Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 13:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 10 apr 2003 21:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Hvorfor er vi ikke skabt skæve, når nu det er så fedt?

Hvorfor er vi ikke skabt bare lidt skæve, når nu dette kan betyde, at vi har social intuition, inspiration, fantasi - på en vital måde?

Der er nogen, der læser ufatteligt meget. En sådan person er forfatteren Erwin Neutzsky-Wulff med hjemmesiden www.enw.dk . Manden virker vildfaren, trodsig mod overmagten, men dygtig, det er han.

Og måske...permanent skæv? Når jeg læser hans tekster, da virker det, som om han altid er skæv. Jeg genkender tilstanden. Jeg mener den særlige cannabinole tilstand, som jeg har dyrket så meget, men nu igen holder pause fra.

Erwin Neutzsky-Wulff taler imod stoffer og håner stofbrugere af enhver art. Mon han er født skæv, tænker jeg?

Aaar, så har jeg en teori:* Han har opnået en form for permanent skævhed, ligesom Suzanne Brøgger og andre, fordi hans hovede er fuld af ord.

Alle disse ord lagres i hjernen som små koder, må vi formode. Når hjernen er fyldt med sådanne koder, da svarer dette til, hvad jeg kalder den cannabinole interferens.

Nååår, nu bli'r det svært, hvar? Interferens betyder blandede frekvenser. Eksempel: Blandede ringe i overfladen på en rolig sø, hvori flere sten er kastet.

Hjernen er fuld af sådanne interferenser, og interferensers interferenser. Når vi har røget cannabis, da kommer der en fremmed interferens ind via de cannabinole receptorer, dvs. nerveender, der kun reagerer på cannabis-molekyler, samt det naturlige signalstof, anandamid.

Men denne interferens er fuldstædig tilfældig.

Der er så meget af den, at vi oplever en eller anden mystisk energi.

Det er egentlig sundt, at der ligesom kommer noget "på tværs" af den almindelige bevidstheds-proces. Det gør, at vi kommer i en henført tilstand. I denne tilstand kan vi blive inspireret til alt muligt.

Vi kan, tror jeg, opnå tilstanden permanent, af høj kvalitet, ved at læse utroligt meget, og ved at tilegne os flere sprog.

Jeg har f.eks. et projekt med, at nu vil jeg til at lære noget svensk. Hvorfor lige svensk? Jeg synes, det lyder godt, simpelthen. Og når svensk jo er nærtbeslægtet dansk, så er det sikkert velegnet til at skabe interferens, fordi interferens er en slags "forvirring" på et neurologisk niveau.

Vi skal simpelthen kaste en masse sten i den sø, således, at den bliver fyldt med alle disse her finurlige overlappende vibrationer, som vi søger, fordi vi oplever, at vi er kommet i en henført tilstand, en trance-befordrende tilstand...hvor vi kan lade os opsluge af noget helt bestemt, vi fokuserer på.

Vi kan lære hjernen at blive skæv på ubestemt tid!

Jeg arbejder på en nøjagtig metode til dette, men her foreslår jeg en mere umiddelbar måde at opnå den evige rus på.

Nå, jeg må tilbage til studierne... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

---------------------------------

* kanaliseret formulering

[ 13 April 2003: Besked ændret af: Skat ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 10 apr 2003 21:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Du vil prøve at ændre din hjerne så du er permanent skæv ved at lære svensk ?

Du lyder som om du er godt forskruet allerede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det virker rimeligt sært... så skulle alle tolke, oversættere osv. gå rundt og være konstant skæve ?

Men held og lykke - skriv hvis du har held med projektet.


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 10 apr 2003 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
Du vil prøve at ændre din hjerne så du er permanent skæv ved at lære svensk ?

...

Men held og lykke - skriv hvis du har held med projektet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jo, tak skal du ha! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Svensk, norsk, finsk, islandsk...Tolkien var speciale i nordiske sprog. Han har meget af skæveånden i sig, synes jeg.

- at han slet ikke opdager, de racistiske implikationer i 'Ringenes Herre', nå, det er en anden snak.

Jeg har under andet emne skrevet, hvordan jeg er blevet helbredt for min psykiske sygdom (lader det til) via berømt litteratur.

Det kan godt være, at jeg stadig er skør i bolden, men det føles mere rigtigt nu.

Tænk - jeg bilder mig ind, at jeg har ræssoneret mig frem til det med, at man bliver skæv af sprog.

Mange gode idéer bliver desværre holdt tilbage, fordi de umiddelbart virker tåbelige.


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 11 apr 2003 06:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Skat> Heheh.. har det selv sådan med hollandsk. Aner ikke hvorfor, men jeg synes det er et genialt fedt sprog!


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 11 apr 2003 07:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Lyngby
Skat: Prøv at kikke i medlemslisten under Zannioy og check nogle af hans indlæg. Jeg tror du vil finde ud af at han er en "kindred spirit"

Med mindre han er din bror? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Han var totalt optaget af Erwin Neutzsky-Wulff, og af at opnå hashvirkningen uden at tage stoffet. og "Aaar, så har jeg en teori:" er helt klart en Zannioy-formulering. Du er måske Zannioy? Du virker ´trods alt lidt mere jordnær end han gjorde, men Koranen kan jo udrette mirakler! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 13 apr 2003 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Fundet på Forum ENW:

Åndsriddere, til våben!

”Universitetet er til for at hævde livets ret, på trods af tidens tendens til at nedbryde det. Det er vor adel, det er vor adelspligt, ti ret beset er det dertil folket har sat os. (…) Universitet er ved at sætte sin ære og sin autoritet overstyr ved at logre for guldkalven og rende i hælene på de praktiske mænd, ved at hviske: vi må gøre os nyttige, for ellers er der fare for at myndighederne anser os for at være en dårlig forretning og kniber på budgettet. Skal universitetet ikke ranke sig og sige: vi veed at den unge som får dybde i sine tanker, som får vidde i sin erfaring, duer bedst til at hjælpe og lede fordi han er et menneske og ikke et drivhjul der går når man spænder en rem om ham. Hvis vi holder hart ved dette krav og betaler hvad det koster, vil det ske at vort folk kommer til at forstå at vi netop i vor uafhængighed af dagens slagord gør folkets gerning, ja den vigtigste af alle gerninger; det vil se vi har ret, når vi siger at menneskene ikke alene lever af træmasse der forvandles til syntetisk føde, men også af det gudsbrød som hedder tænkning og kunst.” (…)

”I vor tid er ordet stolthed blevet forsimplet til hovmod og brovten; ligeså er det gået med beskedenhed der nu lugter af supplikantens ydmyghed og synderes fedtede selvfornedrelse. Lad os adle ordene ved at forbinde dem og sige: det er vor stolte beskedenhed, at vi gør det bedste vi formår, aldrig kan gøre det bedste vi vilde, men ingensinde kan slå af på det krav som lyder inden i os. Jeg kender intet ord som bedre gengiver idealet på et menneske end det græske: at blive så skøn og god som mulig. Desværre lader kalos kai agathos sig dårligt oversætte da vi nu hverken forstår hvad skøn eller god er. Men vi kan få højtiden i orden frem ved at sige: sådan hedder en riddersmand som ikke kan gøre forskel mellem ære og pligt, mellem lykke og ansvar. En åndens riddersmand er han der aldrig hviler for at virkeliggøre det som for ham er sandt. Lad os være studenter, kaloi kai agathoi, således at vi uden at slå øjnene ned kan synge vor festsang: Hellige flamme.”

Ordene er professor Vilhelm Grønbechs fra talen Studenter eller Peblinge. Vækker de din intellektuelle adelspligt? Tænder de en længsel i dig efter at virke som åndsridder i forsvaret for Universitetet, vores elskede Alma Mater, der i disse åndsformørkede tider hensygner udsultet og dødeligt forgiftet? Så er KIN, (Kritisk Intellektuelt Netværk) måske noget for dig. Kom og lad os sammen hævde livets ret, så vi atter kan spise af det gudernes brød som hedder Tænkning & Kunst!


------------------------------

Jeg er ikke ubekendt med Zannioys indlæg, endsige Zannioys død. Jeg er nu ved at rense mit sind, så jeg kan kanalisere hilsener fra de døde, herunder min bekendte, som har lovet at genopstå i år 2006.

[ 13 April 2003: Besked ændret af: Skat ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 13 apr 2003 22:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Er Zannioy død? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Felix > Tjek din PM, for fa'n!


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 13 apr 2003 23:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Noget af det sidste, han skrev: http://okkultisme.proboards2.com/index.cgi?action=display&board=opskrifter&num=1038315729&start=0

- Jeg kan mærke, at han vil igennem. Jeg må blive ren som kildevand.


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 14 apr 2003 00:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Tror du ikke det ville komme til at føles rimelig normalt at være unormal hele tiden?
Og ved det vil den sindstilstand også blive kedelig... hm, men spændende problematik...skriver nok noget når jeg ikke er så lame [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Satori [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 14 apr 2003 00:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Tror faktisk ikke engang det er den problemstilling du tager op...hahahah man...jeg vender tilbage senere....undskyld mine lame poster:/

-Satori [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 15 apr 2003 00:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
dextrose> nej, han vender tilbage i 2006, det har han jo sagt! så har han fundet sandheden eller sådan noget... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

skat> hvis du har et behov for at være skæv hele tiden så er det måske dig der har et problem? jeg føler ingen trang til at være konstant skæv eller påvirket af noget andet for den sags skyld.

Og svensk er kun frækt når piger taler det... men så er det også rigtig frækt... hehe... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 15 apr 2003 00:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Damn... DOH! :P

[ 15 April 2003: Besked ændret af: Fenriz ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 15 apr 2003 03:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
"Ka du så forstå det Marianne - ahrh"


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 15 apr 2003 14:40 
det er den jeg gør alt for at komme ud af og det er vist ved at lykkes......


Top
  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 16 apr 2003 00:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
damn, fejlpost :P


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 16 apr 2003 14:32 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hvis man nu altid var skæv/beruset, så ville det jo ikke være fedt at lamme sig, vel?


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 16 apr 2003 15:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hvis man nu altid var skæv/beruset, så ville det jo ikke være fedt at lamme sig, vel?

<HR></BLOCKQUOTE>
Så kunne man jo.. Aflamme sig(?) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 16 apr 2003 19:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Med Allahs hjælp er det endelig lykkes mig at stoppe igen.

Nu har jeg så igen oplevet at være på en form for "psykisk amfetamin".

Herefter har jeg omtrent skrevet en bog i løbet af en uge, der er en vejledning i monoteisme. Da jeg endnu brugte aftenrygning, påbegyndte jeg denne bog, men det var for subjektivt og er skåret væk.

Dén højhed, man opnår ved psykisk disciplin, kan have en større kvalitet.

Der er selvfølgelig en pointe i dét, at højhedens forskellighed fra normaltilstanden er noget værdifuldt i sig selv, som dialektisk tilstand, alternativ til den kendte.

Når man kender til afhængighed af cannabis, så kender man også til, at man mener, at højheden altid er bedre, end mangel på højhed.

Men det er selvfølgelig at tvivle på Gud - at han ikke har skabt os, som vi skal være, for vi skal bruge noget cannabis, og hvad vi ellers skal bruge, for at kunne eksistere.

Efter, at jeg er stoppet, kan jeg igen huske mine drømme, når jeg ellers kommer i seng. I nat var jeg på "psykisk amfetamin", derved, at jeg i min litterære kamp for Allahs sag var kommet dertil at skulle analysere Big Bang-teorien.

Og hvor mange timer var det, jeg ikke havde flere smøger og var henvist til at færdigryge skodder, medens jeg analyserede Big Bang-teorien - indtil bageren havde åbent, og jeg var groggy, samt øm i højre hånd, jeg havde simpelthen skrevet uafbrudt i adskillige timer.

Og jeg gik hjem og spiste rundstykker, medens jeg skrev videre.

Det var en ret syret drøm, hvor jeg bl.a. var sammen med en af mit eget køn - noget, jeg normalt ikke drømmer om - og så en avisartikel, hvori Saddam Hussein anklagede én eller anden højtstående person i sit regime for at have været skyld i noget væmmeligt.

I sidste drøm talte jeg med Lene Nystrøm. Da jeg vågnede af denne om formiddagen, og sammenlignede det passerede med de ting, jeg senest havde skrevet som analyse af Big Bang-teorien, måtte jeg le højt.

O, Allahs nåde gør mig euforisk, og dét skal man selvfølgelig passe på med. Islam er netop ikke euforisk, men besindig i sin ånd, vel, jeg er ikke længere psykisk syg, bare lidt rundtosset.

"Psykisk amfetamin"?!

- Filosofisk rus. Har skrevet en mindre bog på en uge, som er en kras, pågående indføring i monoteisme, ikke blot skrevet i slavepiskerens ånd, men også som selv pisket af visdommen, og man får det fedt.

Hør, jeg vidner, der er muligheder i knoppen!

Men man må lige blive clean for at opdage dette.

Jeg arbejder med en nøjagtig metode til at blive klassisk midlertidig høj ved tankens kraft: Man skal tilegne sig et psykisk program, og når psyken er programmeret, kan man udløse en indbygget effekt ved at udføre et særligt ritual, der anslår en masse associationer.

Om der kan være en tidsindstilling i dette program, eller om man må stoppe det med et neutraliserende ritual, ja, det kommer jeg til. Det er et kompliceret ritual.

I bogen påstuleres det, endog på Guds vegne, at en hvilken som helst rusmiddel-tilstand kan opnås gennem psykisk disciplin, og det tror jeg på.

Takker Allah for den seneste tids bølge af inspiration.

Og også en tak til Zannioys ånd, iøvrigt - må Guds fred være hos ham.

[ 16 April 2003: Besked ændret af: Skat ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 27 apr 2003 07:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 nov 2002 02:01
Indlæg: 223
Geografisk sted: Aalborg
Det er selvfølgelig at forvente, at folk falder fra, når det bliver for intellektuelt, samtidig med at Allahs navn nævnes. Men nu kan jeg endelig præsentere noget, som jeg har snakket om så længe: En opskrift. En konkret metode, punkt for punkt.

Her er jeg igen nødt til at nævne Allah. Når jeg endelig præsenterer en overskuelig metode, da er det som nyligt konverteret, at jeg gør det. Og jeg kan ikke tillade mig at tage æren for en kraft, der kommer fra Koranen.

Hvad der så er det rette at tro på, se de religiøse diskussioner, særligt mellem Anima og jeg, Reinkarnations-Kristendom versus Intertelepatisk Islam, dybe sager.

Metoden, til at opnå en eller anden tilstand, jeg ærlig talt endnu ikke selv kender til, påstuleres at være en Opskrift på Clairvoyance, lagt på side 5, under topic: 'Det Fedeste', på Fuck-Forum. Som nogen af Jer véd, er clairvoyance en hypermodtagelighed, nogen er født med den, andre udvikler den.

Det fastslås så som dogme, at jeg "debutterer som medium" ved som det første at kanalisere selve erkendelsen af, hvad clairvoyance er, dog ikke i traditionel forstand, velsagtens ikke umiddelbart - som en hypermodtagelighed overfor fremmede personer i éns nærvær, der ønsker at få noget at vide.

Næ, der er nok i første omgang mere tale om at udvikle sin evne til at åbne sig op for, hvad jeg må betegne som Verdensånden, desuden åbne sig op for folk, med hvem man har ét og andet tilfælles, idet man via metoden bliver i stand til at forøge synkroniciteten, altså lære at svinge mere sammen -

- om man er i stue med hinanden eller ej. Dette kan sikkert betegnes som en form for 'evig rus', om man ellers vil besvære sig med at gøre det påkrævede åndelige arbejde.

Det vil jeg bestemt selv. Det er min vilje, som jeg blot håber, er i overensstemmelse med den Kosmiske Autoritet. Den Kosmiske Autoritet er blevet genstand for min accept og tilbedelse, noget, jeg selv er blevet belønnet for, allerede medens jeg blot overvejede, om jeg ville tro seriøst på dette.

Belønnet er jeg - mine indre spændinger er reduceret i en grad, så jeg kan bevare en stabil sindsstemning, noget nyt for mig. Endvidere kunne jeg få mine åndelige teorier til at gå op i en endnu højere enhed, end de gik op i før - og så er 'Fanden løs', om jeg så må sige.

Så er der ingen ende på strømmen af inspiration. Jeg sidder i mit køkken og skriver på min bog, Gud, Verden og Pythagoras , fra sen eftermiddag til tidligt på morgenen. Eller jeg sidder her på netcaféen i Aalborg, og kan ikke stoppe, fordi Inspirationens Ånd pisker mig til at fortsætte og fortsætte.

Jeg véd, at det kan være til glæde og nytte for andre. Jeg kender værdien af mine egne ord. Jeg forstår også, hvor forfængeligt det virker, men det er der ikke noget at gøre ved - gid dog blot vi var flere, hvem Inspirationens Ånd pisker således.

Var vi dog blot flere, da måtte man sige, at vi var en gruppe om at være forfængelige, men der går inflation i terminologien, thi vi gør det påfaldende almindeligt.

Det er trist at leve i et 'jeg' kun, vist er det så, livet leves i et 'vi', som et 'jeg', der går op i et 'vi'. Men hvis de andre, hvem man kan gå op i tilsammens med, holder sig tilbage, ja, da er man henvist til sig selv og sin trippende derudaf for hovedrystende andre.

Men trippe. Jeg vil mene, at det er på sin plads at trippe på inspiration alene, når det overordnede formål siges at være harm reduction. Hvem beskytter måske sin hjerne bedre, end dén, der tripper på inspiration alene? Ikke sandt? Det følger formålet, medens at eksempel på eksempel passerer revy, præsenterende, hvad der er muligt.

Fordi det er muligt for mig. Fordi min skærm-skævhed er en realitet, skævhed blot i kraft af stirren på skærm, samt påførende skærm nye kommunikationer, der måske helst "bort-kommunikeres" af de, der kommer forbi. Imidlertid: Her er bevidstheden.

Her er den bevidsthed, I søger. Bevidsthed som 'det klare lys', eller hvad søren vi nu skal identificere det som. Et stof, et sådant er jeg, dette er fastslået som dogme forlængst, allerede dengang, da jeg kun havde opdaget techno.dk.

Jeg er et stof, der stiller sig selv til rådighed, en form for psykisk LSD, der langsomt, men sikkert, bygger sig op i min egen psyke, paradoksalt nok i forbindelse, at jeg helbredes for psykisk sygdom.

Denne helbredelse var strategisk, altså som englenes strategi, forstås. De har ladet mig geråde i de mest ynkelige, krampagtige tilstande, for at jeg af mig selv skulle finde frem til Gud og Hans Kraft. Herefter har jeg styrken til at kontrollere, hvad jeg foretager mig i et virtuelt laboratorium, i hvis kolber mine egne og andres tanker tilsammens ligger.

Jeg kontrollerer dette. De, som ikke kan følge mig, kan bare ikke følge mig - i modsætning til mig selv. Om den elektroniske musik, de umiddelbart efter sætter på, burde de sige det samme: "Den er uforståelig. Hvad er pointen med de og de af musikkens figurer?"

Musikken er uforståelig, således 'vanvittig'. Imidlertid véd vi, at den er blevet til i kyndige hænder, der véd, hvad de gør. Når der lyder mærkelige stemmer i den elektroniske himmel, da skyldes det ikke, at komponisten hører stemmer, men at musikken gør. Og vi med den.

Eksperimentet - forefindes under kontrollerede omstændigheder, med englenes opsyn, de ser til, at det, som udvikler sig, er i overensstemmelse med for mig skjulte strategier vedrørende opdragelsen af menneskene. Ja, jeg kan da ihvertfald håbe på en sådan overensstemmelse.

Og I taler om sex, når I taler om drugs, rock'n roll ej at forglemme. Jeg siger Jer: Jeg befinder mig dér, hvor sexens energier behandles og bringes i nyt flow. Det er jo sådan, som ENW siger, at alt ender hos kvinden, der tilgengæld skal forstå, at manden ikke bare kan formes efter forgodtbefindende, for han formidler selv den guddommelige, formende kraft videre.

Hun skal ikke tro, at vi skynder os hen til frisøren, bare fordi hun griner af vor frisure. Lad hende og hendes veninder pjatte, men pjat determineres af alvor, når tiden er inde. Hvis hun ikke kan bruge livet, som det er, kan hun rende og hoppe, sammen med sine veninder, der heller ikke kan beslutte sig for at blive fuldt modne og konsekvent stræbende.

Det er bestemt også vores fejl, at de er sådan. Vi er vage og eftergivende! Så må de tage, hvad de kan bruge, men de bliver ej fuldbyrdede kvinder, og vi bliver mænd af postulat, en klump kød, der forhåbentlig véd, hvad den gør - i mangel på åndelig styring.

Vi styres af medierne, reklamen og moden, der er én stor flok forvirrede teenagere - "Se, Robert Hansen, nu er den gal igen!" - fortæl os om Bilderberg! Fortæl os, hvad der foregår!

De er falske autoriteter, de egner sig ikke til at lede og fordele det hellige.

Så tro på den Højere Magt, eller tro i det mindste på mig - når jeg siger, at jeg har fået det bedre og er faldet til ro ved at underordne mig Hvilken.

Og jeg vil give Jer det hellige, akkurat som medierne, lige i synet og uden hæmning. Men der er forskel.

Sandelig, der er forskel, dette her baserer sig på filosofiske og teologiske studier og spekulationer, som er afprøvede i det levende liv, afprøvede gennem lidelse, i lidelsen ild er erkendelsen renset for urenheder, og pludselig fremstår den klar som krystal.

Så gives I det hellige foruden fortjeneste, ligesom vi alle er givet verden - blot fordi, vi selv er verdens beboere.

Ja. Det er hvad der foregår. Kolberne bobler og syder, som sædvanligt. Men substanserne stråler klarere end før, den alkymistiske proces har næppe været forgæves, det ser jeg, det føler jeg i mit hjerte.

Jeg befinder mig i Mulighedernes Åbne Felt, Erkendelsens Projektør skinner stærkere, kraftigere, skinner igennem røgsløret, hvis dølgende strukturer afsløres derved.

Måtte Visdommen nå Jer.

[ 27 April 2003: Besked ændret af: Skat ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Den evige rus
Indlæg: 04 maj 2003 04:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 maj 2003 01:01
Indlæg: 4
Geografisk sted: *
Distortion er for fedt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team