Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jun 2013 05:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2013 04:42
Indlæg: 7
Jeg ville bare vide om nogle af jer også har prøvet at få et Nihilistisk synspunkt efter at have røget, det har jeg i hvert fald, det er ikke nødvendigvis en dårlig ting....
Det får dig bare til at tænke godt over tingene, jeg har flere gange røget og kommet tilbage med et andet syn på tingene, om det så er negativt eller positivt.
Er der nogen der har fået ændret deres syn på livet efter at have røget? hvis ja så hvordan?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 11:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2010 23:22
Indlæg: 81
Ikke rigtig, nej. Jeg er dog altid en smule deprimeret hvis jeg har røget flere dage i træk.

_________________
To, tre, fir', trod' det var en flue!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 15:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2013 04:42
Indlæg: 7
Er du sikker på du er deprimeret? Er det ikke mere en form for tung tankefyldt tilstand?
det er i hvert fald sådan som jeg oplever det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 16:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Ja, det har klart gjort mig mere empatisk, og en masse andre ting som jeg stadig forsøger at finde ud af, det er lidt svært når man har røget omkring teenage årene, fordi der sker så meget andet parallelt.

+1 til din forklaring om at være deprimeret, selvom han formodentligt har ment det samme.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 17:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2013 04:42
Indlæg: 7
Ja det kan meget vel være, ikke for at udelukke at man kan blive skidt eller deprimeret af at ryge, når du ryger noget der gør dig virkelig tung kan man nemt få det skidt og ryge ind i en form for trance? Jeg ved ikke om man kan kalde det trance, det føles som om du bliver snurret rundt og så smidt i et sort hul, det er i hvert fald den bedste forklaring jeg kan komme med på hvordan jeg kunne få det nogle gange. Jeg røg heldigvis med en ven der har lært mig at kontrollere rusen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 17:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hmm, ikke nødvendigvis deprimeret, men hvertfald en ligegyldighed overfor alting, hvis vi snakker om et par dage med rygning fra morgen til aften. For jeg synes ikke altid det bringer dårlige tanker med sig, nogle gange kan det være rart at være ligeglad.

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med trance, men det sorte hul kan jeg godt genkende, det kan faktisk blive meget intenst hvis man går ind i det. Jeg oplever det dog kun med lukkede øjne.

Kontrollere det? Det er jeg nødt til at skulle vide lidt mere om?

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 17:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 jun 2013 04:42
Indlæg: 7
Det jeg mener med trance er, som du siger det sorte hul når du lukker øjnene, det snurrer og du får det skidt, jeg kan bare ikke åbne øjnene igen så let, det som om man er fanget (det sker kun hvis man ryger og det er tungt).
Hvis man skal forstå det med at kontrollere det, skal man vide at jeg sku ikke er det gladeste barn der render rundt og smiler hele tiden, det skyldes måske den intensive mobning i folkeskolen, det er noget der gir dig ar på sjælen og så er det jo ikke altid at jeg kan vedligeholde de positive tanker når jeg ryger, men min kammerat har hjulpet mig med det og når du kan styre det slår det sku alt. Den ultimative terapi for sjælen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2013 18:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Ah, på den måde, det var jeg ikke klar over man kunne, altså ikke at åbne øjnene igen. Det skal også siges at jeg ikke får det skidt, men på den anden side skræmmer det mig lidt, fordi det kan blive så intenst, så jeg har ikke altid lyst til at gå ind i det. Jo mere jeg gør det, jo mere mister jeg alt fornemmelse om hvem jeg er, og at jeg har en krop, og føler mig mere bare som en vibration. Det er ikke noget jeg har leget meget med, da jeg først for nyligt har fundet ud af jeg ikke længere får det dårligt af det.

Først og fremmest vil jeg sige at det er jeg ked af på dine vegne, og at det er flot du tør stå ved det idag.
Det er der ingen der er, livet går op og ned, og bare fordi det er blevet sagt så mange gange, at det lidt har mistet sin betydning, så er det stadig en af livets store sandheder. Folk vil gerne virke som om de er glade, så derfor optræder de fleste sådan ud ad til, men ingen er det altid, og heller ikke 90% af tiden.

Jeg forstår desværre stadig ikke helt hvad du mener med at kontrollere det. Jeg kan godt følge dig i det med at mange af os har nogle mørke tanker, som bringer følelser, som vi ikke bryder os om, men alligevel er en del af os. Hvis du vil heale det, skal du ikke flygte, men anderkende at det er en del af dig, og sådan vil det altid være, velkom dem. For det at have oplevet smerte gør det nemmere for dig, at forstå andre når de har det skidt. Desuden bringer det mere bevidsthed på hvad livet egentlig er.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team