Inden du læser videre så vil jeg gerne lige gøre opmærksom på at jeg er klar over det er et ældre emne, men ikke et der burde gå i glemmebogen

Nofuckingdeal: Jeg går med nøjagtig samme tanker og følger dig 100% i hvad du siger.
Ment på den måde at jeg også ærger mig over hvordan verden i dag egentlig ser ud.
Ja - livet lige nu er "lettere" med vores hjælpemidler i dagens samfund.
Og ja, vi kan sagtens leve i harmoni uanset hvordan verden ser ud.
Jeg føler bare, at der er for mange ting der kan være og er grundlaget for mange bekymringer, vi kan bare ikke rigtigt gøre så meget ved det. Den verden vi kender i dag er for at blive, om vi vil det eller ej.
Fra dette punkt kan vi så mere eller mindre træffe vores egne valg om hvordan vi vil leve og hvad vi vil leve med.
Den verden jeg drømmer om, eller flygter til, er en verden der ligger bag den lange tidsperiode hvor mennesket har fået idéer om en ny og bedre verden.
Men er den bedre? - Det kan vi egentlig ikke vide, da vi er vokset op i en fælles verden der er blevet bygget op igennem tiderne og ser ud som vi kender den i dag.
Der er for mange bekymringer i dagens verden og disse bygger sig nemt op indtil man ikke længere er i stand til at huske eller vide hvad der er vigtigt for en som menneske og individ.
Tak for du delte dette, da jeg selv tit har tænkt på at komme med en skrivelse