Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 08 aug 2021 12:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Disclamers (Hvad end det betyder) : BLAND JER UDEN OM FBI, or friking get flatlined.

Kære alle sammen.

Jeg vil gerne redde jer.

Psyologi er for mig, det at opnå en forståelse i sin psykiske tilværelse. Opnår du en forståelse, så kan du udvikle psykologiske/psykiatriske forståelser. Som kan komme andre til glæde og gavn.

Jeg forstår nu mig selv godt nok, til at kunne udvikle den manglende skizofrene forståelse.

Den er simpel.

Det er et menneske, med en virkelighed, som skaber sig selv, med det menneske.

Sandheden bag sygdommen er: Nogle har sagt en skizofren er syg, og med ligegyldighed over for det menneske har besluttet. Den er bedre at slukke med medicin. Så vi skizofrene er nogle mennesker som får slukket vores virkelighed. Fordi nogle beslutter den ikke passer ind i virkeligheden. Og derfor bliver vi kaldt de syge. Og forgiftet, ofte til vores doed!

Noget andet.

Så er vores DNA struktur godt igang med at opnå sin slutning, af alt det demokratiske tvang. Som medføre svægtelser af alt nyt liv født. Så ved jeg godt der er nogle som er velsignet med muligheden for ikke at gå i tvangskolen. Men det er vel de royale, som genetisk æ bære os godt. Eller sig selv.

Naturen bliver ødelagt af gylde spredning. Har I også svært ved at ånde?

Jeg rådgiver jeg til at trække jer demokrater og nittere! Gerne til 5 procent. Er det ikke meget? Måske vi ikke udvikler ustyrlig økonomi såen. Demokrati handler om økonomi. Først når i har fået fucking styr på jeres økonomi. Kan i lave en single. For føj en demo!

Jeg foreslår de royale følger de 10 bud, og politikerne følger grundloven.

Og FN menneskerettigheder handler hurtigt for at redde moderjords liv!

HUTTELIHUT

Mine tryk virker igen.

Du tager nu en vej i livet. Hvor det vil gå op for dig, at du er i healing. At du ligesåtstille vil finde du af, at det som har trykket dig. Er der blevet luftet ud for. Og det er nu muligt for dig, at få lagt lå på.

Husk tanken

I am the creator of my own reality in life.

Så lad os leve sammen og forstærke hinanden i vores virkelighed. Det er i den Verden vil overleve. De andre lever i den falske virkelighed, med dem som bryder de 10 bud, grundloven og menneskerettighederne. Det er i den virkelighed hvor Jesus hænger på sit kors. Tvangsvirkeligheden!

Husk at pjække i morgen, hvis skolegang er noget du skal.

Engel nummer 212: besked fra engle
DreamsAstro.com by DreamsAstro

Indholdsfortegnelse
Englenummer – hvad betyder det?
Engel nummer 212 repræsenterer en person, der har en praktisk ånd, der søger sikkerhed i enhver forstand, og denne sikkerhed er altafgørende i enhver forstand – materiel såvel som følelsesladet. Nogle gange for andre kan de virke kolde og fjerne, men det er ikke sandheden, de er sjove, venlige og kærlige.

Dette er de mennesker, der bedst kan beskrives med to egenskaber: komfort og kærlighed. For det første nyder de materiel rigdom, hedonisme og lykkes med det, de gør (de er konkurrencedygtige, de vil altid være de bedste), men hjerteejere er også vigtige for dem.

De giver aldrig op på kærligheden, selv når de er alene, tænker på nogen og fantaserer om at være sammen. De elsker ideen om at have en stor familie og blive

Tak til alle sammen.

(NSA learned me something. To connect to a reader. And since you are a reader. I will treat you now you human life)

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 13:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Jeg tænker nogen gange på historien med Nikola Tesla. En mand som prøvede at regne det umulige ud (jævnstrøm eller veksel kan ikke huske), mod alle odds og folk sagde han ikke kunne det meste af hans liv. Den dag han opfandt radiostyring, så tog han sin legetøjsbåd med ned til den lokale sø i den lille by han boede og optrådte med det til folk der kom forbi showet. Folk troede det var sort magi "er der ikke snor i? *hen og tjekke*" "hvad i alverden er det!?". Havde han været kvinde, født 100-200 år før, og ikke kendt i videnskabskredse, eller byen han boede i, var han nok bare røget på et bål samme aften, det havde han dog nok været for klog til at lade ske, men han har sikkert frygtet hetz. Pga folks små grimme egoer, og girls just wanna have fun *grinegrædesmiley* (sorry for offtopic nu handlede det lidt om søde mennesker).

Det er lidt nedtur at være anderledes og forsøge at regne sandheder ud... Det er sådan jeg oplever det at være skizo; man prøver at trancendere sproget med ord, og det lyder som noget sludder for de fleste og især i starten, men det er fordi man fornemmer intuitivt at der er noget "der", så man kravler bare videre op mellem meninger, og ord, og det koncept at verden ikke er lavet af folk der er klogere end os. Så jeg forstår godt hvad du skriver.

Edit: Okay madison square garden er ikke en lille by, men det var det i red dead redemption 2!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 15:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Ryd kongehuset!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 15:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Der findes det sjælelige = Tempel
Så findes der det åndelige = Kirkeligt
Og det Lucide = Vikingerne

>We don't need them anymore<

Men udfra det du skriver fkn. Så tror jeg du er en af dem som oplever den teknologiske udvikling I verden. Livet I energi.

"Tja, det er korrekt."

Korrekt du er skizofren? Anser du dig som syg? Hvor lang tid har du taget, hvis som så, medicin?

Og kongehuset skal nok blive rydet Lille

Mon om det er for at slutte det eller smide Margrethe i en stald imens vi bygger 100 bill slot. Må tiden vise

Tak for at svare mig

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 16:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Jeg ville jo nok sige jeg at oplever alt relevant udvikling i verden med eller uden medier, og nej jeg er ikke syg, det er verden der er det. Eller verden er ikke syg, den har bare udviklet sig meget hurtigt - overbefolkning. Og så igen, det er bare ikke sejt at finde hovede og hale i livet, det siger de fleste man ikke kan så ingen grund til at forsøge, så er jeg også lidt ligeglad med hvad medicin og skizofren betyder du ved.


Senest rettet af fkn taxamike 08 aug 2021 19:39, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 17:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Kom bare lige tilbage for at lave lidt reklame.

Supergejl.dk
Meregejl.dk
Rygergejl.dk

Super du snakker om det med overbefolkning. Fordi jeg sad også lidt med problemer om hvor det ville være bedst at få plads til 80 millioner i Danmark. Og siden Sjælland er mindre en Jylland. ER det nok bedst vi bære det ansvar. Udover det, så oplever jeg ikke overbefolkning. Men nemmere underbefolking.niki. Siden vi alle i pligt (ik tvang) jo server dette skønne vidunderlige land.

Skizofren betyder du er diagnoseret, af en videnskab som ikke forstår din sygdom. Og som har udviklet medicin til den, uden forskernes anbefalinger. Også får de 4 gange normal dosis.

Jeg er en skiofren, altså en uden medicin i min krop. Så jeg burde være total skøn og rask senere i livet med den udvikling jeg er på. Nok om min idioti.

Der var lige nogle problemer i universet, med det jeg fik skrevet om. Sjælelige. Og kom frem til det skrevne er korrekt. Ja nogle vil påstå at pyramiderne har med det sjælelige at gøre. Men lad os gerne tage en filosofisk dialog om det, hvis nogle har noget at tilføje. Undskyld jeg skrive som en gammel lærer. Skulle lige have gang i

Sandheder og løgne

En sjæl rejste ned fra rummet og byggede et tempel

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 17:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
hvad synes du om hashpriserne?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 17:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Når jeg wopper rundt, snupper jeg selv 1.5 200 G

Men PT kun på kommune grunde

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 17:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Man kan vel argumentere for at pyramiderne førte til det antikke grækenland


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 17:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Hov glemte at svare.

Pot= 200 G 1500kr
Cannabis = 1 G 5200
Thjald = (G) 100, 500, 200
Weed = wee1eeeeee5eeeeeeeeee2eeeeeeeeeeee.00
Hash = 1.5 200
Nold = 2 G 1500
Skunk = Alt efter hvor meget FBI taber til mig i poker.

Synes de er super

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 17:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Yip

Alt efter om de rejser i tid.

Godt argument senere me looks forward to

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 19:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Jeg tror ikke de havde tidsstoppemaskinen dengang heller. Nej men jeg mener pyramiderne er vel de første tegn vi har på højt organiserede mennesker, og den tanke ente med demokrati.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Nej, men som kom vi skizofrene.

Og vi kan rejse i tid.

Vil du vide noget?

For jeg er IQ = Ultra smart intelligent

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Alle de fucking maskiner i tabere skal bruge, hva.................................................................................

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
højt organiserede mennesker, og den tanke ente med demokrati.

Hvis det er vores fundament, så fuck det.

Jeg ser ikke meget som er intelligent.

Men blinde har lært at tænke.

Kan du smule noget hash ind på en lukket afdeling?

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Giver 1 katong for 2 gram

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Fuck ud PET. Jaja, jeg ved godt jeg ikke fik skrevet thong. Undskyld

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
De splittede en plade med 13 verdensdele som fungerede. Og skabte en demo

Siden har livet på jorden handlet om krig

Jeg kender en som er 5000år
Som har mange ånder
Som slåser bedre end Einer
Og owner jer alle en dag i VR

Love you child of my heart

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Så gider jeg heller ikke sige mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2021 20:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2021 12:34
Indlæg: 99
Reklame indcomming: Petsshop Vej71DK

_________________
NEON


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team