Torturere vi andre
Så vil Muslimerne bruge det som argument for at torturere os
Det er ris til egen røv
Og desuden er det slet ikke nødvendigt
Mange af cellerne som operere via terror gør det som sovende celler som virker de-centraliseret rundt omkring en central ledelse med de mindre led som mere løse men som kan vækkes når som helst og beordres til at sprænge en bombe, det kan være hvor som helst, det er overraskende simpelt og nemt at fremstille sprængstof, enhver galning kan gøre det hvis han får besked på det fra højere sted.
Lyndie R. England
England
New England (USA)
Er det hoved ansvarlige i krigen kan man måske sige, men ikke som nation, en snæver kreds af magtfulde mænd i regeringen beslutter udenom befolkningens ønsker i alle tilfælde er der ihvertfald stor uenighed i metoderne som tages i anvendelse!
For øvrigt min dybeste sympati med det Engelske folk! Kristne som Muslimer, Hinduer, Budhister og hvem som helst
Som en anden mand sagde, de kan måske ikke lave mad
Men de har en fantastisk Humor!
Og det skal jeg love for!
Problemet er ikke folk, problemet er de problemer som folk udsættes for, nød, elendighed, undertrykkelse og diktatur, alt sammen med til at forøge niveauet for aktioner imod os
For vi har et ansvar at dele ud af de rigdomme vi har fået på bekostning af de fattige nationer, vi er forpligtet til at hjælpe hvores brødre i nød i Afrika, Mellemøsten, Asien, Syd Amerika og resten af verden, alle har vi noget at gi og noget vi kan hjælpe med, frem for at kaste bo*ber på hinanden, så kan vi droppe syre!
Peace not War
Måske vi skal lave en mod-aktion med lyserg-syre!
Jk eller er jeg