Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 08:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg vil vædde på at mange af jer har prøvet nå til en slags erkendelse overfor jer selv når i tripper højdosis.

f.eks. da jeg skulle prøve lsa, fik jeg det på opturen lige inden peaket, det var som om jeg stod overfor den største beslutining i mit liv og jeg følte mig enormt presset/stresset af denne beslutning.

altså en slags erkendelse der bare hamrede en psykisk ned hvis man kan sige det sådan.. jeg kunne først nyde trippet efter denne erkendelse overfor mig selv og derefter havde jeg et ubeskriveligt lækkert trip.

men spørgsmålet er så:

er dette normalt?

og tror i at alle psykisk stabile personer kan klare denne udfordring, da den virkeligt tager hårdt på en psykisk.?

grunden til at jeg spørger er til dels for mig selv og at jeg måske skal indvie en god ven af mig for lsa'ens verden.

og hva kan der ske hvis man ikke kan klare denne erkendelse under selve trippet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
synes det lyder meget normalt..

ihvertfald på mine trips.. det kommer sådan en halv time inde i trippet for mig.. somom man først ska bestå prøven til at være værdi til at trippe eller noget?

ved ik om man ka sige det sådan..
kender dog et par brian typer som ik har det sådan da de kun mener det er spas og man bare ska være hjernelam?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Selv-erkendelse er for mig ret normalt ved bl.a. svampe, og det forekommer ret ofte. Jeg har før prøvet, at få et tanke-trip i retning af et badtrip, hvor jeg var nød til at se sandheden i øjnene, og først da kunne jeg komme videre i trippet, og ret symbolsk, videre i mit liv. Jeg har tit prøvet, at svampene fik tingene til at stå i et klart lys, som du selv siger det, en vej som splitter sig, og hvor man er nød til at vælge.

Hvad angår psykedelia vs. et ustabilt sind, så tror jeg virkelig ikke, at det er sundt, og jeg tror virkelig ikke, at jeg ville have det på samvittigheden. På den ene side kunne det gå godt, og vedkommende ville få en retning i livet, men på den anden side kunne den sætte så mange ting i gang, som vedkommende ikke er i stand til at tage stilling til.

Titel:
Psychedelia Sponsor

ja for dælen er det normalt. Det er da derfor man bruger psychedelia?

Eksempelvis kan det blive klart for en hvor meget andre mennesker betyder for en - og at der er måske er en forskel på hvordan man behandler dem og hvor meget man elsker dem. (Det er vist en ret typisk erkendelse) Erkendelelserne kan bruges som en ledetråd til hvad der vigtigt i livet og hvad man egentligt har på hjerte.

Erkendelserne bliver hårde hvis man lever et liv der spændt op på løgn. Her kan sandheden gøre utroligt ondt. Typisk er at opleve at ens ambitioner er hule, at ens familie i virkeligheden ikke ser en (selvom de måske lader som om) -eller at ens kæreste måske ikke er den eneste ene?

Titel:
Junior medlem

definer normal... jeg tror det eneste der sker hvis du ikke når til erkendelse under trippet er at du vil blive ved med at slåsse mod din besindelse

jeg prøvede LSA (første psykedelika) i fredags bevidst om at jeg aldrig har haft det værre, og jeg har aldrig været så gode venner med mig selv som lige nu:).

Om alle kan holde til det? lad os ikke begrænse vores psyke!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]