Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 02:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 17:34 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Jeg taler ikke om oplevelser. Jeg kender folk der har oplevet ånder, og såmænd også en der har set en kæmpeedderkop komme ned ad gangen den gang hun var indlagt på den lukkede.

Jeg siger ikke at det ikke kan opleves, for det kan dét. Jeg siger bare at det er noget der foregår i hovedet på dem der oplever det, og det således er et indbildt fænomen. Derfor er det naturligvis også fup når et "medie" stiller sig op, for oplevelser der foregår inde i hovedet kan jo ikke deles på samme måde, som noget der foregår i den virkelige verden. (nu siger du sikkert at telepati også kan bevises)

Jeg er ked af det Anima, men kald mig bare uoplyst, dum, indskrænket, osv. Men det er bare noget som tabere bilder sig ind, fordi de/i har det dårligt med sig/jer selv.

Du siger at man er dum hvis man ikke tror på ånder. Men du har ikke præsenteret et eneste indicie i denne tråd.

Mere behøves man vist ikke at sige...

PS. Fenriz, tak for det udmærkede eksempel på hvorledes Anima argumenterer.
<HR></BLOCKQUOTE>

Som sædvanlig illustrerer du udmærket din bedrevidende arrogance og indbildskhed, du TROR ikke at der findes ånder, du kan IKKE vide det, blot fordi DU ikke har set beviserne, betyder ikke at de IKKE findes... Vågn op af din narkotåge, der FINDES rent faktisk mennesker som ved mere end du selv.

Jeg kalder dig ikke en tåbe fordi du ikke tror på ånder, jeg kalder dig en tåbe fordi du NÆGTER at holde en dør åben for at der rent faktisk er noget som du ikke KENDER til...

Det er den form for arrogance som du udviser som jeg kalder tåbelig, men det kan du jo selvfølgelig ikke gøre for, du er bare et offer for uvidenhed...

Jeg kan med fuld sikkerhed og ro i mit sind sige at du tager fejl når du siger at der ikke findes ånder, for jeg har selv oplevet beviserne...

Jeg behøver ikke at skulle bevise det over for dig, men jeg vil bare bede dig pænt om ikke at regne det for et faktum at de IKKE findes, for det ved du ikke noget om [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 18:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
@Anima:
Jeg tror ikke det er en god ide at altid modargumenter med at folk bare er på stoffer, og derfor ikke ved noget som helst.
Hvordan kan du vide at DD tager narko?
Det får dig til at virke dum, og som om du mangler argumenter.
Hvis du vil skabe tillid til folk må du altså lade være med at komme med den slags beskyldninger.

-Satori


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 20:41 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Satori:
@Anima:
Jeg tror ikke det er en god ide at altid modargumenter med at folk bare er på stoffer, og derfor ikke ved noget som helst.
Hvordan kan du vide at DD tager narko?
Det får dig til at virke dum, og som om du mangler argumenter.
Hvis du vil skabe tillid til folk må du altså lade være med at komme med den slags beskyldninger.

-Satori
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej men man kan godt evighedstrippe...
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 14 jul 2003 20:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
hehe, true... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Satori


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 00:05 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Man behøver ikke at modbevise ånders eksistens, eftersom uforklarlige hændelser der tyder på ånder ikke findes.Ikke set fra et videnskabeligt perspektiv.

Du kan ikke bevise det du siger. Altså er det ammestuehsistorier.


I øvrigt er det dig der siger at man er dum hvis man ikke tror på ånder: derfor siger jeg hvor er beviserne der gør en "dum" hvis man ikke er overbevist?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 09:08 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Anima -> I rest my case. Jeg tror det er tydeligt for en hver at din påstand om at man er dum hvis man ikke tror på ånder er faldet til jorden. I øvrigt flot at du nu begynder på at tale om narkotåger...tsk tsk.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 13:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Og så lige os der har blæst hjernen ud på kix og kokain naturligvis...


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 13:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg mener nu der findes ånder og folk der ik har oplevet noget eller ik tror på det er blot mental blokeret.. hvorfor ska jeg ik ku sige, der ka være mange grunde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

bitch så meget i vil, men ånderne er her om i vil tro på dem eller ej [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 15:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Det er heller ikke det jeg er utilfreds med, folk skal have lov til at tro hvad de vil, jeg kan bare ikke lide Animas måde at "diskutere" på, og så det at han bliver personlig og sviner folk til.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 15:42 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
ja, de skal have lov til at tro på dem. selvfølgelig...men det har intet at gøre med om de eksisterer eller ej.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 15 jul 2003 18:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg tror ikke denne diskussion kommer længere, så jeg lukker den nu.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 16 jul 2003 00:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Anima -> I rest my case. Jeg tror det er tydeligt for en hver at din påstand om at man er dum hvis man ikke tror på ånder er faldet til jorden. I øvrigt flot at du nu begynder på at tale om narkotåger...tsk tsk.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg siger ikke at man er dum hvis man ikke tror på ånder, jeg siger at man er dum hvis man ikke holder en mulighed åben [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Kom igen du gamle...


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 16 jul 2003 00:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Og hvis man ikke tror på at den fede dame fra åndernes magt kan snakke med de døde, så holder man ikke muligheden åben, og så er man dum, og så tager man kokain, for det bliver man totalt DUM af.

Du er nemlig ikke kommet på evighedstrip, for du startede som 21-årig, du er jo fornuftig, du ved alting bedre fordi du tager stoffer med OMTANKE, jaja fint skal det være. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ånder
Indlæg: 16 jul 2003 00:56 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
af Anima:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Det kan da kun de mest tykhovede glatnakker tilbagevise som fup


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team