Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 03:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2009 14:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2009 13:16
Indlæg: 19
:peace:
Er jeg den eneste der på et 'hash-trip' har siddet og kogt helt vildt meget i tankeland ?
jeg havde suget noget seriøst bong da jeg begyndte at tænke på livets mening, jeg kom ud i en masse vilde spændene tanker om hvem der er ude i rummet og sådan. da jeg tænkte på et eller andet så jeg det bare forsvinde ud af mit hovede og da vidste jeg bare jeg havde glemt det, og jeg tænkte at der var nogen et eller andet sted der havde smidt mig ud fordi jeg ikke måtte vide de ting, det var virkelig syret men det gav mening. - lyder noget a det bekendt ? :)

et halvt års tid senere får jeg stadig de vilde flyvske tanker når der er Go tjald på bordet, men gir svampe ikke et meget vildere 'tanke-trip' ? jeg har aldrig prøvet svampe men har lyst.. kender bare ikk nogen i området der sælger.
hvilke ville være bedst at starte ud med ?
håber der er nogen der besvarer mit inlæg da jeg ikke har kunne finde nogen Irl der forstod mig, de kunne ikk sætte sig ind i det.

Med Lov skal man land bygge. Hvad skal vi så bygge vand af ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2009 15:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Skulle du ske at få et tanketrip på svampe ville det være meget vildere end på hash. Men jeg har personligt ikke selv oplevet det. Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2009 15:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2007 21:59
Indlæg: 57
rocketfuel skrev:
da jeg tænkte på et eller andet så jeg det bare forsvinde ud af mit hovede og da vidste jeg bare jeg havde glemt det, og jeg tænkte at der var nogen et eller andet sted der havde smidt mig ud fordi jeg ikke måtte vide de ting, det var virkelig syret men det gav mening. - lyder noget a det bekendt ? :)

Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener når du siger at du blev smidt ud, men det lyder altså lidt psykotisk. Hvis det er dig der er ved at nå meningen med livet vi abstrakte tanker og bliver stoppet af nogen eller noget, (fra rummet?) Kunne det godt lyde som om fantasi'en løber løbsk for dig, men jeg kan selfølgelig ikke vide mig sikker på dit lille "trip". Jeg har engang fået en fuld hash-psykose og det er sku' ikke noget der er værd at fremprovokere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 21:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Nu tror jeg ikke rocketfuel mener, at han/hun blev smidt ud af tankerne af "aliens", men måske nærmere at han ikke havde "ret" til at nå dybere ind i tankerne.

Det kan jeg i hvert fald godt kende. At man føler at der er ting derude i "alting", man ikke kan få kendskab til. Og jeg kender også godt følelsen af, at det er som om, man har fået adgang til noget information, som så pludselig hører op, og det kan virke som om det er "nogen" eller "noget" som lige kommer i tanke om, at "nå ja, det må de der mennesker sgu da ikke vide, vi stopper det her. En smagsprøve er nok".
Eller hvordan man kan sige det.

Dine tanker vil sikkert nå endnu dybere på psilocybin, end på thc.

Men jeg vil nok ikke anbefale et svampetrip, hvis du ikke har en go' erfaren ven/veninde der kan være der på dit første trip... Det kan godt være temmelig skræmmende at nå så langt ind i det man føler er universets kerne. Især hvis det pludselig går op for én, at universet i virkeligheden er vanvittigt, ufatteligt småt (eller vanvittigt stort)

Jeg har en tendens til, at se alting fra et kosmisk synspunkt når jeg ryger en stærk joint eller tager svampe, og puha, man kan virkelig blive revet godt og grundigt rundt, og hvis man så oveni hatten begynder at få kraftige hallucinationer, hvor måske hele ens liv passerer forbi ens øjne, samtidig med at tankerne flyver, universet giver mening/ingen mening, måske bliver man desperat, guldtæppet bliver nærmest levende, og man sidder bare dér helt alene, og der er ingen til at tale med én og berolige én, hvis man pludselig får dystert trip.

Jeg synes i hvert fald det er super vigtigt at ha' en go tripsitter, især første gang! Og hvis du får meget stærke oplevelser af thc, så vil psilocybin sikkert også påvirke dig meget kraftigt, og så skal der ikke så meget til for at trippet ændrer karakter og måske bliver ukontrollerbart.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 21:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Arthur Spooner skrev:
... Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Det lyder ubehageligt. At være afhængig af noget, man får det dårligt af.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2009 21:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
the-red-pill skrev:
Arthur Spooner skrev:
... Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Det lyder ubehageligt. At være afhængig af noget, man får det dårligt af.


Ja, det tænkte jeg også på. Hvorfor ryger du egentlig? Hvad får du ud af det udover tanketrip og ubehag?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2009 13:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2007 21:59
Indlæg: 57
Han skriver at han holder sig fra urten, altså han ryger ikke tjald.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2009 15:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2009 13:16
Indlæg: 19
Lecabra skrev:
rocketfuel skrev:
da jeg tænkte på et eller andet så jeg det bare forsvinde ud af mit hovede og da vidste jeg bare jeg havde glemt det, og jeg tænkte at der var nogen et eller andet sted der havde smidt mig ud fordi jeg ikke måtte vide de ting, det var virkelig syret men det gav mening. - lyder noget a det bekendt ? :)

Nu er jeg ikke helt sikker på hvad du mener når du siger at du blev smidt ud, men det lyder altså lidt psykotisk. Hvis det er dig der er ved at nå meningen med livet vi abstrakte tanker og bliver stoppet af nogen eller noget, (fra rummet?) Kunne det godt lyde som om fantasi'en løber løbsk for dig, men jeg kan selfølgelig ikke vide mig sikker på dit lille "trip". Jeg har engang fået en fuld hash-psykose og det er sku' ikke noget der er værd at fremprovokere.




Hvordan var din psykose , kan du beskrive hvordan du havde det osv.. ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2009 19:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Arthur Spooner skrev:
Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Så skal du ikke blande det med psykedelika vil jeg lige sige! haha - Men det ved du nok allerede :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2009 01:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2009 13:16
Indlæg: 19
weeerneeer skrev:
Arthur Spooner skrev:
Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Så skal du ikke blande det med psykedelika vil jeg lige sige! haha - Men det ved du nok allerede :)

`

skriver du til mig eller arthur spooner , ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2009 22:28 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
rocketfuel skrev:
weeerneeer skrev:
Arthur Spooner skrev:
Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Så skal du ikke blande det med psykedelika vil jeg lige sige! haha - Men det ved du nok allerede :)

`

skriver du til mig eller arthur spooner , ?

Det er til Spooner, han citerer jo også hans tekst. :)

Lecabra skrev:
Han skriver at han holder sig fra urten, altså han ryger ikke tjald.

Arghh.. Kig op :D "men holde mig fra urten, det kan jeg sgu ikke"

But why Arthur Spooner?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2009 23:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
kemal skrev:
rocketfuel skrev:
weeerneeer skrev:
Arthur Spooner skrev:
Jeg får stortset altid tanketrip og ubehag når jeg ryger tjald, men holde mig fra urten, det kan jeg sku ikke.


Så skal du ikke blande det med psykedelika vil jeg lige sige! haha - Men det ved du nok allerede :)

`

skriver du til mig eller arthur spooner , ?

Det er til Spooner, han citerer jo også hans tekst. :)

Lecabra skrev:
Han skriver at han holder sig fra urten, altså han ryger ikke tjald.

Arghh.. Kig op :D "men holde mig fra urten, det kan jeg sgu ikke"

But why Arthur Spooner?


Afhængighed af at være påvirket, desværre :(

Får det da også dejligt af at ryge tjald, men hvis jeg bliver meget skæv får jeg i den første halve time nogle trælse tanke trips. Det starter HVER gang på den samme måde: Jeg er skæv i forvejen, så ryger jeg noget mere, også rammer tanken mig som et lyn: Fuck jeg er skæv. Også starter tanke trippet blandet med uro i kroppen og noget smerte i lungerne efter års intens rygning uden nogen form for motion. (HVERGANG)

Jeg arbejder stadig på ryge stoppet :whogives:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2010 04:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Jeg kan godt nikke genkendende til det du skriver og har oplevet.
Selv skrev jeg det ned i en triprapport "Superniva på tryllemix", hvor, hvad jeg føler var en lignende oplevelse, også begyndte at "jagte effekter" eller hjælpemidler til at få et gensyn med oplevelsen.

Trique skrev som svar til min rapport:
"Lyder meget fedt, har også selv prøvet ting lidt alla dette flere gange, samt en enkelt gang hvor vi røg ryst og det føltes næsten som et svampetrip, efter nogle søde mix på bong, men lad hellere være med at prøve på at få samme virkning igen, så tænker du nemlig for meget over det, lad det komme til dig, det hjælper. "


Hvad Trique skrev gav meget stof til eftertanke og jeg håber inderligt du også tager det til dig :)
Jeg fulgte dette råd og det har siden hen givet mig et par fede oplevelser hvor jeg har været helt selv med tilfældige, men stadig perfekte set & settings, hvilket har hjulpet meget.

Et par svampetrips er dog kommet i maven sidenhen, men det har ikke været for at jage oplevelsen eller en lignende, mere for at opleve effekten af disse trips og nyde det der nu end måtte komme til mig.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team