Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 06:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 27 aug 2001 15:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Hvor mange af jer har haft et spirituelt trip ; et trip der har drejet jeres liv i en bedre retning ? Tripper i for at trippe eller for at opnå disse spirituelle dimensioner som jeg gør ? Jeg dropper snart trip rapport om tilbagevenden til foster tilstanden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2001 21:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 aug 2001 01:01
Indlæg: 102
Jeg kan også finde på at begynde at filosofere når jeg er skæv... man får en helt anden opfattelse af tingene... lige som om.. at tingene bliver mere logiske.. og man kan koncentrere/fordybe sig mere/bedre i det man nu engang filosofere over [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2001 23:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
Jeg tripper udelukkende for den spiritiuelle/bevidshedsudvidende udvikling jeg gennemgår. Jeg er startet som de fleste med at trippe i forbindelse med fester, koncerter o.l., men idag bruger jeg det udelukkende som inspirition i hverdagen - samt i forbindelse med mit erhverv/liv. Jeg glæder mig til din rapport.

(RygerSmiley)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2001 19:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
jeg har lige lagt rapportten ind nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2001 19:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
mushiefield 2000 blev et stort vendepunkt i mit liv, efter det trip var der mange ting som ændrede sig til det bedre, og 1 år efter til camp E, hvor jeg lavede nogle heftige trip på syre+hash+E har jeg også lært en hel del mere om mig selv ( udover det trips har givet mig i forvejen ) hvilket har lært mig en del om at håndtere dårlige stunder og når alt kører galt.
kan se meget lysere på tingene nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2001 19:41 
Hmm - jeg tripper for at trippe - ikke så meget bøvl der - jeg hygger mig totalt - og det er det jeg bruger det til...


Top
  
 
Indlæg: 19 sep 2001 19:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Agree Elven.. Jeg hygger mig på E, amf cola svampe og kiks, :0) Om det har åbnet mig til det bedre eller forandret mig.. V sq ikke den r svær.. nej det tror jeg egentlig ikke, jeg har bare nogen federe weekendere end førhen.. No doubt...
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2001 20:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
" Platon og EGO (kan ikke forholde mig til dit nye navn) Selvfølgelig er det fedt og hyggeligt at trippe, men det kan være meget mere. Vil I virkelig fortælle mig at I ikke er blevet påvirket af diverse psychedelika, mht. til tanker, ideer etc.?
Når man tripper for indsigtens/interlektets skyld, dvs. for at oppå personlig udvikling, at løse problemer, at søge vejledning m.m.. -så indser man at disse stoffer er langt mere end bare et rusmiddeler!
Det kræver dog en del mere mod og seriøsitet at trippe på denne måde, end at knalde en kombo i flæsket fredag aften!

(RygerSmiley)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2001 22:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Det åbner jo ens "doors of perception" for at citere huxley, hvis jeg ikke er galt på den, jeg ved ikke hvor spirituelle mine trips har været men jeg har da set en af mine cradle of filth plakater med en nøgen dame blive til en gudinde.

Og grunden til at du (vi) ikke kan forholde dig/os til elven raven er at vi alle har skrevet EGO så mange gange når han har skrevet noget vi ikke kunne li eller sådan noget så det ligger i hånden...bare en fucked teori.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2001 19:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Zion~~~~~> jeg syns ikke at jeg har ændret min måde at tænke på....... Ikke ud over at jeg hvis jeg ser nogle flotte træer tænker jeg, at de ville være vildt meget flottere hvis man havde tygget nogen svampe.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg tror ikke jeg med god samvittighed kan påstå at jeg har haft et sprituelt trip, hvis definitionen af det er ændret adfærd/ tankegang som følge af trippet.. sorry..... Men hvem ved.. Det kommer måske?? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2001 11:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Jeg er i gang med at lave en "psykoanalyse" af mig selv. Et dokument hvor jeg har nedskrevet de ting som har ændret mig og formet min personlighed i en rigtig god retning. Det er hele min psykiske udvikling trin for trin. Hvis jeg engang bliver færdig med den vil jeg poste den, eller dele af den. Jeg syntes at det er en god ide at nedskrive sin udvikling og følge den bevidst punkt for punkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2001 17:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Yeah...en fed ide er også en stofdagbog, som Elizabeth skriver på hendes hjemmeside (stofinfo.dk, hvis jeg ikke husker galt).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2001 18:25 
Jensus jeg kunne brække mig over dig til tider - men det ville være for lamt........

Jeg er en Lamfighter - har du noget imod det - fordi så kan du bare stille op i rækken sammen med alle de andre der ikke fatter at jeg er pisseligeglad...

Men back to the track......

Selvfølgelig får man noget guf for sjælen når man tripper - men at gå hen og blive alvorlig og virkelig tro på sit trip er squ da for lamt - det hele er nogle stoffer der påvirker din hjerne og får dig til at se ting som stoffet+underbevidstheden+bevidstheden danner - der findes ikke nogen ånder - nogen magisk verden eller andet i den stil - det er fedt nok midt i trippet at "tro" det - men hvis man render rundt til hverdag og tror på ånder og andet halløj så er man det som jeg kalder syg i potten....

Det holder jo bare ikke - vågn op - - - - enig i at man kan udvikle sig personligt - men det er fordi man får evnen til at snakke om nogle ting som ellers er svære at snakke om for en når man er normal - og jo mere man tripper jo mere åben bliver man...

Kan i ikke se det??????


Top
  
 
Indlæg: 22 sep 2001 15:20 
Jensus tænk knægt - jeg sgde at jeg kunne brækker mig over dig - like - og fortsætter så med emnet - noget du åbenart ikke fatter..


Top
  
 
Indlæg: 22 sep 2001 15:59 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ja, der ingen tvivl om at min brug af hallucinogener har skærpet min bevidsthed og gjort mig et mere åbent og sympatisk menneske...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2001 00:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hvad snakker du om Elven Raver...jeg har sgu da ikke noget imod at du er lam fighter, det er sgu da fedt at du tør lægge krop til at ha det så vildt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2001 14:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2001 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Danmark
Hejza!

Jeg har selv haft et par trip der har ændret mig - i forhold til det spirituelle. Jeg er blevet klar over hvem jeg er igennem mine trip.

Og jeg tripper nok både for det sjove i det, men bestemt også for det personlighedsudviklende! Man er sq ikke den samme efter et trip!

Til Elven Raver - du synes det er lamt at tro på sit trip - at tro vi mennesker virkelig er åndelige væsener, der til tider bliver fanget i al den materialisme der findes omkring os. Er det nu vores fejl ??!
Det er helt ok med mig at du har den holdning at du ikke tror på ånder o.s.v. når du er landet efter et trip - MEN lad venligst være med at svine os andre til fordi vi er mere spirituelle end dig!

No hard feelings!

Dark Sky


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2001 17:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2001 01:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Inside
Jeg har ikke prøvet andet end hash og så lige en enkelt gang med svampe men nogle af de sære oplevelser jeg har haft i mine skæverter har sq fået mig til at tænke, der må være mere til det hele end bare en serie tilfældige bio-kemiske reaktioner.

En af mine venner der tog et syre-trip i Indien fortalte hvordan han havde set sine trip-buddies som indiske guder og han så sit liv ligge udstrakt foran ham som en lang snor med nogle 'knuder' på, hvor hver knude var et valg. Nogle af knuderne var ens fordi han havde undladt at vælge første gang han kom til det specifikke valg, så det dukkede op igen. Han indså at al den tid fra han første gang stødte på knuden til den dukkede op igen, havde han ikke udviklet sig.

Hans historie har givet mig en voldsom lyst til at prøve LSD men jeg tror det er smartest at vente til jeg er blevet mere sikker på mig selv; det kan gå grumme galt.
>>Famez1, god ide det med at skrive sin udvikling ned. Det kunne være jeg selv skulle begynde med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2001 19:35 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hehe... det lyder sgu som 1200 mics! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2001 19:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2001 01:01
Indlæg: 49
Geografisk sted: Herlev
Jeg tager svampe pga det spirituelle, og lidt pga de sjove oplevelser.

Jeg føler 100% at jeg har ændret mig på en god måde, når man snakker psiritualitet. Jeg lærte hvordan man Dreamwalker under et svampetrip, og kan nu gøre det når jeg har lyst. Jeg har bare ikke lyst i øjeblikket, fordi jeg kommer til at føle mig så forbandet ensom. Men jeg var heldig at jeg lærte at bruge Dreamwalking, så jeg ikke gik kold derinde for derefter at blive psykisk syg. Jeg tror, at hvis man dreamwalker for tidligt i sin pykiske udvikling gennem sit liv, kan man blive fanget og ikke komme ud. Jeg blev fanget først, men var ude da jeg vågnede, og har nu lært at jeg kan bruge det til en hel masse. Astralrejser f.x.!

Det spirituelle kan give mere lærdom end man overhovedet har forstand til at kunne forestille sig, hvis man ikke er en af dem der har udviklet sin hjerne til at se den dybere virkelighed...der er sikkert flere virkeligheder, men dem er jeg bare ikke nået til endnu. Nu har jeg opnået at komme ud af den verden som så mange befinder sig i, hvor de tror de ved en hel masse, men hvor de i virkeligheden er så lidt forstående som de kan være. Og så har jeg oplevet dreamwalking, som er en del af en anden verden igen....

Spiritisme kan give så utrolig meget. Det er virkelig synd for jer der benægter det. VIRKELIG!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team