Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 nov 2016 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 sep 2016 23:13
Indlæg: 6
redacted


Senest rettet af wack312 18 sep 2019 14:35, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2016 13:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Ville bare tilføje ekstra krydderi til alt det jeg allerede fortager mig. Tage på rejser, købe gode råvarer til madlavning, købe ordentligt tøj osv. Synes jeg har et godt liv, og tror egentlig ikke penge ville ændre det helt store. Selvom det da ville være lækkert med friheden til selv at vælge bolig og andre ting der kræver mange penge.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2016 14:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Brødføde alle der sulter, købe aids/hiv medicin og gøre det gratis for alle der ønsker det, ende fattigdom, købe lobbister og politikere for at legalisere ulovlige euforiserende stoffer, lave en massiv informationskampagne og socialsundhedsindsats overfor folk der falder igennem, udvikle den offentlige sektor og service... Som en start.

... Synes ikke rigtig tankeeksperimentet duer til noget, der er for frie handlingsmuligheder, så man kan bare bruge løs af penge på ting man synes godt om, enten af egoistiske eller mere altruistiske årsager.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2016 15:28 
Penge ville ikke ændre meget på mit liv. Jeg kan alligevel ikke overskue andet, end det jeg laver. Og synes derudover også, at det jeg laver, er det eneste rigtige for mig.
Allerede som 21 årig tjente jeg kassen, jeg var dog ikke glad. Det er jeg så tilgengæld ved at være nu, selvom jeg nu ikke ejer en skid.

Så jeg ville nok grave alle penge sedlerne ned et sted, uden at pakke dem godt. Mønterne ville jeg smelte om til en statue eller værktøj.

Hvis jeg absolut skulle bruge pengene til noget, ville jeg købe en grund eller en ø, hvor jeg ville prøve at opbygge, mit eget Ataraxia ud af ingenting, hvor alle var velkomne, til at deltage i idealet. :peace:


Top
  
 
Indlæg: 24 nov 2016 16:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Mr. Gone skrev:
Hvis penge ikke var en faktor, ville jeg sgu nok rejse verden rundt og hygge mig, aldrig slå mig ned ét sted. Ellers ville jeg have et hus med en stor grund, hvor der kunne gro grøntsager og lignende hele året rundt i drivhuse, under kunstlys og udenfor, så jeg blev fuldstændig selvforsynende, og samtidig skulle det være fuldstændig CO2 neutralt og den slags. Bæredygtighed!!!!


Nailed it.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2016 23:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
For lige at være træls, så tror jeg ikke helt det var det Alan Watts mente med spørgsmålet, ellers er jeg i ca samme båd som de andre, forbedre verden, leve sundere, dyrke flere hobbyer, besøge folk mere, måske købe et lækkert hus, og dyrke naturen, den slags ting.

Skulle helt sikkert os lige forbi den lokale brugs og have en Cocio, udelukkende med det formål at hælde det halve ud, før jeg ryster og drikker den.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2016 01:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
Jeg ville opkøbe hele verden og oprette et multinationalt altejende konglomerat, "Skyggen Enterprise", hvis navn kommer til at stå over alt, muligvis også som en 5000 km² stor inskription i jordens overflade. Jeg vil også realisere Mario Rawanda's forretningsidé om at tage patent på ting som ild eller kogende vand
Men aller først vil jeg også gøre som Fritzie med Cocioen dér!

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team