Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 14:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ånder
Indlæg: 23 dec 2002 01:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 feb 2002 02:01
Indlæg: 82
Geografisk sted: Gnyflandia
Åndernes magt er jo så skide populært lige for tiden, så jeg ville lige give min mening om det.
Vi hører aldrig om at der er nogle dyreånder! der er næsten ingen religioner der tror på at dyr går igen (bortset fra visse indianske stammer osv.) men det er altid mennesker der bliver født igen, får et liv efter døden eller går igen som spøgelser! Hvor er det lige vi er anderledes end alm. dyr? vi er lige så meget dyr som den and vi æder juleaften! vi har blot en mere udviklet hjerne! hjernen gør os klogere, men vi er stadigvæk dyr på lige fod med alle andre. Så hvorfor er det lige at det kun er mennesker der "går igen"???

[ 23 December 2002: Besked ændret af: Junkie ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 23 dec 2002 11:43 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Hvorfor er det lige man er totalt spasser hvis man tror på ånder? Man må selvfølgelig selv om det, men hvis det var sandt, mon ikke at andre end sådan nogle halv-new age typer ville opleve dem?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 23 dec 2002 12:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2002 02:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: colombia
jeg squ ikk på så noget før jeg selv har set det. de må havde været på lsd de mennesker der havde set de ånder [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 23 dec 2002 21:57 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
´prøver en shaman ikke at komme i kontakt med ånderne og deres verden, med sine medicin-drikke?
det er sq da ikke moderne at folk opfatter væsner/ting som ikke er øjensynlige

jeg ved ik om der findes ånder, for jeg har ikke set noget håndgribeligt bevis på det, men jeg tør ikke afvise det.
BTW. så har Åndernes magt også vist et afsnit hvor nogle dyr i en stald blev syge og et andet dyr gik igen....

jeg tar heller ikke tv-prøgrammer for noget bevis, men at der er en hel verden hvor EKSTREMT mange tror på ånder/spøgelser, det får mig til at tænke lidt over det, jeg jeg ar nået til at man ikke bare kan afvise den tanke.... (det kan mn godt, men det er så fordi man er for indskrænket/egocentreret)
.... no offence [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 23 dec 2002 22:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Jeg tror at grunden til at vi (næsten) aldrig hører om dyrs ånder er at de har det mest hjernedøde liv! hvem gider høre om en hest der står på en mark og æder-skider-sover 24 timer i døgnet? INGEN! dyrs liv er simpelthen for kedeligt til at de gider fortælle andre om det. Hvis der virkelig findes ånder fra afdøde mennesker så burde de også indse at de har haft et ligeså hjernedødt liv som dyrende og at ingen gider høre på dem (andre end gamle damer og 13-årige satanister).

Seriøst nu... jeg tror sgu ikke på ånder i den forstand som åndernes magt beskriver dem... det er ren underholdning, om det er godt eller dårligt kan diskuteres. Jeg tror på at der eksisterer nogen kræfter i naturen (vætter?) som vi ikke er i stand til at forstå eller bevise, men jeg tvivler på at de ville rende rundt i folks huse og lade sig tiltale af en gammel senil dranker ved navn Frank. Hvis de stadig eksisterer så befinder de sig sikkert LANGT væk fra os, eftersom det er meget lang tid siden vi sidst har levet i harmoni med dem. På Island har folk nogen ideer om hvor disse kræfter eller "ånder" holder til, og staten blev nødt til at bygge en motorvej i en stor bue om det sted hvor folk mente de holdt til.

Ved ikke om oventstående har noget med emnet at gøre, anyway, jeg vil da gerne høre jeres holdning.

Mvh Fenriz


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 24 dec 2002 01:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 feb 2002 02:01
Indlæg: 82
Geografisk sted: Gnyflandia
@turbotorben>> det kan godt være der er et par millioner der tror på det, men der er også et par millioner der tror at verden går under imorgen, mens for bare 100 år siden troede næsten alle at der var en gud som bestemte alt! Og der er et par milloner amerikanere der mener de er blevet bortført af en ufo! Den holder ikke....

Jeg tror sq også på at der er et eller andet! Mennesket kan ikke forklare alt, (hvilket efter min mening var grunden til at religion opstod. Når mennesket ikke kan forklare noget, laver den sin egen forklaring, i det her tilfælde GUD!) Men derfra og til at der findes ånder som nogle mennesker kan snakke med, det vil jeg se/opleve før jeg tror det!

Den store gåde har altid været om der var noget efter livet her på jorden, og ånderne tror jeg, er mennesket "Hjemme-lavede" svar!


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 24 dec 2002 02:53 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
hmmmm. jeg fik nok også formuleret mig lidt dumt... Jeg tror heller ikke på ånder som som fysisk skikkelse, af afdøde mennesker, som kun viser sig når de har lyst. Men jeg er ganske overbevist om at der er "kræfter" der påvirker os (som Fenriz siger) - men som ikke er til at deffinere, endnu.

Det med UFO´erne forstår jeg (heller) ikke at man kan være i tvivl om. Det kan godt være at næsten alle beretninger om UFO-observatioener er løgn, og at der ikke bliver adopteret mennekser til førsøg med viruser og mutation, men at der er liv i rummet, er jeg også ganske overbevist om.
Nogle af de mennesker jeg kender, er sq også bare for mærkelige til at man kan tro på at de er nedstammet af menneksre hele vejen igennem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

jeg ved ikke hvor de er, men det giver mest mening, hvis de er der (the aliens)


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 05 jan 2003 21:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2001 02:01
Indlæg: 5
Geografisk sted: Hillerød
Junkie>> Jeg tror heller ikke på ånder, men derfor synes jeg stadig jeg kan finde en forklaring på dit spørgsmål som passer meget godt ind i overbevisningen om ånder...
Man siger jo at spøgelser, ånder, poltergeists, whatever går igen på grund af noget unfinished business... dyr er, som du selv siger, ikke så kloge og har derfor heller ikke den fornemmelse af at de skal have "gjort noget op".... Bare en tanke


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 09 jan 2003 20:57 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
@helbroend; interessant tanke.
Så burde senile og småbørn heller aldrig gå igen, for de vil aldrig ku' huske om de havde unfinished business [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det er skam sagt i alvor. Hvis en eksistens som 'energi' efter 'døden' (altså et spøgelse/ånd), er afhængig af hvordan den manifesterede sig i levende live, så kan man godt argumentere for at kun mennesker burde ku' gå igen.
Men det betyder så også at alle som ikke kan huske, heller ikke vil gå igen (altså de senile og feks småbørn)

Faktisk er det ikke helt fysisk Umuligt at forestille sig et 'liv' uden krop. Hvis hjernen er modtager af bevidsthed, istedet for skaber (det er en anden debat, men dybest set kan det ikke afvises endnu), så er ånder/spøgelser pludselig en reel mulighed.

Jeg føler ikke jeg tror på ånder, men jeg vil bestemt ikke afvise noget. Jeg tror de ånder man måtte møde, er nogle man selv skaber (altså illusioner/hallu'er).
Men jeg kan sagtens forstå hvorfor nogle mennesker tror fuldt og fast på det.
Tænk bare på hvor realistiske og troværdige oplevelser på narko kan være (eller en meget levende drøm).


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 09 mar 2003 03:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 nov 2002 02:01
Indlæg: 286
Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
alt har en ånd!

Alt er levende!

Ingenting kan forsvinde, kun blive omdannet. Det samme burde vel gælde for mennesker/dyr.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 mar 2003 07:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Hejsa
Jeg er selv temmelig kritisk hvad den slags angår. Jeg så et afsnit af "åndernes magt" dengang zulu lige var kommet. Man kunne tydeligt se han var fake, ham "mediet". han gættede forkert nogle gange, og de gange hvor han havde ret var noget enhver kunne havde gættet sig frem til. På et tidspunkt aer han sine kinder sådan ned mod hagen, samtidig med at han kigger spørgende på det ægtepar der skulle have en ånd boende. Først bagefter siger han at han lige skulle føle om ånden havde skæg eller ej. Han mente at ånden ikke havde skæg. Men det er jo kun noget han fandt ud af ud fra hvordan ægteparet reagerede.

Godt nok kunne det virke overbevisende med den optræden han fyrede af. Men husk det er hans job at få folk til at tro på ånder. Dvs. han er en proffesionel, det er det han gør det meste af tiden.

Min teori om hvorfor der kun tales om menneske ånder er:

Når nogen dør kan det være svært for folk at fatte at personen simpelthen er forsvundet. Det kan være svært at give slip. Det gælder dog kun for dem der virkelig elskede personen. Det er noget der kan skabe dybe traumer. Specielt hos dem der virkelig elskede den døde højt.
Af alle dem der mister personer de virkelig elskede højt vil der altid være nogle der er overtroiske. De vil så begynde at gå ind for ånder og virkelig tro på dem, som en måde på at få deres elskede tilbage på en eller anden måde, også selv om det kun er delvist.

Og da det er ekstemt sjældent at dyr, bliver elsket mere end de mennesker vi virkelig elsker, er dyre ånder derfor ekstemt sjældne.

ånder er på den måde blevet en myte, da folk jo har mistet folk de elskede helt tilbage fra dengang hvor gud skabte mennesket, eller dengang mennesket udviklede sig fra aberne alt efter hvad du tror på.

Men det kommer an på hvordan man bruger ordet ånd. Et menneskes ånd kan jo sagtens leve videre selv om det er dødt. Men dog kun oppe i hovedet på de mennesker der husker den døde person.

Men du kan jo se "pet cemetery" dyre kirkegården hedder den vist på dansk hvis du da er blevet totalt hooked på dyre ånder. Den handler lige netop om dyre ånder, eller genopståede kæledyr for at være helt præcis. Den er skrevet af stephen king, og er en udemærket film hvis man er til gysere.

Alt det der med reinkanation og liv efter døden tror jeg bunder i dødsangst. Folk er generelt bange for at dø. De fleste af os ved jo døden er uundgåelig før eller siden. og det er så ikke alle der lige har kunnet klare det, og er defor kommet op med teorier eller rettere sagt ønsketænkning, medminde de folk da har ret og virkelig har fået guddommeligt klarsyn(Jesus, Muhammed, Buhdda osv.). Det er da også en fristende tanke at tro på at selv om man dør, så dør man ikke rigtigt, men lever et andet liv eller kommer til en anden verden, eller bliver til en ånd. Og jeg ville 100%selv tro på det hvis jeg dog ikke var så fucking kritisk og skeptisk.

Venlig hilsen
Fråder

[ 10 Marts 2003: Besked ændret af: Fråder ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 mar 2003 11:58 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Ja mand! Animisme rules! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 mar 2003 16:33 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Hvaaad? Tror I ikke på Åndernes Magt?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 mar 2003 20:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg tror helt bestemt på ånder, men åndernes magt er sikkert kun et underholdningsprogram.

jeg tror at hjernen er en slags driver til at styre kroppen, men at vores tankegang og iq er noget sjælen husker. at en person ik fungerer ordenligt eller er hjerneskadet tror jeg blot er en fejl i driveren. de kan jo stadig kommunikerer fornuftigt ved hjælp af en computer (hvis de er istand til at bevæge sig og selvfølgelig osse skrive) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 mar 2003 21:32 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Jeg må nu nok erkende at der er nogen af de udsendelser i Åndernes magt som er ret overbevisende, f.eks. der hvor bordet går i stykker af sig "selv".

Et mere interesant program synes jeg derimod er det program hvor de klarsynede skal opklare en sag - fornemmelse for mord hedder udsendelsen f.eks. synes jeg at Steen Kofoed virker ret så overbevisende.

Steen kofoed har desuden været med til at starte healerskolen op, dem som jeg har mødt skal siges er nogen meget kompetente folk.

Udover det så synes jeg det er meget vigtigt at være skeptisk, men det er lige så vigtigt ikke at have en dom på forhånd når man skal bedømme.

Jeg har forøvrigt selv haft direkte erfaring af åndelig art, så personligt har jeg ingen grund til at tvivle på at visse dele af bevidstheden er istand til at fungere, uafhængig kroppen, hjernen er som sagt kun en slags samling drivere som får selve hardwaren (den fysiske krop) til at arbejde sammen med selve computeren (sjælen og ånden)

[ 10 Marts 2003: Besked ændret af: Anima ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 apr 2003 01:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Anbefales: Dansk-britten Marion Dampier-Jean: Mit liv med ånderne.

Rent logisk kan ånder sagtens eksistere. Logisk benægtelse, at man benægter ånder, fordi "hvordan skulle det kunne lade sig gøre", skyldes en binding til at tænke i tre dimensioner.

I matematisk tænkning kan man konstruere rum med ligeså mange dimensioner, det skal være.
I disse flere dimensioner kan alt muligt eksistere.

En ånd, en eksistens i andre dimensioner, som er usynlig for os, er så afskåret fra at være tilstede netop i vores tre dimensioner. Og vi kan kun opfatte denne, hvis vore sanser kan opfatte de øvrige dimensioner.

Der tænkes så at være en tærskel, en bevogtet grænse, mellem det kendte rum og hyper-rummet, hvori de alternative skabninger kan finde sted. Og nogen mennesker kan tænkes at kunne bruge den del af kroppens sanse-organer, som "rager ud over" det velkendte rum.

Rent logisk er der altså intet til hinder for, at ånder kan finde sted, og via tilladelse fra tærskelvogtere (eller en eller anden funktion, der åbner/lukker grænsen) vekselvirke med os, der lever i dette tredimensionelle rum.

Dette. Med tilføjelse af en fjerde rumlig dimension, da kan en række af tredimensionelle rum ligge indeni og udenom hinanden som en kinesisk dukke.

Spørgsmålet er herefter, hvad Gud har gjort gældende, det vil sige: Hvorledes den kosmiske konstitution rent faktisk er - som tilladt arrangement, netop for os mennesker.

Noget tyder på, at Skaberen har lagt en tærskel mellem os, vores rum, og alt muligt andet.

Noget tyder på, at nogen mennesker har fået lov til at have udvidede sanser, således, at de kan tjene andre ved at virke som medier.

Endelig må vi påpege, at fantasien skam spiller en væsentlig rolle. Rent logisk kan den kosmiske konstitution nemlig sagtens tænkes at være af en sådan beskaffenhed, at...

...der er en glidende overgang mellem rene fantasi-produkter og faktiske alternative eksistenser og fænomener.

Det betyder, at vi snildt kan have hallucinationer, idet vi oplever alternativ eksistens i en slags "fantasi-dimension"s uddybende hyper-rum, samtidig med, at der huserer alternative væsener i en "hinsides-dimension"s uddybende hyperrum.

Gud advarer i de hellige skrifter mod at dyrke det spiritistiske, fordi det måske kan føre til, at vi drukner i fantasiens uddybende rum, eller fordi vi let kan blive forført af alternative væsener, på såkaldt "lave vibrationer"s eksistens-niveauer (dyriske niveauer).

Vi kan ikke afvise alt dette med rationel tænkning, for som jeg har vist her, er denne rationalitet begrænset, bundet til kun at kunne orientere sig i de kendte dimensioner.

Men vi må studere sagen nærmere uden at låse os fast på bestemte terminologier, før der er særdeles mange indsamlede informationer, der bekræfter ... f.eks. chakra-systemets eksistens, eller hvad det nu måtte være for en nærmere specificeret terminologi.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 apr 2003 11:29 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg må nu nok erkende at der er nogen af de udsendelser i Åndernes magt som er ret overbevisende, f.eks. der hvor bordet går i stykker af sig "selv".


- Ja, det var i hvert fald ikke fordi der var en mand der sad oven på det!!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 07 jul 2003 10:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Jeg ved ikke hvor mange som har set de sidste nye afsnit af Åndernes magt, men man skal da være helt spasser for at benægte at sandsynligheden er meget meget stor for at det er rigtigt det de fortæller, men ofte er der mange mennesker som er enormt bange for at erkende at der findes noget åndeligt, mit bud er at de nok har haft traumatiske og fortrængte oplevelser i den åndelige verden som de underbevidst forsøger at beskytte sig imod.

Men helt ærligt, hvis man bruger sin sunde fornuft så kan man sige sig selv at det ikke er svindel, kun rendyrkede psykopater ville kunne finde på at fuppe folk på den måde og så få så lidt ud af det, samtidig så er sandsynligheden for at de skulle gætte rigtigt på de forskellige profiler i sig selv være så lille at enhver som kender lidt til sandsynlighedsregning ville kunne se det absolut absurde i at det skulle være tilfældet...

Derfor kan den eneste logiske forklaring på visse menneskers ustandselige benægtelse af noget åndelig være dybt rodfæstet i frygt...


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 jul 2003 21:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Men hvad er dit bud på, hvilket stof ånderne er gjort af, og hvorledes det rum, de befinder sig i, er placeret i forhold til vores rum?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 10 jul 2003 23:04 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Skat:
Men hvad er dit bud på, hvilket stof ånderne er gjort af, og hvorledes det rum, de befinder sig i, er placeret i forhold til vores rum?<HR></BLOCKQUOTE>

Mit bud er at de er gjort af sjæl og ånd dvs. jeg tror at planeternes gensidige forhold til hinanden samtidig er kraftfelter som indeholder en dimension udover den rent fysiske strækning og tiltrækning.
En slags forlængelse af denne fysiske verden, eller rettere er denne fysiske verden dens forlængelse, endnu nærmere en fortætning, man kunne sige at den var opdelt i flere forskelige lag/planer hvoraf den næste efter denne var gjort af kræfter af sympati og anti-pati og næste igen som en fuld ud forening af alle modsætninger altså noget jeg kun kan beskrive som rent lys og information fuldstændig tilpasset matematisk iforhold til hinanden, hvilket også efter min mening må være der Gud "befinder" sig, altså paradis, jeg har altid opfattet lys som noget gudommeligt, farver er et resultat af lys men er ikke lys i sig selv, jeg anser farverne som det spændingsfelt der er imellem mørke og lys og altså sympati og antipati, derfor opfatter jeg farverne som en rent sjælelig kvalitet og ikke noget som findes i det fysiske stof, men udelukkende skabt af sjælens evne til at omsætte sanseindtryk til bestemte imaginationer, lyset lever vi alle i, jeg ser det som noget fuldstændig essentielt og som ur-grunden, jeg tror ikke på at noget er uafhængig alt det andet, ligesom jeg ikke opfatter en plante som noget enkeltstående men ligesom jeg opfatter et hår som en del af hårvæksten så opfatter jeg planter som en del af jordens vækst, eftersom tingene bliver defineret udfra alt det andet så må de også være en del af det og derfor ikke noget man kan pille fra hinanden, man må ligesom se tingene som en helhed, holistisk, i modsætning til videnskabens fremgangsmåde, den kan ikke give os nogen egentlig viden, kun teknik til at udvikle teknologi.

Men for at vende tilbage til ånderne som sådan, jeg tror at ånderne i deres grundsubstans er et resultat af en syntese imellem ånd og fortættet ånd (fysisk stof)
Vi lever så at sige i noget højere (Gud) men vi bliver aktualiseret og individualiseret iogmed at vi får lov at blive en adskilt del af verden, som kan føle smerte som kan støde imod noget fysisk, når vi så dør så er der en essens tilbage af det vi har tilegnet os som mennesker, men hvores inderste kerne må jo være noget som kun kan være én og så aligevel være roden af alle tal, altså det vi kender som navnet JEG, men det sande jeg er JEG eller Gud og vi er alle en del af Gud som har ofret sig i kærlighed for at vi også kunne få del af alt hans pragt, der er ikke andet end Jeger, selv den fortættede og mineralske jord som vi går på er en del af dette Jeg, men det er nok en svær tanke for mange at acceptere at de ER en del af verden og ikke blot er uafhængige og tro altmuligt om sig selv... Næ alt er skam tilpasset intelligent til hinanden, se blot på naturens skønhed og genialitet, aldrig jeg siger ALDRIG kunne det have opstået af sig selv, eller blot ud af tilfældighed...

OG så forøvrigt, hvor mange så Klarsyn ?
Det kan da kun de mest tykhovede glatnakker tilbagevise som fup, det er klokkeklart at tiden er inde for at der nu må ske en bevidsthedsændring i den kollektive menneskebevidsthed, men stadig ud af den frie vilje... Derfor kan jeg kun opfordre folk til at TÆNKE!

For når alt kommer til alt, så er alt gjort af information, af lys, oplysning!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team