Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 12:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 30 mar 2011 00:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
smil til verden og tag ja-hatten på :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2011 00:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2009 14:55
Indlæg: 71
Udnyt verden og se ned på den alt imens du forulemper den blot ved din tilstedeværelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2011 02:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
http://www.youtube.com/watch?v=dax857tf ... re=related


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 12:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2011 18:12
Indlæg: 39
Geografisk sted: live in the dark jylland, half a mile from the mushroom field
Jeg tror at grunden til at vi er seriøse er noget rent dyrisk overlevelses instinkt.


Best greetings
D.A.D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 12:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Den idé må du gerne prøve at bakke op. Ellers.. Godt forsøg...

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 13:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 mar 2010 22:05
Indlæg: 36
Geografisk sted: reefstail island
Fordi vi kender ordet Hvorfor kender vi ordet fordi vi kender ordet Hvorfor kender vi ordet Hvorfor??!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 13:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
Jeg har tænkt på hvordan verden ville være hvis alle var helt useriøse hele tiden.
Hvis mennesket af natur var fuldstændigt useriøst omkring alt.

Tror vi ville have en noget sjovere verden. Monumentale skyskrabere formet som tissemænd osv. Men spørgsmålet er om der overhovedet var nogen som gad at bygge dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 13:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg gad i hvert fald ikke...

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 14:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
Odden skrev:
Jeg gad i hvert fald ikke...


Arh! come on, hvorfor ikke?
Men det tror jeg heller ikke der findes så mange andre der gad. Så vi kan slå fast at en vis grad af seriøsitet er nødvendig, Ihvertfald for at bygge skyskrabere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 01:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Skyskrabere der ligner peniser...

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 01:22 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
I bygge spillet minecraft er flg. ikke et sjældent syn når men render rundt på forskellige servere:
Billede

Der er altså ikke mangel på folk der vil bygge peniser.. Der faktisk en penis på min Minecraft server, bygget af 3-4 af mine brugere. Dedicated team penis building.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 06:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
That's some serious shit!

_________________
:roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2011 21:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jul 2010 19:11
Indlæg: 146
Det der er en flot bygning! og jeg får lyst til at lege med lego.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2011 23:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 apr 2011 20:30
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg.
En MEGET flot bygning!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2011 00:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
..............overhovedet ikke.
men det er nu et meget sjovt spil

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2011 14:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008 20:41
Indlæg: 255
Geografisk sted: Kbh
Det er da et underligt spørgsmål egenteligt? Der er jo forskellige grader af hvor seriøs og useriøs man kan være, og man kan vel også være begge dele på samme tid?

Edit: og efter min mening, bør man kunne skifte mellem de to ting - overvej lige hvor nedern det ville være hvis man gik rundt og var død alvorlig konstant? Og igen, så går det jo heller ikke at man ikke kan tage en skid seriøst :roll:

Anyway, stop med at tænk for meget over det, ellers får i bare mindfuck 8)

_________________
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity"

- Abraham Lincoln


Senest rettet af Euforiseret 23 apr 2011 15:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2011 15:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
I recommend:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2011 02:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Ingen har sagt man behøver at være seriøse jo :) Så længe man opfører sig ordenligt overfor andre mennesker, dyr og naturen, kan man gøre hvad man vil?

Nogen som vil give mig ret i det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2011 02:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Hurra skrev:
Hehej allesammen.
jeg begynder mere og mere få en nihilistisk tankegang omkring tilværelsen. Vi er så små, og faktisk også så ubetydelige. Vi er alle sammen meningsløse. hvorfor ikke bare fucke det hele op? det føleles lidt som en befrielse at tænke på den her måde... tag hvad du vil, og leve somom det er den sidste dag i dit liv.. hmm måske er det bare mig der er nedtrykt.


Er vi små?
Vi er ét med universet. Det eneste som holder dig fra den opfattelse, er idéen om du kun er din krop.. You are bigger than you body. Du er ét med alt energi i universet, du hænger sammen i energi med alt andet og påvirker alt andet i det uendelige evige univers..

Du slipper aldrig død herfra min ven :D
Det kan godt være din krop dør? Men hvis du kun var en klump biologisk kød, hvordan kunne du så have en bevidsthed? Hvordan kunne du være bevidst om du er bevidst? fik du den?
Din bevidsthed/sjæl/energi kan jo ikke forsvinde, men ja din krop kan dø. Men det betyder ingenting.
Simpel fysik på grundniveau siger, at energi ikke kan opstå eller forsvinde.. Det kan kun omdannes til andre former for energi.. Så den energi du består af, forsvinder ALDRIG.. Vi er bundet sammen med den evige uendelighed.

Hvorfor fucke op? Hvem har NOGENSINDE fået noget godt liv ud af at fucke det op.. Ingen problemer løses ved at være negativt, kun kærlighed løser menneskets problemer. Vær positiv! Det gør underværker..

Intet er meningsløst. Intet er tilfældigt. Men jeg skal ikke fortælle dig, at du er forkert på den, hvis du bliver lykkelig eller får en befriende følelse af at tænke sådan.. Men hvis du tilgengæld er nedtrykt over det, så synes jeg ikke du skal fortsætte med at dyrke idéerne.. Dyrk hellere noget kærlighed til verden, så skal du nok få kærlighed igen. What goes around comes around.
Hvis du fortsat er nedtrykt.. er du velkommen til at smide en pm, så kan vi vende lidt ord..
Dont worry, be happy <3 !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2011 18:45 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Balance ville være en god ting. Med balance mener jeg ikke neutral, men "naturlige" skift, afhængig af situationen.

Der findes et begreb "optimal frustration". Når vi udsættes for udfordringer (eller "problemer"), så bliver vi frustrerede og tvinges til at løse udfordringen for at komme videre. Det kræves en vis seriøsitet at løse problemet og når det lykkes er vi blevet klogere, får en aha-oplevelse og glædes. Udsættes man for vanskeligheder man ikke kan overkomme, så er der ikke tale om "optimal frustration". Man klør sig i hovedet indtil man bliver gråhåret og bliver i længden stresset og depressiv (hvis man ikke opgiver opgaven).

Det er vel livets genvordigheder og vores individuelle udgangspunkt (måde at møde verden og udfordringer på), der gør nogle mere seriøse end andre.

PS. Jeg tror Quaz er homo.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team