Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 11:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 okt 2012 15:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 aug 2012 16:09
Indlæg: 107
Jeg håber dette er det rigtige sted at placere emnet!

Jeg har røget skunk jævnligt(op og ned) i snart 2 måneder.
jeg tænker på nogle ting imens jeg har været påvirket, som fx livet og død osv, til dels psyrealistiske tanker, som jeg i grunden altid har haft, dog med styrke på, når jeg er påvirket.

I går var jeg i byen med min kæreste, og vi havde det rigtig hyggeligt indtil jeg begyndte at græde ligesåstille fordi jeg begyndte at tænke på det jeg før har gjort(liv og død)
Havde svært ved at overkomme tankerne og noget så simpelt som at stå tæt på fremmede, på stationen, gaden.. etc
Jeg ved ikke, hvad der skete, for jeg plejer aldrig at reagere sådan. Min kæreste sagde at de mindede hende om et angst-anfald.
Jeg fik det også underligt på nationalmuseet da jeg kiggede på en snoet rygrad fra 1800-1900 tallet. (skal siges jeg altid har haft det svært med lignende ting, men denne gang blev jeg ramt på en mere Emotionel måde, og måtte gå fra min gruppe.)


Idag har jeg det bedre, men går stadig rundt med tankerne. græder dog ikke, men er bange for at mit hoved er begyndt at tage en drejning. vil ikke mene at mit forbrug af THC har været alvorligt, eller tæt på et misbrug.

Anden info:
Jeg er 18 år, ny i gamet, stadig ung. Jeg er HSP (HighSentitivePerson) menneske hvilket er meget ''normalt''. men kunne dette have noget med dette at gøre?
Bør jeg søge en psykolog? selvom jeg ikke mener det ville hjælpe.

God Torsdag derude, håber folk vil hjælpe. :?:
(dejligt community btw)
-Møsser :idea:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2012 15:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2009 10:35
Indlæg: 337
Hvis du tror at skunk er synderen - så hold en pause og se om det hjælper.
Hvis du stadig går og har det mærkeligt med nedture som det den beskriver efter et par uger, kan du selvfølgelig overveje dine muligheder for at gå til en psykolog eller lignende.
Men tag den nu lige med ro. Det er ikke unormalt at være lidt følelsesmæssigt ustabil i nogle perioder (du er teenager for faen?).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2012 21:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 feb 2011 18:13
Indlæg: 68
Var du skæv på de pågældende tidspunkter?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2012 14:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 aug 2012 16:09
Indlæg: 107
Var du skæv på de pågældende tidspunkter?


Overhovedet ikke, kun weekenden før.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2012 23:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2012 00:18
Indlæg: 29
Ta dig en slapper sømand, drik dig nogle bajer istedet i et stykke tid. Skunk kan være stærkt for unge utrænede personer.

_________________
Alt hvad jeg skriver / snakker om er fiktion, og alle billeder er taget fra nettet, jeg kan ikke engang holde liv i en kaktus mere en en uge efter køb ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 08:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2012 12:18
Indlæg: 11
Hopper med på bølgen.. Ville også råde dig til at holde igen med weeden. Måske i en 2-3 måneder og se om dit tankemønster ændre sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2012 11:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2006 02:45
Indlæg: 374
Hash er en fantastisk plante, men ikke for alle. Vi er en del, der bare må holde os fra det, fordi det fucker med vores psyke. Aner ikke om du vil have bedst af ikke at ryge, men prøv en pause, og se hvordan du får det. Hvis du så vælger at starte igen, så vær opmærksom på om der sker ændringer. Du er stadig meget ung, så tag den med ro....der er gode oplevelser nok til resten af livet ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2012 11:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jan 2008 23:21
Indlæg: 639
Geografisk sted: Vaikuntha
Hej velkommen til livet :) Det du mærker er smerten ved at åbne hjertet for livets ægte værdier og rense ud i de dårlige, bare rolig det skal nok blive bedre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2012 11:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
HSP og skunk lyder i mine øre ikke til at være en god combo. I og med at du sikkert tænker rigeligt over hvad omgivelserne tænker mener om dig i forvejen uden at ryge.
Mit råd må være at stoppe med at ryge nogle år og give din hjerne fred til at færdig udvikle sig.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team