Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 05:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 03 mar 2002 16:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
Har tænkt en del over om jeg er sindsyg! Min psykolog siger at jeg er delvist manio deressiv og har nogle Skizofrene tendenser. Jeg bruger det meste af min dag på at være på arbejde eller i skole, men når jeg kommer hjem går jeg i gang med at skrive mine tanker og følelser ned!Her kommer et lille udsnit:
"There is blood on the knife.
Who's blood is it?
I hope it's mine.
For if it is mine, then I am dead.
If I thrulig am dead, then I can be free from this Hell that is my life."
Vil gerne have jeres ærlige mening om det, tak!

[ 03 Marts 2002: Besked ændret af: The Misfit ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 03 mar 2002 17:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Uden at være uddannet i humaniora-retningen, kan jeg da godt se hvor doktormanden vil hen.

Du siger jo selv, at du både arbejder og går i skole. Så et eller andet sted er det hele vel ikke så fucked up, som du poetisk giver udtryk for...jeg mener...siden du overhovedet gider at give livet lidt indhold i form af job o.s.v.

...og hvis lysten virkelig var tilstede, kunne det jo sagtens være dit eget blod på kniven?


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 03 mar 2002 19:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
inntresang emne,jeg føler at sanheten er slik at fleste av oss føler mer eller mindre atlivet er vanskligt og dette førerr til vissa absurde handlinger i forhold til hva som er normalt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 03 mar 2002 20:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
Ja, hva er normalt? Er man normal hvis går i det rigtige tøj og de rigtige sko? Nej, gu er man ej! Jeg tror ikke man kan være normal! Jeg ved så meget at jeg ikke er normal! Ikke i nogen forstand! Jeg ved ikke engang om jeg lever eller om det hele bare er en drøm og jeg ligger og sover?! jeg ved så meget at jeg nok er her på denne jord og lever i år 2002 e.kf. Men hvad der sker efter jeg er død det ved jeg ikke!Om jeg begynder på et nyt liv!?

Speedy sagde engang til mig at det kunne være vildt at se mig på et svampe trip, fordi jeg tit har nogle ret så filosofiske tanker... jeg vil også gerne se verden efter et svampe trip, men jeg ved at hvis jeg tager dem nu så går det HELT galt for mig!
Jeg tror ikke selv at jeg er sindsyg, men jo mere jeg ser hvad jeg skriver og hvordan jeg har det, kommer jeg mere og mere til at tro på det!

"If you wont take my life, then I'll take it..." - Hans P. Simonsen A.K.A The Misfit, 2002


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 03 mar 2002 21:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2001 02:01
Indlæg: 37
Jeg har også tit undret mig over om jeg er normal. Ingen kan vide det undtagen én selv. Måske tænker man bare mere over det når man regelmæssigt tager stoffer. Man er konstant nødt til at kunne kende forskel mellem virkelighed og fantasi. Ellers, mener jeg, er man ude på et skråplan hvis ikke man kender denne forskel.
Jeg vender tilbage med nogle flere tanker, når jeg har afklaret med mig selv hvad det vil sige at være normal..............
[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 04 mar 2002 00:55 
man er indeed sindssyg hvis man tænker eller bare overvejer at tænke på at aflive/skade sig selv.....

selv ser jeg livet som den største gave og selv i de vildeste nedturstider så ser jeg lyst på det og elsker at være i live - det skulle alle tage at gøre.....

btw

hvor mange sten er der i den kinesiske mur?


Top
  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 05 mar 2002 00:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
misfit>
hvor gammel er du? og hvor mange stoffer tager du og hvor ofte?

- - -
glem alt om at være normal, det er jo bare et definations spørgsmål, så længe du ikke afviger mere end x% grader fra mængden kan du være ganske sikker på du ikke er alt for sindsyg =)

som regl er det jo ikke værre end man selv gør det til...


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 05 mar 2002 00:47 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hvem kan definere "normal" ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 05 mar 2002 11:08 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Misfit> jeg vil gætte på at du er omkring de 17-18 år gammel, da det du skriver dér er noget mange gennemgår på det tidspunkt. Det virker også som om at du svælger i de følelser, hvilket man som regel gør når man har det sådan. Du skal ikke lukke af for dine tanker, men det nytter bare ikke at svælge i det på den måde, da det ikke kan bruges til noget. Hvis du vil videre med dit liv, må du sortere dramaet fra, og finde ud af hvad der er konstruktivt og hvad der ikke kan bruges. Ting som drama, selvmelidenhed, osv. Kan IKKE bruges til noget. Du må finde din indre styrke.


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 05 mar 2002 15:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jul 2000 01:01
Indlæg: 484
Geografisk sted: Kbh
You said it Dank...;) Jeg er helt enig...


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 05 mar 2002 20:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
@Dank....Jeg er 17! ret godt gættet!

Jeg lukker over hovedet ikke af for mine tanker!Det er dem der virker mest "normale" i denne verden!
Stoffer:Hash und ikke andet! Nok en gang hver anden weekend! eller sådan var det!Nu holder jeg en lille pause til påskeferien hvorn Speedy og nogle af vores venner skal ud på en tur ud i skoven og druge os totalt meget! Det glæder jeg mig fucking meget til!!!

Jeg har fundet ud af at når jeg er stiv eller lam så er jeg lykkelig!Der er ikke en skid der røre mig! Jeg har i forvejen ingen samvitighed! så når der ryger noget ned eller ind i lugnerne så er jeg sgu ligeglad med alt og alle!Det kan være ret farligt kan jeg sige!!

For at citer en af mine yngligs bands(Fear Factory) Så kommer der en lille tekst! Sangen hedder Linchpin.

CAN'T TAKE ME APART!

SEE THE LIGHT, A NEW DAY HAS ARRIVED FOR US
GENESIS OF OUR EVOLUTION
A LINCHPIN HOLDS WITHIN A MEANS TO AN END
CAN'T YOU SEE THAT WE ARE ONE?

CAN'T TAKE ME APART!
NO YOU CAN'T!

WE SEE NO END TO THE DREAM

WE WILL NEVER SEE THE END
WE WILL NEVER BE THE END
ALL MY LIFE I'VE FELT DISCARDED
NEVER FEELING A PART OF IT

NO YOU CAN'T!

WITHOUT ME YOU WILL FADE, YOU WILL NOT REMAIN
WE ARE ONE, AND OF THE SAME FUTURE MACHINE!
A LINCHPIN HOLDS WITHIN A MEANS TO AN END
CAN'T YOU SEE THAT WE ARE ONE?

CAN'T TAKE ME APART!
NO YOU CAN'T!

WE SEE NO END TO THE DREAM!

WE WILL NEVER SEE THE END
WE WILL NEVER BE THE END
ALL MY LIFE I'VE FELT DISCARDED
NEVER FEELING A PART OF IT

NO YOU CAN'T TAKE ME APART

YOU CAN'T CHANGE ME NOW

Damn jeg elsker den sang!


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 06 mar 2002 10:20 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Misfit> Jeg synes ikke det virker som om at du har det sundeste forhold til stoffer eller til din egne følelser og tanker. Man kunne have dig mistænkt for at bruge stofferne som en flugt fra det liv som du tydeligvis ikke er helt tilfreds med. Det er da helt i orden at tage stoffer for ren nydelse, men man kan ikke gemme sig længe i den verden, det siger min erfaring mig ihvertfald. Stoffer er til nydelse, underholdning og selvudvikling, det er IKKE meningen at de skal bruges af en usikker dreng som dig, som en slags krykke.
Et godt råd ville være 1) læg stofferne på hylden i et stykke tid (og jeg snakker et halvt års tid ihverttfald)så du kan få styr på dine tanker. 2) Prøv at fokusere på de positive ting i dit liv. Jeg går ud fra at du lever et middelklasseliv? Du mangler ingenting vel? Så tag dig sammen, og tænk på hvor heldig du er. Hvor dejligt det er at bo i et land uden krig f.eks. Hvor vi har en høj levestandard, osv. Det vil hjælpe dig til at sætte dit liv i perspektiv og sætte pris på det du har, istedet for nu, hvor du tydeligvis fokuserer på de dårlige og smertefulde ting. Husk: du former selv dit liv. Det er DIG der er ansvarlig, og det giver dig magten til at bestemme hvordan dit liv skal være.


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 06 mar 2002 16:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
@Dank...Nogle gange bruger jeg stoffer til at flygte fra verden! Men det er kun fordi jeg kan lide at være lam! Jeg nyder sgu også at være lam!!! men det kan godt være jeg holder en pause! Jeg regner med at tager hjem til skotland her til sommer og bo sammen med min familie der ovre!Min fætter bleve slået ned til en foldbold kamp for lidt over en månede siden!Det slog mig sindsygt meget ud af kurs! Han lå i coma i 1 månede og 5 dage! jeg er så pisse glad for at han er vågnen igen! Han er 3 dage yngre end mig så det fik mig til at tænke en del over livet og hvorfor vi er her ect.

Han er min fucking bedste ven! Selv om han bor så langt væk! Vi kan altid snakke!! når jeg er nede ringer jeg til ham også snakker vi!og omvendt! Hvis jeg for lov af de gamle til tage der over og bo der i en 8 uger eller sådan noget så vil jeg sgu nok få det meget bedere! Men de gamle skal lige se om vi har penge nok til at sende mig der over og hjem igen! Vi har ikke sindsygt mange penge!! Men på en måde så er jeg vel glad nok for livet!Jeg kan bare ikke klarer at leve i den verden!! Jeg ved der er folk der har det værre end mig! men det er jo ik lige frem noget godt! Men det kan jeg ikke rigtig tage mig af!jeg kan ikke ændre verden nu! Måske når jeg bliver voksen!(Yeah Right!)


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 07 mar 2002 18:59 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Misfit> Ked af at høre om din fætter. Du skriver 'Jeg ved der er folk der har det værre end mig! men det er jo ik lige frem noget godt!' Det er måske ikke noget 'godt' men det er noget der sætter livet lidt i perpektiv, og det er vigtigt. Jeg siger bare..prøv at lade være med at dyrke de negative sider, som det virker som om du gør nu, men tag istedet og dyrk det positive, værdsæt det du har, osv. Det gør stor forskel hvor ens fokus er her i livet.


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 07 mar 2002 22:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
@dank....trying to.... BTW thanks!:O)


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 11 mar 2002 01:31 
misfit du lyder som en punk der er træt af verdenen - whatever....

hang on in there - der er altid en ny dag på vej - og uanset hvor sort det hele ser ud så er man stadigvæk i live og det er squ det som der er det vigtigste.....

så fuck alt det andet - bare man har sig selv...


Top
  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 11 mar 2002 16:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
@Elven....gør jeg også...det eneste der holder mig kørende er min bedste veninde Lina! og så drengene! de er sgu cool nok! ville sgu nok ikke kunne have siddet her ude Speedy og Lina! jeg kan ikke tælle hvor mange gange de to har fået mig til at grine når jeg har været nede!
For et stykke tid siden sad mig og Speedy og snakkede på ICQ og stende så sprugte hanh om jeg ikke kom ud til ham og sov også kunne det jo være at vi røg lidt fed!(det blev så til meget) Vi så halvdelen af en film også sys vi sgu at vi slukke være lamme! så prøvede vi hans labbong! den var sgu for ond så vi tog nogle hoveder på hans alm. bong! Det er længe siden jeg har haft det så sindsygt grinern... jeg fattede ikke en skid af filmen også spiste vi fandme min madpakke til dagen efter! det var total grinern... næste morgen sys vi lige at vi godt kunne kommer forsent i skole! men vi fik han lige den ide at vi liiiige skulle have os et "lille" hovede! også gik det helt op i småkage... vi kunne ikke tage i skole for det var vi sgu for lamme til... og vi kunne ikke tage hjem til mig for min far var hjemme og vi kunne sgu heller ikke blive hos Speedy for hans mor kom snart hjem! hva gjorde vi så!?!?! vi sattet os nede i hans kælder i 1½ time og spillede røvhul indtil vi gik ned i byen! det var en fucking fed dag! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 11 mar 2002 17:37 
hold fast i hende der veninden og ham der speedy sjoveren, osse selvom at han er superfucked *lol* æd den speedy.........

jeg havde osse en tøs til at holde mig oppe, men hun skred, så nu må jeg næsten klare det selv *gg* så har jeg lige hele krewet, men det er squ osse blevet lidt lille, de syntes allesammen at nu skulle de være poppede og se smarte ud, og slet ikke være mystiske, det holder jo knap og nap pænt ikke en meter nogensteder, så fuck da dem.......


Top
  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 11 mar 2002 19:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
Yupper...... man skal selv bestemme hvordan man skal se ud! jeg kan ikke lige frem sige at jeg ser normal ud! går i det tøj der passer mig... og det er nogle gange noget ret fucked noget.... men jeg lever mit liv som jeg vil....

Jeg havde selv en kæreste for en månede siden eller sådan noget! men hun slog op fordi hun sys jeg røg for meget fed! det skal lige siges at jeg ikke røg så meget som, jeg gøre nu, den gang... så hvorfor hun slog op det fattede jeg ikke rigtig men det er der ikke en skid at gøre ved nu! nu lever jeg bare mit liv som jeg vil! Det er sgu dejligt nok at være single igen. det havde jeg ikke været6 i over et år! jeg har haft 3, kæreste på et år! hmmm... det siger bare noget om mig...hæhæ....


Top
 Profil  
 
 Titel: Am I Insane?
Indlæg: 11 mar 2002 19:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
hehe ER. Superfucked er både du og jeg, og vi har det vist begge fedt nok med det. Jeg har ihvertfald
@Misfit det var fandme en griner dag.
Men Misfit tag dig lige sammen engang der, der er sq ikke noget der er så skidt i dit liv så du behøver at ende det. men den tager vi lige et andet sted end her på psy.
Jeg har også været close på at skride fra det hele, men det var sq drug relateret, -like- nålen i armen, man kan lide det, gør det igen, damn damn det ender skidt DON'T FUCKING TRY IT! det er fedt, men det ender i noget snot.
Der er sq ikke andre end en selv til at redde ens røv, og hvis der endelig er, så må det jo være fordi der i det mindste er Nogen der kan lide en, og hvad fanden skulle man så smutte fra det hele for? der var sq ikke nogen til at holde mig oppe. Det måtte jeg fandme selv klare.
Og jeg tror sq at alle har tanken om selvmord, jeg har også selv... men det er ikke for at flygte, det er mest fordi jeg er nysgerrig -like- jeg vil sq gerne lige se hvad der sker når øjnene lukker sig uvilligt i.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team