Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 maj 2024 10:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: primal urges
Indlæg: 23 nov 2001 15:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
why should i or you for that matter repress my primal urges?
which include:fucking,eating,sleeping taking illigeal chemicals ?It`s more natural smoking thc from an plant then it will ever be sniffing gasoline. my primal urge isnt sniffing,but smoking... socity has rules which make me do stuupid stuff because socity suck dicks of christian faith(gods dick)
you agree?(i hope so...lol) [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 23 November 2001: Besked ændret af: phalarisacid ]

[ 23 November 2001: Besked ændret af: phalarisacid ]


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 23 nov 2001 19:14 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Du burde prøve AMT!

Now THAT's primal!


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 23 nov 2001 20:36 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
vi er nødt til at undertrykke vores primale drifter for at få civilisationen til at fungere - selvom det uden tvivl skaber et par neuroser hos de fleste at undertrykke deres drifter.
Jeg mener ikke at det at tage stoffer er en primal drift - mere en slags eskapisme, der måske har meget at gøre med det drifts-undertrykkende samfund.
Jeg tror ikke, at narkotikapolitikken har så meget med religion at gøre - den er en afspejling af vor kultur. (men vores kultur er selvfølgelig også påvirket utroligt meget af vores religion) Du har ret i, at den er ulogisk og "usund", men jeg mener ikke at det er fordi den bygger på et råddent kristent grundlag.
Du lyder for mig lidt som en vred norsk satanist, der mener at alt er lige rigtigt at gøre, at man skal slå to gange tilbage i stedet for at vende den anden kind til, og at alt var lykkeligere og bedre dengang mennesket endnu ikke havde opfundet hjulet - please prove me wrong [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 24 nov 2001 15:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
Jeg tar denne i norsk:
vel poenget som jeg har er at alle disse "lystene" som menesker har er behov for å stilne er fullstendig lovlige og skader ikke andre menesker.eksempler på dette:fucking(doesnt hurt any body if it`s not a rape)
eating(just dont hurt anyone if you dont start a food fight)
taking illigal chemicals(dont hurt any one if you dont take the personal choice of hurting some one on drugs...og er ansvarsfull nok til å ikke ta stoffer hvor man ikke skader noen som f.eks ghb,meth o.l
(and of course i dont think a perfect sosity shouldn`t have any drugs legal then the psychoactive natrual substances with the careful exseption from lsd and ecstacy.....

med minne tanker om kristendommen som jeg fullstendig avstår fra så vil de da ikke være av min natur å tro på satan....
jeg tror at jesus eksisterte og at han var en fantastisk mann.....men kristendommen er kun vestens tilgang til makt en penge ku som fremdeles melkes..... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 24 November 2001: Besked ændret af: phalarisacid ]


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 25 nov 2001 11:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 nov 2001 02:01
Indlæg: 55
Al magt til Urinstinkterne, jeg har ikke fået fisse i 2 måneder, snak lige om primal urges, derfor tror jeg jeg vil skifte handle til "SoonToBeARapist" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hej forresten hvis der sidder nogle hunkønsvæsner der ude som kunne tænke sig en hasher med eget gartneri [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] og lejlighed, næsten styr på økonomien, elsker at s..... fisse, så send lige en mail, jeg bor i odense men det kan der laves om på.

sorry, men det må være mine primal urges der kommer frem lol

jeg mente det sgu seriøst, så se lige at send den mail.

skal vi lave psychedlias internet dating [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 26 November 2001: Besked ændret af: PainInTheAss ]


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 27 nov 2001 01:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2001 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: østfold
vel de er jo egentlig funksjonene til ego som er diskusjons tema

The ego is a concept of Freud. He separated the human psyche into three forms, the Ego, the Id, and the Superego
The Id is our animal impulses. Its what drives us to seek sex, food, pleasure, etc. regardless of consequences. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 27 nov 2001 11:57 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Er du desperat, PITA?

Prøv www.dating.dk - sitet er lavet til formålet...


Top
 Profil  
 
 Titel: primal urges
Indlæg: 27 nov 2001 14:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 nov 2001 02:01
Indlæg: 55
det sted er kun for popnarrer (ikke for at pisse på nogen) jeg leder efter en af min egen type og det tror jeg sgu ikke jeg gør derinde, men ellers tak for tippet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team