Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 17:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 09:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Har i prøvet at meditere eller andre spændende ting mens i har trippet. For mig bliver et svampe trip 20 gange bedre hvis man starter med meditaion og åbner sindet op. Tai Chi er en anden ting der er utroligt sjovt at lave. Alle former for meditations teknikker og Ki øvelser er ekstremt gode. Alle øvelser i finder på meditaions sider er gode. Har i prøvet nogle ting. Hved i hvordan man kan "fremprovokere" et stærkt psykedelisk trip ? Jeg har læst at under LSD sessioner foregår trippet bedst med bind for øjenene og høretelefoner med gof musik. Jeg prøvede dette og visuals bliver kraftigere også når man trykker på de lukkede øjne med hænderne.


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 09:42 
Ok, jeg regnede godt nok med at man kunne gøre sit trip kraftigere ved hjælp af meditation - godt nok har jeg aldrig prøvet det, jeg plejer at danse og jeg syntes at trippet bliver mere og mere intenst for hver sekund der går - men dans er vel osse en form for meditation.......

Men hvorfor spilde tiden på at meditere, man kan jo bare tage noget mere narko!


Top
  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 14:09 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
lam-fighters kæmper en evig kamp for at blive master of the cosmos... den lammeste person på kloden! ingredienserne består hovedsageligt af en masse narko - gerne forskelligt!

ellers så plejer jeg også at "meditere" lidt inden et trip, eller hvis jeg er specielt tændt på at få en spritiuel oplevelse ud af det. afslappet musik og læsning er herligt inden et trip...


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2001 01:01
Indlæg: 14
Geografisk sted: Vanløse
Inden du kårer EGO som boardets største lamfighter, synes jeg lige at du skal tage vores allesammens Dopestar op til overvejelse!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Man må sq have respect for hans udfoldelser på Camp Electric....


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 19:56 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ja, det kan der være noget om... men jeg har hilst på ham før, og da var han istand til at formulere en sætning jeg kunne forstå, så nej... Ikke før han ligger og tygger sine tænder til sand og mumler dyriske lyde... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 20:26 
Hæ hæ - jeg har engang siddet og savlet på et diskotek, det var skummelt, fordi jeg var så blæst, der var osse engang jeg faldt ned fra en radiator fordi jeg havde guflet alt for meget mdma - guf guf..


Top
  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 21:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Lam fighters...the new generation of drugusers.... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg er nok ikke lam fighter endnu, men skal nok blive det engang...håber jeg..jeg er ihvertfald lam i hovedet som flere herinde sikkert har konkluderet.


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 21:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hæhæ.... Yeah, det lader til at betegnelsen "lamfighter" efterhånden er ved at slå rod. Ordet opstod ud af et seriøst underholdende aMT-comedown. Og jeg tror ikke at der er mange kombinationer i verden der er dummere end aMT-comedown + kodein, hash og poppers i rå mængder. Hvis man vil, kan man virkelig komme LANGT ud på den konto.
Jeg kan godt lide at lege med min balance på trips. Gav mig til at øve tai chi på toppen af et klatrestativ på det første aMT trip. Fungerede godt, men jeg ville sikkert ikke turde stå der og lave "gymnastik" i sober tilstand...
På intense psykedeliske trips kan hyperventilering også give det hele et ekstra kick, specielt kombineret med poppers. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er helt sundt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 22:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Jeg vil gerne give dopestar ret i at en ægte lamfighter er en person på et aMT comedown. Det er som om man bliver sat i en aldrig endende konflikt med sin krop. Det er virkeligt en KAMP imod sin krop. Man lammer den og straffer den med alt man kan finde. Mentaliteten "lamfighter", er svær at komme i nærheden af uden. Jeg har ihvertfald ikke mødt nogle/eller noget der kæmper lige så hårdt imod sin krop som når man kommer ned!

Der er folk der siger at de ikke kan lide et aMT comedown. Det er bare fordi de ikke har forstået at udnytte det ordenligt. Det er ihvertfald lige så underholdende som trippet selv.

Just my opinion!

Hygge


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 22:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Øeh... i har altså ikke opfundet begrebet lamfighter... det har floreret i det miljø jeg færdes i, så længe jeg kan huske det...

Sorry, guys!


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 22:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
hvis ikke opfundet, så er det ihvertfald blevet redefineret efter de oplevelser. Det er noget som alle aMT brugere kan nikke genkendende til. Jeg er absolut ikke i tvivl om at i/du har lammet jer mindst lige så meget, men det er "lysten" til at lamme sig, der er ganske unik. Deraf det redefinerede "lamfighter" udtryk. Det er ikke fordi vi forsøger at tage æren for noget vi ikke selv har fundet på!


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 22:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Øhhh... ja, whatever... sælg mig noget alphamethylhalløj, så får vi se! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg syn's nu stadig det lyder groft i forhold til 2C-B/DOB, men ikke desto mindre interessant...


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 20 aug 2001 23:51 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hæhæ, ok, jeg troede at lamfighterudtrykket var opstået spontant på trippet. Det virkede som det eneste dækkende udtryk for den unikke, halv-selvdestruktive kampånd som opstår efter utallige timers hård fysisk og psykisk trippen på aMT.
AMT ER ret groft i forhold til andre, renere psykedeliske stoffer. Særdeles primalt og legelystent. Man skal ikke forvente dybe, finpudsede filosofiske indsigter, men det giver en enestående chance for at komme i kontakt med sindets primitive og hengemte sider. Tro mig, det er great fun på en meget speciel måde!
Men nu har vi da vistnok fået hørt dette udemærkede topic helt af sporet... Jeg vil researche nogen meditationsteknikker til næste trip!


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 21 aug 2001 00:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af EGO:

Men hvorfor spilde tiden på at meditere, man kan jo bare tage noget mere narko!
<HR></BLOCKQUOTE>

*LOL* EGO, du er og bliver lam-fighter nummer et her på boardet!

MVH
Bandil


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 21 aug 2001 00:31 
Hvad fanden er en LAMfighter----- seriøst, jeg vil bare tage noget NARKO!!!!

Ej offtopic - ellers et fedt topic, lad os vende tilbage til det!!


Top
  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 21 aug 2001 01:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det lyder voldprimitivt på en lidt fed måde...


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 22 aug 2001 00:04 
Tilbage til Topic...

Svampetrip, mine bliver 100% mere intense hvis jeg smider lidt MDMA i blandingen, !

*hæ*


Top
  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 26 aug 2001 17:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
jeg har aldrig rørt eller prøvet at meditere, men er det egentlig ikke bare en måde at sætte sig selv op til noget man vil gøre, når man sover regenere ens krop og hjerne og bearbejder hvad den har oplevet, når man meditere gør man det jo med det formål at sætte sig selv op til noget, fx. et trip, jeg har det selv sådan at hvis jeg har aftalt med nogle at vi skal trippe om fx et par dage, så kan man gå og glæde sig til at trippe og gøre hjernen klar, så får jeg det bedste trip ud af det, fremfor at jeg bare pludselig får stukket nogle svampe / frimærker i hånden og bare stopper det i munden, så bliver mit trip mere forvirret og svagere, end hvis jeg havde haft "lidt mere forbedredelses tid, som Bjarne Goldbæk ville have sagt det...

så det jeg vil frem til er at der er flere måder at sætter sig selv op til et trip på, så man kan få den bedste virkning ud af det,

nogle sætter sig op til det, ved at glæde sig flere dage inden.

nogle gør overnævnte og/el. meditation.

nogle drikker 3 bajere og ryger en fed.

det jeg vil frem til er at man skal have hjernen med på at trippe for at ens trip kan blive rigtig godt, ellers bliver det bare et helt normalt trip. eller svagt trip..


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 27 aug 2001 00:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 aug 2001 01:01
Indlæg: 6
Min oplevelse er at svampe og MDMA (alene eller sammen) er geniale redskaber til at "arbejde på de indre planer" med. Jeg havde en meget klar og meget inspirerende oplevelse af at åbne mit tredie øje imens jeg var på MDMA. På Svampe har jeg oplevet at (på et indre plan) forlade min krop og kigge på en kort bunke (jeg ikke selv havde blandet) og se på et kort (Mønter 6, A. Crowley tarot. Da jeg kom tilbage til min krop, og straks kiggede efter lå dette kort nederst i bunken. Sjovt nok hedder kortet også Success. =)
Lidt flippet - i know, men... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Trip øvelser
Indlæg: 27 aug 2001 14:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Tak for dit svar det var fedt at læse noget der handlede om mit topic og ikke en lam fighter !!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team