Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 jul 2003 23:08 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>OG så forøvrigt, hvor mange så Klarsyn ?
Det kan da kun de mest tykhovede glatnakker tilbagevise som fup <HR></BLOCKQUOTE>

- øh, ja, klart mand. de er totalt i kontakt med ånderne. det kunne man tydeligt se på TV!

Man tror vel på det man gerne vil tro på [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 00:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Der blev engang postet en artikel om hvordan hende den fede kælling der er med i åndernes magt og klarsyn hustler sine "klienter". Hun fortæller dem intet de ikke ved i forvejen, og spiller på deres ønske om at hun virkelig er i kontakt med deres afdøde. Det kaldes ikke at være i kontakt med ånder, det kaldes at tørre røv i andres følelser og fuppe seere landet over.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 10:08 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
@Fenriz> haha, lige mine ord! Hvis der endelig er noget jeg IKKE skal tro på, så er det nok Åndernes Magt. Jeg synes at deres gamle afsnit var gode, men nu kan de satme ikke trække den længere (og jeg har aldrig sagt at jeg tror på det). Det er lidt ligesom BigBrother 1, 2 og 3 - forskellen mellem 1'eren og 3'eren, og det er den måde Åndernes Magt er endt på. Det hele er så opblæst.

Men for at vende tilbage til emnet, så ved jeg heller ikke helt om jeg også tror på ånder... Nogle gange er jeg HELT overbevist om at de findes, og andre gange er jeg overbevist om at de ikke gør. Jeg tror jeg ligger i midten af denne tro.

[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 11:22 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Der blev engang postet en artikel om hvordan hende den fede kælling der er med i åndernes magt og klarsyn hustler sine "klienter". Hun fortæller dem intet de ikke ved i forvejen, og spiller på deres ønske om at hun virkelig er i kontakt med deres afdøde. Det kaldes ikke at være i kontakt med ånder, det kaldes at tørre røv i andres følelser og fuppe seere landet over.<HR></BLOCKQUOTE>

Hallo, tal ordentligt om andre mennesker som du ikke kender...

For det første så er det ikke blevet bevist at hun hustler, så pas på med dine beskyldninger, det kunne være at det endte galt for dig en dag når du kaster den slags omkring dig...

For det andet så fortæller hun ting som ingen andre end de pårørende vidste om vedkommende og i det hele taget ting som hun slet ikke burde vide noget som helst om, prøv at kaste dine fordomme til side for blot 1 sekund og brug så din hjerne samtidig, hvis den ikke allerede er blevet blæst ud af kix....


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 11:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Tag lige en slapper makker, hvis du vil lade dig bedrage af sådan en plattenslager er det helt fint med mig. Og jo, det er "bevist" at hun fupper dem, hun bruger en bestemt metode hvor hun gætter sig frem efter de pårørendes reaktion. Du skulle læse den artikel jeg snakker om i min tidligere post, der gennemgår en proffessionel tryllekunstner et af programmerne, og hun gør intet som han ikke også kunne have gjort. Jeg er ked af at du føler dig stødt over at jeg sviner hende, men jeg har ingen respekt for folk der bedrager andre mennesker og udnytter deres sorg over en person de har mistet.

Og jeg tror ikke vi skal begynde at snakke om hvis hjerne der er blæst ud på stoffer, kammerat...


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 16:55 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Tag lige en slapper makker, hvis du vil lade dig bedrage af sådan en plattenslager er det helt fint med mig. Og jo, det er "bevist" at hun fupper dem, hun bruger en bestemt metode hvor hun gætter sig frem efter de pårørendes reaktion. Du skulle læse den artikel jeg snakker om i min tidligere post, der gennemgår en proffessionel tryllekunstner et af programmerne, og hun gør intet som han ikke også kunne have gjort. Jeg er ked af at du føler dig stødt over at jeg sviner hende, men jeg har ingen respekt for folk der bedrager andre mennesker og udnytter deres sorg over en person de har mistet.

Og jeg tror ikke vi skal begynde at snakke om hvis hjerne der er blæst ud på stoffer, kammerat...
<HR></BLOCKQUOTE>

Nå så du hentyder til det program; "fornemmelse for snyd"

Haha.. det er dog nok det mest ynkelige program jeg længe har set...

Dem som de tog med i programmet var jo blot nogle stakkels amatører, det forklarer jo ingenting, blot fordi der findes nogen som ikke har så meget at ha deres ting i, betyder jo ikke at der ikke findes folk som er seriøse og har noget at have det i, det program bevidste lige præcis ingenting imod "Klaryn" eller "Åndernes Magt" ... Jeg vil anbefale dig at SE programmerne før du udtaler lort som du helt åbenlyst ikke kan stå inde for...

Jeg kritisere ikke dig som person, du er sikkert ganske flink (og vildledt ligesom så mange andre).. Jeg synes det er synd for dig hvis du ikke kan erkende at der findes mere end det som lige er inde for din egen
næsetip. (Edit: ændret af Satori)

Hjernemadsen havde ingengang set de omtalte programmer og så er han så snobbede at udtale sig om dem... tsk.. shame on him, det er jo ligefrem amatøragtigt.

Du skal holde lidt igen med at avise og/eller kritisere ting som du ikke selv har kendskab til, blot fordi du ikke er klarsynede betyder ikke at der er andre som er...

Forøvrigt til alle dem som bliver ved med at bruge den samme gamle sætning, "der er ingen som har bevist at der findes nogen med de evner" til dem kan jeg kun sige at de ikke brude bruge den samme gamle sætning igen og igen som en erstatning for at bruge deres sunde fornuft og lægge fordommene på hylden, det kan godt være at de ikke kan tåle at se dere verdensbillede bryde ud i ruiner, men så burde de jo ha tænkt på det inden de byggede deres fundament på et så tynd grundlag "at der ikke skulle være ånder til".

DER ER IKKE ANDET END ÅND!

Fysisk materie er som ånd som hvad is er for vand, det er fortættet ånd!

Med hensyn til stoffer så skal du ikke gøre dig nogen falske forestillinger, jeg har faktisk været så fornuftig først at starte med stofferne efter jeg var fyldt 21 og så har jeg kun taget dem i knapt 2 år, jeg vil faktisk sige at jeg nærmere er blevet hyber sensitiv over for spirituelle ting af de hallucinogene stoffer jeg har taget (DMT, Svampe, LSA, Salvia, Hash etc.) opiater, alkohol og benzoer har aldrig sagt mig noget eftersom de bedøver ens evne til at interaktere med det spirituelle, altså kort sagt, det gør en DUM

[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: Satori ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 17:13 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
anima, du går uden om sagen. du siger at folk er dumme fordi de ikke tror på noget der aldrig er bevist.

Jeg nakker ikke om fornemmelse for snyd eller noget sådant, men om videnskab.

esp, eller lignende er der lavet mange forsøg med, men aldrig noget der har bevist noget. hvis der er sådan nogle ånder, eller folk der har særlige evner der er så stærke, hvorfor kan det så ikke bevises?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 17:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Fysisk materie er som ånd som hvad is er for vand, det er fortættet ånd!<HR></BLOCKQUOTE>

Lige præcis. Det, vi skal bevise, er telepati. Hvis telepati eksisterer, så kan ånder eksistere i hvad jeg foretrækker at betegne som den psykiske konsensus mellem alle levende væsener.

Konsensus: Fælles arrangement.

Psykisk konsensus kan beskrives levendegørende således: Hjernens aktivitet sammenlignes med et trafiknet. Biler og toge drøner frem og tilbage ad en masse baner. De symboliserer signalerne, der udveksles mellem neuronerne.

Nogen steder er der tunneller, hvor, når man kører derind, bliver man overført til en anden verden. Trafikken drøner ned i disse tunneller og forsvinder fra denne verden, dvs. denne hjerne.

Andre steder dukker trafikken op. Der forsvinder og opdukker trafik fra det samlede net hele tiden. Dette muliggøres af disse her science fiction-agtige "transformations-tunneller", hvori bilerne og togene dematerialiseres her, men materialiseres et helt andet sted.

Man skal så overvåge den samlede trafik nøje for at finde ud af, hvad der er udgående, og hvad der er indgående trafik.

Det er sådan, jeg mener, hjernerne er forbundne i den psykiske konsensus. Der er en masse tanker, der vekselvirkes synkront, idet loven gælder, at lige tiltrækker lige, PLUS at polariseret tiltrækker modpolariseret, således, at "biler fulde af fulde svenskere" kommer derhen, hvor de hører til: Sverige. Eller "biler fulde af endnu ædrugelige svenskere" kommer derhen, hvor de skal osv. osv.

Det skulle være til at fatte!

Godt! I dette MEDIUM, som den psykiske konsensus er, kan der eksistere VÆSENER. De er en slags TANKENS VAGABONDER, de vagabonderer omkring mellem hjernerne, men de er svære at få øje på.

NOGEN har evnen til at identificere disse tankens vagabonder.

Læs Marion Dampier-Jean's Mit liv med ånderne, og spørg bagefter, om alt dette bare er noget, hun har digtet for at gøre sig interessant, eller om hun bare er tosset.

Men...blot fordi de har disse evner, betyder det ikke, at de budskaber, de formidler, er de bedste budskaber at formidle. Og her kommer jeg med den radikale skepsis: Den åndelige verden kan også være tåbelig.

Ultimativt: 'Gud er også et menneske'.

Og somme tider må man tage Gud i skole og reagere på bestemte forudsigelige måder, indtil Gud/engle, evt. "Gud" (det kan være en falsk størrelse) lærer, at sådan reagerer man nu engang, sådan bliver man aldrig træt af at reagere, iogmed at man er et bestemt væsen, der...

- måske nok skal lære noget og udvikle sig (det, medier og healer-freaks gør så meget ud af), men der må også være en blonde.

Den åndelige verden kan nemlig sagtens være urimelig og køre i selvsving mht. hvad den byder os.

Derfor: Vær stærk og suveræn. Og prøv at reagerer retfærdigt. Tak for, hvad der er at takke for. Kritiser, hvad der virker urimeligt.

Du kan komme til forståelse for, hvorfor Gud opfører sig, som han gør, men alligevel er kroppen stadig i oprør.

Man må forsvare sin krop, idet man forsvarer sin enhed.

Det er, tror jeg, hvad mange hårdnakkede benægtere gør.

[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: Skat ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 11 jul 2003 18:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
@Anima:
Hvad ved du om at han (og vi ved begge to hvem vi snakker om) gør i det. Det er hentydet til din løse beskyldning om den "****-næsetip", som nu er slettet. Ikke kom med den slags igen. Det kan betragtes som personligt angreb, og det er ikke helt legalt, og ovenikøbet noget svineri.

-Satori

[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: Satori ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 12 jul 2003 00:35 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
anima, det er da dig der siger at folk er dumme hvis de ikke tror på den slags gøgl. men faktum er at man aldrig har bevist at der fandtes bare en person med overnaturlige evner.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 12 jul 2003 19:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
videnskaben er alt for ofte en undskyldning for at tænke selv...<HR></BLOCKQUOTE>

Forhåbentlig er videnskaben ind imellem en god undskyldning for at tænke selv. Prøv f.eks. at forstå Relativitets-teorien. Her er gym for de små grå.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 12 jul 2003 20:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Anima> Det er ikke noget tv-program jeg snakker om, det er en artikel der gennemgår et af åndernes magt programmerne, og manden der gør det er bestemt ikke amatør.

Om du vil tro på det er din egen sag, men som dankdawg siger er det aldrig blevet bevist.

Og jeg kan ikke se hvorfor du skulle gøre denne her diskussion personlig og kalde mig et narkovrag, især ikke når du tydeligvis er den der har taget flest stoffer af os to. Jeg tager forresten ikke kokain, så det kan du godt tage i dig igen. Det plan gider jeg slet ikke diskutere med dig på, og eftersom du ikke kan fremlægge nogen argumenter så synes jeg vi skal stoppe her, for det begynder at blive latterligt.

Edit: Som jeg før har sagt så benægter jeg ikke ånders eksistens, jeg falder bare ikke for en flok plattenslagere der udnytter andres sorg på landsdækkende tv.

[ 12 Juli 2003: Besked ændret af: Fenriz ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 12 jul 2003 20:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
- Der er jo også noget, der hedder drilleånder. Se 'Psykisk krig - hvordan og hvorfor' på FUCK-forum, hvad angår sagen at undervise dem bedre, end de underviser hinanden.

De her clairvoyance- og healerfreaks forfører os til at leve i én stor børnehave, iogmed, at de ånder, de har med at gøre, passer til deres egne forventninger, der uværgerligt er præget af moderne menneskers angst for at være kritiske ind til benet.

[ 12 Juli 2003: Besked ændret af: Skatzo ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 13 jul 2003 00:53 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
anima, du går uden om sagen. du siger at folk er dumme fordi de ikke tror på noget der aldrig er bevist.

Jeg nakker ikke om fornemmelse for snyd eller noget sådant, men om videnskab.

esp, eller lignende er der lavet mange forsøg med, men aldrig noget der har bevist noget. hvis der er sådan nogle ånder, eller folk der har særlige evner der er så stærke, hvorfor kan det så ikke bevises?
<HR></BLOCKQUOTE>

Selvfølgelig kan det bevises, men det er også tilladt for folk at tænke selv...

videnskaben er alt for ofte en undskyldning for at tænke selv...

Ofte bliver der slet ikke lavet den slags "videnskabelige" undersøgelser netop fordi det er et pamper vælde som så meget andet i samfundet og de forskelige er allesammen bange for at skille sig ud eller blive gjort til genstand for latterliggørelse

Og så er det altså også meningen at folk selv udfra egen fri vilje skal erkende sandheden... Det må ikke være sådan at det går hen og bliver tvang, ihvertfald ikke på det nuværende punkt af denne her kulturperiode, men det kommer - du vil give mig ret hen af vejen, bare vent og se [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Du så jeg havde ret med hensyn til Irak krigen, du vil også se (hvis du lever så længe) se at jeg havde ret med hensyn til Islam, ydermere så vil du måske også nå at se at jeg havde ret med hensyn til de andre ting jeg har sagt herinde... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] just wait and see


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 09:23 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Anima, du taler uden om. (nu taler vi ï øvrigt ikke om dine latterlige holdninger i andre sager, men om noget helt specifikt).

Hvor er beviserne?

Du ved godt at der findes en fond, der betaler en million dollars for beviser, ikke sandt?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 10:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Fenriz, jeg tror at jeg har læst den artikel du taler om, da jeg arbejdede med det paranormale i et projekt i 9.

Det var Jens Laigaard (som har skrevet en del bøger om det overnaturlige) som stod bag den, right ?

Her er lige lidt:

GODT SITE
Graham Bishop optræden
Åndernes magt: Da bordet eksploderede
Åndernes magt: Den redigerede virkelighed

[ 14 Juli 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

[ 14 Juli 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 11:56 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Anima, du taler uden om. (nu taler vi ï øvrigt ikke om dine latterlige holdninger i andre sager, men om noget helt specifikt).

Hvor er beviserne?

Du ved godt at der findes en fond, der betaler en million dollars for beviser, ikke sandt?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jo men problemet er at dem som ved hvad de laver og som har den rette indsigt også ved at det skader en selv hvis man benytter den slags evner i egoistisk egeninteresse og så er det forøvrigt også en fuldstændig utroværdig fond den der, jeg kan godt forstå at der ikke er nogen med rette indsigt som gider at deltage (hvem siger forøvrigt at de ikke allerede har gjort det, uden at vi har fået noget at vide)

Du fabler ustandselig om beviser, men jeg kan sige det samme, hvor er beviserne for det modsatte?

Nemlig dem kan du ikke komme med, for de findes nemlig ikke... Det er kun et spørgsmål om tid at videnskaben opdager sin egen inkosekvente tankegang, men det som du ikke tager højde for det er at tiden skal passe, hver tid sin ting... Tingene skal passe sammen for at tingene kan udvikle sig, det går ikke udfra tilfældigheder hvis det er det du tror...

Forøvrigt hvor meget tilfældighed tror du så lige at hvores tidsregning er? Den bygger på Kristendom.

Hvor meget tilfælde tror du der er at de syv ugedage er opkaldt efter planeter?

De tolv måneder udfra stjernebillederne.

Lær lidt mere!


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 13:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Hey Anima, jeg har lige været i kontakt med ånderne, de siger at dine nosser er små og at den fede dame fra åndernes magt er din mor, og det er derfor du er sur.

Du kan ikke modbevise at ånderne har snakket med mig, ergo er det sandt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 16:53 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Man behøver ikke at modbevise ånders eksistens, eftersom uforklarlige hændelser der tyder på ånder ikke findes.Ikke set fra et videnskabeligt perspektiv.

Du kan ikke bevise det du siger. Altså er det ammestuehsistorier.


I øvrigt er det dig der siger at man er dum hvis man ikke tror på ånder: derfor siger jeg hvor er beviserne der gør en "dum" hvis man ikke er overbevist?
<HR></BLOCKQUOTE>

Du kan da heller ikke bevise at der ikke findes beviser?

Det eneste som du kan sige er at DU ikke har oplevet ånder eller set beviser, det betyder ikke at der ikke er andre som HAR set ånder eller har oplevet beviser.

Du giver udtryk for en enorm dum snævertsynet holdning, jeg kender ikke til det, ergo så findes det ikke... tsk... snak om fordomme [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 17:22 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Jeg taler ikke om oplevelser. Jeg kender folk der har oplevet ånder, og såmænd også en der har set en kæmpeedderkop komme ned ad gangen den gang hun var indlagt på den lukkede.

Jeg siger ikke at det ikke kan opleves, for det kan dét. Jeg siger bare at det er noget der foregår i hovedet på dem der oplever det, og det således er et indbildt fænomen. Derfor er det naturligvis også fup når et "medie" stiller sig op, for oplevelser der foregår inde i hovedet kan jo ikke deles på samme måde, som noget der foregår i den virkelige verden. (nu siger du sikkert at telepati også kan bevises)

Jeg er ked af det Anima, men kald mig bare uoplyst, dum, indskrænket, osv. Men det er bare noget som tabere bilder sig ind, fordi de/i har det dårligt med sig/jer selv.

Du siger at man er dum hvis man ikke tror på ånder. Men du har ikke præsenteret et eneste indicie i denne tråd.

Mere behøves man vist ikke at sige...

PS. Fenriz, tak for det udmærkede eksempel på hvorledes Anima argumenterer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team