Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 nov 2012 20:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 nov 2012 20:36
Indlæg: 5
Havde min første MDMA brænder i går, hvilket var mægtigt skægt! :D Alle mine interne debatter blev lidt for nice på et tidspunkt, så valgte, at smide lidt af festen ned på papiret.

Alt indhold er skrevet i et 200hk mega trip (sidenhen rettet), så meget af det lyder måske som noget bullshit. Det lød mere sejt da jeg sad og skrev det. Men vil sku dele det alligevel.


Mega pupiller, Karnevals hallucinationer, + ekstra alt.

Emma har lært mig mere om mig selv på en enkelt nat, end jeg selv har på en hel livstid. Kald det en åbenbaring, et mirakel, eller psykoterapi med mig selv som terapeut.
Læberne og kinderne er slidte. Mon min hjerne kan have taget en smule skade efter nattens strabadser? Interessant, tankevækkende, og dog så psykedelisk, spacy og fremmed. Ser mig selv "udefra", når jeg ikke sidder i en heftig battle-debat med enten min egen hjerne eller "en anden person". Et håb/mål var bla. en filosofisk rejse gennem millioner af synsvinkler, holdninger, overbevisninger og energier. Desværre huskes ikke ret meget, da Emma har en hukommelse, der glemmer hvad hun fortæller om, midt i en sætning. Filosofi kan altid debatteres, og Emma kræves ikke med ombord. Næste rejse er gennem menneskeadfær/almen psykologi, primært personligheder, muligvis en indre personlighed (definationen af sig selv) og hvad erfaringen samt indlæringen gennem livet, kan byde de ydre personligheder (masker). Mine observationer siger mig, at mennesker opbygger personligheder til forskellige miljøer. Hvor kommer min evne fra til, at kunne snakke med hvem jeg ønsker? Salgsmand, Skraldemand, Blåmand? Og kan give udtryk for, at virke så interesseret i en samtale, som jeg selv ønsker. Hvordan bruger jeg disse evner i forskellige miljøer? Én landsdel kender mig som småkriminel, en anden ser en hippie-musiknørd af 1. grad, og en sidste ser noget helt tredie. Dog vil personer nærmest en, kende til ens difination, og den rigtige personlighed. Er jeg unik? Jeg læser mange mennesker hver dag, og måske har jeg fundet metoden til, at læse mig selv.

En vigtig ting jeg skal understrege fra processen var, at for, at få fuldt udbytte af livet, individerne i det og dets oplevelser, kræver ikke kun, at man kan elske sig selv, men også at man har evnen til, at analysere og læse sin personlighed fuldt ud.

Hvorfor min personlighed er som den er, og unik som den er, kan jeg uden tvivl takke mine forældre for. Deres perfektionisme, kreativitet og generelt høje logiske sans. Jeg er overbevist om, at det ikke kun ligger i opvæksten/opdragelsen, men bestemt også i generne og blodet. Perfektionismen gav mig evnen til aldrig, at gøre noget halvt færdig, men fortsætte til jeg selv er helt og særdeles tilfredsstillet med resultatet. Failiure is not an option. Kreativiteten gav mig alle fantasiens og logikkens uendelige muligheder. En manual til livet.
Evner som disse gav mig i selvskab med Emma mulighed for selv, at opfange detaljerne og indse alle de tanker/observationer, som jeg skriver nu. Og jeg ville bestemt ikke kunne have gjort det foruden hende. Hun har ændret mig. Hun vækkede min underbevidsthed, gjorde min bevidsthed opmærksom på den, forstærkede mine sanser, gjorde mig åben, følsom og ikke mindst sandfærdig. Helt seriøs og helt useriøs. Det første møde var det eneste, uden tvivl det bedste og helt bestemt det sidste.


A reality depends on individual beliefs and thoughts. You can be high'n'drugged, have peace of mind and see the world less stressfull, or you can be that guy who got those things just by exploring the subconciusness, and not depended on being drugged for life.

Jeg forfølger min drøm, om det er astronaut eller mangemilliardær. Alle mål kan opnåes, simpelt, hvis man ønsker det nok.

Find dit ønske. Skab dit mål.
Jeg tog en dør. Jeg tog en chance.

Hvis en drøm kan føles som en realitet, og en realitet som en drøm, så er en drøm vel også en realitet. Og hvilken en af realiteterne er den korrekte?
Hvilken realitet er jeg i? Drømmer jeg stadigt? Jeg kan ikke kende mit nye mig. Jeg skal sku lige vænne mig det..



Ja okay, det var så det! Er stadigt ret boblet oven i skallen, men all in all var det helt klart noget af det mærkeligste og oplevelsesrigeste jeg har prøvet. :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2012 21:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det lyder som om du har fået rigtig meget ud af det - fedt!
Og velkommen til.

Nu har du mærket hvor specielt det er, så et lille råd er at holde MDMA på et minimum, netop fordi det er så specielt.
Men fed beskrivelse af trippet, kan nikke genkendende til mange ting.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2012 21:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Haha, ja det lyder godt nok som et lækkert trip du har haft. Tillykke med din første oplevelse!

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2012 22:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 nov 2012 20:36
Indlæg: 5
Jo tak skal i have! - Har absolut ingen planer om, at gentage succesen. Det er det simpelthen for godt til, at jeg tør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2012 23:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Det skal du ikke være bange for. Man tager kun MDMA for første gang, een gang

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2012 15:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 nov 2012 20:36
Indlæg: 5
Havde heller ikke regnet med, at man er så ristet i dagene efter.. Ikke noget som giver en mere lyst til, at gøre det igen..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2012 16:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Hehe, velkommen til. Du har vidst også været ret godt oppe i dose. Doser over 2-250mg+ giver tit mig, nogle nederen dage efterfølgende.. Spis godt med kylling og bananer. Du vil også kunne føle dig uoplagt, og føle du ikke rigtig får din søvn, det er også ganske normalt.. ;)

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2012 17:29 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 nov 2012 20:36
Indlæg: 5
Hehe, velkommen til. Du har vidst også været ret godt oppe i dose. Doser over 2-250mg+ giver tit mig, nogle nederen dage efterfølgende.. Spis godt med kylling og bananer. Du vil også kunne føle dig uoplagt, og føle du ikke rigtig får din søvn, det er også ganske normalt.. ;)


Er nemlig utroligt uoplagt. Ingen appetit, en smule ondt i hovedet, og generel ubehag.. Dumt og gøre inden en uge med 39 timers arbejde -,- .. Desuden oplevede jeg igår, at jeg stadigt hallucinerede mildt (displays?), og ingen følelser havde. Kunne sidde og stirre ind i en væg i en halv time uden at sige en lyd, eller føle kedsomhed. Haha!

Og ja. Vi havde bestemt taget for meget. Vi var 3 peeps om lidt over et gram.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2012 18:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Spis og drik en masse b-vitamin og c-vitamin, og et rigtig lækkert og sundt måltid, hvis du har noget 5-htp er det også en god ide. Det du gennemgår er meget normalt med sådan en stor dose. Tager du det igen en gang, så vil jeg råde dig til at vente et halvt års tid, og så prøve med 150mg istedet.. det er stadig en høj dosis for dem af os som ikke er hardheads. :)

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2012 11:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Kunne ikke lade være med at sidde og smile da jeg læste det du havde fået kradset ned i din koger! ;)

Ret godt ramt på rigtig mange filosofiske spørgsmål, som en hver rigtig tripper har bokset for at løse i større eller mindre grad! :)

Men må godtnok også sige at det var en nooget høj førstegangsdose! Men det forklarer egentlig også meget godt, hvorfor det er at du har haft så psykedeliske tanker som du har haft.
Tror du vil finde det utroligt spændene at prøve en psykedeliske substans på et eller andet tidspunkt i fremtiden, når tankemønstrene fra denne omgang har lagt sig lidt til ro igen.

For som du selv siger, så er det utroligt fedt at "skyggebokse" mod samfundets, egoets og livets store spørgsmål. Og har desværre oplevet i flere tilfælde, at hvis man bliver ved med at søge mod bokseringen igen og igen, indenfor relativ kort tid, så får man til sidst en ordentlig omgang klø når man kommer op i ringen, og stadig har flækkede øjenbryn, opsvulmede hovedregioner, og mørre knoer fra sidste gang man var i ringen.

Men som de andre siger, masser af vitaminer, sukker, og lækkert mad plejer at hjælpe en hel del på nedturen!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2012 23:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 nov 2012 20:36
Indlæg: 5
.


Sjovt du siger det. Har så sent som i dag, reflekteret lidt over, hvor meget man nu kunne tænke inden det ikke er rart mere.. Til hverdag tænker/reflekterer jeg utroligt meget, over alle mulige relavante såvel som komplet ligegyldige ting og mit psykedeliske trip, har ikke lige just gjort det bedre.. Hehe

Når det så er sagt så har min bedste metode til, at rode bod på det (trip eller ej) været, at skrive mine tanker ned. Tag en problemstilling ad gangen og gør processen færdig. Og som du selv beskriver, så er der en hård fin grænse. Man bliver nødt til, at lægge "hjernen" på hylden efter dage som dem jeg har haft. Kan jo godt blive lidt belastende i længden :)

Jeg vil muligvis komme med en status på dagene efter "take-off", da jeg har skrevet en del spændende materiale. Ikke så meget filosofi eller andre mind-fuckede tanker, men mere en observation på, hvordan jeg har ændret mig som person. Kald det en rapport.

Det skal dog siges med det samme, at min nedtur er 100% væk, og jeg er helt på toppen igen!

Tak for de varme velkomster og fine responser :D

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2012 10:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Når man netop, som dig er typen der går og tænker en del i løbet af en almindelig hverdag, er det utroligt spændene at tilføje en ekstra dimension i form af stoffer, og man kan lige pludselig udnytte stoffernes virkning i langt højere grad end blot hygge og spas, og i stedet søge ind mod sig selv.

Vil dog komme med en lille advarsel, fra mit eget liv af.
Jeg er selv den tænkene type, og blev mere og mere bidt af det med at udforske hjernen og alt hvad der nu hører til det at være et tænkene væsen. Blev så bidt af det til sidst, at jeg (efter længere tids brug af kraftige psykedeliske stoffer) nærmest blev besat af at søge mere og mere viden, om mere og mere mystiske ting.
Men alt i alt har jeg lært utroligt mange ting omkring mig selv, dem jeg færdes med, samfundet, egoet og alle den slags ting. Bare pas på med at gør det til en alt for fast vane. :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team