Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 12:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2002 18:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Okay, det her ved jeg ik om i andre har prøvet, men det er ligesom at hver gang nogen siger : Mitsubisi, frimærke, ser eller hører Ecstasy mærker i det hele taget er det første jeg tænker : Stoffer..

Det føles som om man er psygisk afhængig om den verden der er omkring stofferne, som feks her på psy.dk . Det virker bare lidt skummelt! Men har i det på samme måde?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 18:30 
kende det godt og jow det er lidt skummelt..


Top
  
 
Indlæg: 11 dec 2002 18:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 maj 2002 01:01
Indlæg: 125
Geografisk sted: Aalborg
Ja! Nogen gange tænker man bare "hvad fanden har jeg gang i"...

Men det er heldigvis kun engang imellem. Så tænker jeg lige på at jeg er ung og vil ha' det sjovt og er (lige for tiden ihvertfald) meget interesseret i stoffer. Men det går vel over en dag. Regner ihvertfald ikke med at tage stoffer resten af mit liv. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 18:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Det er lidt skummelt så afhændig man kan blive af psychedelia.dk. Jeg får seriøse abtinenser efter blot et par dage uden!

Jeg har også prøvet at blive lidt hooked på hele denne fantatiske narkoverden. Der findes jo over 1000 fors. euforiserende stoffer på denne klode. Så kan det være meget godt at liige tænke på noget andet end narko et par uger!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 19:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
For det første: Burde dette ikke ligge i "Generel Diskussion"?

Til pointen:
Jeg kan også genkende det. hver gang nogen siger de har fået bønner til aftensmad, kan jeg ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, og forestille mig en flok mennesker der bare puffer i de største joints. Og når folk siger f.eks. her lugter af syre...hmm, prøv så at gætte hvad jeg tænker på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (har dog ikke prøvet det så tit, 1 gang svagt og 1 gang rigtigt, men snakker tit om stoffet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ). Men jeg tænker ikke så meget på det, det er jo ikke fordi jeg føler trang eller får lyst til at indtage noget...det er bare de ord der bliver brugt, som vi er vant til at høre i andre sammenhænge end det folk normalt hører dem i.

-Satori

[ 11 December 2002: Besked ændret af: Satori ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 19:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Satori : LOL! din bonghjerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Anyway, jo jeg kender det udemærket men så tænker jeg bare "nu tager du dig sammen", jeg gider jo ikke gå og tænke på narko HELE tiden. Men kan da se det samme på et par gutter fra min klasse, det eneste de taler om er øl og fisse... og er det meget mere intelligent?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 20:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Det var sq da rart at høre jeg har det på samme måde som mange af andre...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2002 00:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Jeg kender det alt for godt.. Du har besøg af nogle venner, sidder og hygger dig med slik og video, du finder alligevel ikke nogen fest, og så trækker det bare for grumt i dig at gå ned og ryge en fed.. Jeg KAN godt lade være.. Men det trækker skræmmende meget! Ligesom da jeg læste Martin og Victoria (griner bog)og hovedpersonen fortæller om engang hvor de ryger og en anden står og spiller dart med sig selv, samtidig med at han blander Newton og Einstein ind i samme sætning.. Jeg blev faktisk virkelig overrasket over hvor meget jeg pludselig savnede at knække sammen af grin over en pòkemon reklame.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Mathias..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2002 02:02 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Ja det er squ rigtigt alcoholic [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg læste en nyheds-overskrift for ikke så længe siden, hvor der stod noget med bla-bla-bla syre bla-bla, og det var først midt i artiklen det gik op for mig at det var en anden slags syre de snakkede om [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Test din tankegang på disse 2 sites:

Et forældre-websted præsenterer her en morsom opskrift til hele familien

klik her og køb billet til denne klubs specielle julemiddag

Jeg glemte lige at sige; at grunden til du føler dig afhængig af at være her, er nok fordi her er rart at være [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 12 December 2002: Besked ændret af: JEL ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2002 11:04 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
@JEL [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] - ja det ER faktisk et hyggeligt sted det her, (bortset fra et par enkelte skvadderrøve)

jeg kender det også alt for godt - og det er lide irreterende, hvis man sidder og taler med en ven, og ham siger syre midt i sætningen, så mister man lige koncentrationen, eller smiler måske lidt, og så bliver han irreteret over at man aldrig tænker på andet---
Eller en artikel i et comp-blad - reklame for NEED FOR SPEED 6 - Do you need the speed? - yes indeed [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men jeg tror ikke det er fordi du er ved at blive afhængig - - - man tænker jo bare mere i den retning - selvfølgelig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2002 17:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2002 01:01
Indlæg: 326
Geografisk sted: Århus V.
Ja, jeg kan også nikke yderst genkendende til det. Nogen gange kan det godt gå så vidt, at man lige spørger sig selv, om det allerede er gået for vidt, når man tænker de tanker, men rart at høre, jeg ikke er den eneste... (Gør alligevel ingen forskel)

Det er mest med ordet "kiks", jeg lige stopper op... hehe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2002 18:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Haha, ja den med kix kender jeg også godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2002 20:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Ja eller den form for kiks som hedder kex, den er virkelig slem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2002 22:08 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Yes... det kender jeg alt for godt...

Sex, Drugs & Psychedelic Trance!

24/7/365


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2002 04:59 
Offline
Kaospilot

Tilmeldt: 18 jul 2002 01:01
Indlæg: 1465
Geografisk sted: (Inaktiv)
Uha ja....situationen er bestemt ikke ukendt. Ørene rører straks på sig, når en eller flere af disse ord nævnes i mit nærvær:

* Frimærke (Ikke noget mere sært end at høre folk fx sige: "Køber du ikke lige et frimærke med hjem?". Eller: "Goddag, jeg skal have tre frimærker, tak".)
* Syre
* Stof(fer)
* Kiks ("Her, tag en kiks og et glas mælk". Sætningen bruger folk, når de antyder at man piver over et eller andet, men hos mig får den en helt ny og spændende betydning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])

Associationsevnen er helt fantastisk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2002 15:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Well, det er da også fristende at stikke en whiner en kix så han kan lære det :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2002 15:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Nice.. *whinewhinewhinewhinewhine*

:P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2002 19:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
/me giver KeNN en kix og et glas mælk... tør øjnene knægt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2002 20:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har oxo haft et halvt år hvor det stortset var min eneste interresse og jeg læste en del om det og eksperimenterede en del, det endte med et par lidt for heftige ture som gjorde mig ret forviret og deprimeret (fb), det er vigtigt ikke at bruge for meget tid på at tænke over det, dog bestemt ikke ment at man ikke skal tænke over det no taget jeg en tur ca hvert halve år og har lige været på den det er lidt hårdt men jeg ved godt hvorfor og det er prisen for stoffer som mescalin, mdma, amfetamin, cocain, opium, sprut, pot og hash men jeg havde da en sjov jule ferie og er snart oppe igen, men gidder ikke at bekymre mig om det for så bliver jeg deprimeret men det tager tid at lærer, og av det kan gører ondt. nå nok vrøvl fra mig vh. doeneg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2002 08:48 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jespar:
* Stof(fer)

...

Associationsevnen er helt fantastisk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Haha, ja, det minder mig om en stof-forretning jeg kom forbi i sommers - I vinduet var der et stort fint skilt med "Nye designerstoffer, kom ind og prøv" eller noget i den stil... Jeg overvejede at gå ind og spørge efter 2C-I, hehe. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team