Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 17:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 25 sep 2002 01:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
BeCAUZ in the YEAR ZERO then WE was ME ¤ MAGIC EYE in the Room. And ME was Melanie, Simply Written On the Playboard, And I was Just I, Searching For ME, Well, Must Found Her, And Now the Room Gots the Magic Eye of MEMA MONEMA MYSTERY - In the YEAR ONE ¤

Don't Forget Melanie, Never Forget, Never Forget...And You Cannot Live Whitout The Princess of Kalhiala Kallaha. And therefore thee Green Hills, and therefore the Shining Seas, And the Ocean - under the Moon, therefore all This, CAUZ YOUR EYES ARE HER'S.

- The Princess of the Far Away Stars was borned Blind, well, she attract Seeings Eksperienceses, and when she was 14, then she was seeing through 42 sets of eyes...out there.

Nianny Sine Veurdavha - Makka-Vochavha Ingt Kalhiala - Gjil An Maegorre Adélia Meidala Bauor Est ¤

Well, ME was seeing directly -

Later: SHE was singing peacefully -

But who was the new girl?

They Comes As So Through Life...

Oh, There's My Long Missing -

[ 25 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2002 02:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Now, the Queen?

Golden Of Sixegnena By Thenn
Unicorn Entneme; Monema Church
Silvia Ingt Aurora Trialy Trineka;
Sixegnena Makka-Vochavha;
Blue Moon Monema Unicorn;
Mema Monema Golden Aurora
Whenn To Meidala Entneme;
Trineka Marl Aurana The Cosmic Crystal;
Tiffany Sunny Taranne Oya ¨W

Before, I recommend to akkumulate the Power with:

I Feel the Power
I Use the Power
I Have Got the Power
I Have Been the Power
And I Am the Power
Cauz I Get the Power
And I use the Power
When I Feel the Power
- I feel the Power ¨W

And then - the magic situation:

Der gives Kurvet Transparens
Hvori Isrosen findes udfoldet
Der gives overf§¾rte Lyn mellem Zoner
Hvori Dens Aura Sig Fortoner ¨W

They really could'ent take the eros of that, well, fuck them, the wulffian people, they have close themself into a grott or something - going around in absurd "brain- circle", oh, he is crumm! ( = han er krum, har glemt ordet, lad os blot sige, wulff/bullshit.dk, og i d§ªn dur - men romanerne er da friske nok, okay - !)

¡è # % &

[ 30 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2002 02:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Det startede saa smukt. Jeg ser de gr¡ènne bakker. Aludium Aliqua; vi er de skabninger, vi er. Lad det v§¶re. Opdagelse er en drift; driften fremstiller verden i alle egne. Vi anbefaler Jer. Nianny Sine Veurdavha ¨W Ni§¡neny Kalhiala ¨W We Can Do Everything, What the Good God Has Done ¨W Vi er de skabninger, vi er, I er de skabninger, I er. Der gives kurvet transparens; Nianny Sine Veurdavha ; vi anbefaler Jer ; Nianny Nian§ªniae ¨W Nianny Sinera ¨W Nianny Tjyng-Ier ¨W Nianny Nianeniae Sinera Tjyng-Ier ¨W Nianny Sine Kalhiala ¨W Dette er gr¡ènt m¡èrke, gylden dag eller blaa eftermiddag, dette er absurditetens time-type; naar den Tvegrenede¨fs Tudse...den Tvegrenede er naturligvis tilh§¶nger af Chiquen-Ordenen, Nostradamus?, - frit efter, min poesi, frit efter Nostradamus, nu med ny fr¡è kv§¶kkende histovre - we can do anything...Nianny Sine Veurdavha ¨W Ni§¡neny Kalhiala ¡è

Tanken omfatter - then, do it

[ 30 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2002 02:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
...Hvad Som Konstituerer Ganske Universales Cosmos Ultimatum ¤


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 01:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Det startede saa smukt. Jeg ser de groenne bakker. Aludium Aliqua; vi er de skabninger, vi er. Lad det vaere. Opdagelse er en drift; driften fremstiller verden i alle egne. Vi anbefaler Jer. Nianny Sine Veurdavha ¡è Nianeny Kalhiala ¨[ We Can Do Everything, What the Good God Has Done ¨[ Vi er de skabninger, vi er, I er de skabninger, I er. Der gives kurvet transparens; Nianny Sine Veurdavha ; vi anbefaler Jer ; Nianny Nianeniae ¨[ Nianny Sinera ¨[ Nianny Tjyng-Ier ¨[ Nianny Nianeniae Sinera Tjyng-Ier ¨[ Nianny Sine Kalhiala ¨[W Dette er groent moerke, gylden dag eller blaa eftermiddag, dette er absurditetens time-type; naar den Tvegrenede s Tudse...den Tvegrenede er naturligvis tilhaenger af Chiquen-Ordenen, Nostradamus?, - frit efter, min poesi, frit efter Nostradamus, nu med ny froe kvaekkende histovre - we can do anything...Nianny Sine Veurdavha ¨[ Nianeny Kalhiala ¨U

Tanken omfatter - then, do it ¡è

[ 30 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 01:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
TEST (karakter-manipulation/fremmedstof):

Golden ¤ Entneme # Trialy " Unicorn = To * The ' Circle § Of + Monema £ Trineka ^ Mema ´ Meidala ; Cosmic + Queen ¤ Sixegnena ~ Church & Sixegnena # Monema @ Entneme } Crystal € Given £ By " Silvia ¨ Makka-Vochavha & Golden ¤ Trineka @ Tiffany ´ Comes " Thenn ! Ingt § Blue ? Moon ; Aurora ~ Marl £ Sunny ¨ Following % Unicorn + Aurora ¤ Monema " Wheen £ Aurana ¤ Taranne ' Oya = Est ¤

[ 30 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 02:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
For fanden man, det er kun mig, der kan se omkodningerne...(?)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2002 10:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Hvad skal det forstille??? kan ikke se meneing i det, end at der står en hel masse med bogstaver!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2002 13:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Du gør modstand. Du skal ikke kun se, men også høre, føle, smage og lugte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2002 14:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Zanni<<< jeg mener ikke dit udlæg, eller hvordan det nu staves, men alle disse tegn der "tegn og Bogstaver" skulle der komme noget specielt ud af det, eller skal det bare være sådan??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2002 17:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Computeren i PC-Caféen på Amager forvirrede mig. Den omkodede specielle tegn. Jeg ville finde ud af, hvordan det foregik. Men så er der iøvrigt en SYMBOLSK mening i, at jeg fik dén computer, netop som jeg havde formuleret idéerne om intuitiv kemi.

Det er jo netop, hvad vi laver nu. Vi laver stof, nemlig ord og sætninger, bestående af atomerne - bogstaverne.

P.S. Læs evt. de forrige indlæg på side 1.

[ 03 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2002 05:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Vi bør velsagtens være på vagt overfor magiens barnliggørelse repræsenteret ved D'Herrer Tolkien og Harry Potters skribent...Okay, Frodo er faktisk 33 år, men ham Harry, tag ikke fejl:

HANS FUNKTION ER AT AFSTEDKOMME EN OPFATTELSE AF MAGI SOM NOGET BARNLIGT PJAT, "UDENFOR SEX"...

- Det er helt misforstået. Magi har alt muligt med Miss Lilla Hår...under emnet 'Bare Damer', Postet af JEL, side 10, FUCK-FORUM...at gøre.

Åh, det er faktisk 'Mørkets Kræfter' - in fucking return - at overveje at tage hende bagfra efter en spontan indskydelse.

Lur dem: De dyrker, hvad de frygter.

- fordi det, de dyrker, i lighed med Peter Kjærulff, et absurd narcissistisk tilfælde, der taler om lys og mørke med ganske venligt tonefald, charmerende, ikke uden humor, men lur ham: Det med at 'tage hende bagfra'... - hvad de dyrker, er den pletrensede dekorations-version, med fuld balance mellem alle faktorer...og universet står stille med tilbageholdt åndedræt - hvad nu...?!

- det er mørkets kræfter.

For helvede mand! MAGI ER MEGET MERE END "BARE EN BØRNEHISTORIE".

Men sålænge vi lader os dupere af populære illusioner, holder vi os selv hen i mirakelløs afmægtighed, Miss Lilla Hår får lov at blive liggende, hun er jo kun 14.

Det går ikke...

- Gu' gør det så! Magisk tænkning er anvendelse af den kosmiske sensualitet, hvor selve den magiske udøvelse som noget selvfølgeligt må betragtes som kosmisk knepperi - og en skønne dag flagrer de nyfødte verdener attraktive omkring i majs enge...

Flere stive djævle lurer bag flere seje træer.

[ 11 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2002 14:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Zanniboy.... Du snakker ikke om andet end sex, pik og kusse! Kan du give bare en KORT forklaring på det! for vær gang jeg ser du skriver en besked, er det som om at du bliver mere sexfikseret og underlig [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2002 14:18 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
kan alting ikke opdeles i en triangulær opdeling dvs. modsætninger som går op i en højere enhed? mandelig/kvideligt +/- ying/yang osv? det de fleste glemmer er netop det tredje element der hvor de samles i en triangulær harmoni... verden er en uendelig kønsagt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2002 16:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Jeg er vist ikke lige så filisofisk som du er! Fatter ikke lige det du skrev der! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2002 06:32 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Anima; næppe alting. De fleste levende væsner skal kopulere med en modsætning for at skabe afkom (dvs punkt#1 og punkt#2 skal mødes, hvilket du kalder den højere enhed og altså punkt#3)

Men tag nu en celle feks. Den har hverken far eller mor, den kloner sig selv (det man kalder 'celle-deling') og er på den måde en kopi af sig selv. Her er der altså ingen 3-enighed (der skal ikke 3 punkter til at skabe en ny celle)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2002 10:30 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Nej men som du siger kopiere den også "bare " sig selv - antal er forsåvidt ligegyldigt.. elefanten eller elefanterne set fra en "højere" synsvinkel er dette irrelevant.. man benævner eksempelvis en dæmon med et navn og ikke samme type med forskelige dvs. hver artsfælle kan være virksom på flere forskelige "steder" i det 3. dimensionelle univers dvs. der hvor tid og rum har gyldighed - det forsvinder jo lisså stille og roligt når vi bevæger os "opad" - men de opspringer alle sammen fra en idé - og den er singulær


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2002 18:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Dualismer...underforstår nødvendigvis en tredje faktor, nemlig den samlende kategori.

Dualismen MAND/KVINDE underforstår kategorien MENNESKE (eller...?)

Dualismen DAG/NAT underforstår kategorien ET DØGN (eller...?)

Dualismen UNG/GAMMEL underforstår kategorien ALDER.

Ingen dualisme kan være absolut, således at vi ikke kan pege på et tredje element, for uden et tredje element som FORENENDE KATEGORI...er der ingen idé med en dualisme.

Her "i morges", dvs. omkring kl. 14, da jeg stod op, nedskrev jeg en række generelle sociale dualismer:

PIGE/DRENG > KVINDE/MAND > MODER/FADER

(det samme princip forstærkes)

Familiære dualismer:

MODER/FADER (hetero)
MODER/DATTER (homo)
FADER/SØN (homo)
MODER/SØN (hetero)
FADER/DATTER (hetero)

BRODER/SØSTER (hetero)
BRODER/BRODER (homo)
SØSTER/SØSTER (homo)

Sociale dualismer indenfor kønsdriften:

PIGE/DRENG > KVINDE/MAND (hetero original)
PIGE/PIGE > KVINDE/KVINDE (homo original)
DRENG/DRENG > MAND/MAND (homo original)

...hvor KVINDE/KVINDE og MAND/MAND-dualismerne underforstår den dominerende KVINDE/MAND-dualisme, idet de fra hver deres side peger på samme.

Vi kan så forstå incestuiøse tiltræknings-forhold som en forstærkning af andre dualismer:

BESKYTTER/BESKYTTET > FORÆLDRE/BARN > ...+ MAND/KVINDE-dualismen =

MODER/SØN (hetero vulgarius)
FADER/DATTER (hetero vulgarius)
MODER/DATTER (homo vulgarius)
FADER/SØN (homo vulgarius)

Kønsdriften er kombineret med relationen mellem en beskytter og en beskyttet, altså en forældre/barn-relation, der ofte består i klassiske kønsrolle-mønstre, hvor manden er beskytter og kvinden den beskyttede - de kan så reproducere...også denne relation, ved selv at FORENE beskytter-rollen overfor de børn, de får, som så er de beskyttede.

"Ophavsfrie" vulgær-relationer, SØSTER/BRODER, BRODER/BRODER, SØSTER/SØSTER handler om en kombination mellem kønsdrift og trangen til venskabelig fortrolighed. Anbefales: Filmen "What's eating you" - bemærk den latente seksuelle stemning mellem drengen og pigen i bilen (bror og søster), både før og efter mødet med uhyret (små umærkelige ting/signaler/hentydninger).

Kategorien 'søskende' udelukker kulturelt vedtagent det seksuelle element. For vi har netop disse forenende kategorier til at kontrollerer dualismerne med. Uden kategorierne kunne vi ikke orientere os indenfor dualismerne, det hele ville flyde for os i én pærevælling.

Modsætninger mødes...

- aldrig uden et forenende element.

En ven af mig, som jeg ikke har set eller talt med længe, Rune, har lavet et omfattende matematisk system omkring kønsdriften og kønsrollerne. Hvis nogen er interesserede i en kopi af hans afhandling, 'Kønnene abstrakt generaliseret', udkommet på Amalies forlag, så bestil, og jeg skal få fat i den og få den kopieret.

...jeg skal vist læse den et par gange mere.

[ 29 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team