Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 17:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 01 aug 2005 04:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2005 07:38
Indlæg: 921
Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg er naturligvis helt enig med dig indlendende. Men udmeldingen om, at alt er lige gyldigt, finder jeg tåbelig. Forudsat, selvfølgelig, at et indtryk overhovedet skal give mening.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 aug 2005 04:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2002 01:01
Indlæg: 725
Geografisk sted: KBH
Avanti skrev:


(...) Min egen holdning - og forhåbentlig vil alle postmoderne filosoffer være enige - er, at alt per definition er relativt og subjektivt, hvilket jeg synes er klart den sjoveste og rareste måde at tænke på :-)



Ja, det kan jeg godt følge dig i, Avanti!
Gamle Einstein fik ret:
"ALT ER RELATIVT!"

^ også et humoristisk udtryk, synes jeg! Fordi den nærmest 'bider sig selv i halen', hvis I er med?
Den kan også anvendes indenfor Mikroskopi / Makroskopi
- som mange af jer sikkert har prøvet at få en fornemmelse af, på svampe eller LSD.


:wink:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re:
Indlæg: 11 feb 2013 14:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2013 13:38
Indlæg: 16
[quote="Foger » 11 jul 2005 21:19"]hmm... den bliver lang den her ;)

Illustrert videnskab er langt fra videnskabligt! De fortæller kun mainstream co-orporationernes udgave af virkeligheden så vi ikke kigger efter de rigtige steder der ville udvide bevidstheden hos den generelle læserskarer. Det er et udemærket blad, læste det hele min barndom, og kigger stadig ind imellem i et illu blad, men ser mere og mere en ala reality show på tv overgang i bladet, hvis egentlige formål er at gøre os klar til et nyt produkt vi kan forbruge... Brug det som øjenåbner (ikke at du skal tro på alt der står), undersøg den viden du fandt gennem andre kanaler... Uanset hvor i universet vi er, er vi faktiskt i centrum. Det gælder alle steder i universet. Der er ingen midte...Tænk micro macro og tænk dimensioner.
Der er 11 dimensioner med en 12 som vi intet kender til...
Og at tro på mennesket kom fra aben er en stor dårlig joke og den vederstykkeligeste løgn menneskeheden er blevet ført bag lyset af. Ok til Darwins teori. Liv udvikler sig når rammerne skifter. Men der er stadig det berømte missing link (bulshit hvis du undersøger sagen, chek Lloyd Pie, eller youtube http://www.youtube.com/watch?v=pe6DN1Oo ... sults_main og mange andre forskere der ved vi ikke "stammer" fra aben men spontant (uforklarligt) opstod 320.000 år siden, et tal der er fastlagt gennem HGP (human genom project), hvor man har kortlagt alle menneskers gener fra alle dele af hverden og spolet tilbagde til DNA og RNA lignede hinanden! Der er mange forklaringer, der er mange facts, et er sikkert. DER FINDES INTET MISSING LINK. Arkæologer ville vælte sig i knogler fra dette mising link ,havde det ekisteret som skulle være over 320.000 år.
Istedet finder man masser af abelignende knogler og humanoider der har levet på samme tid som mennesket.
Der er stor chance for at menesket udryddet disse primitive primater for at få mad, jæge og markerer territorier!
Men til nu har alverdens ypperligeste arkæologer INTET bevis fundet for at vi kommer fra aberne. Ja vi deler nogle gener, ja vi ligner hinanden fysisk, men moder natur tilføjer kun kromosomer og fjerner dem ikke. Vi har 2 færre kromosomer end aberne!
Nåh... Det var Det.... Kh til alle, pas på jer selv og husk bremsen når i gir den gas!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 feb 2013 17:42 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det var da en stor gang mundlort. Hvorfor skulle emnet hives op igen for det?

Lloyd Pye er til grin indenfor den videnskabelige verden, og tages vist kun seriøst af folk, der virkelig har lyst til at tro på det han siger. En svindler som Lloyd Pye har næppe noget epokegørende at sige om evolutionen. Ihvertfald ikke noget, der anerkendes af etablerede videnskabsfolk. Han minder mig lidt om ham her:

Billede

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 02:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
@David ex DEX
Solen er varm, er vi ikke enige i det? Det er et faktum, præcis ligesom evolutionen er et faktum. Og så får du lige nævnt Lloyd Pie. :D Det er sgu da ham, der i alvor tror på, at Den Afskyllige Snemand findes.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2013 16:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2009 23:55
Indlæg: 118
Gud er stor, Gud er større, Gud er størst!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2013 17:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=37OWL7AzvHo&feature=player_detailpage[/youtube]

EDIT: Pis det virker ikke.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team