Ja jeg fik godt nok en klump i halsen da jeg læste dette i morges...
Godt nok siger de at de skal bruge det til terror, men hvad så med alt den anden indirekte ulovlige ting, såsom folk på div. boards der fremviser fiktive grows af div. planter osv.
Jeg mener bare at de jo så i mine øjne også skal logge f.eks. vores IP'er og hvilke sider vi er inde på, f.eks. psy.dk. Ikke noget jeg ville have det specielt rart med at vide at jeg ligeså godt kunne skrive navn og adresse herinde, hvis man ser bort fra at man skal have en kendelse, men panserne bliver jo ved med at få nye beføjelser i kampen mod kriminalitet.
Ransagelse uden kendelse pga. begrundet mistanke, har aldrig været en sag hvor de ikke har fået godkendt det bagefter af en dommer
Kropsvisitering af folk der opholder sig i området omkring steder der bliver solgt hash og stoffer, dvs. anholdelse for overtrædelse af loven om euforiserende stoffer bare fordi der bliver solgt hash to etager længere oppe, og man står i døren til opgangen
Kropsvisitering af vilkårlige personer på Christiania bare pga. risikoen for skydevåben og hash. Uha ja. Der er mere hash på personer en onsdag eftermiddag i Vanløse end på Staden, det er jeg næsten sikker på...

Det ender med at vi ikke har nogen rettigheder, hvis man ser sort på det. Men jeg håber og beder for vores og vores efterkommeres skyld ikke at alt skal logges.
Internettes bedste egenskab, anonymiteten er også en af de farligste for folk med dårlige hensigter
Jeg kan ikke lide at blive overvåget, selvom jeg ikke begår kriminalitet hele tiden og stjæler med arme og ben, føler jeg mig utryg ved overvågning, hele tiden og ubønhørligt. Selvom jeg ikke fokuserer på det hele tiden, er der en uro og underlig følelse i kroppen
Terror... Uha ja det er forfærdeligt. Ja selvf. er det det. Men FOR HELVEDE. Hvor mange er det der dør af terror om året ? 500 ? 1000 ? Er det ikke det der dør af sult i
minuttet ?
Ligesom fugleinfluenzaen. Ja det er forfærdeligt og der kan komme pandemier og alt muligt. Der er en lille risiko for det. Første gang jeg læste om H5N1 var tilbage i 98 eller 99 mener jeg, hvor der blev sagt præcis det samme som nu. Så det er jo ikke noget ukendt problem.
Så vil DK samt Norden bruge, hvor mange, 25 mia. ? 75 mia. ? På laboratorie og fabrikations-FUCK til vaccine
Ka ik lige huske det præcist, men det er noget i den retning.
Hvis der dør 200 mennesker årligt af fugleinfluenza. Uha farligt. Hvis der dør 5000 så er det jo heller ikke en skid. Der dør mio. af børn hvert år bare pga. de ikke har rent vand og ik får mad. Brug dog de mange mia kroner på de fattige lande i stedet. Eller OL ? Ja det er jo også fint nok, men alle de mange mange penge bare pga. nogle skal løbe lidt rundt og kaste med stålkugler o.a.
ARGH nu er jeg blevet negativ... FUCK dem, fuck regeringen, fuck fuck fuck...
Sorry for lidt off-topic. Hvis jeg finder et bedre sted at poste det så fjerner jeg det