Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 07:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 23 aug 2002 01:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2002 01:01
Indlæg: 6
Geografisk sted: dk
Hallo speedy !!
Jeg syntes det er fedt du kan beskrive din depression- alle får en før eller siden.

Hvad hvis jeg spurgte dig om hvor alle de gode gamle landsbytosser er henne ?

Landsbytosser kan ikke få lov til at eksistere under landsbynormer. ikke på grund af landsby beboerne, for dem er tossen en slags "maskot", en souvenier for landsbyen. Nej, men staten, de har buret landsbytosserne i psykiatriske afdelinger på baggrund af at de har en definition på hvad normalt er. Jeg opfatter det som om alt det der ligger under lægernes normal gennemsnit grænse må være paranoid ell. borderline. så kommer der en op og ned kurve som de definere som normal. Alt det der ligger over må jo åbenbart så være skizofren. Sådan kan man ikke katogarisere mennesker. Tror du landsby tosserne nogensinde kommer tilbage og bo i deres landsby ?

Du lyder til at have det dårligt jeg vil råde enhver ikke til at søge trøst men råd igennem stoffer, hvis det er tilfældet.


Så som selvmords tanke, ved du hvad jeg tror virkelig inderligt på at alle har fået den før ell.senere, nogen værre end andre, kan man indrømme det ?
Dem der finder ud af det er dem der haft depressionen og nu kigger tilbage og siger så var der dengang ....

Men der er også dem der ikke kommer ud af det, det er dem der søger trøst hvilket vi alle har brug for, men pas på med at lindre smerten, regningen dukker op igen og tro det, igen.

Måske i form af fedme, spiseforværring osv.
og måske den endelig rejse.

Man må ikke glemme som individ om hvad man er i stand til gøre bare man sætter sig til, det kræver hårdt arb. jeg mener hårdt.
Sortere venner,familie osv. og tage nogen konsekvente beslutninger, ( før ell.efter )
det er aldrig for sent.

Far er første plads (Ødipus) og vil næsten altid være det hvilket er en længere forklaring.

Kan det være at du er ved at være voksen, det er ikke let, du er ved at kende sandhederne og tro ikke du ved dem allerede fordi der begår du din største fejl, især ved at give op!

Bortset fra det læs myten om planet Uranus.
Som den uopnåelig fadre.

Håber det har hjulpet på vej


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2002 09:32 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Øh, 1234 --> har du hørt om distriktspsykiatrien? Den gør faktisk at der ikke er så mange tosser der bliver spærret inde længere. Istedet får de ambulant el. ingen behandling, og bor blandt os andre..så det du siger passer ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2002 13:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2002 01:01
Indlæg: 144
Geografisk sted: Dødens pølse
hmmmmm, så er jeg ikke den eneste


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team