Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 11:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: high iq
Indlæg: 06 dec 2001 00:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2001 01:01
Indlæg: 49
Geografisk sted: Herlev
Tak skal du ha!

Jeg har sendt en PM tilbage...den blev lidt halvlang!


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 06 dec 2001 02:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
jeg tror at de er såkalte demoner som kan angripe deg i de andre dimensjoneer..de demonene er ekstra flinke til å finne frykt men er sikkert også flinke til å finne de som ikke er sterke nok til å sloss tilbake eller noe.......er de noe i dette eller er de bare tull???? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 09 dec 2001 04:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Jeg har også prøvet en hel masse af de der test og min IQ er på omkring 145-150 det er lidt forskelligt hvad testene viser. Det betyder at der er ca. 100 mennesker der har lavere iq end mig for hvert menneske der har en ligeså høj IQ eller højere end mig. Dog betyder det ikke at jeg er et supermenneske eller go til alt. Det betyder kun jeg er god til matmatik og logisk tænkning. Der da masser af ting jeg er skod til. Jeg ved jeg aldrig nogensinde kommer til at synge rent, spille godt på nogen musik instrumenter eller lære at male, for jeg har aldirg været særlig kreativ. Jeg har da også altid vidst at jeg havde talent for mat. Fordelen ved en høj IQ er så at jeg sagtens kan klare gym selv om jeg er bonghoved. Godt nok ligger mit snit på en 6-7stykker men det skal ses i forhold til at jeg ryger hash hver dag, og det desværre er en indgroet vane for mig ikke at lave lektier =). Mine prøve karektere ligger dog en hel del højere. F.eks fik jeg 11 i mat b sidste år. Problemet er mere at jeg er pisse doven, og jeg bliver endnu mere doven af at ryge, og der er alt for mange rapporter og stile og pis og lort lærerne vil have en til at lave. Jeg tror ihvertfald jeg skal have mig et friår når jeg er færdig til foråret.
Det kan da godt være jeg går og spekulerer mere end normale mennesker. Til daglig er jeg da også mere virkelighedsfjern end langt de fleste andre mennesker. En del af det skyldes sikkert stofferne og hashen, men jeg var også rimelig virkeligheds fjern som barn og inden jeg begyndte på drugs og hash. Men det er nok fordi jeg har et trip med at gå i mine egne tanker for det meste.

Jeg elsker at æde svampe. Og det giver mig da også den voldeligste gang mindfuck, men det er det jeg syntes der er det fede ved det. Så kan man fyre endnu vildere tanker af end dem man er vant til til daglig. Mine venner tager mere svampene for at rende rundt og se på halluer. Men jeg kan dog sagtens side og glo ud i luften i en hel del timer når jeg er væk nok på svampe, og lade tankerne køre og køre, det er for vildt. For det er som om man kan tænke større og bredere og med endnu større overblik når man er fucked på svampe. Ens fantasi bliver jo endnu vildere. Så kan man meget nemmere gå og spekulere over mysterierne her i livet.
Mine tanker nå jeg er fucked på svampe kører meget i de her retninger:
Er verden vi lever i en tilfældighed?
Er livet virkeligt kun et resultat af evolution, eller står der mere bag?
det er noget jeg virkelig har tænkt meget over, og jeg kommer altid frem til at det er højst usandsynligt at mennesket og livet bare er en tilfældighed. Men det kan da også godt være at evolutionen er så effektiv at det hele virkelig bare er en tilfældighed.
Hvad fanden er meningen så med verden hvis den ikke er en tilfældighed? Er den mon et spil eller en straf, eller måske bare et forskningsprojekt eller noget i den retning, eller en test af ens sjæl som f.eks. kristendommen har en ide om?
Har vi en udødelig sjæl?
Hvis vi har hvad mon der så sker når vi dør?
Hvis verden er skabt og ikke bare et tilfælde bliver vi vel overvåget af de væsner(guder) der har skabt verden og livet. Prøv at tænke på det.
Venlig hilsen
Fråder


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 09 dec 2001 17:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Kender det sq godt...


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 10 dec 2001 11:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
jeg tror at "evolution" kan dannes på flere plan de vil si at de blir for vært plan mer komplisert,vi er nå i en kritisk fase i evulosjonen hvor vårt fysiske legme ikke er like viktig men evolusjonen av kultur,dvs komunikasjon og komunikasjonen gjør oss til
en sterkere bevisthet da vår evulosjonsmessige målsettning er å bli gaia
(The GaiaMind Project is dedicated to exploring the idea that we, humanity, are the Earth becoming aware of itself. From this perspective, the next step in the evolution of consciousness would seem to be our collective recognition that through our technological and spiritual interconnectedness we represent the Earth growing an organ of self-reflexive consciousness. While we believe that the Earth is alive, and we are part of it, we also affirm the Great Spirit of Oneness found at the heart of all the worlds great spiritual traditions. ) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 10 dec 2001 12:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
hm... min IQ blev målt til 78, jeg må være dårlig til mat/fys ol.

mvh
Voorhees


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 22 jan 2002 20:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
fikk 127 [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 23 jan 2002 00:49 
Jeg kan squ ikke lige klare den der mensaengelskesjover, det skider jeg på, jeg er herreskæv - og har mere lyst til at tage en iq test som jeg 100% forstår *gg*

Men min gæt er at den er på et sted imellem vådt bølgepap og jointskod..

men det er jo så bare et gæt

mere i stilen med 130-140 (keep dreamin')
måske engang for år tilbage, har squ nok røget lidt for mange fede til at den er det mere.


Top
  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 23 jan 2002 16:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Den gennemsnitlige IQ for forskellige racer (udregnet vha. en masse testresultater):

jøder fra Østeuropa: 114
asiater: 103
hvide mandlige vesteuropæere eller amerikanere: 100
hvide kvindelige vesteuropæere eller amerikanere: 95
sorte amerikanere: 80
sorte afrikanere: 70


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 24 jan 2002 01:42 
jeg har lige testet min på www.iqtest.dk

og scorede 118

-----

det skal lige siges at jeg er herreskæv ligenu og faktisk burde sove, men jeg ville lige se hvor smart jeg var - nu når jeg er skæv.....


Top
  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 26 jan 2002 21:20 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Jeg har lige taget testen efter at have røget en joint.
100 point på ca. et kvarter.

Ret svær når man er baske [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: high iq
Indlæg: 03 mar 2002 18:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2002 02:01
Indlæg: 342
Geografisk sted: syd for nordpolen
Har lige taget Mensa testen og jeg fik 139!Det sys jeg sgu selv er okay!Men jeg tror ikke på at det fortæller hvor klog man er i det hele taget!Jeg tror kun det viser om man kan finde ud af matematik og logik! Matematik går det sgu okay for mig!Men logik er en helt anden sag!Jeg kan ikke altid se det!Men what the hell?!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team