Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Flere liberalistiske partier, tak! Hele meningen med "terror" er at ændre vores livsstil... dette er sket, krigen er vundet. Men det har vi ikke helt fattet endnu.

Metroxpress, 09/03-2006, Århus

Billede

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
føj

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Håber da i alller højeste grad at det ikke bliver til noget :o

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja jeg fik godt nok en klump i halsen da jeg læste dette i morges...

Godt nok siger de at de skal bruge det til terror, men hvad så med alt den anden indirekte ulovlige ting, såsom folk på div. boards der fremviser fiktive grows af div. planter osv.

Jeg mener bare at de jo så i mine øjne også skal logge f.eks. vores IP'er og hvilke sider vi er inde på, f.eks. psy.dk. Ikke noget jeg ville have det specielt rart med at vide at jeg ligeså godt kunne skrive navn og adresse herinde, hvis man ser bort fra at man skal have en kendelse, men panserne bliver jo ved med at få nye beføjelser i kampen mod kriminalitet.

Ransagelse uden kendelse pga. begrundet mistanke, har aldrig været en sag hvor de ikke har fået godkendt det bagefter af en dommer

Kropsvisitering af folk der opholder sig i området omkring steder der bliver solgt hash og stoffer, dvs. anholdelse for overtrædelse af loven om euforiserende stoffer bare fordi der bliver solgt hash to etager længere oppe, og man står i døren til opgangen

Kropsvisitering af vilkårlige personer på Christiania bare pga. risikoen for skydevåben og hash. Uha ja. Der er mere hash på personer en onsdag eftermiddag i Vanløse end på Staden, det er jeg næsten sikker på... ;)

Det ender med at vi ikke har nogen rettigheder, hvis man ser sort på det. Men jeg håber og beder for vores og vores efterkommeres skyld ikke at alt skal logges.

Internettes bedste egenskab, anonymiteten er også en af de farligste for folk med dårlige hensigter

Jeg kan ikke lide at blive overvåget, selvom jeg ikke begår kriminalitet hele tiden og stjæler med arme og ben, føler jeg mig utryg ved overvågning, hele tiden og ubønhørligt. Selvom jeg ikke fokuserer på det hele tiden, er der en uro og underlig følelse i kroppen

Terror... Uha ja det er forfærdeligt. Ja selvf. er det det. Men FOR HELVEDE. Hvor mange er det der dør af terror om året ? 500 ? 1000 ? Er det ikke det der dør af sult i minuttet ?

Ligesom fugleinfluenzaen. Ja det er forfærdeligt og der kan komme pandemier og alt muligt. Der er en lille risiko for det. Første gang jeg læste om H5N1 var tilbage i 98 eller 99 mener jeg, hvor der blev sagt præcis det samme som nu. Så det er jo ikke noget ukendt problem.

Så vil DK samt Norden bruge, hvor mange, 25 mia. ? 75 mia. ? På laboratorie og fabrikations-FUCK til vaccine

Ka ik lige huske det præcist, men det er noget i den retning.

Hvis der dør 200 mennesker årligt af fugleinfluenza. Uha farligt. Hvis der dør 5000 så er det jo heller ikke en skid. Der dør mio. af børn hvert år bare pga. de ikke har rent vand og ik får mad. Brug dog de mange mia kroner på de fattige lande i stedet. Eller OL ? Ja det er jo også fint nok, men alle de mange mange penge bare pga. nogle skal løbe lidt rundt og kaste med stålkugler o.a.

ARGH nu er jeg blevet negativ... FUCK dem, fuck regeringen, fuck fuck fuck...

Sorry for lidt off-topic. Hvis jeg finder et bedre sted at poste det så fjerner jeg det :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hård kryptering 4 life!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Dextrose skrev:
Hård kryptering 4 life!

Jatak!
Jeg bliver også helt glad indeni, hver gang jeg tænker på freenet :)
Desværre går udviklingen lidt trægt, men i den rigtige retning. Om et par år, kan de forhåbentlig stikke enhver form for netværksovervågning skråt op!

Titel:
Medlem

Jeg kan kun le af det, det er åbenlyst noget som computerdumme politikere har fundet på. For det første så er det forrykt at det er forbrugerne der er i sidste ende kommer til at betale for det, fordi det bliver pålagt teleselskaberne. For det andet er det tåbeligt kun at overvåge ikke-anonym email som det står beskrevet i artiklen. Dette vil sige at emails som folk f.eks. har på eget registrerede domæne bliver overvåget, men de anonyme kanaler som f.eks. Hotmail ikke gør. Hvor dumme regner de med at "terroristerne" er? Enhver terrorist vil naturligvis gå gennem anonyme kanaler som Hotmail, IRC eller MSN som heller ikke overvåges. Vil en terrorist sende en email fra sin get2net-email? Næppe, da denne jo altid vil kunne kædes sammen med terroristens navn og addresse.
De milliarder der skal bruges bliver jo bare smidt ud af vinduet, og vi får en masse overvågning af de private, mens de formodede "terrorister" bare kan fortsætte som enhver rationelt tænkende terrorist ville gøre det. Vi har virkelig brug for nogle politikere der kan kende forskel på de forskellige internetstandarder, i stedet for bare at slynge dette ligegyldige nonsens ud. Pinligt.

Vedtages det vil jeg fra nu af signere alle mine emails med keywords som "terror", "plutonium" og "død over bush", bare for at irritere deres filtre...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er fascisme værre end Stasi og Sovjetrusland - koblet med totalt idioti som Hardcorewizard påpeger. Idiotien er ikke det værste, det er det åndelige og værdimæssige skred i retningen af mørk middelalder, der er virkelig skræmmende.

Vi har aldrig vidst så meget, som vi gør i dag, men samtidig er den politiske verden mere fjern fra enhver rationel tankegang end nogensinde. Alt hvad de ytrer er blot ideologisk og religiøs retorik, der er udtænkt i en tilstand af frygt og stress.

Titel:
Relativistisk båthorn

Ja det er egentlig Utroligt at sovjet-skrækken er helt glemt af vore dage's ledere. For bare få år siden stod KGB som noget man sku' undgå for enhver pris i vores del af verden. KGB var de onde. Men nu hylder man tilsyneladende kritik-løst KGB's gamle operations-principper (lukkethed og en total omklamring.)

Vesten bli'r mere og mere som saddam's tidligere irak, hvor alle ku' være en spion for regimet uden nogen vidste noget, og hvor ingen derfor turde tale åbent. Det ka' et demokrati ikke tåle.

For at citere en jule-sang; hvis du strammer garnet, kvæler du barnet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg kan ikke klare tanken om, at vi stadig skal døje med den nuværende regering et par år mere!
Skandale efter skandale, løgne, krigsførsel, større forskel på rig og fattig, og nu en fascistisk terrorpakke, som Fogh har i sinde at gennemføre. Som gør Big Brother scenariet til en realitet, alvorligt brud på vores rettigheder som borgere i et demokratisk samfund, samt betaling for dette af os selv (!?) Jeg så folketingsdebatten den dag, da oppositionen i folketinget gik i kødet på Fogh, og forsøgte at få talet ham fra det. Men som sædvanlig var han totalt ligeglad mod folks indvendinger og sagde i en streng, kold, nasal tone: "Der bliver en terrorpakke i dette land" og så snakkede man ikke mere om dén sag.

Er der nogen, der vil være med til at flytte til Tahiti eller Borneo?
Lige nu føler jeg ingen stolthed over at være Dansker, må jeg sige. Hørte i en meningsmåling idag, på, hvor stærkt de forskellige statsministerkandidater står: Fogh havde 72%, Helle Thorning-Smith havde 16% og (det bedste bud efter min mening) Marianne Jelved på blot 12%. Hvordan kan mine landsmænd være så blinde og dumme, at de sluger Fogh's løgne råt og tillader hans dekadente og forfærdelige måde at regere landet på?

Føj, Fogh!
Jeg har sgu ikke stemt på dig, dit fucking røvhul.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Drumstick skrev:
Jeg kan ikke klare tanken om, at vi stadig skal døje med den nuværende regering et par år mere!

Og det er formentlig ikke kun et par år mere, men sandsynligvis meget længere. Hvem skulle kunne overtage som tingene ser ud i dag?

Citat:
Er der nogen, der vil være med til at flytte til Tahiti eller Borneo?

THAILAND :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Terroren er egentlig sendt som gave for Fogh, det gør at han igen og igen kan finde argumenter for overvågning og få lov at gå i krig med sin krigsliderlige ven Bush

Og Danskerne er så forblændede at de sluger hans provaganda råt

Men omvendt går han også terroristerne en tjeneste nemlig at de ødelægger hvores samfund, hvores åbenhed og hvores demokratiske rettigheder og skaber utilfredshed og usikkerhed som føre landet ud i afgrunden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]