Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2002 18:10 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Zanni du må ikke gi' andre skylden for din egen ensomhed og ulykkelighed.
Jeg er sikker på du inderst inde godt ved at det ikke er pigernes skyld at du er alene. Du ved godt at du ikke kan forlange at nogen skal elske dig, det er jeg sikker på.

Jeg er selv total dårlig til at score. Jeg ser ikke særlig godt ud og er heller ikke særlig spændende for de fleste piger at være kæreste med tror jeg. Sku' jeg så begynde at sidde og sige at "nå ja, men det er også fordi pigerne er dumme og æv-bæv de kan bare heller ikke score mig"?

Jeg forstår udmærket din frustration zanni. Tro mig den forstår jeg. At være ensom er modbydeligt. Specielt når man ser eller hører et andet elskende par, så stikker det som syle i hele kroppen over hvor meget man selv længes efter at blive begæret, holdt om og elsket inderligt. Det gør pisseondt ikke at blive elsket.

Men man kan ikke tvinge nogen til at elske en. Man kan kun prøve at gøre sig fortjent til det.
Men for nogen er det meget svært det ved jeg, for de er måske handicappede på en eller anden måde (du er måske i virkeligheden blevet mere handicappet af din indsigt, end den har været en gave for dig) og er dermed tit tabere i kampen om at finde en mage.
Desværre ved jeg ikke hvordan man løser det problem. Du må bare gøre hvad du kan for at finde kærligheden og h¨åbe det lykkes, men det er bestemt ikke nemt for alle det ved jeg godt.

Du si'r: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg ville ønske, I kunne modsætte Jer de højere magters arrangement, og elske mig for, hvad jeg er, således bedre forstå, hvad jeg siger, og jeg kan blive én iblandt Jer, istedet for at være én på kanten af Jeres sammenhæng...


Zanni, du er slet ikke Uvelkommen her på boardet føler jeg. Jeg synes folk har været meget tålmodige med dig og givet dig masser af plads og frirum til at udfolde dig på dine egne præmisser. (Faktisk er jeg stolt over at være en del af psy-dk forummet når jeg ser hvor mange kærlige og tolerante mennesker her faktisk er. Jeg har ikke været i noget andet forum hvor tonen er så fed og menneskelig som her)
Men naturligvis må du forvente at folk siger dig imod når de ikke er enige.

i starten skrev du nogle interessante (for mig ihvertfald) ting omkring feks parralel universer og den slags. Det synes jeg selv var spændende at læse og snakke om. Men jeg synes du har drejet dig selv over i en meget indelukket og esoterisk opførsel, hvor alt nu handler om remser og formler som vi ikke har en jordisk chance for at følge dig i sålænge du kun forklarer det i dit eget sprog.

Du si'r: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
"Jeg giver Jer kostbare ting af mig selv, men I vil ikke modtage mig."


Det er for nemt at gi' andre skylden, zanni.

Det virker lidt som om du nogengange mest er ude på at distancere dig fra os andre, så du hovérende kan sige "Jeg fik ret; ingen kan forstå mig eller li' mig for den jeg er". Men det er unfair overfor andre at lægge hele byrden på dem. DU har forklaringsansvaret, ikke læseren. Man kan ikke sige at læseren er den dumme eller angste (eller manipuleret af højere magter som du antyder) blot fordi læseren ikke sætter pris på dine tanker og forstår dem som du selv gør.

Jeg ville ønske man kunne købe kærester på (og med) dåse i supermarkedet, men det kan man desværre ikke endnu. Så du er dræbende nødt til at holde ud og ikke blive bitter. Du har nu engang fået de kort du har på hånden og det er op til dig hvordan du spiller dem. Det kan godt være du har fået mange dårlige kort (det er der jo nogen der får) men du bli'r nødt til at prøve at kæmpe alligevel, for kærligheden stiller store krav idag og livet kan være en bitch.

Det er ikke for at genere dig zanni, tværtimod, men tude-marie'r ender altid sidst. Så hvis du virkelig vil hjælpe dig selv til en kæreste, så prøv at sætte dig i pigens sted (eller vores) og se hvordan dine indlæg ser ud og hvilket indtryk de efterlader hos dem der ikke kender dig som du selv gør. Du skal også tage imod andre, hvis du vil ha' de skal ta' imod dig.

Det er ikke nemt og der findes flere singles end par i danmark, så dine odds er dårlige. Men kæmp-kæmp-kæmp! For det er IKKE umuligt endnu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2002 21:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Det med at lysets hastighed ikke er konstant er blevet påvist af en dansk (kvindelig) fysikforsker for ikke så frygtelig lang tid siden... Har ikke noget link, men har hørt det fra mange pålidelige kilder...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2002 23:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
JEL : Det er sgu et rigtig godt indlæg du har lavet... kender det fra mig selv.

Min teori er at rituel magi bare er en måde at komme i kontakt med sig selv på. Har selv studeret den nordiske mytologi meget og fundet nogen rigtig gode hjælpemidler i hverdagen. Ikke at jeg laver ritualer eller noget, men jeg har lært en masse om menneskelig værdier af de gamle tekster.

Og forresten, zannioy, Einsteins teori er:
E=MC^2, det kan ikke omskrives til E=MCC, men derimod E=M(CC). Men det er selvfølgelig bare en åndssvag detalje.

[ 01 Oktober 2002: Besked ændret af: Fenriz ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2002 13:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2002 01:01
Indlæg: 50
Geografisk sted: Jylland
@Zannioy - Din mentale masturbation når hele tiden nye højder, men du burde lytte lidt til folk herinde, selvom du ikke er enig, siger de tingene som de ser dem, og fra deres perspektiv er det SANDT hvad de siger. Har du overhovedet nogen øvelse i at se tingene fra andres perspektiv?

@JEL - man kan da godt købe kærester på dåse, de hedder groupies, ludere og gold-diggers.. Og så er der dem som er SÅ ensomme at du kan købe dem for lidt opmærksomhed.. Jeg tror du lader dig forblænde af dit eget ønske om "ægte" kærlighed, og derfor ikke ser al den HANDEL der foregår på kærestemarkedet.. Iøvrigt er det da en fordel for Zannioy at der er flere singler end par, alt andet lige er det nemmere at score en sild som IKKE har en kæreste [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@Fenriz - det kan sagtens skrives MCC, faktorernes orden er ligegyldig.. Man kunne endda skrive det CMC hvis man havde lyst, hehe

[ 02 Oktober 2002: Besked ændret af: Apex ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2002 18:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Dankdawg skriver:
"Hmmm..jeg er nu sikker på at det er DIG SELV, og ikke nogle 'engle' der afholder dig fra at kommunikere med andre mennesker. Du er jo tydeligvis helt vild efter at kommunikere. Det er sikkert og vist. Desværre har du glemt at regel nr. 1 i kommunikation er at udtrykke sig klart og tydeligt på et sprog som dem man gerne vil kommunikere med forstår."

Hertil svarer jeg:
SELV GØR JEG SKAM NOGET FOR AT FREMSTÅ ATTRAKTIV I PIGERNES ØJNE. JEG KOMMER UD BLANDT FOLK. JEG KAN NU SE ET MØNSTER: AT JEG HAR GJORT UTROLIG MEGET FOR SAGEN, OG DET ER HØJERE MAGTER, DER FORHINDRER MIG. DET KRÆVER EN RET OMSTÆNDELIG REDEGØRELSE AT PÅVISE MØNSTERET, SÅ JEG SIGER BARE. I KNOW IT IN MY HEART, THAT SOMETHING IS WRONG OUT THERE. I AM NOT PERFECT, BUT I DO LOT OF THINGS. MED HENSYN TIL AT TALE ET SPROG, FOLK KAN FORSTÅ, HENVISER JEG UMIDDELBART TIL EMNET "TJEN KR. 2000" (ændret til emne "KRAFTEN MOBILISERES" - for det var alligevel for banalt det andet, selvom det var lettere at forstå...)

Dankdawg skriver videre:
"Derudover har du flere gange udvist foragt for new-age kulturen, men det er sjovt nok et sammenkog af netop diverse new-age idéer du præsenterer herinde og på andre fora. Hvad gør dig bedre end andre, der har de samme idéer som dig?"

Hertil svarer jeg:
JEG KENDER DEN TYPISKE NEW AGE-ÅND, DA JEG SELV HAR VÆRET PÅ DEN. DU SKELNER IKKE MELLEM DEN TYPISKE - POPPEDE - ANTI-INTELLEKTUELLE - NEW-AGE-ÅND, JEG TALER OM, OG ANDRE TYPER SPIRITUALITET. MEN JEG SKELNER. JEG HAR STUDERET SAGEN. OG JEG HAR FUNDET UD AF NOGLE HELT ANDRE TING, HVORFOR JEG DA HELLER IKKE KUNNE VÆRE PÅ "ALTERNATIVT FORUM", FOR DE TÅLER IKKE MIN VERSION AF KOSMOS.

JEG ER BEDRE END DEM, FORDI JEG FØLGER MIT HJERTE OG BRUGER MIN HJERNE, SELVOM JEG BLIVER ENSOM DERVED - HVOR DE...FØLGER GURUEN OG FLOKKEN OG FØLER SIG TRYGGE I FLOKKEN, OG SÅ SKAL DET NOK PASSE AT...INTET ER TILFÆLDIGT, OG HVAD DER ELLERS POSTULERES, OG SOM ALTSAMMEN LYDER SÅ PÆNT OG AFBALANCERET, MEN NÅR MAN ANALYSERER DET NÆRMERE, ER DER MEGEN SKJULT EGOISME. SÅ HELLERE VEDSTÅ SIG SIT EGO OG SINE PRIMITIVE DRIVKRÆFTER SOM EN ÆGTE DEL AF EN SELV, EJ BLOT ET "JORDISK HYLSTER"...

VEDR. SELVFORAGT. JEG FORAGTER MIG SELV TIL HUSBEHOV, NOK TIL IKKE AT STAGNERE OG FORSTENE. PROBLEMET MED MANGE AF DE POPPEDE NEW AGE-FREAKS ER, AT DE FRITAGES FRA AT FORAGTE SIG SELV - OG DERMED STAGNERER DE. IØVRIGT FORAGTER MAN SLET OG RET NOGLE BESTEMTE EGENSKABER I VERDEN, F.EKS. DEN VESTLIGE KULTUR, OG MAN KAN FORSTÅ DISSE EGENSKABER, FORDI MAN SELV RUMMER DEM, OG I ET ETHVERT OPRØR ER DER NØDVENDIGVIS ET MÅL AF SELVFORAGT, FORDI MAN JO OGSÅ ER IMOD EGENSKABERNE, REPRÆSENTERET VED EN SELV.

"Måske ville du helst leve i en ren ånde-verden, engle-verden eller hvad ved jeg."

- NETOP IKKE!

"Jo mere du skriver, jo mere skinner din egen utilstrækkelighed igennem."

- I HAVE TO TRY SOMETHING. AND I LEARN SOMETHING - MEDENS JEG PRØVER.

JEL skriver:
"Zanni du må ikke gi' andre skylden for din egen ensomhed og ulykkelighed."

- JEG ER IKKE Ø-BOER. JEG ER ET SOCIALT TILFÆLDE.

"Jeg er sikker på du inderst inde godt ved at det ikke er pigernes skyld at du er alene. Du ved godt at du ikke kan forlange at nogen skal elske dig, det er jeg sikker på."

- DET ER IKKE KUN ET SPØRGSMÅL OM, AT EN PIGE SKAL ELSKE MIG, DERIMOD SIGER JEG: DET ER EN FORUDSÆTNING FOR, AT JEG KAN ELSKE HENDE. EGENTLIG SYNES JEG, DET ER SYND FOR PIGERNE, AT DE GÅR GLIP AF MIG. OM JEG KAN FORLANGE. NEJ, IKKE DIREKTE. MEN JEG KAN FORLANGE - AF VERDEN - AT MIT HJERTES ENGAGEMENT BLIVER RESPEKTERET SOM DEN RESSOURCE, DET ER.

"Jeg er selv total dårlig til at score. Jeg ser ikke særlig godt ud og er heller ikke særlig spændende for de fleste piger at være kæreste med tror jeg. Sku' jeg så begynde at sidde og sige at "nå ja, men det er også fordi pigerne er dumme og æv-bæv de kan bare heller ikke score mig"?"

- DU SKAL SELVFØLGELIG BEGYNDE AT OPFATTE DIG SELV SOM SMUK. EVT. EKSPERIMENTERE MED ANDRE TØJSTILE, FRISURER OG ANDET, DU UMIDDELBART KAN ÆNDRE. DET ANBEFALER JEG. OG JEG ANBEFALER IØVRIGT, AT DU FOKUSERER PÅ, HVAD DER ER DIN STYRKE, OG FØLER, AT DENNE DIN STYRKE MODSVARER YDMYGELSEN VED AT BLIVE VALGT FRA. VÆR OPMÆRKSOM PÅ, AT STYRKE ER ET VIDT BEGREB, OG MÅSKE KAN ANDRE IKKE FORSTÅ DIN/MIN FORM FOR STYRKE, MEN HVIS VI SELV KAN, SÅ ER VI STÆRKERE STILLET.

"Jeg forstår udmærket din frustration zanni. Tro mig den forstår jeg. At være ensom er modbydeligt. Specielt når man ser eller hører et andet elskende par, så stikker det som syle i hele kroppen over hvor meget man selv længes efter at blive begæret, holdt om og elsket inderligt. Det gør pisseondt ikke at blive elsket."

- JA, DET ER RÆDSOMT. I PERIODER HADER JEG ELSKENDE PAR, MEN JEG PRØVER AT OVERVINDE DETTE, DA DET JO ER HELT NATURLIGT, AT NÅR MAN ELSKER HINANDEN, SKAL MAN RØRE VED HINANDEN OG KYSSE ALLE VEGNE - NÅ, MEN MAN MÅ SIMPELTHEN UDHOLDE SMERTEN. HELE TIDEN UDHOLDE, AT LYSTEN OG SMERTEN ER FASTE PARTNERE, FOR DET ER AT FORETRÆKKE, FREM FOR AT DØ PSYKISK.

"Men man kan ikke tvinge nogen til at elske en. Man kan kun prøve at gøre sig fortjent til det."

- KAN MAN OVERHOVEDET GØRE SIG FORJTENT TIL KÆRLIGHEDEN?

HANDICAPPET AF INDSIGT: YES. DET ER DET, JEG INDTIL VIDERE ER - ALTSÅ INDTIL MIN OKKULTE KRAFT SLIPPES FRI OG OMVÆLTER VERDEN!


Videre skriver JEL:
"Zanni, du er slet ikke Uvelkommen her på boardet føler jeg. Jeg synes folk har været meget tålmodige med dig og givet dig masser af plads og frirum til at udfolde dig på dine egne præmisser. (Faktisk er jeg stolt over at være en del af psy-dk forummet når jeg ser hvor mange kærlige og tolerante mennesker her faktisk er. Jeg har ikke været i noget andet forum hvor tonen er så fed og menneskelig som her)
Men naturligvis må du forvente at folk siger dig imod når de ikke er enige."

- ENIG.

"i starten skrev du nogle interessante (for mig ihvertfald) ting omkring feks parralel universer og den slags. Det synes jeg selv var spændende at læse og snakke om. Men jeg synes du har drejet dig selv over i en meget indelukket og esoterisk opførsel, hvor alt nu handler om remser og formler som vi ikke har en jordisk chance for at følge dig i sålænge du kun forklarer det i dit eget sprog."

- JEG GIVER JER VISSE UDFORDRINGER.

"Det er for nemt at gi' andre skylden, zanni."

- SOMMETIDER OPFØRER JEG MIG UHENSIGTSMÆSSIGT.

"Det virker lidt som om du nogengange mest er ude på at distancere dig fra os andre, så du hovérende kan sige "Jeg fik ret; ingen kan forstå mig eller li' mig for den jeg er". Men det er unfair overfor andre at lægge hele byrden på dem. DU har forklaringsansvaret, ikke læseren. Man kan ikke sige at læseren er den dumme eller angste (eller manipuleret af højere magter som du antyder) blot fordi læseren ikke sætter pris på dine tanker og forstår dem som du selv gør."

- HVIS JEG SKAL FORKLARE DET RIGTIGT DYBTGÅENDE, BLIVER MINE POST ENDNU LÆNGERE OG FLERE I ANTAL, OG DET ER JO OGSÅ ET PROBLEM, VED DU. JEG UDTRYKKER, HVAD JEG TÆNKER, OG OGSÅ, HVAD JEG FØLER - SAMTIDIG - OG PRØVER AT OPNÅ ET ELLER ANDET SAMSPIL MED DET TOTALE ORKESTER. VEL, DET ER SVÆRT, MEN DU HAR RET I, AT DETTE FORUM ER MERE TOLERANT END DE FLESTE.

"Det er ikke for at genere dig zanni, tværtimod, men tude-marie'r ender altid sidst. Så hvis du virkelig vil hjælpe dig selv til en kæreste, så prøv at sætte dig i pigens sted (eller vores) og se hvordan dine indlæg ser ud og hvilket indtryk de efterlader hos dem der ikke kender dig som du selv gør. Du skal også tage imod andre, hvis du vil ha' de skal ta' imod dig."

- JEG KÆMPER MERE, END JEG KLYNKER. JEG HAR NOGET AT TILBYDE. OG JEG ER HER I FÆRD MED AT TAGE IMOD JER. LÆG I ØVRIGT MÆRKE TIL, AT EMNET "MAGIENS RUBIN SKÆR GULDET" ER UDLØST AF MDM@'S EMNE OG REFERERER TIL HAM OG HANS OPLEVELSER. HVAD ANGÅR, AT PIGER SLET IKKE INTERESSERER SIG FOR MIN TYPE, SÅ HAR JEG EN ERKENDELSE AF, AT DET SAGTENS KAN LADE SIG GØRE, ALTSÅ AT ELSKE MIN TYPE - HVORRFOR JEG SÅLEDES VEDBLIVER AT VÆRE MIG SELV, FOR JEG VED I MIT HJERTE, AT EN ELLER ANDEN PIGE FINDER MIG SEJ, NETOP SOM JEG ER HER, F.EKS.

"Det er ikke nemt og der findes flere singles end par i danmark, så dine odds er dårlige. Men kæmp-kæmp-kæmp! For det er IKKE umuligt endnu."

- NETOP. TAK FOR OPMUNTRINGEN.

Jeg ser de grønne bakker
jeg hører hvislen i store træer i den lund
der tilhører landet purpur morgenstund
hvor guldæble er i sølvspind blandt orkidéer nette
Jeg ser de grønne bakker
og jeg hører vinden Tindeflette.

- Skab mere og mere skønhed inde i vredens ild. Når mængden af skønhed overstiger en vis kritisk tærskel, begynder man at kunne bruge den okkulte kraft, man så længe har bygget op, og det er dette, jeg bruger indsigten "alt er fucking ånd" til - stædigt kæmpende til Dommedag om nødvendigt!

[ 05 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2002 20:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2002 01:01
Indlæg: 99
Geografisk sted: Farum !
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
- HVIS JEG SKAL FORKLARE DET RIGTIGT DYBTGÅENDE, BLIVER MINE POST ENDNU LÆNGERE OG FLERE I ANTAL, OG DET ER JO OGSÅ ET PROBLEM, VED DU.
Jeg syntes du skulle begynde at forklare det lidt mere dybtgående vi andre kan jo slet ikke give dig noget modspil. Det er lidt ligesom at diskutere mattematik og så kun fortælle folk facit og ikke hvordan du er kommet frem til det så kan det nogengange være rimelig svært at gennemnskue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2002 01:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
HANKIEN, OG ANDRE; VÆR PRÆCISE OG FORTÆL MIG, HVAD HER I IKKE FORSTÅR...
(P.S. læs iøvrigt min længere respons på en række citerede ting nederst på emnets side 1)

Der har været et temmeligt interessant indslag fra MDM@ vedrørende magiske evner opnået ved betydelig og kompleks påvirkning. Der synes at være tale om, at de implicerede rammer en særlig svingning til den astrale lingua-verden. Selv har jeg ikke oplevet noget lignende. Jeg drager dog roligt konklusionen: Selvfølgelig har det fundet sted, hvad de fortæller, for Alt Er Fucking Aand.
Se nu:

e = mcc

Einstein gennemskuede det umiddelbare rum og den umiddelbare tid og opdagede rumtiden, en ved lysets hastighed defineret kosmisk alliance mellem rum og tiden, idet afstanden repræsenterer dens tilsvarende periode-kapacitet, og omvendt, periode-kapaciteten repræsenterer den tilsvarende afstand.

Ifølge Relativitetsteorien springer lys direkte frem i tiden, til et nærmere defineret tidspunkt, hvor de rammer f.eks. Jorden.

Hvad der muligvis endnu mangler, er en max-graduering, ved hvilken selve lysthastigheds-planet kan siges at bølge, saaledes at superflygtige impulser kan finde sted. Det transcendente er her, at de superflygtige impulser overskrider lyshastigheden, hvis plan leder en strøm via en fjerde rumlig dimension, der geometrisk principielt muliggør, at et rum kan grænse op til sig selv i alle retninger.

En kugle får et stød og ruller afsted ad det grønne filt, uventet dukker spillerens kone eller kæreste op og lægger en haand paa kuglen, hvis bevægelse dermed ikke fuldfoeres.

Hvis det ikke havde været for kvindens haand, ville kuglen have fulgt et af sine utallige arketypiske board-mønstre - kvindens haand repræsenterer en atypisk, altsaa des-etableret situation - dette kaldes bevægelsens beredskab.

Hvor figurerer bevægelsens beredskab i Relativitets-teorien? Aaaar, Einstein er Mozart, Mesteren Stravinsky: Kuglens idé om sit samlede mønster ændrede sig undervejs; kvindens nærmen sig boardet er ifølge den kosmiske Aand ensbetydende med en tiltagende sandsynlighed for, at det typiske kugle-moenster paa atypisk vis vil blive afbrudt cirka der...hvorved altsaa istedet fremstaar det atypiske mønster som det manifesterede saadanne.

Bevægelsens beredskab skyldes den kosmiske Aands overvaagning af finere bevægelses-mønstres indflydelse paa trægere; billardkuglen er en træg og temmelig enfoldig bevægelse...den ved kvindens indgriben resulterende bevægelse - kom, allerede fra kuglen blev skudt afsted, til at erstatte den hidtidige idé om mønsteret.

Billardkuglen er paa en maade synsk. Den reagerer, som den skal, fordi den undervejs kan fornemme, at kvinden vil afbryde kuglens trillen med sin haand, hvad som vil ske - dér. Det gaar endelig op for kuglen, at den havde fornemmet rigtigt - der var en atypisk barriere (kvindens haand).

Uden denne diskrete intuition hos kuglen, ville den strukturelle kraft fra de etablerede mønstres forenede felt som noget oplagt kunne distrahere idéen om den særlige barriere - men den kosmiske Aand bemærker sig med stigende overbevisning og tiltagende præciserende fokus, at et specielt mønster skal være tilfældet - for at overholde spillets regler, selvom kvinden netop ikke gør det - men det er bare billard-spillets.

At alle mulige bevægelser rundt omkring alle synes at følge visse veldefinerede kinetiske love, skyldes, at den kosmiske Aand ved sin overvaagning konstituerer et konstant funktions-fællesskab mellem de bevægelses-fænomener, der under alle omstændigheder finder sted - da er de bundne i en kosmisk pagt, som forskerne stille og roligt udreder for hinanden og hverandre.

Stille og roligt...

Alt Er Fucking Aand.

[ 05 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2002 19:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2002 01:01
Indlæg: 99
Geografisk sted: Farum !
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Det gaar endelig op for kuglen, at den havde fornemmet rigtigt - der var en atypisk barriere (kvindens haand).
<HR></BLOCKQUOTE> Og hvad så hvis den fornemmer forkert er det muligt eller siger du at kvinden var bestemt til at skulle røre den at hun ikke selv havde et valg til at trække hånden væk i sidste øjeblik ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2002 05:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 135
Geografisk sted: (København)
Manden og kvinden har hver deres 'højere', dvs. intelligente indflydelse på, hvorledes kugle-situationen udvikler sig. Det er, når kvinden er undervejs til at bestemme sig, at den kosmiske ånd straks indretter sig efter den mulighed, at hun kan finde på at afbryde kuglens bevægelse.

Der sker en afvejning af forskellige muligheder, hvor så dét, som 'finder sted', bliver i tiltagende grad sandsynligt, indtil kulminationen - 'det finder sted' - 'nu er det 100% sandsynligt, at kuglen stopper lige præcis dér' ... Niels Bohr-tænkning på et andet plan end det bette partikel-plan.

[ 11 Oktober 2002: Besked ændret af: Zannioy ]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team