Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 17:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2003 18:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 maj 2002 01:01
Indlæg: 58
Geografisk sted: København
Jeg er lige kommet hjem fra min livs tur med den største lykke og glæde i mit hjerte!!

Var fuldt til randen af taknemlighed over at have opdaget og forstået hvad kærlighed i sandhed handler om.

At vi skal turde åbne os selv fuldstændig som vi er, give heeeelt slip, lukke et andet menneske ind i vores inderste og modtage....

Det er netop dér vi bliver til!!!!!!!

Ikke før vil der ske en transformation og forening.

Desværre er der sket dette, at manden jeg inderligt håbede på var klar til dette, ikke kan lukke mig ind.... og blive til sammen med mig.

Så nu bærer jeg på en stor lykke der venter på at blive åbenbaret og levet
-og en stor følelse af tab!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2003 21:06 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Nitte! :\

Op på sadlen igen... "Der er ikke en spand fuld, men et land fuld..." [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2003 11:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2003 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Danmark
Det er fandme rigtigt det første du skriver... med at lukkke en anden ind... Og der findes ikk noget bedre......... Men Keep it high... Din R Drude.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2003 17:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Hvis kvinder kan mærke, at man er en mystisk sjæl og derfor er bange for nærhed med én, da kan man enten tilpasse sig og lære at være mere almindelig, eller...

Give sig selv til verden. Dette er det bedste i kristendommen. At give sig selv til verden med alt, hvad man indeholder, sker fra et transcendent sted inde i én selv, hvorfra man ser sin person som menneske som...

- endnu en person at være noget for.

Man selv er også en person, der skal være genstand for generøs åbenhed, inklusive åbenheden overfor, hvilke behov, der er at tilfredsstille, og den rå relativ-kristendom handler om at tilfredsstille andre.

Det er, hvad man lever for. Selv er man en person, der skal tilfredsstilles. Derfor kan man ikke bare udnyttes, eller derfor går man ikke bare amok og ødelægger alting for én selv. For man må jo også give sig selv at passe på sit liv.

Når man er så givende, bare i sin indre indstilling, - man kan virke helt rolig og diskret - da skræmmes kvinderne, det er mit indtryk. De kan mærke, at man har alt at tilbyde, inklusive at tilbyde åbenhed og opmærksomhed, men -

- det er for meget af det gode.

- det ka' et' pas'!

JO, DET KAN!

- nej, det ka' et' pas', ka' det!

JO, FANDME KAN DET PASSE. JEG ER RÅ-JESUS OG BOMBARDERER TELEPATI-ÆTEREN MED AL SLAGS MENNESKELIGT MATERIALE TIL BRUG FOR ALLE.

DENNE her kærlighed kan gøre hamrende ondt, men jeg foretrækker at vælge smerten, frem for at vælge en mere 'pæn' og 'modificeret' kærlighed, der passer på og afmåler og ikke gøre sig selv til grin og være pinlig...

SÅDAN er du måske, min skat! Sådan er DU måske - velkommen i mine arme, hvis du sætter mit hjerte i brand.

Rå-Jesus kan ikke kues!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2003 21:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Nå, var det ikke lige på dén måde, du mente med at åbne sig, Cirkel?

- Man skal altså "få noget"...før det med at åbne sig er interessant.

Jamen, handler det så ikke blot om, hvor tiltrækkende, man er, og hvor surt det bare er, at den anden ikke vil åbne sig for at bekræfte optimalt, hvor tiltrækkende, man er?

Se emne om kærlighed, Cirkel -

...Ærgerligt, at du ikke kan bruge min i den form, der umiddelbart byder sig til. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2003 00:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 maj 2002 01:01
Indlæg: 58
Geografisk sted: København
Jeg læser med interesse dine svar Skat/Skatzo.....

Hvad mener du med;

...Ærgerligt, at du ikke kan bruge min i den form, der umiddelbart byder sig til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2003 15:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Måske tager jeg fejl med dig. Min generelle oplevelse er bare, at der er så meget udgående fra mit hjerte, og så lidt indgående.

Jeg er opmærksomt sansende.

Jeg tror, folk er bange for initimitet/nærhed, og at det er reklame-ånden, der har induceret denne angst.

Vi har f.eks. et elementært behov for kropskontakt. Et behov, der er så misrøgtet hos mig, så jeg kradser mig selv til blods! Aaar, hvorfor det?

Du kunne da møde mig, Cirkel, så vi kunne opleve hinanden som levende mennesker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team