Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 dec 2009 00:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2007 12:14
Indlæg: 289
Geografisk sted: Århus
Jeg synes der mangler en tråd med overvejelser som går på, hvad de forskellige psykedeliske stoffer "fokuserer" på. Altså, hvor fører psilocybin dig hen, i forhold til hvor LSA fører dig hen. Hvilken karakter har de forskellige stoffer, udover at være psykedeliske. Synes svaret på dette emne er spredt rimelig meget rundt, og det kunne være interessant at få det samlet, og sammenligne og se, om der er gennemgående karaktertræk hos de forskellige stoffer. Store og små tænkere som har taget forskellige psykedeliske stoffer, har ofte selv også kommet med bud på de forskellige karaktertræk hos de forskellige stoffer og planter.

Jeg er selv kun erfaring med Hash/Skunk/Pot, svampe og HBWR frø, men her er hvad jeg har oplevet:

Svampe/Psilocybin & Psilocin:

Svampe har for mig en gennemgående karakter af emnet bevidsthed. Det berør mig ikke så meget på det personlige plan, mine forhold til andre mennesker osv. som hvad bevidsthed er. Det er for mig en meget dyb og spirituel oplevelse, der fører mig til meget eksistensielle spørgsmål om liv og død. Selvfølgelig har jeg også haft oplevelser af mere lukket karakter centreret omkring mig selv, men der er en form for følelse der fokuserer på noget større. Som om at summen af mine erfaringer er mere ligegyldig, og det handler om hvad eksistens/ikke eksistens er, om større spørgsmål end "mig og dig". Alle er en og en del af noget større end vores sociale og personlige problemer.

Visuelt er de ting jeg ser meget fremmede. Som fra en anden verden, både organiske og mere metaliske og elektroniske. Som en slags biomekaniske visuals, der bryder igennem fra en anden dimension.

HBWR/LSA:

Med frøene har jeg oplevet en meget mere personlig tankestrøm. Det handler mere om mine handlinger i forhold til andre mennesker, min barndom og livserfaring, men især om menneskelig natur. Hvorfor folk gør det de gør, lever de liv de lever. Jeg husker på den endnu eneste oplevelse jeg har haft med frøene, at jeg på et tidspunkt fik en meget dybere forståelse for min far, mit forhold til min far gennem tiden, den måde han har opdraget mig på, og jeg følte på et tidspunkt især en forløsning og forståelse af hvorfor han opfører sig overfor mig som han gør.

Visuals om end i mindre omfang end svampe, er mere jordiske og rent organiske. Shamanistiske på en måde, åndelige og har ikke en... rumvæsner fra en anden planet-følelse som svampene.

Hash/Skunk/Pot/Canna...blabla:


Ikke de helt store og dybe tanker. Føler mig på en måde meget almindelig, men som om at jeg har fået et kreativt boost. Det mere psykedeliske analytiske og spirituelle aspekt er meget minimalt for mig. Så psykedeliske karaktertræk er svære at finde, da de ikke er så fremtrædende.

Hvad med jer?

_________________
"The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"


Senest rettet af Bærnelin 12 dec 2009 17:57, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2009 01:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2007 10:24
Indlæg: 576
Cannabis i form af hash og skunkjoints:

Kan sagtens åbne op for en masse SKÆVE tanker, måske ikke så psychedelisk, men kan godt lide at betragte livet i skæv tilstand.
Elsker at stå og betragte en stjerneklar nattehimmel når jeg er skæv :D
Eller lytte til musik når jeg er skæv :)
Eller bare betragte mennesker og dyr og verden omkring mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2009 10:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 sep 2009 15:14
Indlæg: 23
Svampe/Psilocybin & Psilocin:
Svampes indvirkning på mig vender hele verdnen 180 grader, og får mig til at se alt i et nyt perspektiv. Intet er som det var før. Man krydser nærmest over i naturens verden. Går mere i et med sine omgivelser og forstår hvad de egentlig er. I denne tilstand har jeg en følelse af at hvert rum og sted er et nyt univers fyldt med nye indtryk og hemmeligheder der bare venter på at blive opdaget. Menneskelige relationer næsten er ikke eksisterende eller nærmest skræmmende. Efter trippet får man ide om at man har opnået en enorm indsigt, men man kan ikke sætte finger på hvad det er. Men vis man så vælger at bearbejde sit trip kan man lære at forstå denne indsigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2009 23:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2007 12:14
Indlæg: 289
Geografisk sted: Århus
Jeg søgte mere en slags komparativ anskuelse af forskellige psychedeliske stoffer hos personer, og hvordan de forskellige stoffer adskiller sig hos individet. Udover selvfølgelig det helt basale såsom længde osv.

Lidt ligesom når nogle beskriver det ene stof som feminint mens det andet er maskulint.

_________________
"The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2009 05:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2008 23:27
Indlæg: 98
Vildt interessant emne!
Jeg følger lige med her, jeg har desværre kun prøvet svampe, men vil utroligt gerne høre en sammenligning af dem og LSD, 2cb eller meskalin f.eks.

Forresten syntes jeg at jeg genkender mange af dine oplevelser med Psilocybin svampe Bærnelin. Jeg har f.eks. selv oplevet en "eksistentiel krise" i begge mine trips. Du taler også om at dine visuals er "fremmede", hvilket jeg helt konkret har oplevet ved at føle mig utroligt fremmedgjort fra min krop, og din beskrivelse af at alt er "fra en anden verden", syntes jeg også der rammer min oplevelse ret præcist.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2009 12:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Jeg er også med på det her!

Det er bare lidt svært tror jeg, da omgivelserne og mindset spiller utroligt meget ind. Og det er uden tvivl ikke ens hos nogen af os.

Bare om man er inde eller uden for, gør ekstremt meget ved nogle af de ting som bliver nævnt.. Farverne, og de visuals mand får kan variere ekstremt, selvom det er det samme stof mand indtager.

dernæst kommer doseringen, som også kan have meget at sige omkring i hvor høj en grad man oplever et eller andet...

Her er nogen af de væsentligste sammenligninger ved de psychedeliske stoffer jeg har prøvet indtil videre.

2c-b
Var mit første psychedeliske trip nogensinde, og det er derfor klart også det der fylder mest. Lige præcis 2c-b gjorde at jeg virkelig følte mig overmenneskelig på et afdæmpet plan. Jeg var udenfor i naturen, sad en stor del af tiden og kiggede fra en skov og udover en strand. sad på en madrass og have min bedsteven og et bål ved siden af mig. og følte mig meget tæt på gud, eller hvad der nu bestemmer. Jeg havde meget kraftige visuels og stortset ingen ubehageligheder, ud over at tiden trippede lidt, men det følte jeg gik hurtigt over..

At folks ansigter var så kantede, er værd at have med, det er en af de ting jeg synes ændrer sig mest med de psychedeliske stoffer jeg har prøvet.. En håndgribelig sammenligning i vente...


2c-c
Farver!!! 2c-c er noget af det sprødeste synes jeg. Fordi det er så nemt at håndtere blandt andet på grund af dets korte virketid, og jeg tror ikke at det kan blive uhyggelig på 2c-c.... Niveau 0.5 hvis der er noget der hedder det :/ Lykke er det næste ord der falder mig ind.. Det sus mand får på mdma, blandet med så mange farver og fractaler at det kan mærkes i hjertet!
Tankestrømninger og el. spind som mand kender det fra nogle af de andre, er heller ikke til stede her.. Jeg synes det er det ultimative starter stof. hvis man kunne tænke sig at prøve den psychedeliske verden. (ulempen ved dette kunne være. Et grande chok den dag man så prøver noget skummelt for første gang.. og springet i mellem 2c-c og bare svampe er MEGET stort synes jeg.)


Folks ansigter på 2c-c bliver meget glatte i modsætning til 2c-b. Man får ikke som på de andre psychedeliske stoffer jeg har prøvet, en fornemmelse af at folk har mange ansigter oven i hinanden. Kun hvis du er langt nok fra personen.


Psilocybin
Var mit 2. psy-trip, og det der gjorde sig allermest gældende var en følelse af, hvorfor fanden alting ikk altid er sådan her? Det ultimative redskab til en sixpack, er du gal en griner!!!

Folk ansigter fuckede vildt. og jeg havde hele tiden en følelse af at der var mange oven i hinanden, men ikke som 2c-b hvor at det var meget kantet. som om der var streger tegnet med en lineal over det hele i fjæset..
Nej det er meget mere venligt. men også snigeren, måden porpotionerne fucker kan komme bag på den :P


Ved ikk om det kan bruges i snakken :) Men her er mit bud :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2009 23:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Jeg vælger at sammenligne/skrive om tjald og Svampe, da jeg pt ikke har prøvet andre psychedeliske stoffer :)
Dette er et meget generelt review af de to ting, og intet trip er ens. Skriver bare hvad jeg for det meste har lagt mærke til.

Cannabis:

Fysiske effekter:
I starten, lige når man har taget de første par sug af en god joint, og du kan mærke at din krop bliver mere afslappet. Næsten som om du har drukket en øl eller to. Men så når der går nogle flere minutter bliver den afslappethed mere intens. Så intens at kroppen til sidst ikke bare er afslappet, men så afslappet at når man sidder/ligger ned, bliver ens krop 10x tungere. Elsker bare at ligge ned og lytte til noget godt musik, fordi ens krop nærmest bliver ét med sengen af bare velvære.
Synes på en måde at body-high'en minder lidt om den man får lige inden man fylder i søvn. Total afslappethed.

Mentale effekter:
De psychedeliske effekter ved Cannabis er meget tydelige ved mig. Mine tanker bliver mere filosofiske, og er meget mere kreativ. Kan nemt sidde og bare falde i staver over mine tanker. En tanke føres videre til en anden tanke som fører til den næste tanke osv. Uden man ved af det, kan man komme så langt ud i tankerne at man rent faktisk har glemt den første tanke var, og hvad det egentligt var man tænkte på.
Får også en masse gode idéer, som faktisk ville hjælpe mig i livet, men plejer for det meste altid at glemme dem når jeg ikke er skæv længere. Må en dag prøve at skrive en masse tanker ned en dag jeg ryger. Tror det kunne være interessant og lærerigt at læse sine tanker igen da når jeg er skæv tit finder tankerne vigtige og noget som jeg faktisk kan bruge til noget.
Min kreativitet er også forøget en del. Idag da jeg var high, og besluttede at tegne(som jeg faktisk gør ret sjældent da jeg er ret elendig til det, og ikke er kreativ nok), kunne jeg nærmest bare sætte blyanten ned på papiret og bare tegne. Der kom faktisk nogle ret fede(I forhold til det jeg plejer at lave :D) tegninger ud af det.
Musik er også en ren fornøjelse når man er påvirket af den skønne urt. Elsker bare at sidde i mine egne tanker uden nogen forstyrrelser, og bare lytte til en masse fed musik.

Visuelle effekter:
I starten da jeg begyndte at ryge, var der ikke rigtigt nogle visuelle effekter, bortset fra noget som vores ryger-crew kalder fpsdrop/lag (fps=frames per second [Billeder per sekund]). Og da nogle af os er rigtige cs geeks kalder vi fps'en når man er ædru for 100. Og jo mere bagt man er jo færre billeder per sekund er der.
Når jeg er skæv føles det nemlig som om at jeg opfatter færre billeder pr. sekund med øjnene. Jo skævere, jo færre billeder pr sekund.
Efter at jeg har brugt psychedeliske stoffer i et stykke tid, blev mine Cannabis ture mere psychedeliske, og der kom også andre visuals på.
CEV:
I starten af skæverten er det bare nogle små farvede pixels der vises svagt. (Ligesom de der små farvede firkanter når man kommer helt tæt på en tvskærm. Blot er de i mine CEV mere blurrede og svage i det.)
Næste stadie er der lidt mere gang i den, og de små farvede pixels kan begynde at danne simple mønstre der bliver vist frem nærmest som i et diasshow.
Når jeg først er rigtigt skæv kan der komme nogle geometriske figurer og former i 2D form. Har faktisk på et tidspunkt da jeg var rigtigt skæv kunne spille spillet "CubeField" (http://www.gratis-ting.dk/ny/spil/vis_indhold.php?id=1265&navn=Cubefield) da jeg lukkede øjnene. Blot meget blurret, og i mere psychedeliske farver.
OEV:
Når jeg er meget skæv kan de små farvede pixels også være der når øjnene er åbnet. Får også de før omtalte fpsdrop. Ellers er der ikke andre OEV bortset fra den ene gang hvor jeg havde taget svampe og røg et par timer efter jeg ikke kunne mærke svampene mere. Har skrevet lidt om den i en triprapport herinde.

Svampe

Fysiske effekter:
De fysiske effekter jeg får fra svampe er utroligt svære at beskrive, da det mest af alt føles som om at min krop er blevet til noget blævrende budding. Det føles utroligt syret, og kunne forestille mig at på større doser er effekten endnu mere forstærket.

Mentale effekter:
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Den sindstilstand man har når man har taget et psychedelisk stof er umulig at beskrive. Men jeg vil prøve at gøre det umulige, og beskrive lidt af hvordan det er for mig i de doser jeg har prøvet.

Da jeg ikke har nogen vægt, vælger jeg altid at spise de SN jeg har i antal. Det resulterer i at jeg faktisk ikke ved hvor kraftigt jeg kommer til at trippe (Rigtig dårlig HR!). Så Come-Up er jeg nogle gange nervøs og spændt.
Overgangen fra at være ædru, til begynde at kunne mærke svampene er utroligt underligt. Jeg plejer tit at tænke lige efter jeg har spist: "Hvornår begynder de mon at virke? Har jeg mon spist for meget/lidt? Så nu begynder det sgu! .... Eller gør det?" Nogle gange tror man rigtigt at nu begynder det at virke, men man venter så i en 5min, og der sker ikke noget som helst. Så da man tror at det ikke virker, så kommer det bare som skudt ned fra himlen.
BANG! ... Så er man ramt. Nærmest som et lyn. Synet ændres ligepludseligt, alt bliver mere spacey. Ens måde at tænke ændres, ens sanser bliver mere og mere forvrænget, og ligepludseligt indser man at man faktisk er ret så påvirket.
Hvergang jeg tripper, så vil der ved Come-Up og tidligt i peaket komme en følelse af at "komme tilbage til ens hjem". Nærmest somom svampene har vækket dig fra en drøm, virkeligheden som vi ellers kendte den. Som om at jeg faktisk hører til i det sted, og at det er mit hjem. Utroligt svært at forklare, og er sgu heller ikke alt for spids til at udtrykke det ordenligt. :D

Det næste stadie er peaket. Der er mine tanker, følelser og sanser totalt blandet sammen med hinanden. Mine tanker udtrykker sig visuelt, audielt, følelsesmæssigt osv. og mine sanser udtrykker sig i mine tanker og følelser osv. Det er alt et stort kaos mellem sanserne, følelserne og tankerne. Men alligevel giver det for det meste mening. Alt føles så perfekt, og jeg synes det er skønt at være i den tilstand, det er utroligt fascinerende at et stof kan gøre sådan ved en.
Fx. hvis jeg ser på et bord, kan der komme nogle bestemte følelser frem der bliver vist visuelt igennem mine tanker. Det er UMULIGT at beskrive, det er noget man selv skal opleve.
Nogle gange kan alle disse sanseindtryk være for meget, og alt bliver måske for kaotisk og forvirrende. I disse situationer står jeg altid bare som ét stort spørgsmålstegn og fatter så godt som ingenting.

I forhold til Cannabis er de mentale effekter meget MEGET mere psychedeliske. Selv de mest syrede og psychedeliske tanker på Cannabis er intet i forhold til Svampe.

På svampe er det bare som om jeg lever i nuet. Både fortid og fremtid betyder ingenting. Jeg nyder bare nuet. Nærmest som om man er på en opdagelsesrejse eller et eventyr. Bare går ud og udforsker ting og oplever en masse. Men med psychedeliske stoffer udforsker man sit eget sind. Ens bevidsthed og underbevidsthed. De to ting bliver blandet sammen.

Jeg vælger så at stoppe her, da jeg kan skrive fra nu af og til dommedag om det :D

Visuelle effekter:
I starten er farverne, lys og skygge meget mere intense. Så begynder der at komme nogle mærkelige ting som er svære at beskrive. Jeg kan fx. kigge på et stort grantræ, og ligepludseligt twistes toppen af træet, til det ligner en SN, og bliver mere twisted til det bliver til en spiral, og twistes mere endnu til det bliver til grantræet igen. Alt dette sker flydende, og varer ikke mere end et øjeblik. Men det sker hist og her heletiden. Det er ikke kun visuelle ting det kan ske for. Musik, ord, tekst og ja selv tanker og følelser kan få samme tur.
Har nogle gange på et come-down gået ind på psy for at skrive noget. Og når jeg læser ordene begynder de at twiste som det er fortalt før. Nogle gange kan ting/tanker/musik osv. twistes og morphes til at blive en tanke, følelse eller noget helt trejde. Mulighederne er mange, og det er skide fascinerende.
En af de første ting jeg også ser når jeg begynder at trippe er at alle kanter ikke er lige. For eksempel kan jeg kigge på min computerskærm, og der er ikke en eneste ting der er 100% lodret eller vandret. Tingene bølger nærmest frem og tilbage og fra side til side. I starten er det ikke så tydeligt, men jo længere ind i trippet jeg kommer jo mere intenst er det.
I mit andet svampetrip sad jeg på et tidspunkt inde i min vens stue, og der var ikke 1 eneste ting der stod stille. Alt bølgede, morphede, blev twistet, smeltede, blev totalt forvrænget og der var spiraler overalt osv.

Konklusion
Selvom Cannabis er halv-psychedelisk er det intet i forhold til hvad stærkere psychedeliske stoffer kan gøre ved en.
Jeg elsker, og har respekt for begge ting, og ville ikke undvære nogen af dem. Har haft uforglemmelige tider med begge substanser.

PS:
Sorry det hele blev så langt :D Men blev totalt fanget af det, og det kunne da være sjovt hvis i kan forstå/genkende nogle af tingene som jeg oplever.

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2009 18:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2007 12:14
Indlæg: 289
Geografisk sted: Århus
Dejligt med noget indput!

Sad med en fed og funderede lidt mere over, hvordan jeg har oplevet stofferne forskelligt. Tror måske man kan sige mit spørgsmål går på, at vi kan blive enige om at stofferne alle er psychedeliske, men hvordan er de så stadig unikke, indenfor dette "område".

Jeg er kommet i tanker om at svampe tit har fremstået med en slags mandlig karakter, de er på en måde maskuline og især en følelse af at være en slags faderlig skikkelse. Jeg er absolut ikke kristen, men på et mindre kraftigt trip følte jeg engang at jeg var kommet i kontakt, med hvad end det er i os mennesker, der er blevet til idéen om den kristne gud. Figuren var meget dominerende, varm og kærlig, men samtidig hård og disciplinerende. Jeg følte en slags ydmyghed, og en smule underkastelse fra min egen side.

LSA derimod har intet køn, eller rettere, kønnene bliver smeltet sammen, og som jeg nævnte tidligere, handler det om menneskelig natur generelt. Jeg kan huske på mit trip med LSA, at der var et tidspunkt, hvor jeg kort så hvordan mit liv mon ville have set ud, havde jeg været født som en pige. Hvilke forskelle det ville have gjort i min opvækst. Det var som om at det maskuline og det feminine er i os alle, det handler blot om hvilken der er den dominerende, og det er derfor muligt for os alle at få fuld forståelse og indsigt, hvis vi dykker langt nok ned, ikke som sådan indsigt i det andet køn, men indsigt i os selv som det andet køn. Selvom om det meste af mit LSA trip var meget mørkt og dystert, var der en periode af forståelse accept af forskelligheder. Køn, opvækst, kultur, religion... bag dette er vi drevet af de samme ting. Den oplevelse havde jeg bl.a.

_________________
"The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2009 17:54 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det vil jo altid komme an på, hvem der tager stoffet. Der er meget få fællestræk folk kan blive enige om, når det kommer til psykedelika. Jeg synes, det er meget svært at forklare hvordan de forskellige stoffer netop påvirker mig, blot at karakteren af de forskellige psykedelika kan variere meget synes jeg. Nogle stoffer handler mere om sjov og ballade, hvor andre stoffer er mere "liv og død", eller hvad man skal sige.
Selvom alt psykedelika har et komponent, hvor man dykker ned i psyken, synes jeg der er forskel på graden. Nogle kan være milde og "venlige" i sin karakter, hvor man selv kan vælge hvor dybt det skal være, og hvad man lige vil ha med i sit trip. Og så er der andre hvor man altid skal helt ned i dybden før eller siden.

Det er rent personlige oplevelser.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2009 03:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2008 23:27
Indlæg: 98
Imp skrev:
Det vil jo altid komme an på, hvem der tager stoffet. Der er meget få fællestræk folk kan blive enige om, når det kommer til psykedelika. Jeg synes, det er meget svært at forklare hvordan de forskellige stoffer netop påvirker mig, blot at karakteren af de forskellige psykedelika kan variere meget synes jeg. Nogle stoffer handler mere om sjov og ballade, hvor andre stoffer er mere "liv og død", eller hvad man skal sige.
Selvom alt psykedelika har et komponent, hvor man dykker ned i psyken, synes jeg der er forskel på graden. Nogle kan være milde og "venlige" i sin karakter, hvor man selv kan vælge hvor dybt det skal være, og hvad man lige vil ha med i sit trip. Og så er der andre hvor man altid skal helt ned i dybden før eller siden.

Det er rent personlige oplevelser.


Jeg tror du har ret i at det er yderst personligt, og jeg tror også set og setting er alfa og omega.
Dog syntes jeg stadig at det kan være spændende at høre om andres personlige oplevelser, og måske undre mig over hvorfor den muligvis er fjern fra min egen oplevelse af et stof.
Så hvilke psykedelikaer mener du er "sjov og ballade" og hvilke er "liv og død"?

f.eks. er 2c-b,i,e ofte kategoriseret som mere eller mindre overfladisk, så vidt jeg har forstået?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2009 11:47 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
2C'ere synes jeg for det meste er mere sjov og ballade, hvis man ikke tager kampdoser. De er som regel sjove at feste på, giver mig energi og en lækker følelse i kroppen. Synes faktisk 2C-B er meget henad mdma for mig. Men dermed ikke sagt 2C'er er deciderede partydrågs. Man kan få seriøse rap over nallerne, hvis man ikke anser dem som psykedelika på lige fod med alt andet.

Svampe og synes jeg har sådan en mere rolig, afslappet og venlig karakter. De kan godt være meget dybe, men føler aldrig det blir hidsigt og voldsomt, selvom man er røvblæst. Kan altid bevare roen. Nogle gange kan jeg falde i søvn midt i trippet fordi de er så beroligende.

Derimod synes jeg DPT er über hidsigt. Det er nok det mest voldsomme, jeg har prøvet. Når jeg kommer over 50-60 mg, får jeg sådan nogle trips, hvor jeg får hukommelse fra andre liv og kan se ind i alle mulige begivenheder i en masse folks liv. Havde et trip hvor jeg så ting som en børnefødselsdag for en lille pige, et par der blev gift, en der blev begravet, hvor en masse mennesker græd, en mand der bankede sin kone og et kærestepar der var forelskede. Alt dette ku jeg spole frem og tilbage i og genopleve og analysere. Alt i mens jeg var opslugt af fraktaler hvor overfladen deltes op, vendte sig og kommunikerede med hinanden og mig selv. Burde måske skrive en rapport om det, men har ikke lige orket det.
DMT synes jeg også er deroppead, men det har en mere venlig og rolig karakter end DPT, synes jeg.

Med "liv og død" mente jeg stoffer som DPT og til dels DMT. De stoffer blir aldrig en decideret nydelse for mig. Men snarere noget jeg vil opleve måske en gang om året (ihvertfald med DPT). Man ser noget, man aldrig har set før, men om det er behageligt eller ej, kan jeg ikke rigtig tage stilling til.

Men jeg kender også nogle, der slet ikke synes de stoffer er så heftige. De skal også op i meget højere doser før der rigtig sker noget. Sådan er vi jo så forskellige :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2009 16:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2006 18:33
Indlæg: 664
Geografisk sted: Uglemosen
Vil godt stemme ja for DPT. Har selv bevæget mig ud i en dose på 120 mg insuffleret, hvilket lod mig opleve utroligt mange menneskers helt normale liv osv. var super spændende.

_________________
Indehaver af 6 tamme ugler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2009 03:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2009 13:16
Indlæg: 19
mine handlinger i forhold til andre mennesker, min barndom og livserfaring, men især om menneskelig natur. Hvorfor folk gør det de gør, lever de liv de lever. Jeg husker på den endnu eneste oplevelse jeg har haft med frøene, at jeg på et tidspunkt fik en meget dybere forståelse for min far, mit forhold til min far gennem tiden, den måde han har opdraget mig på, og jeg følte på et tidspunkt især en forløsning og forståelse af hvorfor han opfører sig overfor mig som han gør.


hvor det vildt, jeg sidder her i mon skævert og læser det du skrev .. DEt kunne kun ha været mig der ' havde det sådan , jeg mener det jeg er skæv og fatter ikk noget men det du skreb gik lige ind på mig 100 %, .. We all got THE SECRET in our Minds

.. godmorgen, oh shit gik fra A-z


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2010 01:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2009 13:16
Indlæg: 19
imens jeg sidder og læser alle jeres indlæg får jeg en mærkeligfornemmelse i kroppen.. det kan ikke beskrives, men jeg føler at jeg kan leve mig ind i alle jeres trip's.. fik det i hvert fald dårligt og blev enig med mig selv om at jeg burde smutte i seng. men det er fedt at de psychedeliske stoffer kan få en til at tænke i de ''langt ude baner''.. jeg har haft mine vilde psykiske vilde ''tanketrip'' men håber der endnu vil komme nogle flere fede oplevelser. <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2010 02:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Jeg syndes det er meget forskelligt... der er ikke rigtig noget " stof " der føre mig det samme sted hend vær gang....
Ud over amfetamin og hash... hash gør mig altid glad og som tidligere nævnt i tråden - er det jo herligt at lave ting som at stå og kigge på en stjerneklar himel, evt stene end dokumentar om universet ( YOUTUBE - SPACERIP ) og få et mindblow i sin skævert.....

Amfetamin føre mig altid det sted hend at jeg bliver en idiot... såååeh..

Men alt andet psychedelisk ? ... det er forskelligt vært gang.. få følser og sanseindtryk kommer sommtider igen, og kan genkendes på en dejavu agtig måde - fra andre trip... men ellers ikke : )


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team