Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 05:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2003 10:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hej!
Som titlen antyder, er jeg ved at analysere mit sidste svampetrip, og håber at nogen af jer kan hjælpe mig, da jeg sidder lidt fast. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Det foregik sådan forholdsvis normalt, nogle synsforstyrrelser, der voksede til skiftende farver, og CEV`s, intet unormalt i det, men på et tidspunkt ville jeg spise noget slik (Pesetos vingummier) og det var simpelthen fuldstændig umuligt. Det føltes somom at jeg kunne smage alt det kemi der var blvet puttet i dem, og.. Ja, det føltes somom min krop nægtede at indtage noget syntetisk..
Mystisk, men fuck det. Mit rigtige problem er at efter Pesetos-episoden ville tænde en smøg, og det viste sig at være komplet fysisk umuligt at ryge(!!!!)
Jeg har røget 20Camel om dagen i tre år, så mine lunger er ikke ligefrem nye, men da jeg tændte cigaretten, føltes det somom jeg havde en ætsende væske der hvor røgen havde været.
Hjælp, anyone?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2003 11:25 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Lær af det?

Jeg har før, af vane, tændt en smøg i et trip, og efter et enkelt hvæs, kastet den fra mig, og glædet/undret mig over at det smagte så hæsligt, og ikke var nogen nødvendighed for mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2003 15:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Nu glemte jeg lige at sige at da jeg prøvede at sniffe poppers føltes det simpelthen somom min næse brændte, og det var ikk et stort snif, men det var MEGET ubehageligt..
Jeg tror måske en smule at jeg ikke kunne indtage noget kemisk.. Det lyder måske lidt underligt, men jeg har en eller anden mistanke om at svampene sørgede for at jeg psykisk fik det dårligt hver gang jeg indtog noget syntetisk.. Hmm.. Men hold da kæft for et trip!

Det er dejligt at mærke at man rent faktisk kigger dybere efter en sådan oplevelse, ikk? Damn, føler mig helt som en åndelig Shaman af en art.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Bytheway, imorges var jeg til børnefødselsdag, og imens jeg sad og snakkede med en voksen kvinde greb jeg migselv i at tænke "Hvor er det synd for hende", fordi hun virkede så.. Tom..(?)
Jeg havde rent faktisk ondt af alle de mennesker, fordi de bare levde deres liv med børn og lagkage, sex hver Torsdag aften med deres kedelige partner, og så videre..
Ingen spontanitet, selvransagelse, indsigt, osv.. Det gjorde mig næsten helt..
Deprimeret?
Ikke at der er noget galt i det, slet ikke, folk må sgu selv bestemme hvordan de lever deres liv, men jeg tror bare på et eller adnet plan at alle ville blive mere.. Dybe af et svampetrip, eller noget i den stil..
Bemærk at dette bare er nogle lamme twist´s, jeg har skrevet ned i trippet i håb om at kunne bruge dem til et eller andet.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Hvad siger i?
-Mathias..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2003 17:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmm... du ku evt. ta på indkøb på svampetrip, så ka du jo hurtigt smage hvad du ska æde og ik æde i hverdagen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2003 18:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Du har vel lært at "smage" med hjernen på trippet, så det ikke længere var din krops primitive lyster der styrede hvad du proppede i hovedet, men i stedet dit sind. "Candy for the mind" ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg tror at det er meget farligt at føle sig overlegen på et svampetrip, at have ondt af andre mennesker fordi de lever på en anden måde end dig. Den sandhed du finder behøver ikke nødvendigvis være bedre end deres.

Mht. smøgerne, så var jeg ved at flippe ud på mit første trip fordi jeg ikke havde nogen, men så begyndte vi (mig og confusion) at stene rundt og kigge på planter og så var det sgu ligemeget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men herfra skal det lyde, lad være med at tro at du er bedre end andre fordi du er "oplyst" efter at have taget svampe. Tænk på fx Jehovas Vidner, de mener selv at deres sandhed er den eneste der findes, og alle andre synes de er latterlige. Lad være med at være som dem, lad være med at trække din sandhed ned over hovedet på andre folk. Jeg har selv fundet en mening med livet og en løsning på gåden i mit sidste trip, men det behøver jo ikke være det samme som dit. Men brug det selv, du kan få en hel masse ud af det.

Peace...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2003 20:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Det var bare noget jeg skrev ned imens jeg trippede, og jeg føler mig heller ikke direkte overlegen til dem.. Jeg har måske mere medfølelse på et eller andet plan(?).
Tja.. Måske vil jeg bare gå og være lykkelig over at jeg har svampe med i mit liv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
-Mathias..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2003 20:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Fuck! igår lige før jeg skulle iseng ville jeg lige ryge lidt, så jeg lagde ~0.5g "white widow" i piben, og røg det.. Så så jeg lidt tv, og lige pludselig kunne jeg ikke mærke min arm(!). Jeg tænkte bare at jeg nok var blevet ret skæv, og lagde mig i min seng for at sove.. Og det blev bare værre. Jeg havde den mest ekstreme hjertebanken jeg nogensinde har oplevet, jeg kunne næsten mærke mit hjerte i min hals (og det var ikke bare noget jeg troede), samtidig med at jeg rystede helt vildt. Pludselig begyndte jeg også at hallucinere (!?) ved at min lampe begyndte at rykke sig, og der kom noget blåt frem ved siden af.. Jeg fik sovet det væk, og havde det fint imorges, men hvad fanden skete der!? Dette var MEGET ubehageligt! Var det måske skunk`en der fik svampene til at "vende tilbage"?
Venlig hilsen
-Mathias..

[ 06 Januar 2003: Besked ændret af: Creatif ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2003 14:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
Jeg har ofte haft nogle temmelig vilde rygere det første stykke tid efter svampe.. altså hvor jeg har haft lettere hallucinationer og følt mig ret "trippet" oven i hovedet.!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2003 15:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2001 02:01
Indlæg: 199
Geografisk sted: Sjælland
når jeg spiser svampe er det også sjældent at jeg kan ryge smøger... mit hoved vil gerne, men kroppen siger nej.
når jeg drikker cola er det gerne billig cola, men når jeg er på svampe kan jeg simpelthen ik drikke det lort. det eneste jeg kan smage er sukkervand med brus, og det er fandme klamt... nok det samme som med dine vingummier. spøjst at det virker på den måde...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 00:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Det var heldigvis kun den ryger der blev sådan.. Men hold da kæft hvor var det ubehageligt! Jeg undrer mig stadig meget over hvorfor det skete, men kan ikke rigtigt komme frem til en løsning.. Måske skal jeg bare være lidt mere forsigtig når jeg ryger?
Hmm..
-Mathias


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 01:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Det lyder somom at du skal tage en pause, nu har jeg først lige set topic'et .. lang tid siden .. hvordan går det nu ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 15:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Hvis du ikke har røget i lang tid, og du ryger en rigtig god koger kan du blive total bims i hovedet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg har ikke røget i et godt stykke tid nu, før røg jeg nok omkring de 5-6 joints - godt med hash i ... sådan en kan jeg SLET ikke ryge nu. Hvis jeg ryger sådan en knækker jeg mig bare og er hjernedød skæv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Egentlig ikke ubehagligt, det er bare at knække sig, men man kan blive små skør af det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2003 01:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 apr 2001 01:01
Indlæg: 160
en af grundene til at jeg tager stoffer er blandt andet også for at oplever sjove/mystiske ting, nogle gange er man heldig og opleve noget man positivt kan se tilbage på i lang tid, imens andre gange man kan få en oplevelse man helst ikke vil huske tilbage på.

Det tror jeg bare man må tage med, for andet er der vist ikke at gøre.

Men personligt tror jeg ikke det gør noget at holde en måned eller 2 s pause engang imellem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2003 15:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
creatif> den med at få ondt af nogle mennesker, pga. af de ting du siger, kender jeg sgu godt, men det er ikke specielt når jeg er blæst, tanken kan komme på forskellige tidspunkter, men på den anden siden, så er den en halvdel af dem selv skyld i deres situation, den sidste halvdel nedstammer blot fra etpar generationer før homo sapiens.. sørgeligt men sandt, deres hjerner er underudviklede, så de ikke kan drage paraleller, har ingen empati, overblik er ukendt, tænker kronologisk.

men jeg har bestemt mig for ikke at ville have dårlig samvittighed over at se/høre mennesker der er så "RØV KEDELIGE" med mine ord, at de har gået glip af alt hvad der ikke er blevet præsenteret for dem. (typen der køber det de ser i reklamerne, og ved ikke der findes andet). DE har jo selv valgt et trygt og simplet liv, uden de store ud svingninger, på alle punkter. det er jo fint, vi er heldigvis alle sammen forskellige.

når jeg oplever de sjove/mystiske/forklarende ting så er det en belønning der ikke kan sætte en pris på, og det er bare ærgeligt, at man vil forbyde mennesker at undvikle sig på punkter som ellers ikke er anderkendte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2003 19:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
når jeg oplever de sjove/mystiske/forklarende ting så er det en belønning der ikke kan sætte en pris på, og det er bare ærgeligt, at man vil forbyde mennesker at undvikle sig på punkter som ellers ikke er anderkendte.

Well said! Jeg er fuldstændig enig!
Jeg forstår sipelthen ikke hvordan man ikkekan have evnen til at se ting fra andres øjne!
-Mathias


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team