Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2020 10:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Her følger bare en lille og kort tekst omkring musik og spiritualisme: "As the music evolves, the senses are tickled and carefully touched by these divine stimuli, whereas the conception of interpretation is convoked into a higher state of essence that develops into neuronic entropy from these celestial vibrations waving through our luminous souls. And as consciousness merges with the properties of all spiritual realms, we can only then, abstractly free our selves from finity and the limits of reality. At this point onward we can then contribute to existence by ways of ecstatic cognition and by producing holy metaphors for altering our perception, possiblities and predications. At the climax of this free association, we have being in itself and it will grant us all perfection in ways of actions leading to primordiality of the mind and progressing into domains of virtual wisdom!"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2020 22:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Da denne tekst var kortere end den anden, valgte jeg at give den et skud fra start til slut.

Tænker stadig BS. Der er simpelthen for langt fra den musikalske stimuli til ja... virtuel viden for at tage det som teksten slutter med. Altså jeg mangler noget... Jeg mangler noget smag, jeg mangler noget andet end ordonani.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2020 09:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Det er da en ærlig sag med hensyn til: "Tænker stadig BS.". For du må da for min skyld gerne tænke dig til noget andet end (bullshit?). Iøvrigt synes jeg ikke at betydningerne af "musikalsk stimuli" og "virtuel viden" ligger så langt fra hinanden... Der er tale om få sætninger!

Og jeg er fuldstændigt, ganske sikker og overbevist om at du mangler smag, det måtte være derfor du ikke forstod skønheden af den pågældende metafor...

Mvh, Laus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2020 19:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Min kæreste siger godt nok også at jeg har dårlig smag, når jeg stolt viser mit outfit frem inden vi skal til familiefrokost.

Så ja, dårlig smag og smagsløg der er blevet voldtaget af internettet og dets mange helte og trolde.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2020 13:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2019 22:19
Indlæg: 25
Touché.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team