Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 aug 2018 19:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 20:23
Indlæg: 30
Ville høre jer med erfaring, indenfor brug af psykedeliske substanser, om hvad jeres intention(er) med brugen af disse er?
Yderligere hvor vigtig er intentionen for et trip? Er det gavnligt eller ikke og hvorfor?

Har selv nogle intentioner lige nu:
- Ønsker at opleve "dødsmatriale" for at få et sundere syn på denne.
- Ønsker at mærke verdens smerte på min egen krop, så jeg kan få et sundere syn på dette (f. Eks. Klimaforandringer)
- Ønsker et kærligt forhold til mine skyggesider for at få et mere kærligt forhold til mig selv og andre.

Mvh jegløs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2018 07:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Kort sagt, gør jeg det for et andet perspektiv i forskellige områder i mit liv.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2018 11:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2016 20:23
Indlæg: 30
Tak for svar læbepomade.
Kan du komme med et konkret eksempel og hvordan du forbereder dig til det, vil jeg meget gerne læse det.

Mvh. Jegløs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2018 22:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Det er meget forskelligt - nogle gange tripper jeg ganske enkelt for at ha en sjov og farvefyldt aften med vennerne, andre gange kan det være fordi jeg føler der er noget inde i mig jeg trænger til at få set på med nogle "klare" øjne hvis det giver mening.

Mærke verdens smerte ? vil du uddybe den for mig ? Det lyder fuldstændig voldsomt i mit hoved at ville opleve "verdens smerte" under påvirkning af psychedeliske stoffer :) Kan selvfølgelig nemt være det mig der tolker det forkert ! :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team