Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2001 00:02 
Jo men det er bare bonus - man lærer jo ikke direkte imens at man tripper, fordi alle de ideer man får på trip skal man squ ikke føre ud i livet, man skal ligesom trippe og så bruge et stykke tid på at fordøje de tanker man har haft - dernæst skal man så udleve de ting som man har fundet frem til i clean tilstand - alt andet er at trække trippet over i virkeligheden og det er der filmen den knækker for de fleste......


Top
  
 
Indlæg: 08 sep 2001 00:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
>Jo men det er bare bonus - man lærer jo ikke direkte imens at man tripper,

Det er jeg uenig i. Man kan lære en hel masse på et trip.

>fordi alle de ideer man får på trip skal man squ ikke føre ud i livet, man skal ligesom trippe og så bruge et stykke tid på at fordøje de tanker man har haft - dernæst skal man så udleve de ting som man har fundet frem til i clean tilstand - alt andet er at trække trippet over i virkeligheden og det er der filmen den knækker for de fleste......

Hvad for en virkelighed?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2001 10:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
EV og guffe.. --> enig enig enig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2001 19:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2001 01:01
Indlæg: 49
Geografisk sted: Herlev
Jeg har ikke prøvet så meget forskelligt endnu. Kun Mexicanske svampe og Amazonas svampe, af de psykedeliske stoffer, men jeg føler virkelig det kan give en masse viden.

F.x. har jeg undet et svampetrip oplevet noget der hedder Dreamwalking. Jeg forsvandt ind i mine tanker på en mærkelig måde. Det mine øjne så var ganske normalt. Vi var 2 der trippede hos en ven, og det eneste jeg så var at gulvet gyngede og bølgede, og farverne var underlige og flød ud i hinanden. Jeg satte mig med en ven og begyndte at fortælle om mine filosofiske tanker om livet og sådan noget. Tænker meget over den slags. Efter noget tids fortællen og tænkeri, gik det pludseligt op for mig, at jeg ikke længere var tilstede i den fysiske verden, selvom det var den samme verden for mine øjne.
Jeg blev utrolig bange, for mine følelser for folk forsvandt fuldstændigt, og jeg kunne mærke, at de aftener hvor vi bare havde siddet og hyggerøget hos en ven, heller ikke længere havde betydning overhovedet.
Jeg så nærmest et billede af verden gennem mine øjne, som om jeg havde et 3. øje inden i midten af hovedet, der kunne se hvad mine øjne så, men samtidig fortælle mig at det hele var ligegyldigt. Jeg kunne ikke bruge verden til andet end at udvikle min hjerne til at forstå dybere virkeligheder og rejse til andre verdener. Jeg var universets centrum, men jeg følte mig så extremt alene, at jeg ikke kunne holde det ud. Jeg prøvede at komme ud af mine tanker, men det lykkedes ikke. Først da jeg langt om længe faldt i søvn og vågnede igen var jeg tilbage her i denne verden.

Siden har jeg snakket med nogle folk der interesserer sig for det okkulte ligesom jeg selv gør. Jeg blev fortalt, at min oplevelse var et tegn på, at jeg var på vej til astraliteten.

Det sjove er, at jeg har lært at komme ind i denne verden uden at bruge svampe. Jeg tør bare ikke endnu rigtigt. Jeg fandt ud af det, fordi jeg skulle fortælle en ven om min oplevelse med dreamwalking. Jeg havde fortalt i måske 20min omkring min oplevelse, indtil jeg sagde "STOP! Jeg er på vej derind igen! Nu holder vi kæft og sætter os til at spille playstation indtil jeg er ude!". Godt nok var jeg ikke nået helt derind, men jeg kunne tydeligt mærke, at jeg sad fast på vejen. Jeg havde endda fået min ven lidt med derind. Så nu ved jeg altså hvordan jeg kommer derind igen, uden at tage svampe, og endda få andre med.

Det jeg oplevede var, efter hvad jeg har fået fortalt, at jeg på en måde har stået foran en dør (måske er der flere?) der skulle åbnes for at kunne træde ind i den astrale verden. Altså en helt anden psykisk eller fysisk verden. Hende der fortalte mig det, har selv oplevet at komme helt ind i den astrale verden. De første mange gange havnede hun på en øde slette, og gik omkring uden at se andet. Men en dag mødte hun sin første åndelige vejleder, på denne slette. Mere har hun ikke nået at fortælle.

Jeg er overbevist om, at der er flere verdener, og at det ikke bare er noget der foregår i ens fantasi.

Til det med rummet...98% af rummets masse er usynligt for os mennesker. Det synes jeg sgu er interessant. Aliens behøver ikke være nogle skabninger fra en anden planet. Det kan være noget usynligt der lever i samme fysiske verden, men med helt andre fysiske egenskaber end mennesket kan forstå. Jeg synes bestemt ikke man kan udelukke andre former for liv, og oplevelser af andre livsformer i en rejse i hjernen (eller...måske rejser man virkeligt til et andet sted?).

Jeg ved bare, at jeg har lært at dreamwalke mens jeg var på svampe, og at det kan åbne døren for den astrale verden.

En anden ting, der ikke rigtigt har noget med svampene at gøre, men alligevel er interesant, er at jeg for ca ½ år siden faldt ind i en anden verden med MENING! Altså jeg lever i samme verden som alle andre, men min hjerne har opdaget noget der er meget svært at forklare. Jeg går egentlig rundt og føler mig alene i verden, på en underlig måde, fordi jeg kan se hvor blanke de fleste folk i virkeligheden er. Folk der tror videnskaben kan forklare alt, er de mest blanke. De lukker totalt af overfor det psykiske.
Ej det er svært...Det svære er især, at folk der tror de forstår, i virkeligheden ikke forstår. Jeg har mødt 1 person i mit liv, der forstår, og alle andre er vi begge enige om, ikke forstår. Men jeg skriver lidt i et comm. hvor der er andre der også forstår. Jeg har bare ikke mødt dem endnu.

Folk er så blændet af deres store viden, at de i virkeligheden ikke ved noget som helst.

Jeg prøvede at forkorte det hele ned til en lille sætning:
"Man forstår (min nuværende) verden,når man har oplevet og forstået denne sætning, og det gør man, når man oplever,at man ikke forstår,hvad man altid har forstået, men ikke har oplevet,og derfor ikke har forstået."

ok det er indviklet....damn.

Nå fuck it...ville bare sige at jeg har LÆRT noget meget vigtigt af at være på svampe!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team