Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 16:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2002 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2002 02:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Gentofte
...jeg burde være det lykkeligste menneske i verden. Efter ca. en måneds tids jagt på pigen i mine drømme har jeg endelig fanget hende. Hun er perfekt. Hun ser ud som hun skal, opfører sig som hun skal og er bare det sødeste, dejligste væsen i verden. Hun er en af de piger som nemt ville kunne få mig til at græde...og for en gang skyld er jeg den forelskede. Alt burde være godt, men jeg kan ikke lade vær' med at tænke på hende. Jeg er næsten konstant, når jeg ikke er sammen med hende, bange for at "miste" hende. Når vi er sammen er alt godt og jeg kan godt føle at hun også er glad for mig, men når vi så siger "farvel" så begynder jeg at tænke. Der er så mange ting jeg gerne vil sige til hende, men jeg vil heller ikke drukne hende.

Er det normalt at være "paranoid" på denne måde? Er der andre som har haft det på samme måde?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 00:00 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det er intet mindre end definitionen på forelskelse... sådan har jeg det hver gang, sådan skal det være... først da er jeg 100% overbevist om min hengivenhed til hende.

You see? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Don't worry, be happy... ta' det som det kommer, vær ærlig og naturlig - det kommer man længst med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 07:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2002 01:01
Indlæg: 26
Geografisk sted: ...heaven
jaa... det må svaret, har selv prøvet det! Det går væk når i har været sammen et stykke tid, og så er det bare guld og grønne skove! [efter mine erfaringer] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 08:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2002 02:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Gentofte
Det er rart at høre, at jeg ikke er den eneste som har det på den måde..Det er virkelig en følelse af at være helt hjælpeløs, på en rar måde..

Tak for svarerne...


[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 16:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg har det for tiden på sammen måde, at jeg er bange for at miste henden. Men så når man modtager en sms fra hende eller hun ringer og siger søde ting, ja så er det at øjeblikket minder om et MDMA-peak! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 09 September 2002: Besked ændret af: daffy duck ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 20:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
xxxx


Senest rettet af Dr. Phibes 09 jan 2008 01:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 21:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Girls - That's the SHIT! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 21:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Selv har jeg det meget svært (sværere?) med piger i starten. Har så meget gerne vil sige, men kan slet ikke åbne munden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2002 21:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Skal lige siges jeg normalt snakker godt med piger...

Sorry for at det blev til 3 posts istedet for en samlet...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2002 15:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 262
Geografisk sted: Kbh. Nv.
Kærlighed...Der burde oprette`s
triprapport-forum om det!
Jeg har...Havde det fuldstændigt på sammme måde...Lykkelig når hun var der, bange for at miste hende når hun gik..Men man kommer jo ingen vegne ved bare at være bange for at miste hende..vel?
-Mathias..
Btw:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Women...Can`t live with them..
End of sentence. <HR></BLOCKQUOTE>

[ 10 September 2002: Besked ændret af: Creatif ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2002 16:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Men love kan krafteddme også være en bicth! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2002 09:18 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Jeg tror at den dér usikker hed som i alle taler om er noget der går væk når man bliver lidt ældre. Har det aldrig sådan som i beskriver, men kan godt huske det fra da jeg var omkring de 20 år gammel. Når man bliver ældre hviler man vel lidt mere i sig selv, og lærer at stole på at man er så suveræn at der aldrig er nogen der vil skride fra en [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2002 05:37 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Jeg fik sagt noget vrøvl, så det har jeg slettet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 12 September 2002: Besked ændret af: JEL ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2002 13:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2000 01:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: VesterBrooklyn
Jeg siger oz bare,, GRIB CHANCEN MENS I KAN..

For d blir anderledes med alderen, *gnæk-gnæk*

Da jeg var omkring de 15 år,, var forelskelse en hverdags fornøjelse,, den dag i dag,, 15 år senere,, må jeg desværre sande, at d er en af de fornøjelser jeg savner inderligt (både rødmen, usikkerheden og fortryllelsen) og desværre sjældent og sjældnere får fat i.. *piiiv*

Om d så er fordi man lære tingene med tiden og visdom, gir sikkerheden.. Eller om man blir ekseptionel til at holde de jernhårde barrikader oppe.. D mangler jeg stadig at hitte ud af [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Men *gosh* Jeg misunder jer...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2002 21:31 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg har været sammen med min kæreste i over 7 måneder og jeg lider stadig af de symptomer Sounz beskriver... jeg flytter heldigvis sammen med hende d. 1/10, så håber jeg det bliver lidt bedre, for selvom det er skønt at være forelsket, så er det også hårdt ikke at kunne falde i søvn om aftenen, fordi man ikke ved hvad hun laver.

Hvis jeg skulle stemme på mit farvorit drug, så ville forelskelse klart komme ind på førstepladsen... evt. kombineret med et godt glas rødvin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team