Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 03:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 dec 2010 18:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
Her i weekenden fra Fredag til Søndag , har mig og min ven, G taget uforskammeligt mængder af Venus...

det startede alt sammen med vi har ødelagt 1 fest 2 lejligheder, og gjort noget meget farligt ved vores kroppe...


men i midten af det hele. kom der noget godt ud af det hele.. Jeg tog en rejse til den anden side og besøgte mine skytsengel(som mange nu vælger at kalde det)
jeg drømmede imens jeg var vågen, og befandt mig rundt om et bål med alle mine indianer venner( Spritual Guardians) og dansede idianer meskalin dans...
mit liv i PT har været kontanthjælp, ingen penge , ingen kvinde igen ting... og fra et split sekund ændrede det hele..


Efter rejsen gravede jeg det her op fra vores alles bevidsthed...




De fleste af os opnår et punkt i livet, hvor man vågner og indseer at ens grundindstilling til livet
har været forgivet. Dette er alt sammen en del af hvad jeg kalder '' The Human Experience''.
Tænk på en nyfødt baby, og tænk på et nydannede hjerte der blot slår sine første slag og vandre
uvist, ud i den kolde, varme, sikre, og farlige verden. Stop og tænk det hjerteslag. Føl hjerteslaget, og
bliv et med det hjerteslag. Lad alle dine tanker forsvinde som mørket i solopgangen. Det hjerteslag,
det split sekund er med til at skabe verden som den er... på et split sekund kan hele dit livs mønstre ændres.
for eksempel, kan en bankrøvers selv valgt skæbne komme and på det split sekund. Frihed eller fangeskab.. Hele hans liv
ku havde bestået af at drikke Long island ice tea i bahamma'erne resten af hans dage, mens et split sekund kan
ændre hans skæbne til et liv i en kold, lukkede celle.. Forstå perspektivet i at alt sammen i livet er et valg mellem
Frygt og Kærlighed. Så hvad vælger du. ville du drikke drinks i paradis, eller rådne op i en celle med viden af at i
et parrallelt univers, ku alt have vendet 180! Fryg eller Kærlighed. One life, one choice. and life is eternal!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2010 18:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Med Venus, mener du så 2c-b?

Men jeg tror godt at jeg forstår din tankerække, selvom jeg sidder med kogende feber.

Du mener at man skal mærke efter det splitsekund der afgør hvilken sti man kommer til at følge, ikke?
Den sti som fører dig dertil hvor dine valg sender dig hen.

Men pas på med at skrive at du graver noget op fra vores alles bevidsthed, det må være din udlægning af det hele, and that's it.
Så må folk være enige, uenige eller ligeglade.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2010 18:58 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er ikke enig i så meget af det, og synes i det hele taget det er noget lommefilosofisk.
Men thumbs up, hvis du synes det har givet dig nyt mod på livet og givet dig et nyt perspektiv på, hvad du går og foretager dig her i tilværelsen.. Stofferne kan virke som en øjenåbner, så kan kan man vælge at 'høre efter' eller lade være. God vind med det i hvert fald

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2010 19:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
JO ligepræcis halose,,, min hjerne er stadig ret knækkete efter denne her tur,, så det lidt svært at skrive.... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2010 19:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
FRugthat, hvad er det du ikke er enig i? :) ville SUPER gerne hører din opfattelse af verden! fortæl mig hvad du tror der er anderledes:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2010 23:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
For eksempel mener jeg ikke, at livet er 'enten eller', slet ikke når det kommer til enten frygt eller kærlighed..

Jeg mener at verden og mennesket er noget mere nuanceret end du gør det til..

'Verdensopfattelse' er et ret subjektivt emne, og at skulle 'forklare' min verdensopfattelse handler vel også om definition, så det vil jeg slet ikke begive mig ind på..

Men hvis du mener, at man enten lever i frygt eller i kærlige omgivelser, ingen mellemveje eller noget mere end det andet - så er jeg uenig

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2010 14:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jun 2010 11:34
Indlæg: 152
Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
I bund og grund handler det vel egentligt, om hvorvidt du opfatter dit "miljø" (i mangel af et bedre ord) som værende enten det ene eller det andet? Jeg oplever ihvertfald tit følelsen af at gå fra det negative (frygten?) til det positive, uden at der er sket nogen konkret ændring i "min verden" ud over min ændrede tankegang.

Ellers er jeg meget enig med Frugthat når han siger at det langtfra er så sort/hvidt... Men jeg tror skam sagtens på at det kan virke sådan for nogle personer i visse situationer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2011 07:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
http://www.youtube.com/watch?v=C3WwS07wbJ0

og ift din "vågne" oplevelse ... http://www.information.dk/234629 så det er bare din hjerne som undergår evolution .. ta' dig ikke af det :-P ....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2011 03:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2010 02:01
Indlæg: 27
Geografisk sted: Vissenbjerg
Det lyder som en vidunderlig oplevelse. Hvordan har dit eget mønster ændret sig efterfølgende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2011 21:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 mar 2010 06:08
Indlæg: 65
"Life is like a ride at an amuseent park, and when you choose to go on it, you think it's real, cause that's how powerful our minds are. The ride goes up and down and 'round and 'round, it has thrills and chill's and it's very brightly colored. For a while. Some people have been on the ride and they begin to question: "Is this real, or is this just a ride?" Some people remember and they come back to us and they say: "Don't be afraid, ever, because this is just a ride".
It's just a ride. And we can change it anytime we want. No effort, no job, no savings of money - just a choice. Between fear and love."

- Bill Hicks

Jeg er enig i det der bliver sagt. Og til Frugthat vil jeg lige sige: Du har ret, virkeligheden kan være mere kompleks end som så. Men egentlig er alle følelser en subkategori af enten frygt eller kærlighed. That's it.
En Buddha f.eks. kigger kun ud gennem kærlighedens øjne. En paranoid skizofren måske gennem frygtens. Vi andre ligger imellem i spektret, men i bund og grund findes der kun frygt og kærlighed. Det lader til at trådstarteren så bare faldt ind i kærlighedens pol..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2011 03:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Kæmpe kudos til dig Krudti. Dog er det vigtigt, at du prøver at fastholde den følelse som du opnåede igennem dit trip. Den vil højst sandsynligt forsvinde på et tidspunkt, men hvis du aktivt prøver, så kan du holde fast i den.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2011 09:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
ErkendelsensDøre skrev:
"Life is like a ride at an amuseent park, and when you choose to go on it, you think it's real, cause that's how powerful our minds are. The ride goes up and down and 'round and 'round, it has thrills and chill's and it's very brightly colored. For a while. Some people have been on the ride and they begin to question: "Is this real, or is this just a ride?" Some people remember and they come back to us and they say: "Don't be afraid, ever, because this is just a ride".
It's just a ride. And we can change it anytime we want. No effort, no job, no savings of money - just a choice. Between fear and love."

- Bill Hicks

Jeg er enig i det der bliver sagt. Og til Frugthat vil jeg lige sige: Du har ret, virkeligheden kan være mere kompleks end som så. Men egentlig er alle følelser en subkategori af enten frygt eller kærlighed. That's it.
En Buddha f.eks. kigger kun ud gennem kærlighedens øjne. En paranoid skizofren måske gennem frygtens. Vi andre ligger imellem i spektret, men i bund og grund findes der kun frygt og kærlighed. Det lader til at trådstarteren så bare faldt ind i kærlighedens pol..


+1 ja tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2011 00:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
har sku ikke været herinde i et år .. damn...der var en der spurgte hvordan mit liv ser ud idag.. og må sku sige den dag er stadig en dag jeg husker, som den dag der ændret mig som en person.. jeg har styr på økonomien, trænning, og alt andet jeg har brug for i livet... :) Psychedelics.. helt klart en go!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2011 09:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det fanme godt at høre! Men husk nu at ALT kommer inde fra og drugs ikke er svaret på alt. :)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team