Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 20:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 24 apr 2002 13:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
SVARET PÅ DENNE GÅTEN ER ENKEL:
KODEIN ER SOM KJEFT AVHENGINGHETSSKAPENDE
UAVHENGING AV ANDRE STOFFER SÅ VIL DENNE SKAPE EKSTRA FYSISK TRANG FOR BRUK AV ENKELTE KJEMISKE STOFFER.
HASJ ER OG AVHENGINGHETSSKAPENDE OG ER TVILSOMT IKKE SETT PÅ SOM ET ENTROGHEN MIDDEL MEN HELLER EN DAGLIG AVSLAPPNINGSMETODE FOR ENKELTE DE STOFFENE.
DE ER SLIK AT SINNET D.V.SBEVISTHETEN STYRET ORGANISMEN I FORM AV DENS EVNE TIL Å KONTROLERE OG STYRE DETTE VIL BLI FORBREDET AV KUN NATURLIGE ENTROGHENE MIDLER SOM BINDER MIDLERTIDLIG DEN VANLIGE BEVISTHET MED STOFFETS OG LAR DITT SIN ØKE SIN EGEN GRENSESETTING STYRT AV ORGANISMENS PRIMÆRE ØNSKEN OM OVERLEVELSA IFORM AV FRYKT VED INNTAGELSE AV SHROOMS ELLER DMT MAO OG MESKALIN VIL MAN ENTRE ET DOMENE MED EN HØYERE BEVISTHETSFORM SOM GIR BRUKEREN MIDLERTIDLIG MULIGHET TIL Å UTFORSKE SIN EGEN BEVISTHET I ENTROGHENS DOMENE.

-TAKK FOR MEG [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2002 13:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2001 01:01
Indlæg: 154
Geografisk sted: Søllerød
Fedt emne!

Det er total svært at holde op, eller holde pause, når de homies man hænger med alle er de tunge rygere.
Har faktisk to vennegrupper, og har opdaget en ubehagelig tendens til, at jeg altid vælger at hænge med rygerne! Ikke fordi at de er bedre venner for mig end de andre, men fordi vi altid suger - and I love it!!! Skræmmende [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men nu slutter mit måneds lange misbrug fra på mandag af, fuck det bliver wack ikke at kunne ryge bare en lille hygge 0,1!!!!!

Havde faktisk ikke regnet med at det er så nemt at blive hooked på hash!
Jeg bryder mig egentlig ikke specielt meget om røg i det hele taget, er lidt en helsefreak. Men fuck hvor jeg dog elsker at ryge en 0,1 før jeg går i seng. Det er noget af det mest afslappende og afstressende. Udover det gør det sex en million gange mere intenst....

Kommer til at savne dig, sweet queen leaf....

Jeg er ude, hav' en god weekend boyz - GF


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2002 10:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jul 2000 01:01
Indlæg: 484
Geografisk sted: Kbh
Jeg tror aldrig jeg stopper med at ryge fed. Der kommer bare et tidspunkt i ens liv, hvor man ryger mindre og mindre... Og en pige kan jo også ændre ens liv radikalt... Uden at man opgiver sig selv. For man skal jo være stærk, og være den man er...:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2002 11:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Se det jeg personligt syntes er det mest interresante er hvorfor at folk ikke vil ryge fed mere ? Er det fordi at de kan se at der er et eller andet galt eller er det fordi at folk tror eller er bange for muligheden i at man tog skade eller lign.? Jeg tænker på om det dybeste set grunder i de skrækkampagner der er kørt med jævnemellemrum eller om i rent fysisk eller psykisk kan se årsager til at stoppe forbruget ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2002 15:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
@hamp jeg skal til at soppe her meget snart i 1-2 måneder.

Det har ikke noget at gære med kampanger og andet, men med det simple faktum at jeg føler at jeg ryger for meget.

dvs: for at sove for at stene for at slappe af for at arbejde.....

ps: men. Jeg ryger ikke store mægnder men bare hele tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2002 15:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
fejl post

[ 29 April 2002: Besked ændret af: Zikterion ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2002 00:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jul 2000 01:01
Indlæg: 484
Geografisk sted: Kbh
Hash har måske ikke den helt store skadevirkning de første par gange man ryger det. Men gennem længere tid, så er det altså ikke lige så fedt... Kender nogle folk, der glemte alt ting, kunne ikke sove uden en godnat joint, fik pumpet sort mosevand op af lungerne pga for meget bong osv osv...

Hash er et dejligt vidundermiddel, men det skal behandles som næsten alle andre ting her i verden... "Alting med måde". Så er det op til en selv at finde ud af hvor ens grænser er...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2002 11:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2001 01:01
Indlæg: 467
man skal "bare" lære at ryge med måde, så kan jeg da heller ikke se nogle problemer med det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2002 09:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Det er ret individuelt nogen kan ryge meget, andre har ikke så godt af det. Men sålænge at man selv mener man har styr på det, og ens nærmeste omgivelser (nu tænker jeg ikke på alle hash haderne osv) så er det ikke noget problem overhoved.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.
- Albert Einstein
<HR></BLOCKQUOTE>

[ 03 Maj 2002: Besked ændret af: Anima Insania ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2002 03:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 maj 2002 01:01
Indlæg: 42
Geografisk sted: DK
ja, mange kloge ting...

Tror at eftersom at staten har gjort dette stof ulovligt at det derfor også bliver svært at kunne indtage det med vores slags tempo og samfundsindordning.

Har selv røget en del bong (og har ikke fået suget noget op af mine lunger (endnu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])) og har også nogle gange haft svært ved at stoppe, men har altid kommet igennem det, man skal bare bestemme sig. Hvis man har lyst skal man stoppe, hvis man ikke har skal man bare fortsætte [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2002 00:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2001 01:01
Indlæg: 467
Anima> NEJ!!! jeg har da i en periode (ca. et års tid) haft et problem med hash, hvor jeg selv mente at "jeg havde styr på det". Det var først lang tid efter, da jeg tænkte tilbage at jeg indså: gu havde jeg da ej!! Det er sq nemt nok at overbevise sig selv om at man ikke har et problem, hvis man har det bedst med det (det har man tit), især når man bare bliver ved mad at ryge...

Og mine omgivelser... ja de mente heller ikke at hverken jeg eller de havde et problem, så jeg er sq fuckin' uenig med dig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2002 00:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Web>det er lidt vanskeligt at sige hverken det ene eller andet for det er altså indivuduelt [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]) jeg kender folk med godt arbejde og styr på sagerne, men som også ryger hver dag. Men jeg er enig med dig i at det kan være svært for en at erkende hvis man har et problem med hash.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2002 11:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Det kommer vel også an på om det overhovedet er et problem hvis man ikke opfatter det som et problem !!! Kommer det der med at man "opdager" hvilket problem man HAR haft, ikke ofte af at folk har ændret deres livsopfattelse og/eller moral så de nu mener at ting de tidligere gjorde var forrkerte ! Forstår i hvad jeg mener !...?
Det kommer måske også af at alt hvad jeg kan det stiller jeg mere eller minde spørgsmål til !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2002 00:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Til dem der synes at vi er lidt negative i forhold til hash...

Personligt elsker jeg da marijuana, men det skulle nødigt blive en ehh... Vane, hvis i forstår hvad jeg mener... For mig altså.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2002 21:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 maj 2002 01:01
Indlæg: 2
Geografisk sted: København
Hash er nemlig som du skriver præcis ligesom (næsten) alle andre drugs... Vidunderligt og ufarligt i passende (små) mængder...
Den passende mængde er helt sikkert forskellig fra person til person... men prøv en uge uden røg og tågen i dit hoved vil uden tvivl lette... hvis ikke de fysiske abstinenser er alt for alvorlige så kræver det nok 2...
Den altafgørende faktor for langt de fleste personer der prøver det er den sociale afhængighed... Når man har røget hash i mange år (står selv med problemet) kender man lige pludselig næsten kun mennesker der også ryger hash, og derfor ryger man på den hver gang man ses med folk... Dette gælder i øvrigt også for andre drugs...
Anyway hvis der er nogen der har en løsning på problemet så kom ud med det :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 maj 2002 23:37 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Jeg er "afhængig" på den måde at jeg sover temli dårligt hvis jeg ikke ryger :-) medmindrer jeg crasher efter en hård weekend.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002 10:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2001 01:01
Indlæg: 154
Geografisk sted: Søllerød
Ja, det er nu dejligt at sove på, og sex uden syntes jeg slet ikke er det samme.!

Det eneste man kan gøre er at holde en pause en gang imellem! Når tågen så er lettet(hvis der er en) kan man meditere lidt over, om man føler sig mere klar og fresh.

Hvis det er tilfældet, må man jo overveje hvad man helst vil undvære - Hashen eller hovedet!?

Personligt kan jeg slet overhovedet ikke mærke forskel.
Jeg ryger heller ikke særlig store mængder, 1 G Ice Crystals(350) holder til ihvertfald 50 små piber, vi snakker een lunge - Og jeg bliver lige blæst hver gang, på en seriøst NICE måde..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

GF


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002 10:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
kender det, man skal bare lige have de par små lunger lige inden sengetid, intet over 0,1g men bare lige lungen.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2002 00:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Ganjafarmer er inde på noget rigtigt.Jeg har faktisk osse "2" vennegrupper.
Men for ca.en månedstid siden,tog jeg,med min piges hjælp,mig selv ved hårrødderene,og holdt op med at ryge.
Først havde jeg bare tænkt mig at det skulle være måske en uge,men da jeg kom igang gik der ligesom sport i det.Det er utroligt en forskel der er.
Jeg har meget mere energi,og jeg kan huske næsten alt jeg drømmer.
Jeg syntes aldrig jeg drømte da jeg røg.
Men jeg røg altså også alt for meget.
Når man selv dyrker Skunk,tænker man sq ikke over HVOR meget man egentlig konsumerer på en dag.
Jeg ved ikke hvor længe jeg bliver ved.Måske er det her starten på et nyt og bedre forhold til Cannabis.
Time will tell. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team