Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 07:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 jul 2011 11:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jul 2011 13:02
Indlæg: 19
Jeg vil på forhånd gerne konstatere at jeg er amatør på dette område og søger gode bud, vejledning og teknikker.

100microgram sandoz ohyeanokiddin

Efter det første spil skak dimrede det. Ansigterne på de sorte håndsnittede bønner så nu virkelig ud til at ville bryde igennem.

Tekstur og form er nu mere en blot omgivelser, ved et kort koncentreret blik på et givent objekt kan jeg nedskalere detaljer til jeg ikke tror mine øjne længere, derefter er det ikke øjnene der sanser objektet, men resten af mit organ. Det er i disse stunder man føler sig selv flyde let hen. Med ”blikket” stirrende dybt ind – indtil der ikke er andet end det. Det fablende øjeblik harmonierne glider frem. Bruser frem. Imploderer og suger det der er tilbage af dig med.

Jeg har i nattens forløb (d.23.) vedvarende forsøgt at ”trancendere”, indtil videre skulle jeg mene at jeg har gjordt mig nogle store opdagelser på mine egne vegne, men de har ikke været så gavmilde at det har gjort jeg kunne forlade mig. Jeg har forsøgt flere teknikker, flere stillinger, fleste med det samme resultat…

Først samler jeg nerverne sammen, i benene, i armene. Suger dem op i hovedet. Sådan at det kilder i nakken og i rygradden. Samler indtil jeg føler små ryk i nerverne omkring i muskler der giver tegn til ”så… nu slår jeg fra” og blink, så kan jeg ikke mærke kroppen.

Nu handler det om at fokusere på torsoen, få plukket rygradden op fra bunden af, jeg ”suger” den op i hovedet.

Så!, nu er det rart… Nu er det nemt at reflektere over rationelle stadier, alt ånder fred og ro - Men jeg ved jeg kan komme længere.
Andre vitale organerner eftelader jeg fritsvævende i luften, de kan passe sig selv så længe. Nu føler jeg kun mit hoved og de organiske pulseringer fra (hovedsageligt) mine lunger og fra mit hjerte… Jeg kan høre alting fylder mere nu, alting får en anden klang, rummet omkring mig bliver uendeligt stort og den eneste målestok jeg har, er hvad der er inde bag skallen… det er omtrent som at flytte sig fra et luftlag til et luftlag dybere, og vedvarende.

Nu kommer det svære, at bevæge sig ud!?

Jeg forsøgte først vanvittige accelerationer ud imellem mine knebne skælvende øjenlåg… de øjenlåg bliver større og større, og så meget meget store og mærkelige, og alting bag dem er en hvid hvåd pløret masse jeg bare torpedere ind imod – luflagene hviner og slipper i tonerne som et filter i alle lyde – øjenlågene skælver og flimre. Alt dette imens visioner om den anden side bliver oftere og større lige indtil jeg mærker mine lunger. Mine lunger sætter et stort punktum for det dynamiske ræs og tilbagesætter mig i skallen. Jeg kan blive ved med at ræse ind og ved stunder føles det som at jeg er brudt igennem, men mit væv suger mig ned!

Der er under alle omstændigheder alt forventning i min sjæl om forløselse, en ærlig og sand forløselse, men mit legeme stritter imod.

Jeg har forsøgt at projitere mig selv ud, frem for at ”bryde” ud. Helt ud til et punkt hvor jeg så 6 afskygninger af mig selv, men jeg skønner det må have været Syren der snakkede her.

Så jeg har stadigvæk ikke opnået fuld transcendens, nej det har jeg ikke.

sjow mee


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 00:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2011 15:14
Indlæg: 649
Lyder ellers som et godt trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 04:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Utroligt fascinerende!
Har selv oplevet hvad du beskriver. Noget jeg blot har kunnet konstatere, efter utallige oplevelser som du beskriver, er at man ikke skal komme for dybt. Man kan hvad man vil, men man skal passe på ikke at blive fanget i det. For gør man først det, så kan man opleve skrækindjagende ting, som man ikke troede var muligt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 10:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jul 2011 13:02
Indlæg: 19
hmm... det er vel en risiko man tager når man bevæger sig ind i de dele af ens egen verden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 15:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Helt enig, det er en risiko man tager.
Men tro mig, man kan komme så langt ind i sig selv, at det slet ikke bliver sjovt og spændende mere, men blot bliver til ren kaos og fysisk smerte, på et plan som man ikke troede muligt. Derfor skal man huske at holde en vis grad af virkelighedsfornemmelse i baghovedet, så frem at du over længere tid vil blive ved med at udforske de tilstande man kan opnå. For gør du ikke det, kommer du helt sikkert til at brænde nallerne gevaldigt meget på et tidspunkt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 18:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jul 2011 13:02
Indlæg: 19
det kommer vel også an på hvordan man ser ud inden i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 19:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Kort svar: Nej
Langt svar: Nej, det kommer an på hvor lang tid man bliver ved.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2011 20:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Obama skrev:
Kort svar: Nej
Langt svar: Nej, det kommer an på hvor lang tid man bliver ved.


Selvfølgelig kommer det også an på hvordan man lever og ens fortid og grænser som menneske... Der findes kulturer (OG helt almindelige mennesker) hvor der er folk der æder ayahuasca relativt ofte, de fungerer jo sikkert fint i den kontekst... Jeg tror det kommer meget mere an på, at være ærlig overfor sig selv, end hvor længe man bliver ved - nogen lærer hårdere end andre og nogen lærer slet ikke grænsen at kende, før det er for sent. Men du må egentlig gerne lige uddybe om du mener, blive ved med at trippe i én køre, eller flere trips fordelt ud på flere år? For jeg blev pludselig lidt i tvivl....

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team