Hej Zarathustra
Spurgte en anden moderator herinde fra, som jeg kender, om han troede det ville være i orden, at jeg oprettede denne tråd, hvilket han ikke kunne se noget galt i.
Dette underforum er vidst ikke særligt aktivt for tiden, så kan godt forstå din bekymring, i forhold til mit indlæg.
Kan godt se dine pointer med, at de intelligente og dybe tråde i dette forum, er vigtige for psychedelia, og håber da, der fortsat kommer mange af dem. Især solipsismetråden i dette forum, er en jeg husker tydeligt. Fantastisk tåd

Jeg håber ikke at filosofisk-debat.dk vil mindske antikviteten i dette forum, hvilket jeg dog heller ikke tror vil ske.
Forhåbentligt vil folk se filosofisk-debat.dk som et suppleant, hvor man måske endda kunne finde inspiration til nye tråde her på siden.
Filosofisk-debat.dk henvender sig også til en større målgruppe. Så mange psychonauter ville nok vælge dette forum til stof-relaterede debatter, for at være mere sikre på, at få forståelse fra deres meddebattører.
Psychedelia har tidligere fyldt meget i mit liv, og har ingen intentioner om at skade dette underforum, ved at stjæle brugere herfra.
Så opfordrer alle til huske på, ikke at "spilde" alle de gode intelligente og dybe indlæg andetsteds, da det som du siger, giver en god modvægt til de mere platte indlæg her på siden. Det er måske også med til at holde på de gamle medlemmer, at der kommer nogle dybe filosofiske diskussioner herinde en gang i mellem.
Men håber da stadig, at der er nogen der kan bruge min anbefaling af siden, og at filosofisk-debat og psykedelisk filosofi kan supplere hinanden på en god måde.