Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 07:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 dec 2011 21:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2011 21:04
Indlæg: 20
Forord.

Til politikere og det Danske folk.

I over 40 år har jeg forsket i ”Det store billede” om verden og universet. Jeg var bare 15 da jeg blev klar over at der faktisk var en todelt verden. Løgnen og sandheden, mainstream og off mainstream, omskrivningen og redigeringen af sandheden og historien, og de som kæmper for at den rigtige sandhed skal offentliggøres. I al denne tid, op til i dag, har jeg samlet information på alle fronter. Jeg forsker i andres forskningsresultater, for at danne mig et mega stort billede. Og det har jeg fået. Jeg har vært hele cirkelen rundt.
Jeg har kommet over noget som afslører cancerindustriens sløringsmetoder. Det er rigtigt skræmmende, og det fik mig op af stolen. Først blev jeg overrasket, og så tænkte jeg at det ikke kunne være rigtigt. Jeg har i mindst en måned haft et turbulent indre, altså tankemessigt, men jeg mener at jeg har kommet til den eneste rigtige konklusion. Jeg sender dig en kort og konsentreret artikkel som jeg har skrevet, og vil også bede dig, på folkets vegne, sørge for at denne artikkel kommer ud i medierne. Radio, TV og/eller aviser. Der bør absolut skabes en debatt omkring hvorvit cancerindustriens enevelde på cancerbehandling skal være gældende. Der findes så mange alternativer. THC-kuren er den beste af dem alle.
Tror du på tilfældigheder? Det gør jeg ikke. Sidst i min måned med spekulationer, kom der, torsdag den 17. nov. på debatten på DR2, en diskussion om hvor vidt hashen skal legaliseres på EU-plan. Det var ligesom som om nogen hadde puffet til mig. Dette er, efter min mening, den forkærte måde at frigøre hampplanten på. Rygning er og bliver skadeligt. Punktum finale. Det er en forkert måde at prøve den vej. Så tenkte jeg at der skal noget mere til en det spinkle grundlag, som der blev debattered om, for at få frigjort hamp med højt THC-indehold. Jeg har lige akkurat fundet ud hvad dagsordenen er til denne organitation. Så jeg tænkte jeg at det jeg hadde fundet ud af, må kunne bruges som den helt store ”brækstang” for at frigive hampplanten, med højt THC-indehold, på de rigtige præmisser.
Man skal gribe tyren ved hornerne, er der et udtryk som hedder. Det betyder, i det her tilfeldet, at man skal kende til baggrunden hvorfor hampen, denne fantastiske plante, er forbudt. Videre skal man også vide på hvilket grundlag og med hvilket motiv. Det belyser min artikel meget kortfattet. Hvis jeg skulle forklare dig hele det billede som tegner sig, alt som griber ind i dette, så ville det være en monolog på mindst 2-3 timer. Alt som griber ind, hvem står bag, hvor ”gammel” er denne organitation, hvilke motiver de har, hvilke muligheder de har, hvad vidste de, hvornår vidste de det o.s.v. Dette er den eneste sandferdige vej for at komme til det mål at frigive Hampen, med højt THC-indehold.
Det er et skræmmende billede som aftegner sig, det kan jeg love for. En kynisme som du ikke kan forestille dig uden et kendskab til et stort bredt ”billede” af helheden. Jo større billede man får, jo klarere og tydeligere kommer dette frem.
Jeg synes at den Danske nation skal vide dette, som jeg nu har skrevet, selv om det er skræmmende. Mange andre i denne verden, har også påpeget dette som cancerindustrien og Big Farma og resten af denne megastore organitation driver med. Folkemord. Det er ikke bare jeg som mener det. Dette er den lille krusning før den store bølge kommer. Og den kommer! Der bliver stadigt afsløret mere og mere af dette kyniske spil.
Jeg vil også fremheve at jeg på ingen måde beskylder, hverken læger eller sygeplejere, for at stå bag dette omtalte folkemord. De er bare marionetter, spillere på skakbrættet. De følger bare de retningslinjer som er trukket op fra Big farma og cancerindustrien. De udfører bare et job. De følger kun ordre, for at sige det ”millitærsk.” Denne organitation bruger kynisk andre til at udføre sit beskidte arbejde. Det er nok et typisk ”fingeraftrykk” fra denne store organisation, hvor løgnen er forskellig på ethvert niveu i organisationen. Og denne store organisationen har sine fingre langt ind i Danmark. Tro mig.
Læs hele artikkelen, og forstå den. Forstå intentionerne som ligger bag dette vanvittige komplott. Konspirationsteorier siger nogen. Sandheden sier jeg. De som siger at det kun er teorier, er enten meget naive, eller så støtter de denne organitation fuldt ud. Jeg kan godt se hele denne organitoriske oppbygning, og den er der, tro mig. Den er megastor.
Du må godt kontakte mig for mere information, hvis det skulle være ønskelig. Men husk at have god tid!

Venlig hilsen
JEA.
Vedlægger et uddrag af min artikkel ”Cancerhemmeligheder!” som hedder ”Kampen for legalisering af THC.”


Cancer hemmeligheder!
En artikkel om canser, om dig og om hvilken behandlig du vil udsætte dig for i kampen mot canceren. Den Patenterede behandling eller naturmedisin.
Valget er dit! Eller er det virkelig dit frie valg!??


Husk at kampen mod hampen, faktisk er kampen mod THC!

Historisk oversigtsbillede.:
Allerede i 1924 totalforbød den Canadiske Stat 150 medisinske planter, efter et massivt pres fra den magtfulde farmaceutiske industri. Den gang mente industrikartellerne, at det ville være nemmere at få gennemført dette i Canada, end det ville være at få det gennemført i de forskellige Amerikanske stater. Kunne det gennemføres i Canada først, så ville det være nemmere at indføre det i de Amerikanske stater senere. Den gang var jo enhver stat suverene, ikke som i dag at de er underlagt en og samme administration, den Amerikanske regering. 10 år efter, altså i midten af 1930’erne, var forbudet også totalt gældende i alle stater i USA. I denne mellemliggende periode expanderede den farmaceutiske industri, den petrokemiske industri (olie) og den kemiske industri voldsomt, og de havde alle den dagsorden, at de skulle brede sig og få kontrol over hele verden. De indpassede sig et eksisterende kartell. For disse industrikartellerne var der blandt andet en plante som stod i vejen for at de kunne handle som de selv ville. En plante som allerede forsynede verden med fibre, olier og langt over 1000 andre nyttige produkter. Denne plante hedder Hamp. Dette var markeder som industrikartellerne ville overtage. For enhver pris. For de har store planer. Rigtig store planer om at tjene milliarder.
Industrikartellerne har den kapitalistiske filosofi, at alt det gode ligger i det patenterede! Altså ingenting er brugelig hvis det ikke er patentered. Og hvis det ikke er patentered, så skal det være forbudt. Hvis du ikke kan tage patent, så kan du heller ikke tjene milliarder. Derfor var naturprodukter ikke interessante, det kunne de ikke tjene de helt store penge på. Det omfatter jo alle disse 150 medisinske planter. Man kan ikke tage patent på naturen. Og den mest andvendelige plante overhoved, medisinsk eller industrielt, er og bliver Hamp, med højt THC indehold. Og det er det aktive stoffet i Hampen, altså THC, som var og er den Ultimative fiende for industrikartellerne, herunder specielt cancerindustrien og den farmaceutiske industri. Hvis alle kunne dyrke Hamp, med højt indehold af THC, på lovligt vis, så ville cancerindustrien gå konkurs og den farmaceutiske industri ville tabe milliarder i døgnet. Derfor kæmper de med næb og klør mod at THC skal blive legalisered. Det drejer sig om THC. Det er et ubestrideligt faktum.
Jeg ved at der så tidlig som i 1974 allerede, var kommet fantastiske forskningsresultater fra et univeritet i Virgininia, California, som konkluderede at THC er den ultimative cancerdræber. Der var over en årerekke udført en række forsøg. Alle de forsøg som blev foretaget, var med fuld helberedelse. Med en effektivitet på 99,7 %. Det er den ultimative cancerdræber. Husk det! Men jeg er også rimelig sikker på at THC’ens virkning allerede var opdaget af forskere forinden 1970.
Det var noget som industrikartellerne godt var klar over, allerede tidlig i 1920´erne, det at hampen var en meget effektiv naturmedisin, men der gik muligvis 40 år inden de var klar over hvor effektiv cancerdræber den i virkelighed er. Jeg mistænker dem for allerede den gang, i 1920’erne, at være klar over den effekt planten havde på cancer, men jeg tror ikke at de vidste at det skyldes THC’en. Det fandt de først ud af i den tidsperiode hvor President Kennedy blev koldblodig myrdet. Altså tidligt i tresserne. Og ja, der er en forbindelse mellem dette berømmelige mord på President Kennedy, og cancerens største hemmeligheter, men det må være en anden gang. Tilbage til THC’en.
Det at gå ud og forbyde Hamp, med højt THC indehold, som en medisinsk plante, ville være vanskelig at gennemføre, uden at det på et senere tidspunkt ville stikke kæpper i hjulerne for etableringen af det som vi i dag kender som cancerindustien. Der ligger altså en meget gennemtænkt strategi bag dette og på dette tidspunkt, fordi cancerindustrien var på ”tegnebrættet.” Det skulle blive den nye store pengemaskine. Derfor måtte der en anden strategi til, en strategi som ville flytte focus, bortlede opmærksomheden og manipulere med de reelle fakta. Derfor måtte Hampen forbydes af andre årsager. Strategien var altså at forbyde hampen af andre årsager. Og svaret blev træ/papirindistrien.
En mægtig og influencrig embedsmand, som havde tilgang til enorme mængder af skov, ville lave træ om til papir. Op til denne tid kom det aller meste papir i fra hamp. Der kom også fibre til produktion af reb, og til tøjproduktion. Smøreolier til industrien o.s.v. Der kom også en mængde medisinske produkter, utrolig effektive mod mange sygdomme, og som tidligere nævnt over 1000 andre produkter fra denne fantastiske plante, hampen.
Så startede denne embedsmand en omfattende hets mod denne plante. Diktered af industrikartellerne, lavede de en hetskampagne mod hampen. En hetskampagne så djævelsk og løgnerisk som overhoved var mulig. Og det virkede. Mange politikere, verden over, tror på dette vrøvlet endda den dag i dag. Også i Dansk politik! Er det måske derfor de er politikere? Det har blevet bevist mere end tusinde gange siden den gang, at alt det som kom i fra denne hetskampagne bare var løgn, opspind og ”fabrikerede sandheder”, altså løgn, fra ende til anden. Men det flyttede focus væk fra hampplantens helberedende effekt, og det var hele hendsigten.
Den kemiske industri, sammen med den nye træindustri, ville overtage markederne for mange af disse produkter af hampen. Papir stod øverst på listen, men der kom også helt nye produkter som nylon og plastik, og en lang serie af kemiske produkter som skulle erstatte de naturlige. Dette med at man ikke kan tage patent på naturen, og den grundlæggende filosofi som de havde, at kun det patenterede er godt nok, så ville de at alle naturprodukter skulle være forbudt. Dette er grundtanken for den filosofi som hærsker i disse industrikarteller der startede kampen mod hampen. Kampen mod naturen. Hele dette kompleks mod hampen, var styret af en højt plasseret organisation, og med en godt gennemtænkt strategi, så ville verden snart ligge forran Deres fødder.
Nogle fakta om hamp, med højt THC-indehold. Hampplantens produkter skaber ikke nogen som helst afhængighed af nogen som helst grad. Du kan heller ikke tage en overdose af denne plantes produkter. Men planten skal ikke ryges! Det er den skadelige måde at indtage denne fantastiske plante på, nej den skal spises. Rygning er og bliver skadeligt for dine lunger, og når du ryger en joint, så får du kun ca. 5 % af det aktive stoff THC i dig. Men er det nok til at holde canceren for døren!? Er det nogen som kender nogen habile hashrygere som har fået konstantered cancer!? Det tror jeg ikke! Årsag = THC. Spiser du derimod hampolien, få du 100 % af det aktive stoff i dig, det er en væsentlig forskel. Hvis du tilfører din krop en fornuftig mængde THC, kan du ikke få cancer. Det indikerer de sidste 35 års THC-forskning. Den er til og med så effektiv at vi snakker om 99,7 % garanti for at du bliver kvit din cancer. Derfor oprettholder industrikartellerne ”kampen mod hampen” (med højt indehold af THC.) Vi er op i mod en gigantindustri som indkasserer flere milliarder Dollar i døgnet, året rundt. De vil jo ikke miste sin markedsandel, ikke for enhver pris. Så pengene går foran både folkehelsen og menneskeheden.
Men verden vil have fibre og andre produkter fra Hampplanten, og i de sidste 15 – 20 år, har det i lille målestok, været tillat at dyrke industriell hamp. Industriell hamp tillater ikke højere THC indehold end 0,2 %. Industrikartellerne prøver fremdeles at oprettholde denne kampen mod hampen, men kampen står om THC. De tillader at man kan dyrke industriell hamp, men de tillader altså ikke THC. Så kan man jo spørge om hvorfor.? Kan det være fordi at det er nøglen til cancerproblematikken.? Kan det være den kur vi har ventet på? THC-kuren. Den ultimative cancerdræber!? Vil det være farvel til cancerindustrien? Jeg er mere end overbevist om at det er her skoen trykker, for at bruge det udtrykk.
Er der i det hele taget nogen politikere, eller andre, som kan se sammenhængen i dette vanvittige spil. Forstå at dette vanvittige spill udspiller sig her og nu! THC’en er menneskets beste ven, det er industrikartellerne ikke. De vil skide på dig som menneske, men de vil gerne have dine penge. Hårde ord, men de er rigtige, sande. Industrikartellerne står på at det kun skal dreje sig om patenter og patenterede behandlingsforme i denne verden. Så den eneste cancerbehandling du skal tilbydes lovligt, skal være den patenterede cancerbehandling. De kæmper med næb og klør mod at andre alternativer skal være tilgængelige. Det prøver industrikartellerne at sørge for, verden over. Og den patenterede cancerbehandling, du som patient bliver tilbyd, er strålebehandling, kemoterapi og eventuelt, operativt indgreb. Skal det være dit eneste alternativ? Russisk rulette med døden?
Når du starter denne patenterede behandling, registreres det hos patentindehaverne, og der klinger penge ind i industrikartellernes kasse. Det er nu en gang sådan at man skal betale patentindehaveren for at man bruger vedkommendes patent. Det siger patentloven. Og bare ved at sidde på patentet, altså den patenterede cancerbehandling, uden at foretage sig noget som heldst andet, kan disse patentindehavere nu indkassere den astronomiske sum på en milliard dollar i døgnet. Denne vanvittige astronomiske grænse blev passered i 2010. Det er en indtekt som siger WOW. En milliard dollar i døgnet, kun for at være ejer af patentet på den patenterede cancerbehandling. WOW. For en avgift!
Dette er tal i fra World Watch Systems, de som følger med i hvordan kapitalen flytter på sig. Chokerende hvad. En milliard dollar i døgnet. Så er det store spørgsmål, hvor mange miliarder går ud af den Danske statskasse om året, for at betale disse patentavgifter? Det jeg har mærket mig, er at lægerne ikke forstår hvad jeg snakker om, de kender ikke til nogen patentered cancerbehandling, sier de. Og det er altså mulig at læger og sygeplejere ikke ved hvad de virkelig har gang i. Ja, faktisk så er jeg helt overbevist om at sygehuspersonellet overhoved ikke ved hvad der foregår. Det at de tager livet af en masse mennesker. Der er også en lille mulighed for at våre politikere ikke er klar over hvad som forgår, men nogen må skrive under på ”cheken” til cancerindustrien. Og der er nødt til at fosse penge ud af den Danske statskasse, kun til at betale denne patentavgift. For cancerindustrien kan ikke tjene over en milliard dollar i døgnet uden at der også er et bidrag fra den Danske statskasse. Husk patentloven. Den gælder verden over.

Den Patenterede cancerbehandling.:
Hvad skal vel du som patient gå igennem, nu når det eneste alternativ som tilbydes dig, er den patenterede cancerbehandling. De tre behandlingsforme skal vi igennemgå nu.
Det du får først er strålebehandling. Det er i sig selv er højst skadelig for dig og dit helbered. Vi ved forhåbentlig alle sammen, at man skal holde sig så langt væk, fra røntgenståling, som overhoved mulig, fordi det er livsfarligt! Tænk bare på røntgenpersonalet, de har jo en måler som indikerer på hvor meget røntgen de har fået i sig. Og de har en maximumsgrænse de ikke må komme over. Men det er altså en del af denne behandling. Det i sig selv er alarmerende. Allerede mængden af røntgen, som du får i den første røntgenbehandling, overgår den grense som røntgenpersonalet har for et helt år. Og du skal have flere behandlinger. Det sætter dit imunforsvar delvis ud af funktion, og nu har du fået det man kalder strålingssyge. Hurra. Nu er du blevet sygere end du var forinden du startede behandlingen.
Det næste du får er kemo. Det er kernen i dette som jeg kalder folkemordet. De kalder det for kemoterapi, for at gøre det mindre farligt i dine øre, men det er dødsens alvor. Kemo består af forskellige farlige kemikalier, hver især livsfarlige, og et af de mange kemikalier er sennepsgas. Ja, helt rigtig. Sennepsgas. Det vil jo koste en astronomisk sum at uskadeliggøre disse kemikalier, så hvorfor ikke blive kvit det på en sådan udspekulered måde, at man også tjener penge på det. Det er et typisk ”fingeraftryk” fra disse skrupeløse magnater, det at lave om noget giftigt, til ”helsekost”. Et andet eksempel er Fluor. Et restprodukt fra aluminiumsindustrien, en af de værste gifter vi kender. For dyrt at destruere, bedre at sælge det som ”helsekost” og ta livet af folket stille og roligt. Så kyniske er disse karteller. Det at give giftige kemikalier til cancerpatienter, kan jo kun gå en vej. Er det så vanskelig at forstå? Nu har du fået kemoen og nu bliver du rigtig syg, alvorlig syg. Dødssyg. Jo mere kemi der er i omgivelserne, jo højere er antallet af cancertilfelder. Det hænger sammen som hand og handske. Det er en kendsgærning. Måske det er derfor de vil give dig kemoen? Kan det få canceren til at explodere? Der er en mulig sammenhæng der.
Sennepsgas er en fantastisk dræbermaskine, i ordets rigtige forstand. Den tar livet af alle hurtigreplikerende celler og det er jo cancercellerne. Men det er flere lisvigtige systemer som også bliver ramt. Dit imunforsvar bliver ramt, din rygmarg bliver ramt, det er virkelig alvorligt når de bliver nulstillet. Det er meget kritisk i sig selv, livstruende farligt. Og dine hårceller bliver ramt. Det er jo hårrejsende dramatisk. Det er ikke måde på destruktiv behandlingsform. Og hvis lægerne så finder ud at de skal foretage et oprativt indgreb, som jo også er et kritisk farlig indgreb i sig selv, øges chansen for at canceren eksplosivt skal spræde sig, dramatisk.
Så er spørsmålet om du overlever denne behandlingsform du vil blive udsat for. Og hvad med en infektion nu, når du ikke har noget imunforsvar, hvordan vil det falde ud? Det er hvad du udsætter dig for hvis du kommer i denne behandlingsform fra cancerindustrien. Spørsmålet er om du vil gennemgå denne behandling efter at du nu har læst om den. Det håber jeg ikke du vil. Og det er godt, for der findes så mange alternative behandlingsforme, som er adskilig mere effektive end denne patenterede cancerbehandlingsform. Den må skrottes øjeblikkelig, inden de tager livet af flere mennesker.
Industrikartellerne er skruppeløse magnater som ikke bryder sig om noget som heldst andet end dine penge. Dig, som menneske, vil de skide på. Kemoen er en effektiv dræber, og det er næsten helt sikkert at du dør af den til sidst. De få heldige som overlever, er mærket af kemoen i lang tid efter. Kemoen skal tage livet af canceren, men ender op med at tage livet af patienten. Det er et absolut faktum, og den mest skræmmende del af hele denne ”pakke.”
Verdens-statistikken siger at du har mellem 30 - 40 % chanse for at overleve denne ”Patenterede Cancer Behandlingen.” Det tror jeg godt. Og hvis du er blandt de døde, så siger cancerindustrien at du døde af canceren. Det er en mega stor løgn. Der har blevet foretaget tusindevis af obduktioner, på retsmedisinske afdelinger verden over, med et spørgsmål, ”Hvad døde pasienten af?”. Og mærkelig nok så siger den statistikken at 100 af 100 patienter døde af den behandling som patienten var blevet udsat for. Ingen døde af canceren. Det er da et skræmmende resultat.
THC’ens fantastiske virkning kommer nu på banen. De patienter som nu er opgivet af cancerindustrien, parkeret ud på et sidespor med en besked, at de måske har 6 måneder igen af sit liv. De personer som jo ikke ville dø, de står nu fuldstændig på egne ben, for at udtrykke det sådan. Nu griber de til naturmedisinen. De griber til det som er ulovligt, men som de har fundet ud af skulle virke. Måske de har fundet det på internettet, men de finder altså ud at hamp, med højt THC-indehold, kan gøre dem friske. De prøver det, og de bliver friske! De ryger marijuana! Altså 5 % indtag af THC. No more cancer! Og der findes mangfoldige tusinde beretninger om dette på internettet. Lyver alle disse personer, som nu har snyt døden, eller fortæller de en historie som vi absolut bør og skal tage hendsyn til?
Jeg håber du kender til Bilderberg Group, og hvad de virkelig står for. Det hele står i kontekst til den mæktige Bilderberg Group, hvis højeste mål er at redusere menneskeheden til ½ milliard mennesker. Ja tro det eller ej, men det er rigtig. Det drejer sig om at have kontrol, total kontrol. Vi har jo passered 7 milliarder mennesker. Vanskeligt at opnå total kontroll på 7 milliarder mennesker. Tænk også på at al den kemi som skal ødelægge os, menneskeheden, den forårsager nedsat spærmkvalitet hos mænd, og dårligere fertilitet hos damerne, det er alarmerende. Tænk bare på legetøjet til børnerne. Fulde af talater, bly og andre skadelige substanser. Det bliver stadigt værre med årene, hvis ikke kursen lægges om nu! Industrikartellernes finansfyrster, prøver på så mange måder som overhoved mulig, at komme os til livs, husk det! Åbne øjnene og kik dig omkring. Denne udvikling i 5 – 6 generationer mere, så må alle fertilitetsbehandles hvis de skal ha håb om at kunne få et barn! Og hvem vil så tjene på det? Prøv at gætte en gang. Men spørsmålet er om vores gener vil tåle denne kemipåvirkning i længre tid. Man kan jo se tydelige resultater på dette allerede. Dette må forhindres. Stop for mere kemi. Kemi og cancer har en tætt sammenhæng. Kemi gør, at du nemmere og hurtigere udvikler cancer. Og så står cancerindustrien klar med åbne arme, til at tage imod dine/skattebetalernes penge. Kan du se den sammenhæng? Eller er du blændet af ”dansen rundt guldkalven”?!
Når jeg nu opsummerer tilslut, og kikker på det moralske aspekt i dette, så er det enten pengerne eller livet. Kort og enkelt. Og jeg mener at vi skal vælge livet. Jeg synes at vi skal detronisere cancerindustrien fuldstændig. I mine øjne er det et stort folkemord, iscenesat af nogle skrupløse magnater, kun for at tjene penge, rigtig mange penge, ikke for at redde liv, men for at tage liv. Det viser jo statistikken over de døde som har blevet obduceret. Der var ingen som døde af cancer, de døde af behandlingen. Kan det få alarmklokkerne i gang hos dig!?
Skal vi kikke på det medicinske aspekt, så er altså giftige kemikalier ingen ”helsekost.” Du dør af det! Dine gener lider også under denne bahandlingsform. Da er det bedre at gøre som disse opgivede patienter gjorde, at behandle canceren med THC. Det giver de riktige resultater. THC styrker også dit imunforsvar. En sejr for livet. Desuden så er der en utrolig lang liste over sygdomme som THC’en kurerer, det uden bivirkninger og fare for livet. Og berettningerne om total helberedelse, fra tusindevis på tusindevis af vidnesbyrd på internettet. Jeg tror ikke at de lyver. Tror du at de lyver?
Det økonomiske aspekt vil nok få enhver politiker op af stolen. Ved at nedlægge cancerindustrien, og indføre cancerbehandling med THC, vil staten kunne spare et tociffret milliardbeløb om året, og det uden at nogen dør af cancer. Al behandling med THC kan foregå i patientens eget hjem. Patienten trænger altså ikke at optage en sygehusseng for at blive frisk. Patienten trænger heller ikke være sygemeldt, vedkommende kan altså passe sitt arbejde. Der trænges ej heller sygeplejere og læger til cancerbehandlingen. Og man slipper for at betale milliarder om året for cancerindustriens patenter.
Staten skal starte op dyrkning af hamp, med højest mulig THC-indehold, i mega stor stil. Topskudderne skal bruges til medisin, og resten kan bruges til alt mulig andet, f.eks. bioethanol, drivstof til våre biler. Vi kan blive totalt selvforsynet med biobenzin og ikke være afhængige den såkaldte fosile benzin. Der ligger der et potentiale på måske 50 milliarder eller mere. Det skal man også tænke på. Restpruduktet, altså fibrene, kan så bruges til tøj eller papirproduktion, eller over 1300 forskellige produkter. Der er et stort exportpotentiale, som er stærkt nødvendig for at holde den Danske økonomi på den rigtige side. Jeg tør ikke sætte tal på dette exportpotentiale, men det ligger nok over i tociffered milliarbeløb. Problemet, hvis vi kan kalde det det, vil være at disse industrikarteller vil tabe enorme summer i Danmark. Vil de på nogen som heldst måde godtage at de mister denne indtægt? Det tror jeg ikke. Vel, vi får se hvad som sker. Skal vores politikere eventuelt give efter for et sådan et pres? Pengerne eller livet. Vi må vælge livet!
Nu når politikerene har blevet informeret om disse forhold, så må de tage ansvar for det folkemord der sker, eller lægge om kursen. Hamp, med højt THC-indehold skal legaliseres, og det kan kun gå for langsomt.
Jeg er helt overbevist om at det du nu har læst, giver det helt rigtige billedet om cancer, cancerindustrien og hamp, med højt THC-indehold. Jeg vil også opfordre alle som læser dette, til at selv finde ud af det, med at gå på internettet og undersøge. Jeg tror i vil blive overrasket. Min opfordring til dig er, sluk for TV’en, og søg efter sandheden på internettet. TV er Mainstream. Den totalt redigerede verden.
Dette er en meget forkortet version af den hele historie, men den giver dig som læser et lille indblik i den problematiske situation, vi som menneskehed står over for. Pengerne eller livet. Skal vi fodre cancerindustrien med penge, eller skal vi beholde livet. Hvad vil du vælge? Betale cancerindustrien for at tage livet af menneskerne, eller skal vi beholde livet? Her har du dit frie valg! Dit frie behandlingstilbud.
Eller har du det?!?!?!?
Gå på youtube og tast ind ”Kampen mod hampen.” Så får i en udsendelse som er lavet af DR1 i 2007. Den giver en god understøttelse til det jeg har skrevet, selv om udsendelsen i sig selv er en tynd kop te. Jeg går bare lit mere i dybden og bredden af problematikken. Jeg synes at DR1 skulle lave en ny og bedre udgave, uden at ”føle pistolen mod ryggen.” Det er på tide at sandheden kommer frem!
Kurer din cancer med THC. Gå på youtube og tast ind navnet Rick Simpson og døm selv. Cancer cures. Linket:
http://www.youtube.com/watch?v=CUpGquS5 ... re=related

Ærbødigst hilsen
JEA.


Dette har jeg sendt til 25 folketingsrepresentanter, og alle partier er representered. Jeg har også sendt det til 8 aviser. Og hvad er resultatatet? Total ignorering af alvoret i dette folkemord. Er de i ”lommerne” til ”magtpyramiden, eller hvad? Ja jeg spørger. Det jeg håber på er at debatten om hvorvit cancerindustrien skal have monopol på cancerbehandling skal nå helt ud i alle hjørner af befolkningen.

Denne debatt må i gang nu!

Hilsen JEA.


Senest rettet af indihampen 17 dec 2011 15:20, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2011 21:28 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Billede

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2011 21:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
synd at artiklen giver mig indtrykket af dine personlige holdninger og din overdrevne konspiratoriske tankegang i stedet for at gøre mig harm over systemet og dets håndtering af hamp problemet

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2011 21:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg forstår at aviserne ikke har haft lyst til at trykke det, for der er så mange forvrængninger og ukorrekte informationer at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde. Du fremstår mere end en kende rablende.

For det første, THC er ingen mirakelkur mod cancer, slet ikke. Cannabis kan uden tvivl forbedre livskvaliteten for nogen af patienterne, men det er ikke påvist eller forventeligt at det har en effekt mod cancerens progression.

Der er en grund til at man anvender skrappe midler som stråling og kemoterapi mod cancer; visse af kroppens celler er kommet ud af kontrol, og skal dræbes så hurtigt, effektivt og selektivt som muligt for at holde patienten i live og gøre ham rask. Vi bliver gradvist bedre til det, men det er stadigvæk behandlinger med heftige bivirkninger. Ærlige, kloge og hårdtarbejdende forskere arbejder på højtryk for at forbedre de terapeutiske muligheder.

Lidt kildehenvisninger ville klæde din tekst. Hvor i alverden får du f.eks. fra at alle cancerpatienter dør af behandlingen?!? Det er vås af værste skuffe.

Dine konspirationsteorier med Bilderberg Group osv kan jeg kun tage mig til hovedet over.

Med venlig hilsen,
Prometheus, din lokale repræsentant her på Psychedelia for Big Pharma-Illuminatien.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2011 22:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Jeg har også læst, at de fleste dør af behandlingen, men det er jo svært at vide, om de ikke var døde af cancer i stedet for, hvis man ikke havde behandlet.

Jeg vil selv overveje om jeg vil indtage noget celledræbende med indvirkning på hele mit system, mens målrettet lokal behandling er noget andet.

Jeg er ikke i tvivl om, at der er mange dygtige og velmenende mennesker, som arbejder indenfor feltet. På et tidspunkt, i en længere sygdomsudredning, troede lægerne jeg havde lungecancer og jeg mødte nogle meget dygtige læger og forskere på "lungeinfiltratenheden", som jeg har stor respekt for, både menneskeligt og fagligt. Jeg er sikker på de ikke er med i noget komplot, selvom jeg ellers generelt er meget skeptisk. Men jeg ved at læger ofte fortier det ene eller det andet, ikke af ondskab, men fordi de mener det er bedst, eller for ikke at bekymre patienten unødigt.

Og så vil jeg gerne advare mod den tro på, at alt "naturligt" er godt. Nogle af de mest giftige stoffer er fuldstændig naturlige og så har jeg min egen lommefilosofi om, at én virkning sjældent står alene (almindeligvis omtalt "bivirkninger").

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2011 22:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 apr 2011 09:38
Indlæg: 23
Geografisk sted: København
Jeg kender personligt flere der er blevet ramt af cancer, selvom de har røget hash dagligt i mange år. Så har svært ved at se det skulle være en mirakelkur..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2011 01:27 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Jeg kender personligt flere der er blevet ramt af cancer, selvom de har røget hash dagligt i mange år. Så har svært ved at se det skulle være en mirakelkur..


Jeg synes ikke helt man konkludere på den måde. Antioxidanter og grøntsager skulle også virke forebyggende og kaffe på tyktarmskræft, men der er ingen garantier. Det er der kæden hopper af for mange. Uanset hvor sundt man lever og hvor meget man ændrer adfærd og lever sundt, så kan man få cancer, blodpropper og alt muligt andet alligevel.

Jeg vil tro livet føles meget uretfærdigt, hvis man dyrker motion, ikke misbruger noget og spiser sundt, men alligevel en dag får en blodprop. I dag lever vi for det meste også så længe, at vi ender med at få cancer eller en blodprop. Døden skal jo have en årsag.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2011 01:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Jeg kender personligt flere der er blevet ramt af cancer, selvom de har røget hash dagligt i mange år. Så har svært ved at se det skulle være en mirakelkur..


Jeg synes heller ikke man skal se det som en mirakelkur, men blot et middel der kan fjerne eller mildne bivirkningerne ved kemobehandlingen.
Der er flere gode grunde til at indtage cannabis, og hvis man er bange for at belaste lungerne for meget, kan man med fordel bruge en vaporizer eller indtage det oralt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2011 22:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 maj 2011 18:48
Indlæg: 72
Burde dette emne ikke ligge under et andet forum? Eller er jeg helt galt på den?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2011 23:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Ved godt det ikke er noget bevis for noget, men synes lige det passede ind her http://www.psychointegrator.com/2011/08 ... not-highs/

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team