Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 03:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 maj 2002 00:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Kan folk herinde mærke en stor forskel i forhold til ikke at ryge i en periode/at ryge i en periode?
Personligt kan jeg ikke specielt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2002 14:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 mar 2001 01:01
Indlæg: 117
Geografisk sted: Det vilde West Jylland
hehe,..jeg er da altid lidt sløv i bolden, og mener ikke at jeg bliver mega meget dummere af det.
Jeg er ikke blevet ligeså bong som man kan se på så mange andre ihvertfald. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2002 16:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Jeg er også altid sløv og glemsom når jeg har røget meget i en periode... Nogen gange får jeg også nogen nasty depressioner der varer 1-2 uger hvis jeg var depri før jeg røg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2002 00:23 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Hvis jeg ikke ryger får jeg meget svært ved at falde i søvn. Efter et par dage begynder jeg tydeligt at kunne mærke at jeg får meget mere energi og får nemmere ved at motivere migselv.

jeg tror faktisk det må føles vildt sygt ikke at ryge..(?)

[ 27 Maj 2002: Besked ændret af: Stonez ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2002 00:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Well, jeg er nok lidt mere "fjollet" og har sværere ved at tage beslutninger når jeg ryger for meget....også har jeg i modsætning til stonez let ved at falde i søvn, ihvertfald midt på dagen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2002 00:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
jeg bliver mere aktiv og laver flere ting jeg burde når jeg ikke ryger så meget...

nogle gange efter en tåget weekend kan der godt gå et lille stykke tid hvor jeg befinder mig i en slags "osteklokke"

men jeg ryger et par gange om ugen nu.. nogle gnage sjældnere og jeg har ingen osteklokke længere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2002 13:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 sep 2001 01:01
Indlæg: 257
Geografisk sted: Aalborg
Hvis jeg virkelig ryger til, eller spiser kage og er godt skæv i en 6 timer, så får jeg paranoia i et par dage efter. Jeg bliver spooked af skygger og lyde når jeg går rundt om natten, jeg får forfølgelsestanker. Sidder på job og synes alle kigger underligt på mig, som om de kunne se lige ind i mit sind, og hvilke skumle ting jeg har lavet i hele mit liv. Ikke noget slemt eller noget jeg ikke kan rationalisere mig væk fra igen. Og det er faktisk ret morsomt at reflektere tilbage på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2002 00:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes at mit største problem med røg er at jeg tror folk omkring mig ser ned på det(det gør samfundet vel også generelt så det er vel hellere ikke helt forkert) og jeg derfor for dårlig samvittighed når jeg ryger meget. Men jeg føler mig ikke hverken dummere eller deprimeret dagen efter. Det eneste virkelige problem er nok helbredet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team