Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 06:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2011 02:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Det sidste 1½ år har jeg været interesseret i positiv menneskelig udvikling. I buddhisme and so on.. Der har været meget at tage fat på, mange teorier og idéer, til tider meget forvirrende og ikke lige til at forstå fuldt ud. Men jeg har hele tiden kunne mærke, at det gav mening det meste.. Jeg har kunne mærke noget i mig brænde for det. Der har været meget få (kan tælles på en hånd), som har interesseret sig for samme emner og perspektiver af livet, som jeg mener er vigtigt at koncentrerer sig om. Og midt i en ellers rimelig kaotisk og besværlig tid, lyser et lille lys pludselig op, helt ud af det blå.. Som sagt på et underligt tidspunkt:
Min kæreste slog op for en måned siden .. vi havde været sammen i alt i næsten 2½ år.. jeg burde være ked af det? burde jeg ikk? burde jeg ikke gå med triste tanker, negative følelser og mene verden var et uretfærdigt sted? det burde jeg måske jo.. fordi det ville de fleste mennesker nok gøre i sådan en kedelig situation.
Men alt det negative har slet ikke ramt mig. Måske burde man så tro, at det var fordi jeg ikke elskede hende rigtigt og ikke var glad i forholdet. Men sådan er det langt fra. Jeg elsker hende overalt, hun får mit hjerte til at banke. Men hvorfor er jeg så ikke ked af det?
Jeg har lært i min interesse for buddhisme, altid at være positiv. Lige meget hvad. Fordi selvom situationen ligner lort, kunne alt være meget værre. Jeg har derfor valgt, at tackle alt på en hyper-positiv måde. Jeg har ikke lade mig fange af negative tanker og følelser. Selvfølgelig er de kommet, strøget forbi mit sind, men så ud igen. Jeg har aldrig taget fat i dem og vurderet dem.
Jeg har i en måned nu set positiv på alt. Har gjort alt for at gøre andre mennesker glade, kun tænkt gode tanker og udført fornuftige handlinger. Jeg har læst mig til, at den energi du udsender i universet, kommer tilbage til dig igen. Derfor har jeg været fast besluttet på, kun at sende positiv energi ud. Som buddhister siger "what goes around comes back around". Derudover har jeg lært, at ægte lykke kommer indefra, og aldrig udefra. Kun inde i dig selv, kan du finde roen, freden og lykken.. Den ægte kærlighed gemmer sig inde i dig selv.
Alt dette har nu givet bonus. Jeg føler mig på toppen af verden.
Har aldrig før mærket så meget positiv energi og glæde strømme ind i mit sind og hjerte. Det helt vildt. Det bliver som pumpet ind i mig. Jeg føler nu en ny form for kærlighed som jeg aldrig har oplevet før, den er mere ægte end nogensinde, og det er til alle væsner. Det er REN kærlighed. Ser livets lys i alt jeg kigger på .. Alt stråler i en fantastisk uforklarlig farve.
Menneskerne og stemningen omkring mig gør mig helt høj. Kan ikke stoppe med at smile og grine inden i. Nyder hvert øjeblik, hvert sekund, hver gang jeg trækker vejret er fantastisk ..
Jeg er nu blevet overbevist om, at hvor der er vilje er der vej. "What we think, we become", som buddha så smukt siger det. Jeg er blevet overbevidst om, at frelse og lykke udelukkende ligger i dit eget hjerte, og ikke i andres. Knyt derfor ikke alt din lykke til andre, men til dit eget sind og hjerte. Fordi lykken er derinde, den venter bare på du finder den. Vi indeholder alle potentialet. Vores sind er allerede erkendte lykkelige sind. Vi ser det bare ikke for negative slørende tanker og følelser.
Og da meningen med livet er lykke, og det er hvad vi alle stræber efter, kan man lige så godt være positiv. Positive partikler/energi tiltrækker positive partikler/energi, mens de negative partikler/energi frastøder det positive..
Vi er alle forskellige. Jeg siger ikke min vej er den rigtige at gå. Men den har da virket på mig :)

Jeg ville derfor lige dele denne glæde med jer og høre om der er andre som har prøvet at have den samme oplevelse?

Hav en fantastisk dag..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2011 10:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
w00p w00p ;-)
søster debat -> Det bedste "drug".

godt at læse champ :D .. men ja du ved hvor jeg står ^_^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2011 13:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2011 18:20
Indlæg: 11
Åh <3 Tak for det MrMachoveli.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2011 23:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2010 00:22
Indlæg: 5
Geografisk sted: Århus
Den følelse du beskriver (positiv energi som nærmest bliver pumpet ind i dig, og får alt til at fremstå smuk) det er den samme følelse som jeg oplever, desværre kun i korte glimt. Jeg vil sådan ønske at jeg også havde fundet min egen lykke, og kunne se tingene klart, ligesom dig. Du er virkelig god til at skrive og det du her har skrevet, har sat nogen tanker i gang oppe i mit hoved. Jeg vil prøve at søge efter min egen lykke og finde ud af om den er at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2011 20:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Fantastisk tråd, trådstarter! Hvad der startede som en alt for lang forum-post endte ud med at blive 25500 karakterer i et word-dokument. Jeg indså simpelthen at det jeg sad og skrev var mere relevant i forhold til mig selv, end det måske var for andre.

Essensen af dokumentet er dog den samme som den i din tråd. Jeg har selv gået med lignende tanker - dog har jeg kun set på buddhisme som en form for perspektivering til mit eget liv - sammenlignet karmaloven med 'skæbnen' - et begreb fra "virkeligheden", som vi kalder den farvestrålende verden vore øjne kan se.

De to begreber ligner hinanden på den måde, at hverken det ene eller det andet af dem er blevet bevist. Men set med kreative briller, så findes karmaloven i dén grad. Gør man et andet menneske godt tilpas, vil det menneske søge at gøre gengæld. Hvis man generelt behandler andre godt, vil andre det generelt godt for én.

Undtagelsen bekræfter dog reglen, idet nogle mennesker har oplevet så mange negative ting, at deres sind er vendt i negativ retning - de kan se det negative i selv det mest åbenlyst positive. De forventer, at der sker noget negativt - eller at man har en hemmelig bagtanke med at være flink ved dem.
Jeg ser det som en ond spiral; ens problemer bliver ikke bedre af, at man giver op og konstant forventer det værste.

Det er vigtigt at se det positive i alting. Livet bliver så meget nemmere. Nogle gange kan man dog komme så langt ned, at man behøver andres hjælp. I det tilfælde er man glad for de venner, man har samlet ved at være et positivt menneske. De hjælper nemlig - medmindre man da har været så uagtsom kun at have tiltrukket gold-diggers.

Man får mere ud af at være et godt menneske, trods det til tider kan være hårdt, ubarmhjertigt og utaknemmeligt. Det lærte jeg efter en hård omgang influenza, der for en måneds tid siden fik mig til at tænke over mig selv. Det gjorde jeg fordi mine kære forældre tog rigtigt godt hånd om "stakkels" mig. Stakkels var jeg ikke, jeg har sku været den største egoist rigtigt længe.

Egoist er jeg stadig: jeg har blot indset man sagtens kan være egoist uden at det går ud over andre. Alle handlinger er egoistiske - onde som gode. Donerer du penge til Afrika, er det i bund og grund fordi det plejer dit billede af dig selv - dit ego. Du tænker måske ganske vidst ikke "fuck, jeg er sku dygtig sådan at donere penge". Du føler det måske nærmere som en pligt. Men inderst inde er det en selvforskønnende handling; en pligt du skal gøre for at opfylde det billede, du har af dig selv. Men det gør ikke handlingen mindre god! Det gavner i samme grad.

Det samme gælder gode gerninger - glæden ved at hjælpe nogen, man holder af. Med hjælpe kan det være at hjælpe med opvasken, men også at hjælpe folk med deres humør. Du ved nok selv hvor dejligt, det er når et andet menneske påvirker dit humør i positiv retning. Som egoist ser jeg stor grund til at glæde andre: den dag mit humør svigter, kommer du og hjælper mig i den rigtige retning så jeg hurtigst mulig kan blive glad igen. Det kan jeg så takke mig selv for - det var jo mig selv, der sørgede for at behandle dig godt fra starten.

De der opfører sig egoistisk - i ordets betydning - er for mig at se mennesker, der mangler overskud og/eller forståelse for deres ego. Dermed ikke sagt man behøver at kende sit ego for at være et godt menneske. Man kan være opdraget til at være et godt menneske - det er de fleste af vores bedsteforældre eller forældre, alt efter hvilken alder vi selv har. De kom fra en generation hvor man blev lært, at man da selvfølgelig skulle hjælpe til i huset. Derfor har de lært det helt fra barnsben - derfor ved de måske slet ikke, hvorfor de egentlig opfører sig så godt overfor andre, som de gør.

En ting er sikkert - livet er meget bedre når man kan glæde sig over at være elsket for den personlighed man deler med andre - eller den energi man udsender, om man vil. Det er for mig at se blot to sætninger med samme betydning. :)

Lige et eksempel:
Indholdet i din tråd synes jeg er virkeligt godt - men blev jeg stadig styret af mit ego, ville det måske synes at det du skrev var FOR godt, og som følge ville jeg måske forsøge at ophøje mig selv ved at fokusere på en lille del, jeg kunne kritisere. (noget i retning af Jantelovens: du skal ikke tro du er noget)

Med et ego i balance søger jeg i stedet at behandle dig rimeligt - så gør du jo nok det samme tilgengæld.

Hippierne havde fat i det helt rigtige med deres peace, love and understanding. Fred til alle, kærlighed til de svage og dem, der trækker det positive frem i dig - og sidst, men ikke mindst forståelse for de mange, der til stadighed render rundt uden den rigtige opfattelse af, hvad der er rigtigt og forkert. Man skulle da mene det er naturligt, at vi som art søger at hjælpe artsfæller til bedre overlevelse.

Set i bakspejlet ville jeg aldrig have forventet, at jeg skulle ændre min livsanskuelse så drastisk. Men jeg har vel blot fundet ud af, at det er meget sjovere at leve som en elsket egoist. Det begrænser ikke ens evner til at opnå mål - tværtimod, fandt jeg ud af.

P.S. beklager på forhånd eventuelle stavefejl, selvmodsigelser eller gentagelser. Jeg er på vej i seng :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2011 02:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2011 01:48
Indlæg: 32
Geografisk sted: Mathilde Parken 23, 2. MF, 3400 Hillerød, DK
Jeg bliver ovenud fantastisk utrolig glad for at der findes mennesker som dig!
Du har ret ret ret ret, vi er alle meget mere kraftfulde end som så. Der sprudler energi ud af hver en centimeter på hvert et menneske, det er vores valg hvilken energi og hvilke retninger den skal sendes.

Min erfaring siger, Negativ energi er for det første pisse kedelig, den tærer på en selv og alle omkring. Jeg kan endda mærke den når jeg skriver om det, shit, så jeg synes, det at gå i et uhensigtsmæssigt tankespind over lang tid, jeg ved at det ikke er nemt, men prøv, der er mange timer på et døgn, tik tak tik tak. videre--> :-)

Send i alle retninger, positiv energi, og man blir ramt lige i bæret, YEHAAA!
Man behøver ikke opsøge gode gerninger, de står lige foran næsen, lige så snart man går ud af døren. Beundre alt og alle, og man får ikke bare selv energi, men det gør alt og alle også. Man kan mer end "som så". Så, så :-D nogle positive tanker på gaden og hele byen og på mindre plan landet løfter/lyfter sig også. Intet andet end, hvem og hvor man er, er så ligegyldigt for dette, det hvordan man er .......punktumpunktum......... haahahhehehhuhuhuhihjajjajajajjajjaaajaa

Go! machoveli og alle andre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2011 04:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Godt at høre i kan lide min lille anekdote!
Har igen prøvet noget vildt.. Det ligesom det kommer mere og mere.. :

Havde det vildeste mareridt i nat, jeg tog alt lidelse på mig i hele verden, det var ubeskriveligt smertefuldt, både psykisk og fysisk ..
men så da jeg vågnede og selvom jeg havde det mega dårligt, kvalme og ondt i maven og hovede..
havde jeg det faktisk fantastisk! som om en helt ny indsigt havde groet ind i mit sind.. Verden var fantastisk ubeskrivelig smuk.. Jeg kan ikke med sprog forklare, hvilken kærlighed jeg oplever. Sproget er for mig nu kun en lille del af virkeligheden, og kærligheden ligger uden for sprogets virkelighed..
bevidste for mig, at man kan vågne ud af sin menneskelige smerte til en smukkere og bedre verden..
Vejen frem er positiv energi, kærlighed, medfølelse og nærvær.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2011 13:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
*host* Jeg vil også mene at åbenhed er essentielt, nu vi alligevel begrebsdropper ;)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2011 00:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Åbenhed er helt klart essentielt ja :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2011 00:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2009 14:55
Indlæg: 71
I'm a spy, In the house of love.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2011 23:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2011 01:48
Indlæg: 32
Geografisk sted: Mathilde Parken 23, 2. MF, 3400 Hillerød, DK
Ja helt klart essentielt at kunne flyde åbent.

Jeg synes dog som generalitet ikke åbenhed, kropslig eller verbalt er essentielt. Jeg synes det skal ses som en egenskab, ikke en styring. Det at kunne bevare stor energi, uden at undertrykke eller omdanne dem i ro'en eller på andre måder, men bevare den. Vælge sine udtryk uden at undertrykke dem. Med det mener jeg helt bestemt ikke at undertrykke tanker eller videre, jeg synes de skal respekteres. At kunne opservere, respektere og fokusere tankeprocessen og samtidigt kunne opservere, respektere og fokusere sigmig selv som følelseshelhed.

I spiser kål og jeres mødre er tykke. såååå


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2011 10:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2011 01:48
Indlæg: 32
Geografisk sted: Mathilde Parken 23, 2. MF, 3400 Hillerød, DK
Med det vil jeg sige at, jeg oplever, positiv energi også kan formidles fra en umiddelbar passiv aktion. Jeg synes det her er rigtig spændende. Det at en følelse kan påvirke andre, uden formidlerens(den oprindelige indehaver af følelsen) giver udtryk for den specifikke energi. Det er for mig et bevis på energiens eksistens.

Hil Energien!

Den dumme kommentar til sidst i den forrige post, er for mig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2011 10:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2011 01:48
Indlæg: 32
Geografisk sted: Mathilde Parken 23, 2. MF, 3400 Hillerød, DK
Ligesom resten af posten nok er. Det er sjovt at kaste med fiskestang; Det er opfyldende at kunne kaste ordentligt, ligesom det er det at fange noget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2011 16:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 11:55
Indlæg: 1272
Geografisk sted: hulen
Jeg bliver næret af had, og vreden giver mig styrke. Jeg finder ro i at knuse andre. Når hadet fylder nok, og man som en kedel piber, fordi den ilskne damp trykkes ud, så er det som om, alting kommer tættere på, så det hele rører ved en, og vreden blandes med klaustrofobi. Men i virkeligheden er det en selv, der har spredt sig, for trykket fik en til at eksplodere. Så ligger ens glødende rester over det hele, og formentligt er nogle i ens nærhed blevet brændskadede. Så tager det bare den tid, som det tager at samle sig igen, inden man kan gøre det hele om. Nøj, hvilken befrielse det er, at være et med vredens monotone cyklus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2011 18:07 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2011 10:30
Indlæg: 40
Geografisk sted: Enkopderflyderover
HVOR ER DU DEJLIG Machoveli!

Jeg har haft følelsen før, men desværre beskrev jeg det selv, som at jeg ingen følelser havde, og desværre opfattede jeg det lidt dårligt, fordi at ingen andre kunne forstå det.
Men du beskriver det utrolig godt! Tak!

Jeg havde en periode hvor jeg var utrolig glad, men (som jeg selv beskrev det) havde ingen følelser. Min farmor fik kræft, men (som du også skriver) "behandlede" eller "vurderede" jeg ikke tanken, den var der bare. Den betød ikke noget.
Nu har jeg så fået mine "følelser" igen, men jeg har også lidt mistet min positive energi. Jeg har fundet ud af at hash er med til mindske min positive energi, og gøre mig mere aggressiv. Så fra nu af vil jeg ikke ryge mere. Tak Macho (-;

Min eneste lille kritik er, at hvis du gerne vil være Buddha (jeg ved du ikke har skrevet det), så skal du glemme dit ego. Alle mennesker har et ego. Det er ego at skrive her inde også selvom man ikke har nogle onde tanker med det. Ens ego har det godt når andre mennesker giver en ret.
Buddha havde ikke noget ego. Det opnår jeg nok aldrig, men det er ikke umuligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2011 18:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Question skrev:
HVOR ER DU DEJLIG Machoveli!

Jeg har haft følelsen før, men desværre beskrev jeg det selv, som at jeg ingen følelser havde, og desværre opfattede jeg det lidt dårligt, fordi at ingen andre kunne forstå det.
Men du beskriver det utrolig godt! Tak!

Jeg havde en periode hvor jeg var utrolig glad, men (som jeg selv beskrev det) havde ingen følelser. Min farmor fik kræft, men (som du også skriver) "behandlede" eller "vurderede" jeg ikke tanken, den var der bare. Den betød ikke noget.
Nu har jeg så fået mine "følelser" igen, men jeg har også lidt mistet min positive energi. Jeg har fundet ud af at hash er med til mindske min positive energi, og gøre mig mere aggressiv. Så fra nu af vil jeg ikke ryge mere. Tak Macho (-;

Min eneste lille kritik er, at hvis du gerne vil være Buddha (jeg ved du ikke har skrevet det), så skal du glemme dit ego. Alle mennesker har et ego. Det er ego at skrive her inde også selvom man ikke har nogle onde tanker med det. Ens ego har det godt når andre mennesker giver en ret.
Buddha havde ikke noget ego. Det opnår jeg nok aldrig, men det er ikke umuligt.


Jeg forstår fuldstændig hvad du mener med følelserne.. Det handler om at finde en balance.
Om jeg vil være Buddha? Jeg er Buddha, buddhanatur er i mig, jeg har bare ikke indset endnu jeg er Buddha :D tja.. jeg vil bare være lykkelig, Buddha eller ej :D - og jeg vil gøre så meget jeg kan for at gøre andre lykkelige.
Personligt føler jeg at jeg rykker mig mere og mere frem af hvad angår bevidsthedsniveau. Men det er en længere historie :)
Der sker mange sjove ting for tiden.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2011 00:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2011 10:30
Indlæg: 40
Geografisk sted: Enkopderflyderover
Citat:
Jeg forstår fuldstændig hvad du mener med følelserne.. Det handler om at finde en balance.
Om jeg vil være Buddha? Jeg er Buddha, buddhanatur er i mig, jeg har bare ikke indset endnu jeg er Buddha tja.. jeg vil bare være lykkelig, Buddha eller ej - og jeg vil gøre så meget jeg kan for at gøre andre lykkelige.
Personligt føler jeg at jeg rykker mig mere og mere frem af hvad angår bevidsthedsniveau. Men det er en længere historie
Der sker mange sjove ting for tiden..


Haha hvor er du nice :-)
Tak fordi du hjælper med at åbne øjne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2011 11:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 21:44
Indlæg: 256
Sikken DEJLIG tråd at falde over på et syre-afterglow. Tak.
Min oplevelse er at det først er når jeg prøver at kæmpe imod negative følelser at de begynder at tage kontrol. Som du selv siger, selvfølgelig kommer de... det er en del af det at være menneske. Men hvis jeg tager imod dem, accepterer dem og lader dem passere, så er der i stedet plads i hjertet til at glæde sig over at jeg er så heldig at være i stand til at have de følelser.

å så lie noen fler strøtanker... "what goes around comes back around" ... ja, helt sikkert, karma osv. ... MEN der er vel egentlig ikke rigtig nogen grund til at spekulere i, hvorvidt den kærlighed, vi giver, kommer igen (eller det tror jeg måske vores ego syns... regnskabet skal jo gå op i sidste ende BUMBUMBUM )... men altså... når nu vi mennesker er bygget til at kunne øse kærlighed ud over hinanden, ville det da være synd hvis vores alle sammens ocean af blomstrende potentiale skulle stå uberørt hen.

_________________
When I die, since I'm a real skeptic, I'm gonna gripe to the lord and make sure I get back my original investment when I'm reincarnated (Batou)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2011 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 aug 2010 15:28
Indlæg: 13
Fed tråd, godt indlæg!

Har desværre i lang tid haft en meget negativ holdning til alt hvad jeg foretog mig, alt hvad jeg gjorde.
Men jeg har et spørgsmål.. Er det ikke også nødvendigt at kunne være deprimeret og ked af det, jeg mener.. det er da en del af os mennesker. Ja, man skal ikke sidde fast i fortiden konstant, men man skal vel have lov til at bearbejde sorgen, eller depressionen som foregår i ens sind?

Peace!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2011 23:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Paoeti skrev:
Er det ikke også nødvendigt at kunne være deprimeret og ked af det, jeg mener.. det er da en del af os mennesker. Ja, man skal ikke sidde fast i fortiden konstant, men man skal vel have lov til at bearbejde sorgen, eller depressionen som foregår i ens sind?

Peace!


Jo det er da så, og visse mennesker har brug for længere tid til at bearbejde sorg og triste følelser end andre... Har man ikke noget positiv energi at give ud af, skal man heller ikke give ud af det "bare for at få noget igen".

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team