse, og først her, kan i begynde at forstå lidt af den østlige verden.