Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2003 19:59 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84:
Nu er det ikke kun klarsyn jeg taler om, men den slags programmer generelt. Jeg er godt klar over at de sandsigere der er med i Klarsyn er virkelig gode, til det de laver. Men jeg mener stadig, at nogle af de programmer der er lavet i serien Åndernes Magt, er noget fusk. Selvfølgelig ikke dem alle, men nogen af dem.

Og nu gider jeg simpelthen ikke diskutere det mere, for vi har hver vores mening, og kan aldrig blive eninge....
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu var det jo også lige netop Klarsyn jeg hentydede til og ikke så meget åndernes magt, jeg spurgte dig specifikt med hensyn til Klarsyn men du snakker lidt uden om, fordi du godt kan se at du ikke helt kan bunde... de sandsigere som du så flot kalder dem, er ikke bare gode til deres job, hvis du har bare for 5 øre logisk sans så vil du også indrømme overfor mig at de ting som de svare på ikke kan være gætterier, det jeg gør det er at jeg konfrontere dig med dine egne udtalelser og din egen inkonsekvente tankegang og jeg appelere til din fornuft og din sandhedssans, vi ved begge to at du ikke kan stå inde for dine tidligere udtalelser medmindrer du skifte mening som vinden blæser
Vi snakker jo ikke om at nogen af programmerne i Åndernes magt godt kan være forkerte eller ej, for det vil jeg altid lade en dør stå åben for, derimod konfrontere jeg dig med de programmer hvor både du og jeg godt ved inderst inde IKKE er fub... Men det er du åbenbart ikke "mand" nok til at svare på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2003 22:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af miss84:
Og nu gider jeg simpelthen ikke diskutere det mere, for vi har hver vores mening, og kan aldrig blive eninge....<HR></BLOCKQUOTE>

- Ikke, hvis du mener noget, blot for at mene noget, uden at tage hensyn til logiske argumenter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team