Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 12:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2012 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2012 15:49
Indlæg: 9
Yo, Jeg er ikke helt sikker om denne tråd passer i denne del af forummet, men da det også har noget med filosofi at gøre valgte jeg at skrive her:


Jeg røg skunk....

Den har i sikkert hørt før :D

Anywayz Jeg røg skunk og hallucinerede, hvor jeg så nogle simple optiske hallucinationer, som flyvende bolde og ændring af kontraster.
Der det for alvor blev mærkeligt og passer til ''psykedelisk filosofi'' var da verdenen begyndte at lagge.
Ligge pludselig blev jeg kastet ud i en række blinkende lys, hvorefter det føltes som om usynlige fangarme spændte mig fast til sofaen og gled ind i hovedet på mig. jeg sidder i sofaen og mine venner som også har røget udover bare at blive skæve vælger at vi skal tage ned i supermarkedet. De kommer hen til mig og vil have mig til at komme med, men de opfører sig mærkeligt!
For det første bevæger de sig og snakker uden at lyd og følelses indtryk følger med. Min ven rusker i mig, der går nogle sekunder så kommer hans stemme da han stopper med at bevæge munde, hvorefter jeg så mærke han rusker i mig. Verden blinker igen og jeg rejser mig op, det hele minder om et spil, hvor spillet lagger så meget at når man trykker frem, så går der 5 minutter føre ens karakter bevæger sig. Derfor falder jeg og beslutter mig for at rejse mig, men kan ikke. Pludselig da jeg havde givet op, bevæger min krop sig af sig selv, som et den bare var et hylster og jeg var inde i. Vi begiver os ned mod supermarkedet, med mig i denne tilstand. Det var sjovt LOL.

Det filosofiske kommer ind i billedet, af forståelsen af mennesker der er lamme eller har psykiske problemer. Det er det jeg tror skunken ville vise mig. Forestil jer at hjernen er det eneste i kan bruge til at opfatte verdenen med gik i stykker, Man bliver fanget i kroppen.

Svært at forklare, men har i oplevet noget lignende og hvad er jeres reflektioner.

Grunden til jeg blev påvirket så meget, er at jeg ''nybegynder'', samt at jeg er ret tynd så jeg har en hypotese om, at tynde folk bliver mere påvirket fordi THC ikke kan binde sig til ligeså meget fedt som på ''kraftige'' mennesker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2012 23:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Har prøvet noget lignede psychedelisk, hvor jeg fik nogle mærke ud af kroppen oplevelser, hvor det føltes som om mit sind blev flyttet ud gennem ruden til haven, imens min krop blev siddende i sofaen.. Samme aften opstod der også nogle besynderlige CEV'S hvor jeg var placeret i røven af en mariokart gokart, mens tempoet gravist steg og steg, det føltes utroligt realistisk trods den noget virkelighedsfjerne 32bit grafik - vildeste aften på skunk til dato.. Er dog gået væk fra røgen, da det nok ikke lige er mig alligevel, men mindeværdigt var den oplevelse i hvert fald!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team